-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Så er det officielt. Jesper Sørensen er ny cheftræner frem til 2025.
jeg har så meget respekt for Jesper Sørensen. Han er en dygtig træner men min respekt for CV er kraftig dalende. Det er så uambitiøst og usikkert et valg når man selv siger st vi skal på en højere hylde.
jeg håber at der snart blir sammenhæng mellem udmeldinger og virkelighed og så håber jeg at Jesper får en fantastisk tid i klubben og at han tager det skridt op i hans karriere som vi har så meget brug for.
velkommen
Deltag i diskussionen
mp80 2. januar 2023
Semperfi
Betalende bruger
2. januar 2023
Mathat 2. januar 2023
Stålanden 2. januar 2023
Welkro 2. januar 2023
Skal vi bare være helt naivt positive hele tiden, og sige alt er godt når vi ligger på en 10. plads, og der tydeligvis er nogle ting der ikke fungerer?!
Det er da fint at være skeptisk overfor en træner der aldrig har vist noget som cheftræner. Jeg håber da af hele mit hjerte at det bliver en succes, men vil gerne se at det bliver godt før jeg tror det. Og i processen skal han da have alles opbakning!
Per Pøl
Betalende bruger
2. januar 2023
jencla58 2. januar 2023
---