Så længe der også er plads til Bundgaard og Ambæk så ville jeg elske hvis vi lejede Kvistgaarden. Allermest ville jeg foretrække hvis vi spillede med 2 deciderede 9´ere.
@Kristianbs ikke noget vedkommende har læst nogen steder, han har blot lavet en EB overskrift, for at få folk til at clicke ind på endnu et af hans Ja/Nej spørgsmål.
@RommeTilPhiriOgSå du har godt nok travlt med hvad andre brugere herinde gør .... nu er du mig bekendt ikke ansat til at bestemme hvad andre må og ikke må ...scroll dog videre hvis noget ikke har din interesse
@RommeTilPhiriOgSå du kan arkivere det skråt op i dit eget røvhul, Jeg er sådan set ligeglad.
der er forskel på at holde på egne meninger og holdninger og så som du gør blande sig i hvad andre må skrive og lægge op til debat ...men du er vel alt for højt på strå til at fatte noget som helst af det.
@RommeTilPhiriOgSå
Smut nu bare ud og leg med de andre børnehave børn ..... eller du kan lede efter en bif hele livet kommentar så du kan angriber ham igen, det er jo den eneste grund til at du er herinde
@RommeTilPhiriOgSå .... du skal slet ikke, som i slet ikke begynde på det der ...kan du fatte det ...du skal ikke bare nærme dig en tanke om at beskylde nogle som helst herinde for at være pædofile .....er du rablende sindssyg i hovedet din fucking nar ?
@NewY jeg beskylder ikke nogen for noget. Jeg stiller mig undrende overfor dit og en andens brugers KONSTANTE behov for, at bruge den form for referencer.
Men det er da enormt imponerende, hvor truffet du føler dig.. Hvordan kan det være?
Jeg er ked af at fortælle dig det, men jeg er meget lidt bange, som i slet ikke, for dit raseri-anfald.
Og ligesom jeg har fortalt en hvis en anden bruger herinde, det samme fortæller jeg nu dig:
Du lægger helt selv den asfalt, som du og jeg skal debattere på. Føler du at der tales grimt og/eller personligt omkring dig, hvilket din reaktion umiddelbart indikerer, så skulle du måske overveje at kigge dig selv i spejlet og ændre din måde at interagere med folk på internettet.
@RommeTilPhiriOgSå igen beviser det her din mangel på hjerneceller at noget så groft klamt skrive om folk er pædofil flere gange fordi man fra din side gentagne gange er angrebet talt grimt til uden nogensinde gå ned på dit syge niveau kan tillade dig skrive så klamt viser der skal en syg hjerne til
For intet velfungerende menneske ville gå så langt at bruge de klamme ord som og studenterbrød skrev gentagne gange
Du kan ikke finde et eneste skriv fra min side der indikere det eller skrevet som I har det ligger så langt fra mig
Og alle der læst med ved jeg ikke skriver så grimt og jeg ikke den enste der læste du flere gange hyldet maskering, pyro og vold mod en modstander fan og de skriver også til dig de læst det samme sjovt nok
Men bare det du ikke lært lektien at du begår noget der er strafbart ved skrive folk er pædofile og ikke kan til lovgivning viser du måske ikke har den skarpeste hjerne
Du kan skrive velformuleret men alle ved at bag dine flotte ord er der er noget helt andet for intet normalt menneske skriver sådan til andre og det beviser mere om dig end newy herinde
@Bif hele livet igen, de eneste to der har taget det ord i jeres mund den her gang er jer to.
Og igen kan man jo undrer dig over hvorfor du ikke reagerer på din online ven, som bruger Kevin Werner som skældsord.
Du er velkommen til at fortsætte med at spille hellig og fortsæt forsøge at overbevise andre, at du er det her retfærdighedskæmpende offer, som aldrig har gjort noget galt.
Jeg tvivler dog i den grad på, at du har succes med dette.. Men underholdende er det i den grad at følge med i :-)
@RommeTilPhiriOgSå jeg forholder mig til dig som jagter mig herinde og er der nogen der går over grænsen eller du mistolker eller som du altid gør fordreje folks ord så undskylder det INTET medi dig i INTET
Minor skriver netop du fordrejer det han skrev den del læste jeg også
@Bif hele livet Burde du ikke bruge din energi på at lave en quiz til mig og LJS? Nu har du lovet den, så er det klart vi har store forventninger. Bliver spændende med en Brøndby IF quiz.
@Rebæk præcist, set på bagkant fatter jeg ikke han valgte Norwich, tror det hang meget sammen med at han kendte Anis og Oscar som allerede var i klubben, men fransk fodbold fremfor den anden bedste liga i UK forstår jeg stadig intet af.
@Joblar Jeg ved godt, at det er nemt at sige bagefter, men tænkte det allerede inden han skiftede til Norwich. Rygterne til Lens kom først, og jeg tænkte, at hans spillestil passede perfekt til Lens og den franske liga. Det er heller ikke nogen lille klub. De har et fedt stadion og fede fans, og de skal spille Champions League næste sæson.
Jeg er stadig bitter over den transfer. Både på grund af den der frikøbsklausul, som det åbenbart kun var Norwich, der kendte til (kan det passe?), og især hvis Kvistgaardens præference har været en midterklub i den næstbedste række i England frem for et tophold i Frankrig.
Nartey med hans skifte til Lyon udstiller da ihvertfald Kvistgaardens skifte, hvis Kvistgaarden mente at Norwich skulle være federe end Frankrig.
@Ville bliv vild ! Så vi skal ikke hente en spiller fordi han er for god og bedre end ambæk ....det giver jo ikke mening ...ambæk skal ikke spille bare fordi han er ambæk
@RommeTilPhiriOgSå nej. For lad os sige Kvistgaarden bliver førstevalg. Så vender han tilbage til Norwich næste sommer, gratis, og Ambæks værdi vil være faldet. Synes vi skal have en konkurrent til Ambæk (alt efter hvad man ser i Bundgaard), men det skal være en vi kan sælge videre.
Hvis kvistgaarden vælger at komme til Brøndby, er det med en forventning om at han skal spiller fast, og hver kamp fra start så han kan komme tilbage i kampform og i start opstillingen i norwich. Det betyder at Ambæk og Bundgaard skal sendes på bænkende i en halv sæson, hvor deres udvikling ville gå i står.
Det havde givet mening, hvis vi ikke havde nogen spiller med et ordentlig niveau på den position, men det har vi. Så nej tak ingen leje spiller
@Kepgar - jeg så gerne at begge får succes, men de kolde realiteter er at de overhovedet ikke fik scoret nok mål i sidste sæson og mål var en generel mangelvare.
Man kan håbe på at den nye træner kan forløse talentet.
Hvorfor i alverden skulle vi dog gøre det for et halvt år uden upside for BIF?
Vi skal kun leje folk, hvis der er mulighed for at høste gevinsterne også
Deltag i diskussionen
Liverpool1970 21 dage siden
FremadVestegnen 21 dage siden
Ambivalent, for han kunne virkelig være en konge spiller at have den kommende sæson, men samtidig skal han ikke tage minutterne fra Ambæk.
Lasse P
Betalende bruger
21 dage siden
Kristianbs 21 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
NewY 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Er det ikke dig, der plejer at skrige ting som ''DET ER MIN HOLDNING, OG DEN HAR JEG RET TIL AT HAVE, DA JEG HAR YTRINGSFRIHED!!!!!''
Der er taget notits af dit søde, lille skriv. Og den er arkiveret samme sted, som alt andet du nogensinde har skrevet.
Hav en dejlig torsdag aften ;-)
NewY 20 dage siden
der er forskel på at holde på egne meninger og holdninger og så som du gør blande sig i hvad andre må skrive og lægge op til debat ...men du er vel alt for højt på strå til at fatte noget som helst af det.
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
At bære rundt på så meget indestængt vrede kan ikke være sundt. Godt du kan få afløb for det herinde :-)
NewY 20 dage siden
Smut nu bare ud og leg med de andre børnehave børn ..... eller du kan lede efter en bif hele livet kommentar så du kan angriber ham igen, det er jo den eneste grund til at du er herinde
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
NewY 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Men det er da enormt imponerende, hvor truffet du føler dig.. Hvordan kan det være?
Jeg er ked af at fortælle dig det, men jeg er meget lidt bange, som i slet ikke, for dit raseri-anfald.
Og ligesom jeg har fortalt en hvis en anden bruger herinde, det samme fortæller jeg nu dig:
Du lægger helt selv den asfalt, som du og jeg skal debattere på. Føler du at der tales grimt og/eller personligt omkring dig, hvilket din reaktion umiddelbart indikerer, så skulle du måske overveje at kigge dig selv i spejlet og ændre din måde at interagere med folk på internettet.
Bif hele livet 20 dage siden
For intet velfungerende menneske ville gå så langt at bruge de klamme ord som og studenterbrød skrev gentagne gange
Du kan ikke finde et eneste skriv fra min side der indikere det eller skrevet som I har det ligger så langt fra mig
Og alle der læst med ved jeg ikke skriver så grimt og jeg ikke den enste der læste du flere gange hyldet maskering, pyro og vold mod en modstander fan og de skriver også til dig de læst det samme sjovt nok
Men bare det du ikke lært lektien at du begår noget der er strafbart ved skrive folk er pædofile og ikke kan til lovgivning viser du måske ikke har den skarpeste hjerne
Du kan skrive velformuleret men alle ved at bag dine flotte ord er der er noget helt andet for intet normalt menneske skriver sådan til andre og det beviser mere om dig end newy herinde
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Og igen kan man jo undrer dig over hvorfor du ikke reagerer på din online ven, som bruger Kevin Werner som skældsord.
Du er velkommen til at fortsætte med at spille hellig og fortsæt forsøge at overbevise andre, at du er det her retfærdighedskæmpende offer, som aldrig har gjort noget galt.
Jeg tvivler dog i den grad på, at du har succes med dette.. Men underholdende er det i den grad at følge med i :-)
Bif hele livet 20 dage siden
Minor skriver netop du fordrejer det han skrev den del læste jeg også
Studenterbrød 20 dage siden
stryiv 20 dage siden
---
Rebæk 21 dage siden
Joblar 21 dage siden
Rebæk 21 dage siden
Jeg er stadig bitter over den transfer. Både på grund af den der frikøbsklausul, som det åbenbart kun var Norwich, der kendte til (kan det passe?), og især hvis Kvistgaardens præference har været en midterklub i den næstbedste række i England frem for et tophold i Frankrig.
Nartey med hans skifte til Lyon udstiller da ihvertfald Kvistgaardens skifte, hvis Kvistgaarden mente at Norwich skulle være federe end Frankrig.
Bibedibob 21 dage siden
Ville bliv vild ! 21 dage siden
Hvis Kvistgaarden er skadesfri. Så er han så god, at han vil holde Ambæk på bænken.
Sådan ser jeg det.
NewY 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Det må selv du vel kunne forstå.. Eller?
Ville bliv vild ! 20 dage siden
Men købet af Patrick Mortensen siger noget lidt andet.
Personligt vil jeg elske at se Kvistgaarden tilbage.
Men ud fra, hvordan de har handlet nu. Så tror jeg ikke det sker. Jo mindre, det jeg skrev, det sker
NewY 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Mon ikke det er derfor, at du ikke tager store beslutninger i en fodboldklub.. Hensides forstår dem.
NewY 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Bibedibob 20 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 20 dage siden
Men jeg synes nu nok, at Ambæk har konkurrence nok. Mortensen, Bundgaard, Denis, Fenger presser på til samme plads.
Bibedibob 20 dage siden
NewY jeg ville have svaret til :-)
Kepgar 20 dage siden
Hvis kvistgaarden vælger at komme til Brøndby, er det med en forventning om at han skal spiller fast, og hver kamp fra start så han kan komme tilbage i kampform og i start opstillingen i norwich. Det betyder at Ambæk og Bundgaard skal sendes på bænkende i en halv sæson, hvor deres udvikling ville gå i står.
Det havde givet mening, hvis vi ikke havde nogen spiller med et ordentlig niveau på den position, men det har vi. Så nej tak ingen leje spiller
DoctorEnigma 20 dage siden
Man kan håbe på at den nye træner kan forløse talentet.
---
Kapper 20 dage siden
Vi skal kun leje folk, hvis der er mulighed for at høste gevinsterne også