At vi er en klub af en størrelse der gør vi i alle kampe skal gå ud og være som sådan. det betyder af vi de fleste gange skal dominere de kampe vi er i og andre gøre alt det vi kan for at slippe godt fra det, Læs; FCK & FCM. Det er et mindset af at hvile i at når du spiller for BUF så forventes det at du står ved at du er i en speciel klub, og også tager det ansvar på dig. Binks er vel pt. det der personificerer det bedst, og også udstråler på banen og i interview..
Tænk på hvordan klubben var i 80'erne og 90'erne, man gik forrest og ville ikke nøjes med 2. pladser. Man var ambitiøs og var ikke bange for at investere i de bedste spillere både angående talenter og etablerede profiler. Man var klubben alle kunne samles om og kom rundt i hele landet.
@olemartin.dk ja der er kun gået 35-45 år siden. Vi er nu i en anden verden en anden virkelighed, vi har ikke råd til og kan ikke tiltrække de bedste spillere og det Europæiske spillermarked er åbnet efter Bosman-dommen i 1995.
Vindermentalitet som man havde tilbage i 90erne hvor man gik til stålet man ville vinde for enhver pris det er der ikke meget af på dagens Brøndby hold desværre man håber den nye træner som taler om Big club mentality netop kunne bibringe dette det mangler stadig at kunne ses i praksis
1 enig · 1 god kommentar
Betalende bruger
4. december 2025
@Hans Ligesom i sæsonen 1991/92 hvor Brøndby blev nr. 7
1 enig
Betalende bruger
4. december 2025
@Hans du har ret og fordi tibblinglove som er idiot herinde ligesom hans andre profiler både de aktive og de tidligere aktive kun ønsker fnidder mod nogen brugere, så nævner han en sæson
Men et begavet menneske ville huske at vi vandt i den periode du nævner:
1990, 1991, 1996, 1997 og 1998 det danske mesterskab og ikke kun det kom længst af nogen dansk klub i mesterskabskabs rækken for bedste europæiske hold havde med Morten Olsen som træner i 90erne
Ligesom flere Brøndby spillere var afgørende til EM92 guldet
Men tænker det kun er en bruger der går efter huller i osten og kun ønsker provokere dig, for du rammer rigtigt her
I dag er det meget egne succes og penge der kommer før klub mentalitet
Per Nielsen og Dan Anton viste det da de med modvind gik imod spillerforeningen og deres kollegaer da de støttede deres klub
Her viste netop de igen kæmpe hjerte for Brøndby IF modsat Peter Madsen der tænkte sin egen røv og var iloyal mod den klub der få år for inden var grunden til han kunne få et hus da Brøndby udbetalt hans sign off alt på en gang selvom det var i rate betaling
Siger alt om den mand og han fik sign off med feirepenge og alt men gik alligevel efter dobbelt op på det
Så Per Nielsen og Dan Anton viste netop det man forespørger her.
4 enige · 3 god kommentar
Betalende bruger
5. december 2025
@bif fan for evigt Min pointe var kun at vise, at selv i de gode tider var der udfald som i sæsongen 91/92
Hvorfor du har behov for at kalde mig en idiot, fordi jeg gør opmærksom på dette, forstår jeg ikke!
I øvrigt har jeg kun EN aktiv profil, og har haft EN anden profil, så gider du godt stoppe dine løgne!!
Betalende bruger
5. december 2025
@TibblingLove du er en idiot og det har du været lige siden din 19magic64 profil blev banned for du har sjovt nok ikke fortalt hvorfor du ikke skriver fra den :)) hvorfor mon og du har også haft tibblinglove banned du taler om mine men glemmer fortælle sandheden jeg er blevet det og bliver nok igen for sige du har flere profiler men det er sandheden ligesom rommetilphiri og Thorrium køre med flere og har skjult dagsorden herinde
Mod hans har du skjult dagsorden og man er en idiot når man som dig hele tiden ønsker en ud men kontant skriver til mig herinde som om du vil debatere du kæmper for at få min opmærksomhed og gjort det alene
Når man som dig er så dum skrive kun et år der gik mindre godt men glemmer skrive til samme bruger der rammer spot on alle de mange mesterskaber og længst nogensinde for et dansk hold i bedste række europæisk og em92 også var bif spillere på og tidligere så er man for mig en idiot der kun er ude på provokere
Til hans mig mimor har du flere gange lavet det samme og dit formål er kun komme med lort og det er ikke noget der gavner en debat for det formår du ikke
Du har tidligere og ved alle fra 19magic64 profilen skrevet artikler og alt muligt om mig for at få mig ud og kørt hetz på.
2 enige · 1 god kommentar
Betalende bruger
5. december 2025
@bif fan for evigt Hvordan kan TibblingLove være banned når jeg skriver fra den??
Betalende bruger
5. december 2025
@TibblingLove stop dig selv, du har herinde før skrevet at du havde fået ban på tibblinglove og derfor der brugte 19magic64 og nu bruger du så den gamle profil igen fordi du nok igen fået ban på nu 19magic64 men der er forskel på om du får 1 uges ban eller permanent og tænker 19magic64 fået permanent som du heller ikke svaret på hvorfor du ikke bruger den mere frs
@bif fan for evigt hvorfor går du så meget op i hvem der har hvilke profiler og hvem der er blevet banned, specielt set i lyset af at du er den med flest bans herinde ...og at kalde to andre for idioter er sq en anelse for umodent og dumt ....du skal stramme lidt op Garfield for du står stadig for langt største delen af al den fnidder du foragter så meget
@bif fan for evigt jeg blev allerede træt af ham da han kaldte sig magic1964 og har for lang tid siden meddelt ham at jeg ikke gider at kommunikere med ham og derfor gider jeg heller ikke at svare ham da han som du selv skriver kun er interesseret i at spildes og diskutere derfor ignorerer jeg ham. Men ja Brøndby havde sin storhedstid i 90erne og vi er mange der drømmer os tilbage til den tid og håber inderligt at de tiltag klubben tager kan bringe vores elskede Brøndby tilbage på toppen af kransekagen good weekend herfra
@RommeTilPhiriOgSå hey jeg syntes også Garfield er en byld i røven, men skulle vi ikke lige pakke det der pædofili sammen, det hører ingen steder hjemme ...seriøst !!
@Hans enig med dig og jeg svare heller ikke men problemet er som du ser her man skriver og det gør hans profiler også samt rommetilphiri profiler
Det er 3 personer særligt 19magic64 som nu er bag flere andre heriblandt tibblinglove
Det er rommetilphiri og Thorrium de køre dobbelt spil herinde TRO MIG med flere andre profiler så ikke for glemme newy der er den gamle profil der kaldte sig FC herinde hvem gør det og sviner alt og alle til i klubben endda også klubben samt byen.
Men sjovt Nanna kan give folk ban men ikke fjerne personlige artikler mod andre (mig) og lade dem stå det er for mig ikke et medie der er sin opgave voksen og viser måske lige på det punkt at Nanna ikke er helt fair
Derudover vil jeg også nævne at når hun tillader nogen kalde mig pædofil til små børn eller giver brugere plads og lov til skrive om jeg
Skulle være misbrugt som barn af mine forældre så stopper det i min verden
Jeg har stor respekt for Nanna på alt andet men fanme ikke denne forskelsbehandling det er jo tydeligt de jagter mig og fnidder og 19magic64 også tibblinglove og andre er for mig den værste herinde for hans besættelse af min person og jagt ligesom du oplever det
Vidner om en person der udelukkende har til formål at chikanere dig
Tænk at man er så ubegavet kommentere 7 plads med alle de mesterskaber i 90erne og andet vi vandt ligesom længst i den bedste række i Europa nogensinde og nåååå ja så lige em92 hvor vi havde spillere med der gjorde en forskel
Vidner om en der kun er ude på provokere dig, der må være noget galt deroppe :)
@NewY det her handler ikke om, hvorvidt man er en byld i røven eller ej.
Det her handler om, at vedkommende bag profilen i nærmest hele 2025 er kommet med udokumenterede påstande angående andre profiler.
I mit eget tilfælde bliver jeg hængt ud som psykopatisk voldsmand, der billiger vold mod uskyldige mennesker til fodbold.
Og eftersom at det åbenbart er gratis herinde, at komme med opdigtede, udokumenterede påstande herinde om andre brugere uden repressalier, så er den eneste måde, hvorpå vedkommende (måske) kan forstå mønsteret er, hvis egen medicin bliver brugt mod vedkommende.
Jeg bruger ikke enhver given lejlighed til, at spamme forummet med min udokumenterede påstand, som modparten gør. Og jeg har også fortalt vedkommende flere gange, at det er en ganske simpel opskrift, som får det til at stoppe.
Men jeg forbeholder mig min ret til, at skyde med udokumenterede påstande mod vedkommende, ligeså længe som han forbeholder sig samme ret.
Så kan folk kalde det barnligt, patetisk eller vammelt - Det må de helt selv om.
@NewY Jeg er på linje med Romme. Hvorfor overhovedet tage hensyn til ham, når han på ingen måde selv gør det. Hvis han skriver pænt til folk, så får han også pæne svar tilbage.
Hans redning er, at der ingen moderator er, for så var han røget ud på røv og albuer.
Der må være et loft på, hvor meget lort vi skal høre på!
@Studenterbrød jeg er helt på linje med jer begge angående ham og hans opførsel, men syntes bare at ligegyldigt hvor idiotisk man opfører sig skal man ikke kalde folk pædofile med mindre de er det, tror faktisk også det er lidt ulovligt ...men igen jeg forstår jer og jeres holdninger 110%
@Studenterbrød Det kan vel altid diskuteres.
En klub som F.eks Fredericia, kender vel til deres begrænsninger, bevarer ydmygheden og fejrer enhver sejr, som et mesterskab.
Deres mindset, med de begrænsede ressourcer, som de besidder, er vel en small club mentality.
@Studenterbrød
Historisk så er vi ihvertfald en storklub.
Vi har så måske ikke ageret som et, igennem flere år.
Men med vores nye ejerskab, og ansættelserne af Schmedes og Cooper, så er vi på rette vej.
@LJS fck er på et helt andet niveau end os. Langt større sponsorindtægter samt flere tilskuere på hjemmebane. Vi er ikke engang tæt på, og hverken Cooper eller Schmedes kan bringe os derop.
Vi har været i en lign. situation, men det er 35 år siden :-)
@Studenterbrød
Modsiger dig ikke her.
Vi er dog slået ind på den rette vej og så længe vi kontinuerligt forbedrer os, så finder jeg det særdeles glædelidt.
1 enig
Se 8 flere kommentarer
Betalende bruger
4. december 2025
Tag tilbage LJS med Per Nielsen og Dan Anton de viste netop det du efterspørger, her ser du nogen der har det.
Vil også sige Zorniger som træner siddet så mange gange på stadion og elsker klubben han har det også i sig samt mange andre.
Så er der dem der går efter pengene og egne ambitioner tænker netop Per Nielsen er et pragt eksempel på det du efterspørger:)
1 enig · 3 god kommentar
Betalende bruger
5. december 2025
@bif fan for evigt Man kan argumentere for at Per Nielsen og Dan Anton var nogle skrubrækkere, at du så får det til at de havde big club mentality, må man spørger guderne om!!
Og viser vel egentlig bare det vi har vidst længe, at du ikke har alle chips i posen som de siger i Sverige...
Betalende bruger
5. december 2025
@TibblingLove på trods af jeg fortalt dig herinde sandheden og historien bag Peter Madsen kontrakt og sign off med alt der stod han fik mange millioner af Brøndby i sign off han skulle have over længere tid i rate
Men han kom ind for skulle købe hus og havde ikke til det ellers og Brøndby valgte gå ud betale alt på en gang. Selvom man ikke havde meget der så valgte Peter Madsen ikke længe efter for selvsamme arbejdsgiver og fået penge for det en gang gå efter pengene igen det er verdens største illoyalitet og du er jo DUM SOM EN DØR.
Når du ikke fatter en skid om noget i denne klub for du kalder Per Nielsen og Dan Anton for det viser din idiotiske tankegang og kun et forsøg på at provokere intet andet
Per Nielsen og Dan Anton var/er klub folk til fingerspidserne og viste de ikke ville have feriepenge og gå mod deres klub med Mads Øland i spidsen det har intet med at være skruebrækkere men at sætte klubben over sig selv
Noget mange kunne lære af, de er og var Brøndby helte for det viste netop det LJS efterspørger og at du kalder dem for skruebrækkere så respektløst for nogen der lod klubben komme før deres egne behov viser bare igen endnu mere min foragt for dig herinde og din idiotiske tankegang du har.
Nej de to var helte og vil altid være det noget mange kunne lære af. Det er Big Club Mentality og derudover behøver du og dine profiler ikke skrive til mig herinde men nu fik et sidste svar forhåbenligt så drop skrive til mig das du er for dum til mig
@bif fan for evigt Jeg er enig med dig i, at jeg ser også Danton og Per Nielsen som helte, men jeg forbinder det ikke med Big club mentality.
Tror mere Cooper tænker det som et mind set, der gælder hele truppen, ja måske hele staben faktisk.
Nu uddybede Cooper det jo ikke, så det er jo kun gætteri fra vores side.
Som jeg har skrevet i et andet indlæg, ser jeg det som en floskel, da det er et meget udflydende begreb, hvor alle har en forskellig måde at tolke det.
Mange tænker nok på den vindermentalitet og ukuelige tro på at holdet nok skal vinde kampen, som i mange år har karakteriseret de store hold, som Bayern, Real Madrid, Barcelona og tidligere Man United og Juventus. Og i DK har det mest været FCK, som udstrålede den de sidste mange år.
Den mentalitet har det dog med at hænge uløseligt sammen med aktuel succeshistorie og styrke. Dermed er det svært at sige om Big club mentalitet er noget man kan vælge at anlægge sig, som en strategi til at få flere sejre. Eller om det er den anden vej rundt: at de hold som er klart stærkest og rigest i ligaen opbygger denne selv fordi de vinder hele tiden.
Jeg tror personligt mest på det sidste og savner en uddybning fra Cooper om hvad han helt konkret gerne vil have spillerne til at gøre? Hvordan kan vi andre se og måle om Brøndby i seneste kamp har udvist en Big club mentality?
I samme ombæring bør han overveje om det er Big klub mentalitet at ville blande sig i hver der dømmer vores kampe…
@del Piero Godt indlæg.
Tror også meget det handler om disciplin og ikke at hoppe over, hvor gærdet er lavest.
Så når modgangen indtræffer, som i mandags, så tager man ved lære, reflekterer over nedturen, og kommer endnu stærkere tilbage.
Betalende bruger
5. december 2025
Big klub mentalitet er når man vil ofre sig for klubben og lad klubben komme før ens egen vinding det er for mig Big klub mentalitet
Big club mentality er at man vinder selv på en dårlig dag, at man har et taktisk fundament at falde tilbage på hvis spillet ikke lige køre, og at man ALTID er 100 % klar og giver sig 100 % i alle tacklinger, også den vigtigste at man har troen på man vinder alle kampe
@Vainio74 Meget enig. Spil alle kampe for at vinde dem. Vil det mere end modstanderen på alle de parameter, som ikke kan måles på tavlen. Løb den ekstra meter om end den er forgæves, kast dig ind i tacklingen på kanterne selvom du ved det giver indkast. Det som er nemt at stå at tale om men som oftest er svært at gøre gang på gang. Det gør en stor klub.
Nu har Cooper som er den der udtaler sig om Big Club mentality jo ikke været træner i en storklub, så for mig virker det meget som om at det han siger er at man skal ha samme vindermentalitet som en storklub har, også selvom at man er en mindre klub.
@Bornholms_Granit
Det er måske først til Vejle kampen, at vi får at se, hvor meget vindermentalitet vi har.
Selv de største hold kan fejle, spørgsmålet er vel mere, hvordan man bearbejder en skuffelse, og rejser sig efterfølgende.
@LJS for mig oser f.eks. Thomas Mikkelsen big club/vindermentalitet, jeg tror faktisk at de fleste har stor vindermentalitet, det er bare ikke mange af dem vi har på holdet nu der oser ligeså meget af det som en som Mikkelsen gør.
Jeg var også selv en meget stor vindermentalitet syntes jeg, men hold kæft hvor har jeg stadigvæk været med til at tabe mange kampe haha
@Bornholms_Granit
Ha ha ha, been there, done that ;-))
Tjaeh, hvad er vindermentalitet/big club mentality.
Der er mange opfattelser af det, også en af grundene til, at jeg oprettede dette opslag.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
3. december 2025
SoHappyMe 3. december 2025
olemartin.dk 3. december 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
3. december 2025
Det var ihvertfald de gode gamle dage, dengang i 80 - og 90'erne.
For tror mange vil have forskellige personer at hylde :)
Jeg blev så gal over CVs behandling af ham og lige så gal over at JBA accepterede det
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Godt spørgsmål som kunne bruges til et interessant opslag.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Kender ikke nok til den historie til, at jeg vil stille mig op som dommer.
Men er generel ikke den store fan af JBA.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
4. december 2025
niear960 5. december 2025
Men det er historie, i dag er det penge der bestemmer og der er FCK og FCM langt foran os
Hans 3. december 2025
Men et begavet menneske ville huske at vi vandt i den periode du nævner:
1990, 1991, 1996, 1997 og 1998 det danske mesterskab og ikke kun det kom længst af nogen dansk klub i mesterskabskabs rækken for bedste europæiske hold havde med Morten Olsen som træner i 90erne
Ligesom flere Brøndby spillere var afgørende til EM92 guldet
Men tænker det kun er en bruger der går efter huller i osten og kun ønsker provokere dig, for du rammer rigtigt her
I dag er det meget egne succes og penge der kommer før klub mentalitet
Per Nielsen og Dan Anton viste det da de med modvind gik imod spillerforeningen og deres kollegaer da de støttede deres klub
Her viste netop de igen kæmpe hjerte for Brøndby IF modsat Peter Madsen der tænkte sin egen røv og var iloyal mod den klub der få år for inden var grunden til han kunne få et hus da Brøndby udbetalt hans sign off alt på en gang selvom det var i rate betaling
Siger alt om den mand og han fik sign off med feirepenge og alt men gik alligevel efter dobbelt op på det
Så Per Nielsen og Dan Anton viste netop det man forespørger her.
Hvorfor du har behov for at kalde mig en idiot, fordi jeg gør opmærksom på dette, forstår jeg ikke!
I øvrigt har jeg kun EN aktiv profil, og har haft EN anden profil, så gider du godt stoppe dine løgne!!
Mod hans har du skjult dagsorden og man er en idiot når man som dig hele tiden ønsker en ud men kontant skriver til mig herinde som om du vil debatere du kæmper for at få min opmærksomhed og gjort det alene
Når man som dig er så dum skrive kun et år der gik mindre godt men glemmer skrive til samme bruger der rammer spot on alle de mange mesterskaber og længst nogensinde for et dansk hold i bedste række europæisk og em92 også var bif spillere på og tidligere så er man for mig en idiot der kun er ude på provokere
Til hans mig mimor har du flere gange lavet det samme og dit formål er kun komme med lort og det er ikke noget der gavner en debat for det formår du ikke
Du har tidligere og ved alle fra 19magic64 profilen skrevet artikler og alt muligt om mig for at få mig ud og kørt hetz på.
NewY 5. december 2025
Hans 5. december 2025
RommeTilPhiriOgSå 5. december 2025
Det vil jeg rigtig gerne vide.
NewY 5. december 2025
NewY 5. december 2025
Studenterbrød 5. december 2025
Det er 3 personer særligt 19magic64 som nu er bag flere andre heriblandt tibblinglove
Det er rommetilphiri og Thorrium de køre dobbelt spil herinde TRO MIG med flere andre profiler så ikke for glemme newy der er den gamle profil der kaldte sig FC herinde hvem gør det og sviner alt og alle til i klubben endda også klubben samt byen.
Men sjovt Nanna kan give folk ban men ikke fjerne personlige artikler mod andre (mig) og lade dem stå det er for mig ikke et medie der er sin opgave voksen og viser måske lige på det punkt at Nanna ikke er helt fair
Derudover vil jeg også nævne at når hun tillader nogen kalde mig pædofil til små børn eller giver brugere plads og lov til skrive om jeg
Skulle være misbrugt som barn af mine forældre så stopper det i min verden
Jeg har stor respekt for Nanna på alt andet men fanme ikke denne forskelsbehandling det er jo tydeligt de jagter mig og fnidder og 19magic64 også tibblinglove og andre er for mig den værste herinde for hans besættelse af min person og jagt ligesom du oplever det
Vidner om en person der udelukkende har til formål at chikanere dig
Tænk at man er så ubegavet kommentere 7 plads med alle de mesterskaber i 90erne og andet vi vandt ligesom længst i den bedste række i Europa nogensinde og nåååå ja så lige em92 hvor vi havde spillere med der gjorde en forskel
Vidner om en der kun er ude på provokere dig, der må være noget galt deroppe :)
NewY 6. december 2025
RommeTilPhiriOgSå 6. december 2025
Det her handler om, at vedkommende bag profilen i nærmest hele 2025 er kommet med udokumenterede påstande angående andre profiler.
I mit eget tilfælde bliver jeg hængt ud som psykopatisk voldsmand, der billiger vold mod uskyldige mennesker til fodbold.
Og eftersom at det åbenbart er gratis herinde, at komme med opdigtede, udokumenterede påstande herinde om andre brugere uden repressalier, så er den eneste måde, hvorpå vedkommende (måske) kan forstå mønsteret er, hvis egen medicin bliver brugt mod vedkommende.
Jeg bruger ikke enhver given lejlighed til, at spamme forummet med min udokumenterede påstand, som modparten gør. Og jeg har også fortalt vedkommende flere gange, at det er en ganske simpel opskrift, som får det til at stoppe.
Men jeg forbeholder mig min ret til, at skyde med udokumenterede påstande mod vedkommende, ligeså længe som han forbeholder sig samme ret.
Så kan folk kalde det barnligt, patetisk eller vammelt - Det må de helt selv om.
Studenterbrød 6. december 2025
Hans redning er, at der ingen moderator er, for så var han røget ud på røv og albuer.
Der må være et loft på, hvor meget lort vi skal høre på!
NewY 6. december 2025
---
Studenterbrød 3. december 2025
Prøv at vend den om, er der nogen klubber der bevidst fører en “small club mentality “? Nej vel….
LJS
Betalende bruger
Top debattør
4. december 2025
En klub som F.eks Fredericia, kender vel til deres begrænsninger, bevarer ydmygheden og fejrer enhver sejr, som et mesterskab.
Deres mindset, med de begrænsede ressourcer, som de besidder, er vel en small club mentality.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
4. december 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
4. december 2025
Studenterbrød 5. december 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Har stor respekt for Fredericia, og synes de er et friskt indslag i superligaen, men ser dem på ingen måde som en storklub.
Studenterbrød 6. december 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Historisk så er vi ihvertfald en storklub.
Vi har så måske ikke ageret som et, igennem flere år.
Men med vores nye ejerskab, og ansættelserne af Schmedes og Cooper, så er vi på rette vej.
Studenterbrød 6. december 2025
Vi har været i en lign. situation, men det er 35 år siden :-)
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Modsiger dig ikke her.
Vi er dog slået ind på den rette vej og så længe vi kontinuerligt forbedrer os, så finder jeg det særdeles glædelidt.
Vil også sige Zorniger som træner siddet så mange gange på stadion og elsker klubben han har det også i sig samt mange andre.
Så er der dem der går efter pengene og egne ambitioner tænker netop Per Nielsen er et pragt eksempel på det du efterspørger:)
Og viser vel egentlig bare det vi har vidst længe, at du ikke har alle chips i posen som de siger i Sverige...
Men han kom ind for skulle købe hus og havde ikke til det ellers og Brøndby valgte gå ud betale alt på en gang. Selvom man ikke havde meget der så valgte Peter Madsen ikke længe efter for selvsamme arbejdsgiver og fået penge for det en gang gå efter pengene igen det er verdens største illoyalitet og du er jo DUM SOM EN DØR.
Når du ikke fatter en skid om noget i denne klub for du kalder Per Nielsen og Dan Anton for det viser din idiotiske tankegang og kun et forsøg på at provokere intet andet
Per Nielsen og Dan Anton var/er klub folk til fingerspidserne og viste de ikke ville have feriepenge og gå mod deres klub med Mads Øland i spidsen det har intet med at være skruebrækkere men at sætte klubben over sig selv
Noget mange kunne lære af, de er og var Brøndby helte for det viste netop det LJS efterspørger og at du kalder dem for skruebrækkere så respektløst for nogen der lod klubben komme før deres egne behov viser bare igen endnu mere min foragt for dig herinde og din idiotiske tankegang du har.
Nej de to var helte og vil altid være det noget mange kunne lære af. Det er Big Club Mentality og derudover behøver du og dine profiler ikke skrive til mig herinde men nu fik et sidste svar forhåbenligt så drop skrive til mig das du er for dum til mig
Studenterbrød 5. december 2025
Tror mere Cooper tænker det som et mind set, der gælder hele truppen, ja måske hele staben faktisk.
Nu uddybede Cooper det jo ikke, så det er jo kun gætteri fra vores side.
Som jeg har skrevet i et andet indlæg, ser jeg det som en floskel, da det er et meget udflydende begreb, hvor alle har en forskellig måde at tolke det.
del Piero
Betalende bruger
5. december 2025
Mange tænker nok på den vindermentalitet og ukuelige tro på at holdet nok skal vinde kampen, som i mange år har karakteriseret de store hold, som Bayern, Real Madrid, Barcelona og tidligere Man United og Juventus. Og i DK har det mest været FCK, som udstrålede den de sidste mange år.
Den mentalitet har det dog med at hænge uløseligt sammen med aktuel succeshistorie og styrke. Dermed er det svært at sige om Big club mentalitet er noget man kan vælge at anlægge sig, som en strategi til at få flere sejre. Eller om det er den anden vej rundt: at de hold som er klart stærkest og rigest i ligaen opbygger denne selv fordi de vinder hele tiden.
Jeg tror personligt mest på det sidste og savner en uddybning fra Cooper om hvad han helt konkret gerne vil have spillerne til at gøre? Hvordan kan vi andre se og måle om Brøndby i seneste kamp har udvist en Big club mentality?
I samme ombæring bør han overveje om det er Big klub mentalitet at ville blande sig i hver der dømmer vores kampe…
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. december 2025
Tror også meget det handler om disciplin og ikke at hoppe over, hvor gærdet er lavest.
Så når modgangen indtræffer, som i mandags, så tager man ved lære, reflekterer over nedturen, og kommer endnu stærkere tilbage.
NewY 5. december 2025
---
Vainio74
Betalende bruger
5. december 2025
LebogangHansen 5. december 2025
Bornholms_Granit 6. december 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Det er måske først til Vejle kampen, at vi får at se, hvor meget vindermentalitet vi har.
Selv de største hold kan fejle, spørgsmålet er vel mere, hvordan man bearbejder en skuffelse, og rejser sig efterfølgende.
Bornholms_Granit 6. december 2025
Jeg var også selv en meget stor vindermentalitet syntes jeg, men hold kæft hvor har jeg stadigvæk været med til at tabe mange kampe haha
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. december 2025
Ha ha ha, been there, done that ;-))
Tjaeh, hvad er vindermentalitet/big club mentality.
Der er mange opfattelser af det, også en af grundene til, at jeg oprettede dette opslag.