Fodbold live resultater




Medie: Brøndby forlænger med offensivt talent

Skrevet af Kasper Pedersbæk, 4 dage siden

I efteråret 2025 kom Emil Morgan til Brøndby fra Helsingør, hvor han allerede i en alder af 16 år havde debuteret for deres 2. divisionshold. Onsdag skriver bold.dk at den unge offensivspiller har fået fremtiden yderligere på plads, da han snart skulle skrive under på en aftale, der forlænger hans ophold på Vestegnen frem til sommeren 2027.

Skulle du have et ønske om at lære Emil Morgan yderligere at kende kan et interview findes her, hvor 3point.dks chefredaktør Nanna Møller Karlsen har taget en snak med ham.

I den netop overståede U19 sæson markerede Emil Morgang sig - gennem de knap 1000 minutters fodbold han blev registreret med - som en offensiv spiller med flair for at finde sine medspillere tæt under mål - og med mange kreative afleveringer. Han leverede ca. et mål hver fjerde kamp på en tilsvarende xG.

Kasper Pedersbæk © All rights reserved




Deltag i diskussionen




  • Det var godt nok en kort forlængelse, taget Bold’s prædikat om “Stortalent” in mente. Har Viggo større potientiale?
     
    • @Hamderduved Der er vist gået inflation i ordet stortalent :-)
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        4 dage siden   

    • @Hamderduved
      Tror ikke hans potientiale er på Viggo’s niveau, men som jeg forstår det har han en spids kompetence, der er fart.
      Så er spørgsmålet om man kan putte resten på

    Se 1 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner