-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Håber virkelig vi beholder begge 2.de har vist de har kvalitet.ved godt lahdo dummere sig.nogen som ved om Dennis er købt eller leje
Deltag i diskussionen
olemartin.dk 1 måned(er) siden
Detvender 1 måned(er) siden
Ellers ville det ikke give nogen mening at der var købsoption med i forvejen. Jeg tror man henter ham. Og Ladho hentes, hvis Cooper forbliver træner.
(han har 1 år tilbage, så AZ skal også indkassere penge for ham nu, hvis de skal.)