-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Angriberen Samuel Mraz blev for et år siden lejet til Brøndby IF og klubben sikrede sig en købsoption. Den kommer de ikke til at gøre brug af i første omgang, skriver klubben på sin hjemmeside. Mraz vender derfor tilbage til Empoli.
- For dem, der har fået denne nyhed gennem medierne foranlediget af Sams frisør, er der jo bare at sige, at frisøren havde ret denne gang. Sam har været ramt af en meget uregelmæssig sæson i forhold til at opnå længere perioder med stabil fast spilletid - først konkurrence-situationen med Kamil, senere hele Corona-perioden og senest da han blev testet positiv for Corona-virus. Selvom Sam utvivlsomt har potentiale og kvalitet, vil vi i første omgang ikke gøre brug af den købsoption, vi har i aftalen med Empoli.
- Det har ikke været en nem beslutning, men som situationen er, så er det den rigtige beslutning at tage. Vi vil gerne takke Samuel for hans indsats for klubben, og vi vil følge hans næste periode tæt, siger fodbolddirektør Carsten V. Jensen til brondby.com.
Mraz nåede at score fem gange i 23 optrædender for Brøndby IF.
Deltag i diskussionen
mp80 28. juli 2020
Broder Salsa
Betalende bruger
28. juli 2020
joker 28. juli 2020
Christian Brøndbyman 28. juli 2020
---
preben
Betalende bruger
28. juli 2020
Christian Brøndbyman 28. juli 2020
preben
Betalende bruger
28. juli 2020
Christian Brøndbyman 28. juli 2020
Jensen
Betalende bruger
28. juli 2020
Michael3003 28. juli 2020
Mojoburger 28. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
28. juli 2020
---
Sinbad
Betalende bruger
28. juli 2020
Clark136 28. juli 2020
preben
Betalende bruger
28. juli 2020
Clark136 29. juli 2020
Jensen
Betalende bruger
29. juli 2020
Clark136 29. juli 2020
preben
Betalende bruger
29. juli 2020
Jensen
Betalende bruger
29. juli 2020
Clark136 29. juli 2020
Clark136 29. juli 2020