-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
I følge Transferfeed er Ben Godfrey meget tæt på lejeaftale med Rangers.
Ærgerligt!
https://www.transferfeed.com/transfers/ben-godfrey-atalanta-rangers/42344069
Deltag i diskussionen
Rasmusito
Betalende bruger
16 timer siden
Lcoolj 15 timer siden
Og hvad så nu? Alves er meget skadet, Vanlerberghe har ikke været fast mand i en 4-kæde, Canut er talentfuld, men skal spilles langsomt ind.
Mener det kræver tilføjelse af ny CB med fart og fysisk presence.
RommeTilPhiriOgSå 14 timer siden
- Alves, Binks, Vanlerberghe, Canut, Søndergaard. + Lauritsen, som heller ikke er solgt endnu.
2-3 stykker af ovenstående bliver nødt til at forlade os, hvis vi skal have noget nyt ind i min optik.
Lcoolj 13 timer siden
STAR IN THE HOOD 13 timer siden
Tak for denne omgang Godfrey!
Ps. Kan folk ikke smide link ind deres oprettet tråd, når man gerne vil dele en nyhed? Det er både god stil og gør det altså nemmere for andre brugere.