-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
0-3 !!!
fantatisk oplevelse at være på stadion i går.
MEN
Jeg tænkte lidt på hvorfor det er at vi ikke i en kamp som i går, giver mere end 8 minutter til Oscar S, måske giver en debut til kowalczyk eller giver et par minutter til sebseb? (Mensah skulle bare rykkes til venstre også seb på højre). Vi brugte jo kun 4 udskiftninger, så den havde været "gratis" jo.
Det er jo i de her kampe man kan få folk til at føle de er tæt på holdet tænker jeg.
hvad tænker i?
Deltag i diskussionen
Semperfi
Betalende bruger
18. september 2023
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
18. september 2023
LJS
Betalende bruger
18. september 2023
Glæd jer nu over alt det positive.
Og Oscar's tid skal nok komme.
Husk på at han kun er 17 år.
Vainio74
Betalende bruger
20. september 2023
LJS
Betalende bruger
21. september 2023
God pointe.
Men alligevel, så er han jo kun 17 år. Er lidt bekymret med at pace ham for hurtigt frem.
Men en udlejning i foråret kunne bestemt være en mulighed.
Mod10+
Betalende bruger
18. september 2023
---
MetroTilStadion
Betalende bruger
18. september 2023
Måske det bare er mig, hvad tænker i om det valg?
ClausM 18. september 2023
MetroTilStadion
Betalende bruger
18. september 2023
NEJ, han skiftede sig selv ud, det var jo Kvistgaarden der skulle ud, og Vallys overtrumfede heldigvis træneren.
KJOE 18. september 2023
Ville gerne have set Kowalczyk, men man må vurdere, at han ikke er klar. Måske afventede man et sidste tryk fra AGF og holdte fast i nogle mere erfarne kræfter.
Klaiber har høj klasse. Ham bliver vi glade for.
Divkovic er også virkelig god.
Mensah og Seb Seb er langt bagud i køen til spilletid.
Hvis nogen klubber er interesseret i Vallys. Ja, så kan man lige så godt melde ud, at vi ikke kigger på bud under 100 mio + bonusser.
Porstmand Per 18. september 2023
Jeg havde nu nok valgt at bytte Vallys med Schwartau samtidig med at Wass går ud, og så give en af de unge spilletid da sidste runde udskiftninger bliver lavet, men jeg kan godt forstå JS denne gang.
5chmidt
Betalende bruger
18. september 2023
---
danishram 18. september 2023
Patron 18. september 2023
Kepgar 18. september 2023
Men sådan blev det ikke i og med agf løb Ind i et rødtkort.
Før det rødekort var kampen forholdvis lige og spille bølget frem og tilbage. Men efter det røde sad brøndby totalt på kampen og formået at score de nødvendige kasser, samtidig med at vi får lukket godt af nede bag i.
Flot kamp af brøndby og spillerne også selvom det var på et lidt billigt grundlag.
Nu skal vi bage ride videre på bølgen og tag 3 mod fck på søndag
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
18. september 2023
Vi fremprovokerer selv det røde kort ved et højt pres, og arbejdet skal stadig gøres færdigt. Vi vinder 0-3 på en svær udebane, og AGF har vel ikke et skud indenfor målrammen?
Jeg kan umiddelbart nævne to kampe, også i Aarhus, hvor et hold fik et rødt kort, hvor holdet i overtal ikke gjorde arbejdet færdigt? Den ene var sidste kamp i sidste sæson. Den anden vandt os mesterskabet.
Det er simpelthen pinligt, hvordan så mange fans og eksperter ikke kan formå at anerkende gode præstationer.
niear960 18. september 2023
Så enig, det er jo ikke på en billig baggrund, men fordi vi spiller en rigtig god kamp og denne gang i 90 min
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
19. september 2023
Vi var fint med i kampen og havde også kampens største chance 11 mod 11.
Skulle vi have stoppet kampen og insisteret på at AGF skulle spille 11 mod 11 for at gøre dig tilfreds?
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Men det kan du passende svare på, spillede vi AGF ud af banen 11 mod 11?
I mine øjne var den meget lige, men lille overtag med flest chancer til AGF, kampen ændrede sig markant ved straffesparket og en mand i overtal.
Så synes det er relevant spørgsmål at tage op
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
19. september 2023
AGF har nærmest ikke et skud på mål i alle 90 minutter. Så at du kan påstå, at de havde de største chancer. Er det en chance, blot fordi de har bolden indenfor en radius af 10-15 meter fra vores felt? Ohi havde det største tilbud med et flot hovedstød inden de fik vist en mand korrekt ud.
Og hvorfor er det nødvendigt for dig at spille en modstander ud af banen, før du er tilfreds? Det her er altså ikke superligaen ano 1990'erne, hvor to hold maltrakterer resten. Det er en tæt liga, hvor de fleste kampe afgøres på marginaler og vindes/tabes med et enkelt mål.
Du har åbenlyst en vanvittig anti-JS-Bias, som du end ikke kan slippe efter vi nu har vundet for 5. gang i streg. Det er tydeligt i SAMTLIGE indlæg du har postet, siden vi vandt.
Er det dig Mik/BIF-TIL-JEG-DØR?
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Jeg synes denne artikel meget godt beskriver hvor håbløs vores træner er, Vallys må selv bede om at lade sig skifte ud.
Intet af det han siger stemmer overens med Jespers udtagelse, fordi jeg ikke er på dit hold, behøver du ikke falde ned på det niveau:
https://bold.dk/fodbold/klubber/broendby-if/nyheder/vallys-skiftede-sig-selv-ud-ville-ikke-risikere-noget
Brøndby85 19. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Når man har en anden mening end dig og RommetilPhiri særligt, så er man FCK mand, seriøst. Du har budt på flere og mere begavet indlæg end det.
Kan I ikke magte, at man pga. flere sejre i træk, ikke hopper med på den vogn, at Jesper er gået for alle ville have manden fyret, til nu man er FCKer. Hvis man fortsat mener manden begår fejl, jeg kommer med et direkte argument og link på en udtagelse Vallys kommer med og kontra Jesper. Det er to forskellige begrundelser og Jesper skulle selvfølgelig have beskyttet Vallys først grundet lysken.
Det er ikke Vallys der skal minde Jesper om ikke kan skifte mere ud, jeg mener hver en kritik og ROS jeg er kommet med om Jesper.
Jeg har bare ikke samme mening som jer, men derfor kan man godt være kæmpe BIF fan. Men kan ikke debattere med folk, der ikke giver andre plads, hvis man ikke har samme mening.
5 sejre ændre ikke min vurdering af fejl der er lavet, vil mene det ville at være medløber, og det er det sidste jeg er.
Brøndby85 19. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Men ikke det samme som jeg mener du skriver ubegavet, kun når du sammenligner mig med de arrogante fans derinde.
Jeg altid og vil altid være BIF elsker den klub mere end nogen andre hold i verden. Men giv plads til folk der har andre holdninger og meninger.
Læs artiklen og de kommentar Vallys har og det Jesper kommer med, det er to forskellige versioner, og jeg køber ikke på baggrund af sejre, de mange fejl han har begået.
Jeg har også rost ham, så er ikke kun kritik, men igen ser ham ikke som den træner der skal gøre os til et mesterhold, selv med den nuværende stilling.
Jeg anerkender han opfandt vores nye VWB, ligesom vores forsvar ser godt ud. Synes vi i mange kampe har skabt alt for lidt, det er gået fremad som også rost.
Jeg håber ikke jeg får ret og han bliver en fantastisk træner, har skrevet manden er sympatisk. Så handler ikke om jeg ikke kan lide Jesper som menneske, men ser nogen mangler som træner. Måske vokser han med opgaven, det ser sådan ud :))
Kepgar 20. september 2023
Så du mener simpelthen at der ikke er nogen væsentlig betydning at spille med en mand mindre på banden? Er da udemærket klar over at vi selv fremprovokere det rødekort. skriver også at vi formår at lukke kampen og agf fuldstændig ned samt score de nødvendige mål. Jeg skriver samtidig at det er en flot kamp af Brøndby og spillerne spiller en god.
Har du overhoved læst mit indlæg eller så du bare rødt og gik i selvsving da du så ordet billigt baggrund? Og lige meget hvordan du vender og drejer tingene så er det da nemmer at spille i mod et hold der er blevet reduceret, og er tvunget til at komme fremad banen for at få udlignet. det eneste pinlige herind er din forsatte iver efter at misforstå og over fortolke på alt hvad der bliver skrevet.
Det er som om du tro at jeg er efter Brøndby og ikke mener at Brøndby har fortjent at vinde denne kamp eller at de ikke spiller godt for det gøre de og det har de. Men ville da heller havde set dem dyst 11 mod 11 fordi det er trods alt nemmer at måle Brøndbys nuværende niveau mod sine rivaler når man spiller 11 mod 11 og ikke 10 mod 11
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
20. september 2023
Jeg kan godt debattere med dig, synes går fint. Bortset fra du kalder mig FCK fan :(((
Men der skal være plads til vi alle herinde, kan have forskellige holdninger, og det er jo ikke jer der bestemmer min eller andres holdninger.
Jeg synes det er lidt umodent, at man ikke kan debattere på forskellige meninger. Vi ligger nummer 2 og 5 sejre i træk, det nemmeste ville være at jeg skrev alt var fantastisk.
Jeg har set for mange fejl hos Jesper, og ser de ting der er rettet op på, er det en af hovedårsagerne til vi nu begynder at spille bedre.
Jeg ser ikke en træner med pondus og en attitude fra bænken der viser lederskab, tag udskiftningen af Kvistgaarden.
Han kendte til Vallys lyske problemer tidligere, hvorfor chance og ikke give lidt hvil til vores bedste offensive kort i Vallys.
Som selv måtte bede om at lade sig skifte ud, fordi han ikke ville tage chancer, det er Jespers Sørensen opgave at tænke og se det
Vallys forklare ikke han mærkede noget, i samme interview siger Jesper endnu en undskyldning med Vallys havde kunne mærke lidt i lysken, det var bestemt ikke det man læste Vallys udtalte sig om.
Mensah har været elendig i Sæsonen, og Seb får aldrig chancen og skulle være skiftet ind i stedet. Nu er der folk der siger noget med hvad man viser til træning. Men burde man ikke se på hvad man viser i en kamp, og der er Mensah bagud.
Var Seb og Oscar så dårlige til træning som folk herinde nævner som argument, med at blive fravalgt. Så kan man undre sig over de er gode nok til at sidde på bænken, så køber IKKE det argument.
Brøndby85 21. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
21. september 2023
Forstår ikke dit spørgsmål ?
Hvad skulle det ændre om min holdning ?
Det du mener om CV forlænger med om 1 år?
Det er alt for hypotetisk spørgsmål og det ændre intet omkring min holdning til Jesper nu
Jesper bliver hverken bedre eller dårligere pga en forlængelse for mig.
Jeg tror i øvrigt ikke han forlænges
Brøndby85 21. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
21. september 2023
Nej, men nu har jeg ikke skrevet eller sagt han er en dårlig træner? Jeg har skrevet at jeg ikke mener han har det der skal til for at være en BIF træner. Så vil han være vokset med opgaven, hvis en pokal kommer hjem fordi han har lavet gode valg i en sæson. Men ændre jo ikke på de fejl han har begået undervejs, og at han har rettet op på de fleste nu, er kun positivt og siden da gået frem, men det mener jeg så også fortæller at han har lavet forkerte valg. Senest med ville lade Kvistgaarden skifte ud, så burde han med sidste udskiftning taget Vallys ud, ikke lade ham selv bede om det. I øvrigt en meget moden og klog beslutning af vores klart bedste spiller på holdet.
Men lad mig så vende den anden vej, er Jesper så en dårlig træner, hvis ikke han vinder pokaler, eller kommer I så med forklaringer om vi er på rette vej, og man kan se fremgang?
Brøndby85 21. september 2023
Nyt spørgsmål:
Hvorfor fokuserer du på det negative omkring Jespers trænergerning?
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
21. september 2023
Der er vi ikke helt enige, du kan godt have et virkelig godt hold med kvalitet som vinder, men kunne gøre det endnu bedre med en bedre træner. Nu er det ikke sådan vores hold for alvor har sprudlet endnu. Men går fremad også selvom det har været på billige baggrunde.
Jeg ser bare ikke kun alt er perfekt, min holdning baseres ikke kun ud for resultater, men også fremtid og ikke mindst spillet og de valg den træner tager.
Jeg har netop ikke kun været kritisk, hvis du læser mine indlæg, ville du næsten hver gang har rost ham for Divkovic, men skulle jeg tage en vægtskål, er der flere dårlige valg end gode han har foretaget sig.
Jeg mener ikke vores resultater skyldes kun at Jesper er en god træner, jeg synes den skyldes han nu sætter de spillere hvor de burde have været fra starten, og spillerne også gør det godt.
Samt og ikke mindst, vi har i flere kampe haft heldet på vores side. Spillet har været opadgående og det er positivt, som jeg også positivt har skrevet. Ligesom rost Jesper mange gange for at have set Divkovic, det mener jeg er hans største bedrift som træner. Men kan ikke rose ham for Wass blomstre på midten og viser lederskab, vi var mange der råbte han skulle der hen fra starten af, og jeg køber ikke hans forklaringer, jeg mener Jesper har lavet mange fejl undervejs, men selvfølgelig skal han have chancen og jeg håber vores tendens med at vinde kampe fortsætter, og Jesper vokser med opgaven som træner.
Jeg synes på trods af det er billig baggrund at vi presset AGF højt efter føringsmålet og det er rette indstilling, de kampe han har pakket holdet med smalle 1-0 føringer har man tænkt det går galt.
Brøndby85 21. september 2023
Klaris 18. september 2023
Drengen viser ikke det store når han skiftes ind, samt starter på bænken på det danske U18 landshold. Men en bænkevarmer på det danske U18 landshold skal selvfølgelig spille fast for Superligaens nr 2.
Hvis han var så god, som mange bilder sig ind, startede hans fast på U18!!!
Patron 18. september 2023
Hvis han var så god, spillede han på u19 eller u21 landsholdet :)
---
Kramer 18. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
Man kan umuligt vurdere en spiller på så kort tids spilletid, hvorfor mangler han selvtillid og tro på tingene, det er at kigge ud på en træner, som alt andet end tillid har vist ham.
Tag Seb som også nævnes her, det er mig ubegribeligt at han igen tager Mensah ind, giv da Seb chancen og nogen siger ikke vist til træning, de få kampe set Seb med har han på ingen måder spillet dårligt.
Jesper laver nogen underlige valg, vi kører lige nu på en bølge og har også heldet med på vores side, der er fremgang i spillet. Men at påstå at Vallys skulle have godt af at have spillet defensiv plads, eller bruge Wass på HWB hvor han ikke har den fart mere samt han er bedst som leder på midtbanen, er mig uforståeligt folks forsvar af Jesper herinde. Det er da netop en kæmpe bet for Jesper at de valg andre længe kunne se var forkerte viste sig at blive en fiasko og efter Wass og Vallys får rette pladser giver de holdet succes.
Jesper har opfundet Divkovic og det fortjener han stor ros for, men der er mange forkerte valg han har gjort som træner i sin BIF tid, give Oscar få minutters indhop er ikke at vise en ung mand der leder efter selvtilliden at du tror på ham.
Seb som er købt ind til 12 millioner kroner fravælger han konstant og efter kampe hvor Seb spillede ok, har han ikke brugt ham stort set. Mensah spillet elendigt denne sæson og får indhoppet, hvorfor ikke give Seb den mulighed.
5chmidt
Betalende bruger
18. september 2023
>Køber ikke at Oscar ikke spiller godt nok når han kommer ind, det er da møj svært at få 5-10 minutters indhop og spille godt.<
Du udtrykker jo enighed i at han ikke gør det godt (og det gør han ikke, fordi det er svært).
5chmidt
Betalende bruger
18. september 2023
Sebulonsen er blevet fravalgt stort set siden han havde sine stresssympotomer (eller hvordan vi skal tolke på den information vi fik om ham), hvilket vel nærmest startede med Aarhus Fremad fadæsen.
Jeg tror stadig at staben er bedre til at vurdere, hvor klar han er.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
Den del kender jeg ikke til og hvis han var stresset som du skriver hvorfor sidde på en bænk?
Havde han stress symptomer hjælper ikke sætte ham ind tidligere bagud med 4 mål og give ham 10 min ikke noget der gavner den del
Så den historie tror jeg ikke på af de grunde
niear960 18. september 2023
Du glemmer jo helt JS ser dem til træning hver dag så han ved nok bedre end dig hvor OS og SEB er, og uanset hvem det er så skal man spille sin chance når man får den, OS skal nok nå det , men han er der altså ikke lige nu
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
18. september 2023
Hvor er det vildt, at selv efter en 0-3 sejr over en rival på udebane, at man skal tungtes med så meget negativitet.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
Jeg står helt til måls for det jeg skriver.
11 mod 10 det meste af kampen og før det skete.
En lige kamp med lille overtag til AGF.
Det er da langt nemmere at være kritisk og gå med bølgen når man taber.
Tror du en sejr i dag ændre de fejl JS har begået i sæsonen ellers hans fravalg næppe.
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
18. september 2023
Nu har holdet vundet 5 i træk, og du laver ikke andet end pille glansen af, finde nærmest usynlige hår i suppen, og hælde unødvendigt malurt i bægeret.
Gør du så det modsatte, når vi er inde i en negativ spiral? Altså roser holdet? Det tvivler jeg stærkt på.
At du står til måls for det er fint, det gør det bare ikke mindre fjollet af den grund.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
18. september 2023
Jeg ser en træner der efter ændret sine fejl fået succes
Viser det han er en god træner ? Nej
Har jeg rost ham for andre ting Ja
Mener de punkter kommer med er rimelige.
Tag at give Oscar 2 min indhop håbløst
Skifte Mensah ind som været elendig i denne sæson fremfor Sebastian som ej fået chancen
Det er for mig dårlige valg Jesper har taget, synes vi har heldet med os
Men er positiv over spillet er i fremgang
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
19. september 2023
Brøndby85 19. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Der er klar positiv fremgang i spillet, det kan vi alle se.
Positivt er det Jesper gik væk fra at bruge Wass og Vallys hvor de ikke hørte til, men for mig var det tvunget valg, da alle fans, medier alle skreg på det, det udstiller for mig en træner der tager forkerte valg.
Jeg er ikke typen som efter 5 sejre og 9 kampe spillet, ikke kan se der fortsat er mange steder der skal forbedres, nogen skriver vi stod godt alle 90 minutter, den del ikke enig i.
Synes vi første 15 minutter var meget lige og var ikke bedst, synes anden halvleg var for mange udfald, jeg ser også på 11 mod 10 meste af en kamp har stor indflydelse, vi har heldet med os, og det er positivt.
Ligesom Jespers opfindelse med Divkovic skal han have kæmpe kredit for, da han har gjort en forskel også defensivt mod en spiller som Blas
Brøndby85 19. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
Jeg mener andre spillere kunne spillet pladsen i stedet for, så der har du mit svar.
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
19. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
20. september 2023
Så når man ikke deler din mening og holdning, samt kommer med argumenter der er min. lige så gode som dine.
Så bestemmer du dig for jeg ikke kan debattere med folk med modsat holdning :)))
Er du 12 år gammel, sikke en moden opførsel :))
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
21. september 2023
Mik/BIF-Til-Jeg-Dør og hvad du ellers har heddet efterhånden herinde..
Alt hvad du nogensinde ytrer baserer du på, hvad DU føler og DU mener.. Aldrig på fakta. Derfor melder jeg mig ud af debatter med dig, for det er vitterligt som, at diskutere med en 6-årig som tror, at hvis jeg bare råber højt noj og gentager mig selv flere gange, så har jeg/får jeg ret.
Og sorry to say, det bliver voksne mennesker trætte af ret hurtigt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
21. september 2023
Den eneste der galer her er dig, dine anklager og latterlige beskyldninger, om hvem jeg er griner jeg kun af, men interessant læsning, virker lidt som om der ikke er for meget at flytte rundt med oppe i dit hovedet.
Dit stadie med at en debat er umodent, for mig er du som et barn i en sukkerbutik, der ikke får det du peger på. Det er dig der flere gange kommenteret indlæg til mig, ikke anden vej.
Trist at personer som mangle indhold i deres liv, ikke kan tåle en debat med folk de er uenige i, det kan du tydeligvis ikke. Så tænker du må ikke have så meget rygrad med dine absurde anklager og jeg kan kun grine af dig.
Venligst lad være med at kommentere mine snakke med andre herinde, for træt af typer som dig, der tydeligt mangler indhold i sit liv.
Vi ser meget forskelligt på BIF og Jesper Sørensen, jeg har begrundet mine tanker med fornuftige argumenter, og det kan du ikke klare. Viser for mig at jeg har noget at have det i, da du endnu ikke har modargumenteret de punkter jeg er kommet med i min kritik.
Jeg tør næsten vædde på, at du også skal svare på denne her selvom du påstår du ikke vil debattere med mig, så tror jeg ikke du kan lade være :))
PresPresPres 18. september 2023
For Schwartau’s vedkommende synes jeg at det var ok, men også lidt små-anonymt. Han havde tydeligvis fået besked på at synke ud lavt til venstre, og prøve at sætte opspillet derfra. Ikke at være dybdeløbende striker. Ok, derfra får han så åbnet siden med et par brede bolde ud til et par Divko-indlæg, hvilket var fint.
Men det var ikke så action-packed af den simple grund at kampen var fuset ud de sidste ti minutter.
Men derfra og så til at kalde OS bænkevarmer på u18 landsholdet, dårligt spillende osv. er bare fjollet. Han har lavet et par gode indhop, og i de to landskampe sidste uge blev han kåret som banens bedste i den ene, og scorede i den anden. Han har jo også scoret i de sidste to reserveholdskampe. Så når han får mere end 15 minutters spilletid, har det egentlig set ud som en ok opadgående formkurve.
For ham som for de andre på bænken er planen jo simpel: De må overtale JS ved at lægge så afgørende præstationer som de kan i de minutter de kan få. Oversæt formkurven til effektiv impact indenfor de få minutter. Næste skridt for talenter.
Lad os se til Future Cup-kampen senere idag! :-)
sirtrip
Betalende bruger
18. september 2023
jesuslind 18. september 2023
sirtrip
Betalende bruger
18. september 2023
jesuslind 20. september 2023
sirtrip
Betalende bruger
20. september 2023
jesuslind 20. september 2023
sirtrip
Betalende bruger
20. september 2023
. Var helt sikker på du kaldte mig tyk :) Men en dejlig kamp det var det måske vi ses i Viborg:)
jesuslind 20. september 2023
sirtrip
Betalende bruger
24. september 2023
---
19Magic64
Betalende bruger
Top enige
18. september 2023
Fint at være kritisk, når der er noget at være kritisk over, men come on..!!
-for mig er det Østerbro mentalitet det der..!
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
18. september 2023
Det er jo ikke fordi, at man ikke i løbet af ugen kan kigge på forbedringspunkter i en kamp man har vundet. Men der går 30 minutter fra dommeren har fløjtet af indtil det ene negative ævl efter det andet kommer frem. Hvad med, bare for en aften eller en dag, at nyde at vi har vundet 5 ud af 5, vi har pt det bedste forsvar i ligaen, og en sejr hjemme i næste kamp kan sende os på en midlertidig førsteplads?
- Hvorfor skifter JS så sent ud?
- Hvorfor ser vi ingen af de nye?
- Hvorfor kom Schwartau så sent ind?
- Hvorfor scorede Kvistgaarden ikke? Skidt kamp af ham.
- Hvorfor scorede Ohi kun 1? Skidt kamp af ham.
- den her sejr og de her 3 point betyder ingenting, for baggrunden var billig.
- Hvorfor fik Mensah spilletid over Sebulonsen? Smid ham dog ud af truppen.
- Hvorfor scorede vi ikke på en dødbold? Hvor er vi dårlige på dødbolde altså.
19Magic64
Betalende bruger
Top enige
18. september 2023
-personligt er jeg holdt op med at bruge livefeedet stort set.
magnuto 18. september 2023
Beklager hvis min kommentar om at Kvistgaarden skulle have scoret, fremstår negativ... jeg elsker hans mentalitet, hans arbejds raseri og hans fremtoning, men derfor kunne man godt ønske sig en mere klinisk afslutter, men Mikael U. Var også tid om at lærer det!
Personligt syntes jeg også vi har været for meget efter Rado, og det nok mest når han lige har erobret en bold for så i næste øjeblik at smide den væk, men han har været meget disciplineret den seneste tid !
Men hvor er det fedt at vi har et Derby på søndag og at vi spillet 90 gode minutter i går!
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
19. september 2023
hvorfor blev vores anfører sat af.
Kvisten brænder stadig på 100 % chancer men bliver hele tiden genvalgt.
Lauritsen blev købt til start 11’eten hvorfor spillet han ikke.
Hvorfor drikke de ikke kamille the i pausen.
Hvorfor får vi ikke snart en ny indløbs dingle i stedet for Jump.
la la la la la……
AldrigArne 18. september 2023
PS: 'Brøndby har ikke truppen til toppen' og i samme åndedræt og sætning siger han 'hvis de er skadesfri er de et top hold'.
KEP: 'Brøndby har ikke fortjent sine point.' Hvorimod fuck, som også spiller dårligt og har dommerkendelser, der falder ud til deres fordel tilsyneladende er anderledes fantastiske i hans optik og fcn med plastikken ligger også kunstigt højt (omend de så sandelig har oprustet).
Det må være sjovt at se dem modsige sig selv på TV. Jeg har heldigvis ikke programmet.
19Magic64
Betalende bruger
Top enige
18. september 2023
Han skifter mening som vinden den blæser, og den skifter ofte her i lille Danmark!
Fan_passion 18. september 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
19. september 2023
i artiklen kan man læse en Vallys som på ingen måder indikere han mærkede noget i lysken, men valgte grundet var sidste udskiftning at bede om at komme ud, altså det Jesper burde have tænkt over. Jesper kommer i artiklen med en helt anden forklaring og igen for mig dårlig undskyldning, som hans fejl valg spillere på forkerte pladser..
https://bold.dk/fodbold/klubber/broendby-if/nyheder/vallys-skiftede-sig-selv-ud-ville-ikke-risikere-noget
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
19. september 2023
Jeg håber at JS bliver smidt på porten i morgen. Du har ret, han er en lorte træner. Vi kan gøre det meget bedre, end hvad vi hidtil har set. Du har helt ret i, at Wass spillede brillant på midten i sidste sæson, når han fik chancen. Han kostede slet ikke mål, lavede graverende fejl, og spillede under niveau, ligesom resten af holdet.
Det er for ringe, at han ikke skifter Vallys ud i søndags, men at Vallys selv må bede om det. Kæmpe traume overfor holdets største stjerne. Så kan samarbejdet med Jesper simpelthen ikke fortsætte længere, det har du helt ret i.
Hvad har han egentlig nogensinde vundet eller vist nogen af de andre steder, han har trænet? Fandme flovt.
Hvis Jesper selv har den mindste værdighed, så siger han selv op, ovenpå den flove præstation ham og hans hold leverede i Aarhus. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så flov over en kamp i Aarhus. Nogensinde. Og hvis ikke han siger op, så må han få sparket. Og så skal han selvfølgelig jordes i medierne også. Måske vi kan lække, at han slår hans kone ala Peter Sørensen gate? Så vil folk kunne forstå, hvorfor jo måtte skille os af med ham.
---
Vainio74
Betalende bruger
20. september 2023
Vainio74
Betalende bruger
21. september 2023