Fodbold live resultater




Niels Frederiksen: Vi kigger primært eksternt efter angriber og venstreback

Skrevet af Jesper Hammeken, 2. august 2020

Niels Frederiksen og Brøndby har nu bevæget sig ind i sommertransfervinduet, hvor det indtil nu kun er blevet til afgange. Men hverken Carsten V. Jensen eller Niels Frederiksen har lagt skjul på, at den venstre side af forsvaret er et sted, hvor de kigger efter nye ansigter, ligesom at en angriber kan være interessant. Det er heller ikke noget som Niels Frederiksen afviser i podcasten Den Gamle Hytte. Brøndby-træneren understreger, at der er ansigter i den nuværende trup, som kan glide ind på wingbacken i venstre side, men at man primært kigger eksternt. 

- Jeg udelukker ikke noget. Vi har talt lidt om det, at Bjur også kan spille en venstre wingback. Det ville han formentligt også kunne dække i en periode, selvom vi ikke ser hans fremtid på den plads. Vi har også Jacob (Jacob Rasmussen, red.) på en U/20-kontrakt, som er en dygtig venstreback. Han er en meget dynamisk back. Det kan også blive en hjælp. Men som jeg tidligere sagde (tidligere i udsendelsen, red.), så er der også en øvre grænse for, hvor mange af de helt unge urutinerede, som kan spille samtidigt. Der skal være lidt rutine rundt omkring for at holde et højt bundniveau. Vi kigger eksternt lige nu her på den korte bane, fortæller Niels Frederiksen i podcasten, Den Gamle Hytte.

Værten spørger herefter, om der både kigges efter angriber og venstreback udefra. 

- Ja.

I podcasten trækkes Mads Valentin Pedersen frem, og selvom Niels Frederiksen ikke vil kommentere på enkelte navne, understreger han, at det er en fin spiller. Brøndby-træneren følger med i hans udvikling, men det skyldes ifølge ham selv primært, at han har været træner for ham på U/21-landsholdet, og at han følger med i alle spillernes udvikling derfra. 

- Han er vist kommet tilbage til sin tyske klub efter et lejeophold, så vidt jeg har set. Men som udgangspunkt vil jeg ikke kommentere på enkelte spillere. Men du kan få en sang fra de varme lande om, at han er en udemærket spiller. 

- Han er bestemt en dygtig offensiv angrebs-back. 

Podcasten kan høres på Spotify, hvor der ligeledes kan findes en tidligere udsendelse med Carsten V. Jensen. 




Deltag i diskussionen




  • mp80
  • mp80   2. august 2020   

  • Hvor mange transfer vinduer skal de bruge for at finde en vb, de er nu 3. Vindue man er i gang med og er ikke kommet nærmere en løsning på vb. Håber snart der kommer nye ind i spidsen for scouting. Brøndby er langt bag efter konkurrenterne i forhold til, at finde nye spillere ude fra. Få nu brugt nogle penge på de rette ansatte, det vi har nu fungere slet ikke og har ikke gjort det længe. Dårlig styring oppe fra koster alt for meget desværre.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Uche
    • Uche   2. august 2020   

    • @mp80 - hvor vil du hen med det indlæg det skyder i alle retninger
      4 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        2. august 2020   

    • @mp80 - Jeg tænker at CV er en del af det der skal til. Scouts kigger jo efter det de bliver bedt om, men de køber ikke noget ind selv. Det er jo tidligere sportsdirektører og trænere der skal klandres for manglende VB’er.
      3 enige
     
    • Kaj
    • Kaj   2. august 2020   

    • @mp80
     
    • mp80
    • mp80   3. august 2020   

    • @Jensen Det er rigtigt CV er kommet til og det sikkert har styrket på det overordnede plan. Men kig på de spillere man har hentet ind gennem lang tid, hvor mange er slået igennem? Hvor mange unge talenter hentet til MC er blevet til noget? Jeg tænker man seriøst bør overveje at opgradere scouting i klubben, da den ikke er god nok. Det med pengene er jo ikke fordi klubben skal købe etablerede stjerne, men være bedre til at finde de unge uslebne diamanter.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @BIF til jeg dør Jeg er enig med dig og @mp80 med hensyn til, at vi er bagud. Der har været alt for skiftende retninger de sidste 5år (og længere end det). Vi har slet ikke gjort det vi sagde vi ville. Nej, vi har ikke solgt nogle af vores indkøb dyrt. Nej, vi har ikke solgt nogle MC-spillere dyrt. Men det er jo svært at klandre CV for det, når han ikke har været her længere tid. Jeg mener ikke det er scouting-afdelingens skyld, at vi ikke har bedre salgsemner lige nu. Det skyldes, at vi ikke præsterer godt nok. Troels Bech burde have solgt Mukhtar dyrt, efter vores fantastiske sæson. Så havde vi fået gode penge i kassen, som kunne have været genanvendt væsentligt bedre, end vi gjorde ved at holde på alle.
      2 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Der er altså ingen hér, der jubler over salg/køb som CV ikke har lavet endnu. Personligt roser jeg ham for det arbejde han HAR lavet. At få penge for Kaiser, som kun havde 6mdr tilbage, synes jeg er flot. Jeg synes også værdien af Kamil var flot, selvom han var elsket og vi savnede hans mål. Men vi havde lovet manden at komme væk og vi kunne ikke have holdt på ham alligevel. Han tilgang af Maxsø var formidabelt. Så jeg roser ham kun for ting han HAR lavet. Han blev bedt om at rydde op og få styr på økonomien. Det har ham gjort. Nu skal der arbejdes den anden vej, så vi kan komme i top. Men du nævner selv FCM. Det har taget dem 20år, at nå til hvor de er. Det viser jo lidt om, hvor lang tid ting tager. CV har været i klubben i 1år. Så lad os lige slå koldt vand i blodet. Jeg tror ikke der går 20år før vi bliver mestre. Men inden for 5år, tror jeg vi fast kan kæmpe med. Det kræver bare, at vi sætter tæring før næring. Vi skal tjene penge, før vi kan bruge penge.
      3 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg mener nu selv, at jeg læser stort set alle kommentarer herinde. Jeg går ud fra, at de ting du skriver i paranteser er ting du mener andre skriver. Men efter min bedste hukommelse, er det altsammen noget kun du har skrevet. Du er den eneste der har skrevet at CV er det bedste i 15år og du valgte selv, pludselig at øge det til 20 år. Det er der slet ikke nogle der har skrevet. Det eneste jeg har læst fra andre, er kommentaren om at spare lønkroner ved at sælge Tibbling. Så jeg synes tydeligt, at du læser alt her inde... du selv skriver. ;)
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Nej, nu stopper du. Der er ingen der har skrevet at CV redder os fra konkurs. Det bliver du simpelthen nød til at fortælle mig hvor der er nogen der har skrevet. Og den første uge skrev du, at alle sagde han var det bedste i 15år, men derefter overdrev du det til 20år. Så det er derfor jeg siger, at du udtalelser du påstår andre skriver, er kun ting du har skrevet, at andre skriver.
      2 enige
     
    • @BIF til jeg dør - Det er godt nok svært at finde hoved og hale i dine indlæg. Lidt tegnsætning ville sgu være på sin plads.
      Men nok om det. Den måde du debaterer på, er sgu ikke specielt værdig. Du har brugt snart 48 timer på det her opslag, og ingen af dine citater taler din sag. Slip den, og træk vejret.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg synes det er stærkt gået, at du tager dig tid til at finde eksempler frem. Tommel op. Men de underbygger jo ikke din påstand. Jeg har aldrig påstået, at der ikke er nogle der roser CV. For vi roser stort set alle sammen CV. Men jeg ser ingen af dine indlæg, for der er nogle der skriver, at han er det bedste i 20år. Der er én der skriver, at han er det bedst længe. De 20år er noget du selv finder på og tilføjer. Der er heller ikke nogle, der skriver, at han har reddet os fra konkurs, men én der skrev, at han redder os. Punktum. Ikke noget om konkurs. Jeg hagler dig ikke ned, men jeg pointere, når du lægger ord i munden på folk, som de ikke skriver. Jeg synes CV har gjort der rigtig godt og det skriver jeg gerne igen og igen. Men det betyder ikke, at jeg kaldet ham Gud, hvilket du også har påstået af folk har skrevet. Jeg tror du tolker på de ord du læser og så skriver du bare det du føler, i stedet for at citere folk korrekt. Du bliver sur over, at vi er nogle der roser CV, for de ting han har gjort, fordi du selv vil se mere fra CV, før du roser ham. Men vi andre skal vel have lov til at synes, at de sparede lønkroner og forlængelserne med vores unge talenter er et fantastisk skridt i den rigtige retning.
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg har aldrig sagt, at der ikke er nogle der roser CV. Læs og forstå hvad jeg skriver. Jeg skriver at de ting du selv beskylder andre for, er overdrivelser af ting du har læst..!!! Ingen har skrevet, at CV er det bedste i 20år.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Når du skriver, at nogle skriver noget ORDRET, er det vigtigt, at du har alt med. Jeg skrev: ‘’ Der er altså ingen hér, der jubler over salg/køb som CV ikke har lavet endnu.’’ Det du bør hæfte dig ved, er ordet IKKE. jeg skriver at der ikke er nogle der roser CV for salg han IKKE har lavet.
      Så det er vist dig der skal være politiker. Er måske sladderbladsjournalist som kun bringer små udklip af folks fulde citater.

      Så jeg trækker bestemt ikke i land. Jeg står stadig ved min fulde udtalelse.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Læser du overhovedet hvad jeg skriver?

      1) Du vælger igen, kun at skrive halvdelen af mit citat. Jeg skriver: ‘’ Der er altså ingen hér, der jubler over salg/køb som CV ikke har lavet endnu.’’Der er altså ingen hér, der jubler over salg/køb som CV ikke har lavet endnu.’’

      2) Ja folk roser CV, men de fleste gør det kun for ting han HAR gjort. Men du overdriver hvad folk skriver. Og lige pludselig har folk sagt, at han er det bedste i 20år.

      3) Jeg synes stadig at salget af Tibbling var korrekt. Havde han spillet bedre og mere, kunne vi nok have fået mere for ham. Men han sad jo på bænken, så det begrænser salgsprisen. Jeg ville da gerne have haft flere penge for ham, men jeg synes det er vigtigere at spare hans lønkroner væk. Og måske var Holland eneste mulige køber.

      4) ja, der er måske nogle her inde, som lader begejstringen løbe af med dem. Men hvis du er ved at brække dig over det, kan du heldigvis bare springe over deres kommentarer.

      Ja, vi har ikke spillet prangende de sidste 18 måneder. Men NF har selv udtalt, at han blev bedt om at få styr på det defensive i vores spil. Det har han gjort, må man sige. Men det er aldrig særlig seværdigt fodbold, når et hold spiller defensivt.
      Men nu er der styr på det, så nu kan han begynde at bygge mere offensivt på. Og det gjorde han jo faktisk allerede inde 2 sidste kampe. Så jeg giver i hvert fald NF de næste 6 måneder til at vise, at han også kan spille offensivt.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Hvordan kan FCN og FCK stadig lave store salg efter CV er væk? Måske fordi CV har været med til at lave et system for hvordan man køber godt ind og sælger dyrt senere. Måske fordi han har oplært sin efterfølger godt op.

      Hvorfor har CV ikke solgt de spillere du nævner? Der er mange grunde, men det er jo ikke bare at trykke på en knap, for at sælge. Specielt ikke, hvis vi skal have de beløb de efterspørger.
      Men transfervinduet er åbent lang tid endnu, så der arbejdes nok en del på det, på CVs kontor.

      Men hvordan kan du tillade dig at være dommer over, hvornår vi andre må rose CV? Du siger at du først vil rose ham, når han laver dyre salg eller salg er de spillere du mener er leverpostej eller når han laver dyre indkøb.
      Men jeg vil stadig tillade mig at rose ham for at forlænge med de unge talenter og spare lønkroner. Og det er noget han HAR gjort.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Du skal fandme ikke beskylde mig for at lyve og ændre i mine indlæg. Du ved, lige så godt som jeg, at det ikke har været muligt at ændre i sine indlæg. Så du kan lige så godt indrømme, at det er dig der ikke læser ordentlig efter. Det er sgu dig der er useriøs, når du beskylder mig for ting jeg ikke har gjort.

      Hvor dybt vil du synke, for ikke at indrømme at du tog fejl.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Nu er du jo bare pinlig. Man kan ikke redigere i indlæg. Det har du selv brokket dig over, til 3point. Så hvordan skulle jeg kunne gøre det??
      Indrøm nu bare, at du ikke havde læst hvad jeg skrev.
      1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - I rest my case.
      1 god kommentar

  • Kaj
  • Kaj   2. august 2020   

  • @mp80 Klubben har jo flere gange indenfor kort tid meldt ud, at de kigger efter en venstre back, så jeg tænker, at de gør alt, hvad kan for at finde den rette mand til positionen. Jeg tror ikke, at der er råd til at købe Jordi Alba fra Barca, så vi må væbne os med tålmodighed.
     
    • @Kaj han kommer gratis til BIF
     
    • @BIF til jeg dør De ting du snakker om der er sket, er jo sket af respekt for økonomien. Endda er det tæt på en genistreg af CV at have fået skilt sig af med tre så løntunge spillere inden coronaen kom (kunne han aldrig vide, men har da været vigtigt!).
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Begynder desværre at tro at du ikke helt forstår hvordan tingene hænger sammen ift. løn, transferindtægter osv. Der er også noget der hedder udbud og efterspørgsel. At du endda nævner sælge Erceg underbygger det godt. Kan CV rent faktisk få penge for Erceg er manden fuldstændig vanvittigt. Kan CV komme frem til en ophævelse af Ercegs kontrakt og kan han slippe med at betale halvdelen er det fantastisk. Hvor får du det fra at jeg har kaldt CV for genial? Tror du skal slå op hvad en genistreg betyder. Hvem er den 25 årige tidligere landsholdsspiller vi har solgt? Hvis du skriver u-landsholdsspiller giver det mening. Der er bare så mange ting i dit oplæg der er ved siden af. Tror jeg opgiver at debattere med dig fremover.
      2 enige
     
    • @BIF til jeg dør jeg sætter pris på din energi og ihærdighed ift at debattere, men jeg må opgive. Jeg har intet sted kaldt CV genial og nu har du syv (hvis jeg tæller rigtigt) steder skrevet genial/genialt.
     
    • @BIF til jeg dør Slå det op. Man kan godt begå en genistreg uden at være genial. Der kan være ret stor forskel på biord og tillægsord
     
    • @BIF til jeg dør det er en skriftlig debat, så vi er nødt til at holde fast i at ord har en bestemt betydning, ellers holder ting jo op med at give mening. Igen aner jeg ikke hvor du får Tibbling fra? Jeg hentyder til de tre salg i vinters. Kaiser havde udløb til sommer og ville ikke forlænge, Kamil og Hany havde udløb næste sommer og var alle tre på hundedyre kontrakter. Ved ikke om du har set det, men klubben lavede et kæmpe rødt regnskab og har ingen likviditet.
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør a jeg giver op. Er sidste gang jeg kommentere på et af dine indlæg. Jeg har på intet tidspunkt nævnt Tibbling.

  • Det er ekstremt spændende at se hvilket aftryk CV får sat på køb af nye spillere. Vi ved han er en dygtig købmand. Måske han kan få JBA til at åbne pungen, så vi kan købe noget kvalitet - uden at skulle frygte flere lottokuponer. Hvis vi skal tilbage på sporet som topklub, så skal vores rekruttering sidde lige i skabet. Held og lykke CV!
     
    • @Kristianbs tja hele øvelsen pt er vel netop at JBA ikke skal åbne pungen? Er faktisk som fan ved at være træt af at klubbens økonomi er sådan en rodebutik og vi er så langt fra at have styr på driften. Så tror ikke vi skal regne med store handler. Hvis mini skal komme skal det sikkert være på lejeaftale med købsklausul. Ellers skal vi næppe være overraskede hvis vi får noget i Da Silva kategorien.
      3 enige · 4 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Kristianbs Efter alle de gange jeg og andre har skrevet JBA IKKE MÅ POSTE PENGE I KLUBBEN TIL SPILLERKØB ELLER ANDET OG HELLER IKKE GØR DET ER DET VIRKELIG UNDERLIGT DER STADIG ER NOGLE DER IKKE HAR FATTET DET. Forstå det dog for pokker.
     
    • Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @MortenD Du skal også forstå han ikke må åbne sin [fjernet]ing pung og poste penge i klubben.
     
    • @Dansplast undskyld, hvorfor må JBA ikke købe en dyr spiller til klubben ud af egen lomme? Han ejer jo faktisk klubben og sålænge CV mener vi kan bære lønomkostningerne I driften er det vel 100% ok. Der er blevet skåret kraftigt ned i lønomkosningerne med salg af mukthar, kaiser, kamil og nu tib.
      1 enig

  • Bjarke
  • Bjarke   2. august 2020   

  • Er jeg den eneste der har et ønske om at finde nogle spillere i Ghana, Brasilien og lignende når man ser Kudus skudt afsted for +60 og Evander meldes ud for 75... det er jo CV der har skabt den stil i FCN.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Bjarke jeg tror ikke det er markeder du skal regne med Brøndby kigger på. Det kræver rigtigt gode kontakter og netværk for at ramme noget succesfuldt fra de steder og også specielt setup for at integrere spillere. Også derfor du ser klubber specialisere sig i enkelte markedet. Fcn har jo specifikt et akademi i Afrika (eller klubbens ejere har).
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        2. august 2020   

    • @Bjarke - Jeg hørte Troels Bechs podcast, hvor han snakkede med folkene i Brøndbys scouting afdeling. Og de fortalte specifikt, at de startet tættest på. Altså i DK og de nordiske lande. Herfra arbejder de sig længere ud. Det er et spørgsmål om, at de nemmere kan se meget til en spiller, hvis de er tættere på. Eller bliver de nød til at sætte deres lid til eksterne scouts og stole på deres observationer.
     
    • Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Bjarke Nej du er ikke. Jeg synes dog vi skulle kigge mod Fjernøsten I stedet. Indien, Bangladesh, Myanmar og andre lande der ikke har tradition for fodbold som en stor sport men stadig har en vis talentmasse og potentielt kan fostre kommende lysende stjerner. 1,3 milliarder indbyggere i Indien. Det må da for pokker kunne lade sig gøre at finde et par talenter på et overset marked med store muligheder. Efterhånden er afrikanske talenter ikke længere billige med mindre man som fcn ejeren (er det ikke Tom Vernon han hedder?) allerede ejer dem før de kommer videre fra hans slavefarm. Men desværre har BIF tilsyneladende en strategi om KUN at hente talenter med lys hud fra Danmark og de nærmeste nærområder.
     
    • @Bjarke det kan godt være de andre klubber tjener penge på deres akademiaktiviteter i Afrika, men det er ikke Brøndby for mig. Man kan også sige, at jo flere afrikanske spillere FCN hiver op på deres 1.hold, jo færre danske spillere er der plads til, så måske vil der over tid søge danske spillere væk fra FCN. Hvis vi skal noget i udlandet, synes jeg vi skal lede i landene omkring os, i Norden, men også i f.eks Polen, hvor vi jo har gode erfaringer med spillere. Jo længere væk vi kommer fra DK, jo mere lottokupon er der over det. Ikke at afrikanske spillere ikke også kan være gode, men jeg synes vi skal tjene pengene på en anden måde end FCM og FCN.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Bjarke
    • Bjarke   3. august 2020   

    • @MortenD tænker ikke det behøves at være i år, men personligt ser jeg gerne en strategi for at gå den retning.
     
    • Bjarke
    • Bjarke   3. august 2020   

    • @Christian Brøndbyman tja... altså jeg synes det var forrygende at se en spiller som Katongo, som gav noget ekstra, og den ekstra ser jeg ikke i Norge, Sverige eller Polen. Jeg siger ikke at alle skal hentes derfra, men 1-2 talenter om året bør kunne lade sig gøre.
     
    • @Bjarke Katongo var da en fin spiller, men det var Kamil dælme også. Og Pukki, Elmander osv osv. Der er mange eksempler på det ene og det andet. Jeg synes dog, med argumentationen som Jensen også fremfører, at vi skal holde os til lokale spillere og spillere fra omkringliggende lande. Længere nede, f.eks. Tjekkiet, Slovakiet og Balkan tænker jeg dog også vil kunne gå. Hvis vi skal længere væk, synes jeg det skal være fra en fodboldkultur der minder om vores. Vi så f.eks. hvordan Szymanowski udviklede et specielt forhold til vores klub. Det syntes jeg var interessant, at en argentiner, fra et land med en rig fodboldkultur, kunne sætte pris på vores kultur her. Det tror jeg ikke man på samme måde kan i FCM. Alle deres brasilianere og afrikanere synes kun at have én ting i hovedet, at komme til noget bedre. Eller det er i hvert fald min tolking på de udmeldinger der er kommet fra dem.

---

  • Dupont
  • Dupont   3. august 2020   

  • Jeg synes det er bekymrede at der nu igen snakkes om at vi skal hente spillere udefra, når det er anerkendt at vi ikke har midler til at hente fra en høj hylde. Brug egne spillere, når vi har dem. Brug Jacob Rasmussen på VWB hvis han har potentialet og brug så alle de midler vi måtte have til at hente en goal getter på toppen.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Dupont - Det har hele tiden været planen, at vi skal supplere med spillere udefra. Vi kan ikke forvente at finde guld, kun med MC spillere. CV har allerede udtalt, at han synes det nuværende niveau af MC spillere er hvor det skal være.
     
    • Dupont
    • Dupont   3. august 2020   

    • @Jensen som sådan også enig i at vi ikke kan stille med 11x 18-20årige MC spillere... Men hvor mange middelmådige spillere har vi ikke købt igennem de senere år? Sjældent køber vi spillere det virkelig er bedre end vores talenter der allerede er integreret og vi kender?
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Dupont - Vi er helt enige om, at der er købt for dårligt ind de sidste mange år. Men endnu værre er det når vi kigger på de salg vi har lavet. Men jeg ser på CVs tilgang som år nul. Der var nul kroner i kassen, så hans opgave var at skære ned i lønomkostninger og forsøge at forstærke os med spillere der allerede er på kontrakt (MC) og så ellers kun handle ind for de midler vi får ved spillersalg.

  • Ruddi
  • Ruddi   3. august 2020   

  • der er en del her inde ,som er utålmodige,ikke at jeg ikke forstår jer,men cv har jo ikke noget han kan sælge dyrt,det er noget der bygges op over de næste 2-3 års tid,man kan ikke hyre en tryllekunstner,og puf så er bif klar,fra michael laudrup startede ødlagde man alt dna i klubben,og har haft for mange stradegier siden,hvis vi skal løfte et trofæ i bif nogen sinde igen er vi nød til at følge cv,han har trods alt haft gjort det godt i både fck og i nordsjæland,så hvis han fejler her,er det helt oppe fra det igen går galt, han skal havde ro på 1-2 års tid før vi kan se gevindsten uanset hvad
    3 enige

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      4. august 2020   

  • Stating the obvious: vi har ikke de spillere i truppen, så dem skal vi hente udefra...vi krydser fingre for et par Maxsø-like-mirakler over sommeren, hvor det pludselig viser sig at Gonzalo Higuain er kommet i overskud i Italien...

  • nannasoph
  • nannasoph
    Administrator
      4. august 2020   

  • Hej folkens.

    I kan nu lave linjeskift i jeres kommentarer :-)

    God debatlyst!

    Adm

---

  • Ivan
  • Ivan   4. august 2020   

  • Tak for den livlige debat her om spillerkøb og salg samt vores sportsdirektørs evner. Ikke mindst til “ Bif tilregnelig dør” som jo næsten kan føre en hel debat med sig selv. Mit synspunkt er at CV virker som en mand med fødderne på jorden og et nøgternt forhold til sin rolle , at købe og sælge spillere og forhandle deres løn. Det gælder iøvrigt Også trænere. F.eks synes jeg det var nøgternt at lade Fisker gå trods et vist pres fra bla fans. Der var trods alt tale om en ældre, temmelig skadet mand, der næppe ville bidrage særligt meget til selve spillet på banen. Det er også sund fornuft at skære ned på udgifterne når man har et kæmpe underskud. Og det er sund fornuft at se sig godt om inden man farer ud og køber på transfervinduets første dage. Om spillerne mener jeg som de fleste at vi skal skille os af med Erzeg , Mraz og Gammelby, det er bare svært så længe de har en kontrakt for der er nok ingen der vil have dem. Derimod mener jeg at både Hermansson , Vigen ,Mensah , Hedlund og Rado sagtens kan bruges selvom mange her gerne vil af med dem og de bør kun sælges til en fornuftig pris. Jung og Schwäbe er rigtig gode men dem kan vi miste simpelthen fordi de vil hjem. Så bør de erstattes . Og det en kunst at få en god pris for dem. Så er vi ellers klar til en ny sæson . Vi bør ikke købe en eneste spiller undtagen de eventuelle erstatninger. Angrebet klares Af Hedlund, Uhre, og en masterclass spiller.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner