Fodbold live resultater




Kent Nielsen

Skrevet af preben, 19 dage siden

Er det muligt at Kent Nielsen er på vej. Har iflg tipsbladet fået et tilbud det er svært at sige nej til..




Deltag i diskussionen




  • Håber jeg virkelig. Han ville være perfekt og få ind. 442. Han har respekt osv. og måske Agger som ass
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Altid442 han spiller så bare ikke 4-4-2 ;)
      2 enige

    Se 2 flere kommentarer

  • Lcoolj
  • Lcoolj   19 dage siden   

  • Sorry for nogenlunde identisk indlæg, trykkede send uden at have set dit
    Men vi har begge tænkt samme tanke.... ;-)
    1 enig

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      19 dage siden   

  • Ham ville næppe være så åben mundet hvis han var på vej ind i et A/S der er underlagt etiske børsregler.....!

  • Jeg siger mange tak.

---

  • Mogens
  • Mogens   19 dage siden   

  • Det håber jeg ikke. Der HAR vi været. Han er super dygtig men slet ikke den rigtige til os. Ej heller Thorup eller Hjulman.

  • Eftersom der ikke er landet nogen aftale endnu og det lige er meldt ud, at Kasper Hjulmand er blevet fyret, kunne jeg godt forestille mig JBA gå efter ham. Han var jo drømmetræneren, da han var i FCN, men valgte Brøndby fra. Tvivler på Kent Nielsen, selvom han har gjort det fantastisk i Silkeborg og har haft sin daglige gang i Brøndby.
     
    • @olemartin.dk Håber virkelig ikke det bliver Hjulmand. Tror ikke han kan klare presset i Brøndby.
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer

  • preben
  • preben
    Betalende bruger
      17 dage siden   

  • Det ser ud til at jeg røg i sensationsfælden, fra tipsbladet, men det tager.jeg så med. Har endda været omkring midtjyllands avis for at orientere mig, og bemærkningerne der kunne godt tyde på at der var/er lidt for stor frafald i SIF til at Nielsen gad der mere, så hellere os, hvor der orden i tingene. Men at han vil være ass på landsholdet, måske, er også overraskende mm han øjner en mulighed for at tage over. Så meget for det, men nu må vi vel godt få de sidste stabs funktioner på plads, synes jeg.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner