Målet bør være 20000 solgte sæsonkort

Skrevet af Super BIF, 27. maj 2021

Håber at kommunikations, marketingsafdeling mv formår at udnytte de positive vinde der blæser over vores dejlige klub. Det er nu de skal bevise deres værd og nærmest gøre det umuligt ikke at ville købe et sæsonkort til 21/22 hvor der venter mange store oplevelser på Brøndby stadion. Forventer massiv reklame og let tilgængelig information om hvordan det erhverves samt tællere på alle sociale medier herunder Brøndbys egen hjemmeside, da det er bevist ved flere lejligheder at det booster salget. De 20000 er ambitiøst, men blandt andet Aldrig Alene trøjen viste, at vi kan noget ingen andre klubber i DK kan. Har ingen yderligere fikse ideer til hvad der skal til, men et næsten fyldt stadion, med den ekstra atmosfære det vil skabe hver gang til vores hjemmebane kampe tror jeg vil være ekstra point værd i løbet af en sæson. Indtjening på Match Day bør samtidig kunne forbedres væsentligt hvis det bliver nemmere og hurtigere at bruge sine penge.

Hilsen en mangeårig sæsonkortholder.

Og tak for festen i mandags.




Deltag i diskussionen




  • Målet burde være at der dukkede 20.0000 op til hver kamp.
    6 enige


  • Helt enig, mange solgte sæsonkort kunne være en vej dertil, da jeg formoder at det er lettere at komme af sted til en begivenhed man har betalt for.

  • Lasse P
  • Lasse P
    Betalende bruger
      27. maj 2021   

  • Helt enig. Jeg tror også at vi kan nå 20.000 solgte sæsonkort. Ikke kun pga. vores dejlige mesterskab, men også pga. savnet for at komme på stadion, som følge af corona corona restriktionerne.
    I min vennegruppe har vi i hvert fald i dag købt sæsonkort, for første gang i flere år, efter der er kommet koner og børn ind i billedet:-) Det skyldes mesterskabet, savner til stadion og også for at være sikre på at kunne købe billetter til de europæiske kampe. Det burde klubben også reklamere for ift. salg af sæsonkort.


  • LØK
  • LØK   28. maj 2021   

  • Synes at det vil være helt ekstraordinært hvis vi kan nå der op. Men måske mesterskab, coronaåbning og abonnementsordningen kan give salget et boost. Men sæsonen har vel vist at det bare er om at drømme stort.
    Men ellers er jeg enig i at det vigtigste er at vi får flere folk på stadion i efteråret, da jeg tror det vil starte en positiv spiral. Her kan de mange fanbilletter spille en rolle.
    Der er bare forskel på om vi er halvfyldt (ca 15-16.000) eller virker rimelig fuldsat, dvs 21000+. Det gir bare noget for os tilskuere, for dem der ser på tv, for sponsorerne og ikke mindst klubkassen.
    Jeg spørger af og til mig selv, hvad jeg kan gøre for at lokke flere med. Men er ikke rigtig lykkedes med det. Her står bla. hj kampe søndag aften i vejen for nogen.

  • Dansplast
  • Dansplast
    Betalende bruger
      28. maj 2021   

  • Mon ikke vi lige skal se hvor voldsomt COVID spreder sig på Vestegnen og i resten af landet den næste uge efter den fejring af mesterskabet? Det er sket ikke sikkert der kommer tilskuere på tribunerne næste sæson. Det er først i dag og de næste 2 uger man kan se resultatet af det da COVID har en inkubationstid på mellem 4 og 12 dage (eller er det mellem 6 og 14 dage?).

  • mp80
  • mp80   28. maj 2021   

  • Jo flere jo bedre, tror dog det kræver vi går i CHL.


  • 20.000 sæsonkort vil være en katastrofe for fremmødet til Superligakampene.

    Rigtig mange vil i så fald have købt sæsonkort for at få forkøbsret til de europæiske kampe, og mange af de “gode pladser” vil stå tomme i Superligaen. Jeg tror ikke på, at interessen for at møde op til hver SL kamp er steget, fordi vi blev mestre i år.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Skævben
    • Skævben
      Betalende bruger
        28. maj 2021   

    • @Klipklapperen det er jeg også bekymret for. Der kan komme mange tomme pladser, hvis de reserveres i stedet for at lade folk købe på dagen. Tror efterspørgslen efter at komme på stadion er stor, men det kan komme til at virke omvendt hvis pladser reserveres af sæsonkortholdere, som møder op hver anden gang. Risikoen for dette er større jo billigere sæsonkort og jo mere reklame der laves. Håber på, at sæsonkort primært købes af fans, som kommer hver gang.

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Klipklapperen Altså, man kan vel også håbe på, at kan folk med sæsonkort ikke komme til en given kamp, at de så overdrager eller sælger billetten billigt til en anden, der så kan få gavn af den.
      Sådan har jeg i hvert fald selv tænkt mig at gøre, da jeg på forhånd ved, jeg ikke kan komme til alle hjemmekampe, når lang transport og tidligt op næste morgen konflikter :)

  • Flange
  • Flange
    Betalende bruger
      28. maj 2021   

  • Mht. problemet med tomme pladser, hvis mange har fast plads:
    Så vidt jeg har forstået, bliver dette ikke et problem hvis folk bare køber billet-abonnement.
    Her har man de samme fordele som ved almindelig sæsonkort, men man skal trække en billet til hver kamp (før det åbne salg selvfølgelig).
    På den måde kan andre købe billetten, hvis man ikke selv skal på stadion til en kamp - og tomme pladser undgås...
    2 enige

  • Flange
  • Flange
    Betalende bruger
      28. maj 2021   

  • Altså:
    Hvis man vil hjælpe klubben og samtidig vil have de samme sæsonkortfordele som øvrige sæsonkort (men man ikke er sikker på man skal ind til alle kampe) er et billet-abonnement en god mulighed.
    1 enig
     
    • Kaj
    • Kaj   29. maj 2021   

    • @Flange Billet-abonnementet er faktisk genialt, idet man sikrer sig en plads, men skal aktivere sin billet (gratis), når man vil til kamp, så der bliver ikke en tom plads, hvis man ikke har aktiveret billetten. Ulempen er som jeg forstår det, at man ikke har en fast plads.






KØB GULDBOGEN VI STÅR HER STADIG 2020/2021