Fodbold live resultater




Kære bestyrelse

Skrevet af Brøndby i hjertet, 4. september 2024

Jeg beder jer så inderligt om at få styr på alle de problemer der er på og udenfor stadion i kan simbelthen ikke være det bekendt overfor alle de rigtige fans der bruger masser af tid og penge på at følge deres hjerte klub. Pyro og vold pinlige bannere og tifoer er blevet hverdag masker og nazi tegn sig mig har i overhovedet ingen kærlighed for den klub i repræsentere i snakker og snakker men gør absolut intet er det virkelig det omdømme i ønsker for klubben vi er nu kommet dertil at der her på debatten er nogle der syntes at det alpfa og deres supporter gør er ok bare de laver stemning på sydsiden til alle jer der syntes det er ok prøv at kigge jer selv i spejlet og spørg om i selv ville bryde jer om at blive behandlet som vi rigtige fans bliver jeg har været fan i årtier og har oplevet mange op og nedture men aldrig har jeg skammet mig så meget over vores ry og opførsel som jeg gør nu så kære bestyrelse få løst problemerne ellers håber jeg at DBU skrider ind og fratager point fra de klubber der ikke kan styre deres huligans på og omkrig stadion med venlig hilsen en bedrøvet fan.




Deltag i diskussionen




  • Semperfi
  • Semperfi
    Betalende bruger
      4. september 2024   

  • Enig!
    Nok er nok... nu må det stoppe.
    Hvis klubben ikke snart kommer på banen og gør noget ved de her problemer, så går det altså helt galt.
    6 enige · 2 god kommentar

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      4. september 2024   

  • Spot on.
    Det er NU der skal handles.
    4 enige · 3 god kommentar

  • Joblar
  • Joblar   4. september 2024   

  • Helt enig, alt andet er uansvarligt - håber der er nogle voksne tilstede i Brøndby, at se den opførsel er fuldstændig som i fuldstændig uacceptabelt.
    4 enige · 3 god kommentar

  • Et glimrende intiativ fra almindelige anti-vold fans ville at udpege en hjemmekamp, hvor man udeblev fra de første 10 minutter af hjemmekampen.

    Fra minut 10 ville folk så bevæge sig ind på stadion og finde deres pladser og give den gas for det som det hele burde handle om nemlig klubben!

    Det ville også give et stort og klart billede af hvem som mener at de ting hører hjemme til kampene og hvem som i virkeligheden har brug for hvem til at skabe en stemning.

    Et klart signal til omverdenen.
    2 enige · 3 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
        4. september 2024   

    • @LebogangHansen
      Et glimrende forslag.
      Savner egentlig også, at spillerne kommer lidt på banen.
      At de evt. Ikke spillede, i det første minut af kampen, eller noget i den stil.
      Måske lidt naivt, men hvorfor ikke.
      2 enige · 2 god kommentar

    Se 7 flere kommentarer
     
    • @LebogangHansen
      10 min kommer man ikke langt med.
      Bliv væk i en hel kamp, det skal kunne mærkes på pengepungen.
      1 enig · 1 god kommentar

---

  • nielsnd
  • nielsnd   4. september 2024   

  • Enig!!

  • Fuldstændig enig

  • vstgn91
  • vstgn91   4. september 2024   

  • der var ÈN der måske lavede en nazi-hilsen. slap nu af og lad være med at være sådan nogle hysteriske kællinger
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Welkro
    • Welkro   4. september 2024   

    • @vstgn91 ja og der var kun én af vores egne fans der blev smadret.. Så vi skal da bare slappe af!
      3 enige · 3 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @vstgn91 Bøder og straffe til klubben og en Brøndby fan smadret.
      Er du sikker på at det er os der er de hysteriske kællinger ????
      5 enige · 5 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer
     
    • Joblar
    • Joblar   4. september 2024   

    • @vstgn91 din kommentar viser jo med alt tydelighed hvad det er vi er oppe imod.
      7 enige · 7 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer
     
    • @vstgn91
      nu har jeg set dig komme med tåbelige udtaelser i flere tråde om at vi skal slappe er nogle kællinger skal se kvindebold eller håndbold så nu må du jo udbrede din store visdom og fortælle os alle hvad der får dig til at syntes det er bagateller vi brokker os over ser du op til dem eller er du bare deres medløber. ps spejlet husk spejlet
      4 enige · 2 god kommentar

    Se 12 flere kommentarer

  • Heltene
  • Heltene   4. september 2024   

  • vstgn91 Hvis du kan forsvare de her tossers opførsel, så er du måske en del af problemet?
    5 enige · 4 god kommentar
     
    • vstgn91
    • vstgn91   4. september 2024   

    • @Heltene jeg forsvarer ikke de måske samlet 10 personer der gik over stregen, men synes man skal se det i et perspektiv af at 35.000 er samlet. banneret er noget pjat at folk går amok over. de personer der går amok over banneret har formentligt selv stået og sunget med på fc-blod på trøjen og andre hadesange. SÅ SLAP DOG AF
      2 enige · 2 god kommentar

    Se 7 flere kommentarer

---

  • Heltene
  • Heltene   4. september 2024   

  • vstgn91
    Jeg er helt afslappet, og synger råber gerne af vores modstandere (og dommere) på stadion, og som langt de fleste går jeg hjem uden at føle trang til at ødelægge noget eller slå på folk.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • vstgn91
    • vstgn91   5. september 2024   

    • @Heltene banneret var også inde på stadion.

  • Mogens
  • Mogens   4. september 2024   

  • Hvorfor er denne henvendelse til bestyrelsen? Måske jeg har misforstået noget? Hvad med at rette henvendelsen til Nanna aka 3point.dk og diverse fangrupper. Nanna har til alle tider ageret rygklapper. Det er ikke meget kritik hun er kommet med. Hun HAR pippet lidt i ny og næ. Ret skal være ret. Hun er bare sjældent meget kritisk over for gæster i studiet.
    Div grupperinger (generaliserer lige her) kan sagtens stå sammen når de kan finde en fælles fjende fx ejerskabet. Selvindsigt og reflektion er ikke noget de gør dig i. I moderne virksomheder har man en whistleblower. Måske vi burde have såden en, hvor idioterne kan blive navngivet, anonymt. Ja jeg ved det. Det er klamt at angive hinanden på den måde. Hvordan skal vi eller gøre det? Tåberne skal frem i lyset. Væk fra stadion og gerne for livstid.
    Nogen her ønsker at vi opfører os som 5 årige der i trods bliver væk i 5 eller 10 minutter eller måske en hel kamp. SÅ KAN DE LÆRE DET… for det ved de selvfølgelig ikke allerede. Klubben er helt vilde med idiotiske plastikfans der kun er der for balladens skyld.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • @Mogens øh Mogens, hvis du mener mit intiativ er som at opføre sig som et 5-årig barn så må du gerne uddybe. Det er netop handling bag ord og afstandstagning. Alle vil skrive om hvorfor stadion var tomt da kampen begyndte og sikkerhedspersonalet ville have rig mulighed for at få en masse gode billeder af de få som ville møde op til kampstart og vise at de mener vold høre til i forbindelse med Brøndby og kampdage.

      Bestyrelsen tager intet seriøst før de får en general visuel dasker lige i fjæset over hvor mange der trætte af de fås pis og man kan sige meget om de orange protester men det virkede da på bestyrelsen der kryb til patten og lige siden har danset efter de fås tryllefløjte med narrativet om at de er uundværelige for stemningen og klubben.

      Fakta er at klubben klarede sig udemærket på banen uden deres stemning og at der før var stemning og der igen vil komme det. Hvis 20.000 kunne vise det lige i fjæset på ledelse samt omverdenen så kan det godt være de få amøber ikke ville fatte et vink med en vognstang men jeg kan da love for at direktionen ville få øjnene op.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Mogens Hvis man forventer at gæster i studiet vil deltage så er der grænser for hvor kritisk man kan optræde, så kommer de jo ikke en anden gang, Det ikke EB hun driver, så det er en svær balance og det er jo en krudttønde - så hun skal passe på ikke at agerer for meget tændstål midt i det hele.

  • Håber også som så mange andre, at der kommer ro på og man kan komme til fodboldkampe for at se fodbold og hylde og heppe på holdet i fællesskab. Fællesskabet og den følelse man får når det hele spiller er fantastisk, der er op og nedture, men her er det fællesskabet, som løfter i flok. Hvad der skal til for det bliver bedre er svært at vurdere, men at blive væk tænker jeg ikke er løsningen.

    Kunne være smukt, hvis der kunne laves en fællessang eller et budskab, hele stadion kunne synge med på, for at vise vi som fans ønsker en anden retning.
     
    • @olemartin.dk Der er allerede en sang som hedder ''Kringsat af Fjender''. Den kunne måske bruges. Så kan det jo være der skal laves en anden tekst; men melodien er vel også et statement i sig selv. OK, der er da et par stykker; men der mangler saftsuseme også rigtig mange. Bortset fra det bør regeringen gøre noget via lovgivning - eventuelt forbud - mod Hooliganisme. Det er desværre ikke sikkert det hjælper mere end en skrædder i helvede. Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Men med udsigt til f.eks. 10 pr i fængsel kan det da godt tænkes at selv Hooligans'ene forstår de ikke bare kan sætte sig over samfundet. For det er reelt de gør, topegoistiske som de er.

  • Stefkis
  • Stefkis
    Betalende bruger
      5. september 2024   

  • Absolut enig

---

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      5. september 2024   

  • Enig. Det er smerteligt og uacceptabelt at en lille gruppe tosser gang på gang sætter sig selv over fælleskabet og klubben. Jeg håber man kan identificere de personer, som har været involveret i balladen og udelukke dem på ubestemt tid.

    Man kan mene at det er uskyldigt med et banner og blot opfatte det som et humoristisk indslag. Men faktum er bare at det for en lille gruppe voldsparate idioter faktisk er meget reelt at man vil slå på FCK. Så jeg kan faktisk slet ikke se det sjove i diverse bannere og klistermærker, der opfordrer til vold mod andre klubber.

    Der er ingen grund til at bagetalisere det, som skete til Derby med vold, hærværk, tyveri, osv. og klubberne (læs: især Brøndby og FCK) risikerer at samfundets tålmodighed slipper op.

    Hvis man ikke er fodboldfan kan det være meget svært at se det rimelige i at samfundet skal bruge politiets ressourcer på at sikre sikkerheden omkring fodboldkampe, når det igen og igen er de samme fangrupperinger, som står for problemerne. Det ligger lige for at sige at FCK-Brøndby er kampe, som af samfundsøkonomiske grunde må spilles uden tilskuere.

  • https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/article10352877.ece
    Når man ser denne video - så man ikke i tvivl om at det ikke bare handler om et uskyldigt banner - Det meget aggressivt, det er topstyret og koordineret og intet er tilfældigt, alt er forbedret, T-shirts er trykt osv. osv. Se på lederen med megafonen se på hans kropssprog ( selvfølgelig hættetrøje og solbriller - som smart omgår maskeringsforbud) - Der er ikke til at tage fejl af - det ikke bare en sjov sang vi har sunget i mange år.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • vstgn91
    • vstgn91   5. september 2024   

    • @Rasmus Stephansen køb nogle klappølser og tag til håndbold

    Se 16 flere kommentarer

  • Jaco
  • Jaco
    Betalende bruger
      5. september 2024   

  • Normalt blander jeg mig ikke i den her slags debatter men i forbindelse med lidt Google søgning om hvordan de gjorde i England tænker jeg at der er ting man kan tage derfra det vil koste klubberne lidt ekstra men vis nu det kommer til at virke vil det på den lange bane være billigere end de mange bøder klubben får.

    Først tror jeg ikke på at kollektiv straf virker men tværtimod kan gøre det hele meget være. I England har man gået effektiv mod de grupper man ved laver ballade og holder dem væk fra stadion på samme tid med at de står i et register som virker mere effektivt end det danske.

    I England har alle klubber noget fan politi kan ikke lige huske hvad det rigtige navn var, men der har man en der sidder og kigger på overvågnings kameraerne og blir der så spottet en med enten maskering eller som står i hooligan registeret ryger personen ud med det samme.

    Brøndbys spiller har faktisk lavet en video hvor de siger fra problemet er bare at den aldrig rigtig er blevet promoveret nok og derfor ved jeg også kun at den findes i forbindelse med jeg læste om en engelsk ekspert udtale sig om hvad man måske burde gøre mod hooligans.

    Bør spillerne komme med et statement der har jeg det lidt både og. Måske vis alle klubber står sammen om en kampagne så kunne det måske være en go ide med både noget tryk på trøjer eller et eller andet.

    Sidst omkring pyroteknik til kampene tænker jeg at for statuere et eksempel så blir kampene fløjtet af og ikke genoptaget igen og og så må det hold vis fans der startede det bliver taber dømt. Det sidste er et drastisk tiltag og vil ikke blive til noget.

    Til sidst til ledelsen og bestyrelsen i Brøndby kom ud af de buske.
    1 god kommentar

  • Det ville være rigtig fedt med nogle punktummer når en sætning er færdig. Det gør det lettere at forstå hvad du mener. Beklager dybt; men fortsættelsen af det hér indlæg er desværre hæftet på det forrige jeg skrev længere oppe i tråden. Hovedet er problemet i den her forbindelse.
     
    • Jaco
    • Jaco
      Betalende bruger
        6. september 2024   

    • @RedRegnskovene vis det er mit indlæg du referere til med de manglende punktummer så beklager jeg at de mangler det er desværre ikke lige det jeg er bedst til at huske men skal da forsøge at huske det fremover og øve mig i at de kommer med

---

  • Kære venner,
    Nu har jeg fulgt med i diverse tråde efter FCK-kampen og opråbet til Nanna.
    Jeg har et par kommentarer, samlet under en hat.
    1. Det er totalt udenfor normal adfærd hvad vi oplevede. Hættemåger, voldsparate psykopater, idiotisk banner og T-shirt med efterfølgende bøde.
    2. Overfald på én af vores egne på hjemvejen.
    3. Jeg er dybt rystet.
    4. Jeg er endnu mere rystet over nogle få her og i andre tråde forsvarer adfærden. Skal jeg skære helt ind til benet, så er der en enkelt. Hvis idiotisk indlæg gjorde ondt, så gik vedkommende og skreg hele tiden.
    5. Jeg har stor respekt for alle jer der forsøger, at svare pænt tilbage på vedkommendes tåbeligheder.
    6. Her er også opråb og til dels kritik af Nanna for hendes journalistik. Den køber jeg ikke. Hun er fremragende. Læs hendes bøger om BIF, som burde være pligtlæsning for hvorledes, man skriver fan-journalistik. Det her fora (3Point) er ikke Ekstrasprøjten og des lignende fiskeindpakningspapir. Nanna leverer det vi, som fanmedie kan forlange.
    Jeg er sikker på, at hun på et tidspunkt nok skal beskæftige sig med hooligans, hættemåger, fanscenen etc.
    Giv hende nu tid til, at finde en balance, hvor alle kommer til orde.
    Emnet er sprængfarligt, derfor maner jeg til besindighed.
    7. Omkring generalforsamlingen, så bør vi alle støtte Tårn64, som er et fantastisk tiltag.
    https://www.vilfortpark.dk/moed-de-nye-kandidater-til-fanafdelingens-bestyrelse-brian-iversen/<br /> Rigtig god solrig weekend.
    1 god kommentar
     
    • @RødePersFanklub Tårn 64 blev desværre ikke en del af den ny bestyrelse, jeg er netop hjemkommet fra GF, der kom en enkelt ny mand ind i bestyrelsen en Christian Weise, der kommer med en fornuftig baggrund som han selv redegjorde for under privat samtale efter GF, bl.a. erfaringer fra EU hvor han arbejde for Poul Nyrup, Rasmussen.

      Angående dit skriv bakker jeg 100 % op - især omkring støtten til Nanna.
      1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner