-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Fcm er ikke ligefrem skræmmende og efter salget af Dreyer så ligner det en sejr til os i morgen.
Mit bud er 3-1 til os.
3 mål af Uhre og tak for en fortjent sejr i morgen :-)
Deltag i diskussionen
nicolai83 28. august 2021
Forza BIF 28. august 2021
Men jeg håber da af hele mit hjerte at vi vinder - vi ka’ jo starte med at sætte Børke ud på bænken (helst helt yderst)!!
Uka
Betalende bruger
29. august 2021
Christian Brøndbyman 29. august 2021
Hvis vi skal vinde, skal vi score på vores chancer og ikke have dommermarginalerne imod os igen. Det sidste er meget usikkert, da Putros skal have fløjten...
Sidst, men ikke mindst, så skal vi have stadion med. Der er ikke solgt mange billetter, og jeg ved tidspunktet kl 20 på en søndag er elendigt, men please kom nu med på stadion og støt drengene. De har brug for det lige nu.
Min opstilling (3-4-1-2):
Hermansen
Rosted - Maxsø - Tshiembe
Bruus - Frendrup - Rado - Gammelby
Greve
Hedlund - Uhre
---
Bornholms_Granit 29. august 2021
Jeg er normalt ret god til at ignorere sådanne indlæg, men når de kommer flere uger i træk begynder det at blive svært at undgå.
MOAllen 29. august 2021
Sunderland
Top debattør
30. august 2021
- clean sheet
Men vi stadig i Krise, det ændrer en enkelt sejr.
Nu gælder al koncentration: Silkeborg IF, endnu en sejr og endnu et skridt væk fra vores krise :-)