-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Håber at kommunikations, marketingsafdeling mv formår at udnytte de positive vinde der blæser over vores dejlige klub. Det er nu de skal bevise deres værd og nærmest gøre det umuligt ikke at ville købe et sæsonkort til 21/22 hvor der venter mange store oplevelser på Brøndby stadion. Forventer massiv reklame og let tilgængelig information om hvordan det erhverves samt tællere på alle sociale medier herunder Brøndbys egen hjemmeside, da det er bevist ved flere lejligheder at det booster salget. De 20000 er ambitiøst, men blandt andet Aldrig Alene trøjen viste, at vi kan noget ingen andre klubber i DK kan. Har ingen yderligere fikse ideer til hvad der skal til, men et næsten fyldt stadion, med den ekstra atmosfære det vil skabe hver gang til vores hjemmebane kampe tror jeg vil være ekstra point værd i løbet af en sæson. Indtjening på Match Day bør samtidig kunne forbedres væsentligt hvis det bliver nemmere og hurtigere at bruge sine penge.
Hilsen en mangeårig sæsonkortholder.
Og tak for festen i mandags.
Deltag i diskussionen
thorrium 27. maj 2021
Super BIF 27. maj 2021
Super BIF 27. maj 2021
Lasse P
Betalende bruger
27. maj 2021
I min vennegruppe har vi i hvert fald i dag købt sæsonkort, for første gang i flere år, efter der er kommet koner og børn ind i billedet:-) Det skyldes mesterskabet, savner til stadion og også for at være sikre på at kunne købe billetter til de europæiske kampe. Det burde klubben også reklamere for ift. salg af sæsonkort.
---
LØK 28. maj 2021
Men ellers er jeg enig i at det vigtigste er at vi får flere folk på stadion i efteråret, da jeg tror det vil starte en positiv spiral. Her kan de mange fanbilletter spille en rolle.
Der er bare forskel på om vi er halvfyldt (ca 15-16.000) eller virker rimelig fuldsat, dvs 21000+. Det gir bare noget for os tilskuere, for dem der ser på tv, for sponsorerne og ikke mindst klubkassen.
Jeg spørger af og til mig selv, hvad jeg kan gøre for at lokke flere med. Men er ikke rigtig lykkedes med det. Her står bla. hj kampe søndag aften i vejen for nogen.
Dansplast
Betalende bruger
28. maj 2021
mp80 28. maj 2021
Klipklapperen
Betalende bruger
28. maj 2021
Rigtig mange vil i så fald have købt sæsonkort for at få forkøbsret til de europæiske kampe, og mange af de “gode pladser” vil stå tomme i Superligaen. Jeg tror ikke på, at interessen for at møde op til hver SL kamp er steget, fordi vi blev mestre i år.
Skævben 28. maj 2021
Flange
Betalende bruger
28. maj 2021
Enig. Men netop af den grund er der nu kommet et Billet-abonnement som mulighed. Og det er uden fast plads.
Her har man de samme sæsonkort-fordele som ved de normale sæsonkort (f.eks. forkøbtsret til europæiske kampe) men ens plads går IKKE tabt, hvis man en runde ikke trækker billet.
Netop for at undgå tomme pladser har klubben lavet den ordning. Sådan har jeg forstået det.
Derfor er et billet-abonnement en god løsning for dem, der ikke er sikre på de skal se alle kampe, men som gerne vil have forkøbsret, støtte klubben osv...
Nielsen81 28. maj 2021
Sådan har jeg i hvert fald selv tænkt mig at gøre, da jeg på forhånd ved, jeg ikke kan komme til alle hjemmekampe, når lang transport og tidligt op næste morgen konflikter :)
---
Flange
Betalende bruger
28. maj 2021
Så vidt jeg har forstået, bliver dette ikke et problem hvis folk bare køber billet-abonnement.
Her har man de samme fordele som ved almindelig sæsonkort, men man skal trække en billet til hver kamp (før det åbne salg selvfølgelig).
På den måde kan andre købe billetten, hvis man ikke selv skal på stadion til en kamp - og tomme pladser undgås...
Flange
Betalende bruger
28. maj 2021
Hvis man vil hjælpe klubben og samtidig vil have de samme sæsonkortfordele som øvrige sæsonkort (men man ikke er sikker på man skal ind til alle kampe) er et billet-abonnement en god mulighed.
Kaj 29. maj 2021