Fodbold live resultater




Kommer “Turbo” hjem?

Skrevet af Chris1988, 9 dage siden



Deltag i diskussionen




  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      9 dage siden   

  • Hvis Bent Turbo har mod på det skal klubben tage i mod ham med åbne arme, han er en legende & ægte Brøndby DNA og han vil kunne tage den nye erfaring han utvivlsomt har fået efter et lille år i FCM med ind i en ny rolle i klubben.
    2 enige · 2 god kommentar

  • Kenneth
  • Kenneth
    Betalende bruger
      9 dage siden   

  • Først og fremmest håber jeg ikke det er noget sygdoms relateret der gør ham stopper.
    Men vil gerne have ham tilbage til klubben. Han har suget noget nyt input et årstid hos fcm, som han kan komme hjem og udnytte i Brøndby. Kunne måske være som teknisk direktør eller bare en del af staben under Ohnesorge
    2 enige
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        9 dage siden   

    • @Kenneth Bent skal på græs - ikke ind på et kontor
     
    • @Kenneth

      Hans kone er mig bekendt syg.

    Se 1 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner