-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Niels Frederiksen har været en stor succes i Polen, hvor han har vundet historiske to ligatitler i træk med Lech Poznan.
Alligevel kan han have brug for en forstærkning i sin trænerstab - og et velkendt ét er meldt i spil.
En polsk nyhedsprofil på X melder, at Frederik Birk er spidskandidaten til rollen under 55-årige Niels Frederiksen. Frederik Birk var i staben under mestertræneren.
Birk har nydt en stille tilværelse siden fyringen i Brøndby tidligt i seneste sæson. Men nu kan han altså være på vej til Polen, hvor Lech Poznan ønsker ham tilknyttet inden deres træningslejr.
Den unge træner har tidligere fortalt, at han søger mod udlandet for sit næste skridt i karrieren.

Deltag i diskussionen
RommeTilPhiriOgSå 20 timer siden
Glæder mig til at følge hans næste skridt.
mawmaw 10 timer siden
RommeTilPhiriOgSå 9 timer siden
mimor1 6 timer siden
Havde Birk gjort som han sagde, så var han kommet fra Brøndby med stolthed fra os fans.
Du skal huske han havde været i klubben i årevis og kendte ALT til ALLE spillerne, så
Vidste hvad de kunne
RommeTilPhiriOgSå 3 timer siden
Det har du nævnt et par gange efterhånden. Spil nu en ny plade.
mimor1 11 min. siden
Kristianbs 19 timer siden
Jensen
Betalende bruger
8 timer siden
Kent Nielsen har selv lige gjort det samme, men det stilles der ikke meget spørgsmålstegn ved.
Rebæk 19 timer siden
Bjarke 19 timer siden
RommeTilPhiriOgSå 9 timer siden
Rebæk 5 timer siden
Enig. En kæmpe klub. Det er et ordsprog, der betyder, at man også kan tabe, når man storsatser. Han har været rimelig tydelig i sin retorik i forhold til at han både har gået efter en cheftrænerrolle og et udlandseventyr. Det har været en offentlig jobsøgning (også i TV2s Totalfodbold). Han fik så ikke et cheftrænerjob alligevel - i denne omgang.
Bif hele livet 19 timer siden
Kan kun ønske dem begge alt godt i fremtiden, de fortjener det begge.
---
Studenterbrød 19 timer siden
Niels Frederiksen må have gode overtalelsesevner, hvis han kan lokke Birk til at blive assistent igen.
Ville bliv vild ! 10 timer siden
Thomas Frank, der havde mange års erfaring som træner, blev assistent i Brentford, efter sin Brøndby tid.
Studenterbrød 9 timer siden
Ingen tvivl om at det er lærerigt at være assistent i et andet land, og han var næppe ansat som cheftræner i samme klub.
Rebæk 5 timer siden
Bornholms_Granit 5 timer siden
Claus Nørgaard
Jesper Sørensen
Henrik Hansen
Thomas Frank
Nu måske det samme med Birk og ja egentlig har Thomas Nørgaard også taget den rute, dog fra nogle mindre trænerjobs til klart større klubber som assistent.
Bif hele livet 3 timer siden
Der vil øjnene altid være på træner staben og den succes de skaber, så det er jo også et fint vindue for Birk at vise sig frem på den internationale scene, selvom nogen mener det er et step tilbage.
Så skal man tage et step tilbage, for kunne gå to frem... Det er det jeg tror kan være i dette tilfælde.