Hvis Bent Turbo har mod på det skal klubben tage i mod ham med åbne arme, han er en legende & ægte Brøndby DNA og han vil kunne tage den nye erfaring han utvivlsomt har fået efter et lille år i FCM med ind i en ny rolle i klubben.
Først og fremmest håber jeg ikke det er noget sygdoms relateret der gør ham stopper.
Men vil gerne have ham tilbage til klubben. Han har suget noget nyt input et årstid hos fcm, som han kan komme hjem og udnytte i Brøndby. Kunne måske være som teknisk direktør eller bare en del af staben under Ohnesorge
Deltag i diskussionen
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
9 dage siden
Men vil gerne have ham tilbage til klubben. Han har suget noget nyt input et årstid hos fcm, som han kan komme hjem og udnytte i Brøndby. Kunne måske være som teknisk direktør eller bare en del af staben under Ohnesorge
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9 dage siden
Thøgerpålåget 9 dage siden
Hans kone er mig bekendt syg.
Kenneth
Betalende bruger
9 dage siden
Øv de bedste tanker til dem