Fodbold live resultater




Kasper Fisker takker af i Brøndby IF

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 21. juli 2020

32-årige Kasper Fisker kan onsdag aften spille sin sidste hjemmekamp for Brøndby IF. Klubben har netop meldt ud på sin hjemmeside, at den populære midtbanespiller ikke får forlænget sin kontrakt og derfor forlader klubben efter denne sæson.

- Kasper Fisker har været i klubben i tre år og har i den grad sat sit aftryk på Vestegnen. Reaktionen fra fans ved det seneste comeback var et tydeligt statement. Han har taget Vestegnen til sig, og han vil blive savnet af fans og alle os i klubben. Kasper har bidraget med et smittende engagement og en dedikation i dagligdagen, som har gjort en forskel, siger fodbolddirektør Carsten V. Jensen til klubbens hjemmeside.

- De to seneste sæsoner har på grund af nogle ærgerlige skadespauser desværre budt på begrænset spilletid. Jeg har løbende haft snakke med Kasper om fremtiden og det faktum, at tiden hvor vores veje må skilles, har nærmet sig. Jeg er helt sikker på, at Kasper har masser af fodbold tilbage i benene, og vi ønsker Kasper held og lykke med de næste skridt i karrieren. Han vil altid være en del af fællesskabet i Brøndby IF’s fodboldfamilie.

Kasper Fisker står indtil nu noteret for 67 kampe for de blå/gule og kan altså nå op på 69, hvis han får spilletid i sæsonens sidste to opgør.




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • Tak for alt kasper. Men desværre skal der være plads til de unge. Og håber kasper fisker går træner vejen. For tror faktisk han kan blive vildt god.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • joker
    • joker   22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør Hvis du vil bide skeer med FCK og FCM er det da ikke med Fisker på banen. Hånden på hjertet, hvor mange gode kampe har Fisker spillet i de 3 år? Jeg mener de kan tælles på 1 hånd. Derudover er han jo ikke fremtidens mand. Det ville være ærgeligt at Fisker skulle tage en plads på bænken og indhop fra de unge talenter.
      1 enig
     
    • joker
    • joker   22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør derudover er alle jo enige i, at Fisker har en fantastisk gejst og på den måde er en rigtig publikumsyngling.
      1 enig
     
    • joker
    • joker   22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør jeg måler ikke Fisker på mål. Det er ikke hans primære opgave at score. Enig i han kæmpe 100%, erobrer bolde og har en god fod. Dog også mange boldtab. Sidst men ikke mindst har han alderen mod sig. Alt i alt ikke en top 4 spiller.

  • Mærsk
  • Mærsk
    Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • ENGANG BRØNDBY, ALTID BRØNDBY!!!
    1 enig

  • Kan huske da jeg så Fisker spille i Randers, at jeg tænkte han kunne være fed at se i Brøndby! Ked af han stopper, men måske en logisk konsekvens af hans lange skade, tror nu stadig han havde været en gevinst et år mere! -Du har altid været en kriger Fisker, så mange tak for det! -glad for jeg lige nåede at købe hans trøje..
    5 enige

  • Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • Ingen over klubben. Husk det. Elskede fisker da han spillede godt. I 2017/2018. Manden har en fed personlighed. Men tror CV har styr på det.
    5 enige
     
    • JJOLSEN
    • JJOLSEN
      Betalende bruger
        21. juli 2020   

    • @Gulogblåforaltid Fisker har da netop ikke sat sig selv over Klubben og det er da for Klubbens (truppens) skyld at CV skulle have forlænget med Fisker, ikke for Fiskers skyld.
      1 enig

---

  • Echo46
  • Echo46
    Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • Af hjertet, tak for alt! CV er officielt en kæmpe hat (sagt med hjertet i følelsernes vold). Objektivt kan beslutningen forsvares - vi siger bare farvel til så meget uhåndgribelig kvalitet - herunder en af de få der for alvor har forstået hvad han er en del af. Alt det bedste fremover, Fisker. Gid det må blive i Brøndby i en anden kapacitet, hvis du er klar til at stoppe
    3 enige · 1 god kommentar

  • JJOLSEN
  • JJOLSEN
    Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • Er bange for at Klubben her begår en stor fejl. Det kan godt være at Fisker ikke ville spille hver kamp, men at have hans personlighed og rutine i truppen, anser jeg for meget vigtigt. Ser ikke ret mange af de ældre spiller, som vil være tilbage til den kommende sæson, til at gå forrest, eller være personer som de yngre ville gå til med mangt og meget. Af de ældre tænker jeg her på: Vigen, Hedlund, Rosted,Tibbling. Kevin og Maxsø er nok dem som de unge ville gå til. Især Vigen og Hedlund har skuffet mig meget, at de ikke udviser større leder vilje, er mig en gåde. Hvis de ikke skal giftes så skal de have børn eller noget helt tredig som fjerner fokus fra deres spil og Holdet. Er meget skuffet over CV og NF, hvis NF også har sagt god for at lade Fisker gå. Håber meget at CV har nogle gode ideer og planer, for hvordan han skal udfylde det kæmpe hul, som Fisker efterlader med sin rutine og personlighed, både på og udenfor banen. Mange tak for alt Kasper Fisker, jeg håber du finder en ny klub gerne her på Sjælland. En gang Brøndby - Altid Brøndby !!
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • Chuck
    • Chuck   21. juli 2020   

    • @JJOLSEN Fisker efterlader ikke et kæmpe hul.
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Chuck fuldstændig enig. Fisker efterlader ikke noget hul. Han har været skadet i et år, og før dette har han ikke haft længere perioder i startopstillingen på noget tidspunkt. Han er en fin superligaspiller, som har præsteret godt i forhold til den pris vi betalte for ham. Jeg må hylde CV for ikke at tage den populære, men forkerte beslutning, at forlænge ham. Alt held og lykke til Fisker, og tak for den store indsats fra ham. Han har været en fin repræsentant for klubben.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør hvordan er det du mener Fisker har ofret sig mere end de andre spillere? Fair nok at du vurderer at han var én af de bedste inden sin skade. Jeg er helt uenig. Kan stadig huske nogle hjemmekampe, tror det var europakval. Jeg husker ham som langsom og duelsvag på det tidspunkt. Men jeg skal ikke kritisere en mand som også har min sympati, og som har mindre end en uge tilbage i klubben.
     
    • @BIF til jeg dør igen må jeg spørge: hvordan har Fisker ofret sig mere end andre på holdet? Ja, han har været meget i medierne. Er det en speciel kvalitet, som andre ikke besidder? Træningsmentaliteten, hvor ved du det fra, at han skulle være et forbillede? Og helt ærligt, hold nu op med det der med at han vil spille gratis for os. Der er ingen der ved hvad der reelt er sket mellem ham og CV. Nu har han ikke forlænget. Det må vel være fordi han kan finde noget mere attraktivt et andet sted.
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør alle de ting du beskriver der, det er da ikke reele ofre. Det er en sympatisk person, men ikke ofre. Tager ud og ser fodbold når man er skadet? Wow, det ville jeg da også gøre. Med i en julekalender? Ok men det var Nør også, hvilken stor ofring har de to gjort? Gå ned i løn, ja, men du aner jo ikke hvor meget. Og igen, han skal ikke være her mere. Seriøst, prøv lige at komme ud af sødsuppen en gang.
     
    • @BIF til jeg dør kan du så ikke oplyse præcis hvor meget han var villig til at gå ned i løn, så vi alle kan se hvor meget han har ofret sig? Det har åbenbart ikke været nok til at blive enig med CV. Lad mig gætte: du ved det ikke men antager at han har gjort et kæmpe offer, fordi du godt kan lide manden. Du skriver at han kæmper på banen. Det er jeg enig i, men det er også hvad han får løn for at gøre, og det er der altså også andre spillere der gør.
     
    • @BIF til jeg dør det gør vi åbenbart. Men ja, lad os stoppe. Du svarer ikke på mine argumenter alligevel

  • Betalende bruger
      21. juli 2020   

  • Fisse mike kommer hjem. I hørte det først. Det er en brøndby dreng. Som kan udfylde det hul fra fisker.
     
    • Chuck
    • Chuck   21. juli 2020   

    • @Gulogblåforaltid åhhh nej, vi skal ikke fylde op med gamle dyre spillere.
      5 enige
     
    • S.P.
    • S.P.   21. juli 2020   

    • @Gulogblåforaltid Det ville da være helt groteskt at sige farvel til Fisker og så hente Mike Jensen i stedet for.
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • @S.P. Hvorfor?
     
    • @MortenD De er begge 32 år. Der er intet videresalgspotentiale i nogle af dem. Mike Jensen skal have mere i løn end Fisker. De vil tage pladsen for en ung spiller. Fisker kender kulturen i klubben gennem de sidste 3 år. Mike Jensen har været væk i 7 år. Jeg kender ikke Mike Jensens status på Cypern - men han har vel omtrent ligeså stor risiko for at få en skade som Kasper Fisker. Den eneste fordel jeg kan se, ved Mike, er hans internationale erfaring. Det er dog ikke nok. Jeg er enig med @Chuck og @S.P.: pænt nej tak til Mike Jensen i det nuværende Brøndby. Det er et par år for sent for Mike, desværre.
      3 enige · 2 god kommentar
     
    • joker
    • joker   22. juli 2020   

    • @Gulogblåforaltid Nej tak til Mike Jensen.

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      21. juli 2020   

  • Fisker er en fantastisk kriger, men han scorer alt for lidt.
    1 enig
     
    • JJOLSEN
    • JJOLSEN
      Betalende bruger
        21. juli 2020   

    • @Saesonkort Men det gør Vigen, Rado og Hedlund, 3 spillere som jeg heller så forlade Klubben.
      1 enig
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        21. juli 2020   

    • @JJOLSEN, nu handler min kommentar kun om Fisker..

---

  • Chuck
  • Chuck   21. juli 2020   

  • Fornuftig beslutning.
    2 enige

  • Tak for alt, Kasper Fisker. God vind fremover! Fornuftig beslutning af CV, lad os satse på at han har styr på det hele.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        21. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør slap nu af. Er træt af dem som siger cv har fejlet. Hvis ja. Ikke havde lavet de salg i vinters osv. så var bif måske ikke her mere. Så slap af eller hold med fck
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør og @Gulogblåforaltid fair nok I er uenige og har forskellige synspunkter. Men snak lige pænere til hinanden. Det andet er ikke fedt at læse. Debatstilen på 3point skal helst ikke synke ned på niveau med SSO, Facebook og lignende.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Den eneste her der skriver at CV er gud, er dig. Der er ingen hér der forsøger at sætte ham noget sted hen. Det er fair at være sur over at Fisker ikke bliver forlænget, men at sige at CV så stiller sig over klubben på dén baggrund, er bare tosset... Nej det er ikke vilde beløb CV har solgt for, men der har jo ikke været noget at sælge. Nej, der har ikke været store spillerkøb, men der har ikke været nogle penge at købe for. Det jeg roser CV for, er at han allerede har rydder godt op i vores dyre lønninger og han har forlænget med alle vores mest lovende talenter. Nej, det er ikke CVs fortjeneste, at vi har talenter, ej heller at de præstere lige nu. Men det er trods alt ham der har taget et valg om, at det skal gøres over hele linjen. Det gjorde hverken Troels Bech eller Ebbe Sand. så når det er CV der har ført pennen, tillader jeg mig at rose ham for netop det. Jeg roser også Jobbe for at være en fantastisk spiller, selvom han ikke er topscorer endnu. Er det også forkert af mig?
      2 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg synes bare du maler fanden på væggen. Du bebrejder CV for ikke at have købt dyt ind, men han blev jo ansat til først at spare lønkroner og derefter bygge op igen. Du bliver vel heller ikke sur på din maler over at han ikke har malet flot endnu, hvis han kun lige er blevet færdig med at spartle? Det er kun dig der siger, at andre kalder CV for dug og frelser. Jeg forholder mig kun til de ting han har gjort. Ja, de er ikke de sværeste frugter han har plukket ved at forlænge med de spillere vi alle kan se fremtid i. Men han har gjort det i god tid, konsekvent over hele linjen og på en fantastisk måde. han er startet ét sted og gør det færdigt, før han går videre. Dén systematiske fremgang så jeg ikke hos hverken TB eller ES. Nej, vi bliver ikke meste, kun med unge spillere på holdet. Det er der heller aldrig nogle der har sagt... Men hvis vi skal forsøge at bygge en grundstamme op, er det noget nemmere med unge spillere, som vi kan holde lidt længere på, til at de kan nå at sætte et aftryk. Jeg tror ikke der kommer til at ske ret meget i dette vindue. Hvis det går vildt for sig, ender vi med 2-3 salg og 1-2 indkøb, er mit gæt. Men det bliver endnu ikke antallet eller størrelsen af salg og køb der kommer ikke til at afgøre, om jeg synes CV er en succes eller fiasko. Det ser vi kun på den længere bane, over 2-3 år. Det er netop derfor jeg ikke længere synes TB var så fantastik alligevel. Han lavede ikke rigtig store salg og hans dyreste køb slog aldrig rigtig igennem og vi kæmper nu med store lønudgifter. Kamil var billig og gav os meget for pengene, men han blev også solgt billigt, fordi vi ikke formåede at skyde ham af i rette tid. Endnu værre var det med Hany... Jeg ser på fakta, når jeg giver ris og ros. Jeg vil bestem ikke sætte CV nogle steder hen, for hvad han måske kommer til at gøre. Men jeg står fast ved, at jeg synes det han har gjort ind til nu, er godt.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg skriver intet for at få likes og jeg lægger ikke ord i munden på dig. Du skriver selv: ''de skriver om CV som om han er frelseren ''. Men jeg har ikke set én eneste skrive det, andre end dig. Så hvis nogle lægger ord i munden på nogle, er det da dig. Der er heller ingen der skriver at ''han er skyld i vi ikke er gået konkurs''. Du skriver selv: ''Ja CV er Fantastisk SÅ MEGET over klubben...''Hvilket jeg (sammen med alle dine andre kommentarer) tolker som at du er utilfreds med CV. Og når du skriver: ''ved at brække mig over nu 1 år læst alle sætter CV så højt, uden manden reelt lavet super salg, eller indkøb (undtaget Maxø)...'' læser jeg det som om du er skuffet over at han ikke har lavet hverken store salg eller køb. Så det jeg anfægter er blot, at det ikke har været hans opgave endnu, og selv hvis det havde været, havde han ikke haft muligheden, da der ikke var noget stort at sælge og ikke nogle penge at købe for. Men hvilke ord er det du mener jeg prøver at lægge i munden på dig? For det er bestemt ikke min mening og hvis det er tilfældet, tager jeg det meget gerne til efterretning.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Hvis du ikke orker at diskutere det, kan du da ikke tillade dig at beskylde mig for at lægge ord i din mund, men ikke fortælle i hvilken forbindelse du mener jeg gør det. Og så fortsætter du med at skrive: ''nogen skriver vi var gået konkurs uden ham og det bedste der sket i 20 år osv...'' Dét er det ingen der skriver. Så hvis nogle lægger ord i andres mund, er det da dig. Jeg gider sådan set heller ikke bruge tid på at diskutere sådan noget her, men jeg gider endnu mindre finde mig i at blive beskyldt for noget, jeg ikke mener at have gjort. Specielt hvis du ikke kan eller vil fortælle mig hvilke(n) udtalelse det drejer sig om.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Så du vil ikke fortælle mig, hvilke ting du mener jeg har skrevet du har sagt, som du ikke mener selv at havde sagt? I mine 2 seneste opslag har jeg sat direkte citater ind, fra det du har skrevet. Og for at det ikke skulle blive misforstået, har jeg sågar skrevet hvordan jeg tolker de ord. Så jeg forstår ikke, hvordan du kan påstå, at jeg lægger ord i din mund, når jeg bruger dine eksakte ord...
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg husker som regel det meste jeg skriver og hvis jeg bliver forlagt noget, hvor jeg har gjort noget galt, benægter jeg det ikke. Som du selv ved, driller kommentarfeltet og autocorrect nogle gange og kan ændre i meningen af det man skriver, så det kan give misforståelse. Men for det meste læser jeg mine kommentarer igennem, inden jeg slår dem op, for at undgå misforståelser. Men jeg er glad for, at du alligevel tager dig tid til at underbygge dit argument om, at jeg putter ord i din mund. Jeg kan dog stadig ikke se hvad det skulle være. Hvis vi tager det fra en ende af. 1) Du skriver: ’’Du bebrejder CV for ikke at have købt dyt ind ?????????????Jeg har aldrig skrevet det nogen steder????’’ Men lad mig gentage mig selv. Når du skriver: ''ved at brække mig over nu 1 år læst alle sætter CV så højt, uden manden reelt lavet super salg, eller indkøb (undtaget Maxø)...'' læser jeg det som om du er skuffet over at han ikke har lavet hverken store salg eller køb. Jeg synes ikke jeg lægger noget i din mund, som du ikke allerede selv har skrevet, men jeg kan selvfølgelig have misforstået din hensigt med dine ord og det beklager jeg. Det er netop derfor jeg først citerer og dernæst fortæller hvordan jeg tolker det jeg læser. 2) Du siger at det er VÅS, når jeg siger at CV er ansat til at spare lønkroner. Men det har han jo selv sagt. Han er også ansat til MERE end det. Derfor skriver jeg også: ’’han blev jo ansat til først at spare lønkroner og derefter bygge op igen’’. 3) Salg eller ikke salg af Kamil er en længere diskussion, som ikke har noget med dette at gøre. 4) I forhold til om nogle har skrevet ’’det bedste der er sket i 15 år’’ eller ej, så bliver det rent ordkløveri mellem os. Nogle roser CV, men meget få kalder ham det bedste og jeg har ikke set nogle kalde ham Gud eller Frelseren. At du så selv vælger at pynte endnu mere på din påstand, ved pludselig at skrive 20år, er da bare for at overdrive. Men jeg ved godt, at du OGSÅ skriver ’’ENDNU’’ i forhold til køb og slag. Men det ændrer bare ikke på det faktum, at du også har skrevet om hvad han har gjort (set mit punkt 1). 5) I forhold til hvor mange spillere der kommer ind og ud, så er det dit gæt mod mit. Jeg har valgt at lytte til CV og tror at han har nogenlunde ret. 6) Jeg vil stadig holde fast i, at ingen har skrevet om konkurs. Men jeg gætter på, at du referer til @Gulogblåforaltid’s kommentar:’ ’Hvis ja. Ikke havde lavet de salg i vinters osv. så var bif måske ikke her mere.’’ Jeg kan godt se, at det kan tolkes som om der menes konkurs, men det kan også tolkes på andre måder. Så hvis det er dette indlæg du mener, er det jo dig der lægger ord i andres mund. 7) Jeg synes ikke der er nogle der forsøger at gøre CV ’’urørlig’’, men vi er helt enige om, at vi først kan vurdere hans evner, når der er kommet flere spillere ind og ud af butikken.

  • Tanken
  • Tanken   21. juli 2020   

  • Desværre har vi bare en alt for stor midtbane i øjeblikket og man har så vurderet man ikke har plads til Fisker. Taget hans skader og alder i betragtning er det en fornuftig beslutning, men hjertet bløder samtidig. Jeg håber virkelig man lader Fisker starte i morgen mod FCM for at give ham den sidste kamp fra start, og samtidig giver ham mulighed for at blive udskiftet og klappet af banen. Og så håber jeg ikke det er et farvel, men et på gensyn
    7 enige

  • AllanK
  • AllanK   21. juli 2020   

  • Tak for denne gang, Fisker.
    1 enig

---

  • Mega ærgerligt - havde været en fantastisk trupspiller og god for holdånden... Jeg kan allerede se for mig, at han scorer sejrsmålet over Brøndby for Randers i næste sæson...
     
    • @Anton Dværg dette her med holdånd/omklædningsrumsspiller osv bliver nævnt igen og igen. Er der nogen der kender Fisker, som ved om det er rigtigt? Jeg ved det ikke, andet end det vi hører på sociale medier osv.

  • Der er ingen tvivl om at Fisker har en virkelig god indstilling, godt humør og bidrager med mange positive ting. Der er dog også et budget der skal holdes og en trup der skal sættes til næste sæson. Indgår Fisket ikke sportsligt i det setup er det svært at forsvare en forlængelse. Måske 60.000 ikke er et vildt beløb ift andre spillere, er det stadig penge der tages ud af et trængt budget. Skal vi lykkes på den lange bane er den slags beslutninger desværre nødvendige.
    2 enige

  • Han er sku en bundspiller.. Både af rang og statur.. Min mand Ole, har altid sagt at voksne mænd med hestehale høre til på bar i Spanien.. Fremad, videre, væk Kasper..





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner