-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Det kom som en bombe i går, da Tipsbladet kunne erfare, at Brøndby var tæt på at hente Patrick Mortensen hjem til Brøndby.
Mortensen som ellers lige er blevet udødeliggjort i Aarhus efter det første vundne mesterskab i 40 år for klubben.
Nu en dag senere, kan Tipsbladet så igen fortælle at parterne er blevet enige, og at Patrick Mortensen gennemgår lægetjek i dag mandag for at kunne få sit skifte endeligt igennem på Vestegnen.
Patrick Mortensen får derved en 2-årig aftale frem til sommeren 2028, hvis lægetjekket forløber, som det skal.
Patrick Mortensen vender derfor hjem til Brøndby, efter han i 2009 skiftede Vestegnen ud med de kongeblå fra Lyngby.
Deltag i diskussionen
Jensen
Betalende bruger
23 dage siden
Kristianbs 23 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
23 dage siden
:-)))
Kristianbs 23 dage siden
mawmaw 23 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
mawmaw 23 dage siden
Bibedibob 23 dage siden
Hvad er planen med Mortensen, hvis FC Porto eller andre kommer og ligger så mange penge, at Ambæk rykker sydpå? Har vi så en ny 16-17 årig der kan stå i lære hos Mortensen?
Kristianbs 23 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 23 dage siden
Lige pt. har vi rigeligt med talentfulde angribere på spring, som Mortensen vil kunne bidrage til
Oliver 23 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
23 dage siden
Og han skal nok runde et tocifret antal sæsonscoringer ;-))
Semperfi
Betalende bruger
23 dage siden
andreasgh 23 dage siden
Sæt ikke kikkerten for det blinde øje!