-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Fantastisk med en aggressiv og potent midtbane der strålede af intensitet og vilje! Det er sådan holdet skal sættes op.
Lige nu er der brug for power og muskelmænd og så må vi se om Nartey, Bundgaard og Wass kan kæmpe sig tilbage i start 11. Jeg klager ikke. En sejr er en sejr- og når man vinder har træneren ret.
Dejligt med ro på bagsmækken- Go landsholdspause! Så skal AGF mærke samme ild i øjenene næste kamp, for så er vi svære at besejre.
Deltag i diskussionen
Vainio74
Betalende bruger
6. october 2024
clotte34 7. october 2024
DoctorEnigma 6. october 2024
thorrium 6. october 2024
Der er nogle af os som ikke ændre mening som vejeret blæser. Og ja, jeg fokuserer på din overskrift, for det er der du ligger linjen. Synes sku det er en ommer.
niear960 6. october 2024
Hvad fanden er det for noget useriøst pis at skrive
thorrium 6. october 2024
I lige måde.
Et er at vi er en del med vores holdninger, men det er sku da træls at skulle læse de samme ligegyldige debat titler gang på gang.
Nu vandt vi en kamp, så er der ikke snak om at JS er en taber træner som skal væk fra vores klub. Nej, det har ikke ændret sig. Manden er uduelig, et skvat, en jammerligkarl. Han skal væk.
Gullefar 7. october 2024
thorrium 7. october 2024
Nej, det tror jeg ikke jeg vil. Specielt ikke når du siger hvad jeg skal gøre samtidigt med at du taler ned til mig.
Hvis du vil være internet tsar, og sætte regler for mig så skal du være klar på at jeg behandler dig som en liderlig autoritær. Og dem respekterer jeg ikke specielt meget.
SoHappyMe 7. october 2024
thorrium 7. october 2024
''Du kan mene hvad du vil om ham''
Tak, jeg ville da også blive knotten hvis du postulerede at jeg ikke måtte have mine egne meninger omkring manden og hans evner.
''men jeg håber du kan se vi spillede en god kamp i går, er godt sat op og spillet fungerer over en hel kamp. Hvis du ikke kan anerkende det, ja, så er det jo det..''
Jeg vil udfordre dig til at finde et eneste sted jeg skriver eller har sagt dette. Så du stiller en problemstilling op og besvarer hvad du synes om det som aldrig er blevet sagt.
Det er noget folk gør inden for politik, og det er specielt tydeligt i bananrepublikker som USA hvor man lægger ord i folks mund, med det formål at antagonisere dem. Og hvis du så samtidigt (som du gjorde) kan sige du er uenig, så er det jo perfekt.
Kampen i går var god, men en god kamp er ikke nok til at al snak omkring mandens manglende resultater, evner og personlighed falder bort. Dertil er jeg jo et klart bevis.
Man må bare ryste på hovedet, har man set andre af hans skriv, så kan man ikke blive overrasket Nogen har bare ikke formatet
Det hedder som vinden blæser…
thorrium 7. october 2024
Det kan være du har glemt det, men vi to skriver ikke til hinanden.
Jeg er en grim grim person som er yderst ubehagelig og som mobber dig med alle mine alternative profiler.
Og så hedder det præcist det jeg kalder det, du er nok så opfindsom med de ting du siger, men du er ikke big cheese som bestemmer over mit sprog.
Og inden du fyrer din normale spiel af, så har jeg hørt det hele før. Bla bla jeg er ond, bla bla du vil aldrig svarer igen. Det er trættende.
Nu er det så sagt, så kan jeg ignorer dig igen.
Var det hårdt at blive rettet til :) når du retter på andre, så husk hvad det hedder, når du skal citere det jeg har skrevet til andre herinde.
Du formår end ikke at stave vejret rigtigt, men skriver vejeret
Ja Jeg husker alt med dig, du er årsagen til at jeg uretfærdigt blev smidt ud dengang, underligt for så syg person som du er/var og skrev noget som begge mine forældre skulle have gjort mod mig som barn var så ulækkert, at 3point forståeligt fjernede det, men underligt fik du lov til at fortsætte herinde, uden konsekvens.
Tænker du må kende 3point, for alle andre var blevet smidt ud på stedet smed dit klamme skriv, man skal have en meget syg tankegang, for at kunne skrive som du gjorde og det var modbydeligt og ulækkert
For at gøre det endnu værre, skrev jeg også og bad dig stoppe da jeg få måneder før, havde mistet begge mine forældre, hvilken person fortsætter så, det var så langt over stregen og klamt det du skrev de havde gjort mod mig som barn, og når du derefter igen fortsatte.
Så tro mig, nej jeg hverken glemmer eller tilgiver dig, for det klamme du skrev, du er et meget afstumpet menneske, og vil til enhver tid rette dig som du retter andre, fremvis et skriv fra mig til dig hvor jeg ønsker du svare mig så uærlig er du også
Nu har du før skrevet om mig herinde, når vi for jeg ved ikke hvilken gang, skal høre om dit privat liv og forhold, eller om din stive brandert og du skal sove på sofaen. Hvad rager det os.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Når det er sagt så det helt ok at ønske sig en anden træner, det skal bare være ud fra nogle andre en begrundelser end dem ovenfor, men jo ret fedt med en sejr og endelig et Rent Lagen.
thorrium 7. october 2024
Det er en helt anden snak og det er jeg helt enig omkring. Forskellen er at du ikke har jord i hovedet.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
thorrium 7. october 2024
Jeg synes sku der er mange et godtfolk som tydeligvis ikke har meget andet end muldjord hvor vi andre har grå substans.
Bare se på den fede handkat.
Du betragter dig vel ikke som begavet eller det grå guld.
Det ville da være den største joke du til dato har skrevet :)))
Nu når du skal skrive om mig, og rette andre
Så lær da at stave til hankat som staves sådan, ikke handkat…
Pinligt og sidde spille Karl smart, og sætte sig op et sted hvor man ikke hører hjemme og rette folk, gøre sig bedre end andre, og så ikke engang kan skrive som det hedder: nemlig som vinden blæser, ikke vejret
Du kunne ikke engang skrive vejeret og nu staver du også hankat med d :), men fair nok hvis du er ordblind, det er ikke din skyld og man er ikke dum af den grund
Men kun når man så skal sidde og rette andre og sætte sig et sted hen man ikke høre til.
thorrium 7. october 2024
Se tossen kan ikke lade være. Han har ingen at tale med.
Nej prøver bare rette dine mange stavefejl og andet du skriver, nu når du retter andre herinde og gør dig bedre. TILFØJET::::: med 5000+ likes er der sendt fra ny profil Futte samtidig med jeg skrev det i nat nok ved en fejl fik du også sendt +100 afsted så tænker som jeg gjorde fra starten, du er samme person som Futte det er spam og chikane. Helt samme tid i nat fik du sendt mange likes samme tid lige før futte
Jux1964
Betalende bruger
7. october 2024
Jesper Sørensen passer sit arbejde og gør sit bedste. Jeg er ganske tilfreds med hans indsats. Selvfølgelig kan jeg være uenig med ham..
thorrium 7. october 2024
Brøndby85
Betalende bruger
6. october 2024
---
Thomcat 6. october 2024
At Jesper Sørensen så har vundet 5 ud af 6 kampe imod FCM med Brøndby er sikker irrelevant. Et snit på 2,5 point imod det mest vindende hold imens man har været træner er ret vildt.
Uche 6. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Uche 7. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Brøndby85
Betalende bruger
7. october 2024
olemartin.dk 6. october 2024
Kriger05
Betalende bruger
6. october 2024
Om du syntes han skal være træner eller ej er du selvfølgelig helt berettiget til at have en mening om og argumentere for - men at han skal smides ud og hans tinge sendes i smadrede kasser… helt igennem skørt om en mand der passer sit arbejder og hver dag knokler for at det hold du holder med skal vinde.
Kom nu med lidt format i debatterne!
---
Ocellaris 6. october 2024
Brøndby85
Betalende bruger
6. october 2024
Uche 6. october 2024
Brøndby85
Betalende bruger
7. october 2024
Panenka 7. october 2024
Efter den kamp mente du at det var spillerne og IKKE JS skyld.
Men ok, det bliver også svære og svære at oprette narrativet om at JS er den rigtige træner...
Brøndby85
Betalende bruger
7. october 2024
Men jeg kan selvfølgelig have fortrængt det i depressionen efter kampen.
Når det er sagt, så fortjener holdet og træneren sku ros for en flot kamp.
Håber man fortsætter linjen desværre har vi før gået fra sejr til smide dumme point væk
Nu vil jeg nyde en flot sejr af alle inkl træneren, håber det varer ved.
Men svært at være sur når vi lige har vundet over nummer 1 synes opstillingen var vovet og det har Jesper fortjent ros for.
Men ændre ikke på min holdning, men vil kun rykkes hvis jeg ser en stabil periode og et hold der tør vinde
Men ros fortjener holdet inkl træneren i dag, så når vi giver ris skal vi også kunne give ros.
DEJLIG med sejr
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Så godt du ikke fik ham solgt, han har spillet mange gode kampe efter min mening
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Jeg synes han er kanon
Hans 6. october 2024
Bornholms_Granit 6. october 2024
Ser du på FCK har de en værdi på 70 mill., men har lige tabt til en polsk hold med en værdi på 16 mill. og spillet uafgjort med Silkeborg med en værdi på omkring 14 mill.!
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Hans 7. october 2024
Bornholms_Granit 7. october 2024
Så det jeg egentlig argumentere mod er at bruge trupværdien til at vurdere hvor godt er hold er, som du jo startede ud med at gøre. Bare fordi at en spiller er dyrere end en anden spiller er jo ikke ensbetydende med at han er bedre.
Kris
Betalende bruger
7. october 2024
Hvis du gerne vil sammenligne trupværdier som en målestok, skulle vi så ikke starte med at pille Spierings og Rajovic ud af trupværdien, da de vel slet ikke var til rådighed på det tidspunkt vores kampe i Europa blev spillet? Det to har en værdi af 7 mio
Man kunne også argumentere for, at vi også var uden: Alves, Jordi, Divkovic, Vallys.
Alves og Divkovic fik lidt minutter men på vej tilbage på skader. Og de 4 har en værdi af 12,5 mio Euro.
Så den trupværdi vi reelt havde til rådighed til kampene var jo en helt andet.
Derudover, så er sjovt, at vi SKAL vinde over hold, som har en lavere trupværdi end os, men samtidig bør vi pr. definition også vinde over hold som FCK og FCM selv om de har en højere trupværdi end os.
Det giver sikkert mening for nogle, men for mig hopper kæden af.
Hans 7. october 2024
Kris
Betalende bruger
7. october 2024
Jeg har såmænd ikke anfægtet at man kan have forskellige holdninger. Jeg anfægter heller ikke man kunne have købt eller solgt spillere i transfervinduet.
Jeg anfægter såmænd kun, at du opgør trupværdien inkl. spillere vi IKKE havde til rådighed.
Men jeg kunne desværre ikke se af dit indlæg, at jeg ikke må stille spørgsmålstegn ved dine påstande. Min fejl.
Tak og ligeledes god dag til dig.
Voxamp 6. october 2024
Prøv nu at tage ja-hatten på og bak jeres hold op i stedet for at skabe splid.
andreasgh 6. october 2024
Jeg vil bare stilfærdigt indskyde, at han intet har vundet i sin tid som cheftræner i Brøndby. Ej heller har vi kvalificeret os til europæisk gruppespil i hans tid. Jeg har lidt svært ved at få øje på det der fantastiske sted, han har flyttet den dyreste Brøndbytrup i nyere tid hen.
Men ja, hvis du sammenligner med NFs sidste tid, hvor sportschefen solgte og lod alt gå, der kunne tage to med foden og i stedet hentede norsk metervare i Viking, så er det selvfølgelig rigtigt, at det ser sjovere ud hver anden kamp under JS.
Ps. Flot kamp af JS i dag i øvrigt.
Brøndby85
Betalende bruger
7. october 2024
LebogangHansen 7. october 2024
Gad vide hvordan vi spillede hvis vi var i Europa, som vores trup også burde bære jf. vores målsætninger og overgearing der afhængig af det.
Prejlemærket bliver mod FCM på udebane for det eneste gang vi prøver 3 kampe på en uge resten af året.
Sidst kunne vi jo ikke spille mod Vendsyssel og så igen stille op om mandagen endda, så en sejr mod et skadesramt og europæisk spillende hold er flot, men det er ikke den præstation man skal vurdere det samlede indtryk udfra.
Morel23 7. october 2024
1. Mindre budget brugt
2. Spillestil alle elskede og der strømmede folk til inkl. sponsorer
3. Pokal finale man vandt
4. 3 Højeste snit i ligaen nogensinde i vores historie og med 2 plads
Morel23 7. october 2024
Sponsor tilslutning og tilskuertal har aldrig været højere end det er nu , så det går vel også okay.
Og ja korrekt meget højt pointsnit , men omvendt var der vist også omkring 15 -20 point fra de to forreste og ned til de næste så måske også dårligere kvalitet på de øvrige hold.
Zorninger startede interessen og gav os det rette skub, generelt har der aldrig været flere tilskuere i superligaen
Morel23 7. october 2024
Mit problem, er I er alle med armene i vejret, lad os nu lige se.
Vi har stået her så mange gange før, for smide noget godt væk
Jesper er for mig fortsat ikke rette mand på posten, men han gjorde det godt i går, da han smart havde fysik inde, og det var helt rigtig set.
Da vi mødte et FCM der var ramt af mange skader + 1 karantæne men også de havde spillet på udebane mod Israelsk hold under 3 dage inden og fløjet hjem og så til BIF, det må sidde mentalt og i kroppen.
Jeg ser ikke folk fremme når det går skidt, måske har du været der, men synes det er overdrejet som folk kommer ud af busken, når det går skidt, så er dem der er for Jesper helt tavse, det er for mig patetisk.
andreasgh 8. october 2024
Men ellers vandt han ikke noget :-)
niear960 12. october 2024
Hvis AZ er det unikum du vil gøre ham til hvorfor har han så kun været i sekunda klubber efter Brøndby, hvorfor er han ikke som TF i PL eller som Bo H og Thorup / Bo S i BL? fordi han ikke er dygtig nok så simpelt er det, vi kan ikke bruge ham i BIF
Når man nu kan læse Wass er ked og skuffet af måden det er gjort på med anførerbindet der bekræfter at Jesper LØJ for pressen
Så er min respekt = O til Jesper som rette træner
Det her vil ændre alt om vi vinder guld de næste 10 år og CL med Jesper, så er min respekt væk.
Jesper har misbrugt Wass i pressen og ikke behandlet ham med respekt.
Kimbjurfort 7. october 2024
Wass er bare Brøndby tro og skal have forlænget sin kontrakt men tro mig der er mere til den historie end du aner
Og sandheden er jo Jesper har løjet for pressen og brugt Wass i hans løgn og dække det har jeg O respekt for
Kimbjurfort 7. october 2024
Ja tro, fravalgte millioner for at komme hjem til Brøndby og har stor betydning for midtbanen
Gullefar 7. october 2024
Ved ikke helt om Wass ikke bare trækker i håndbremsen husk han ønsker at få forlænget sin kontrakt og så står han nok ikke sviner dem til
Jeg tror der er mere i det, men skal høre en ad som altid ved hvad der sker om det er forkert opfattet
Joblar 7. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Kris
Betalende bruger
7. october 2024
Jeg tænker ikke du skal regne med, at debatten forstummer, for forventninger til Jesper Sørensen er sat op til at han kun kan fejle.
1. Han har haft samme trup i lang tid, så han skal vinde alle kampe, selvom vi er uden spillere som Vallys, jordi, Divkovic, og hvem der ellers lige har været ude 1-2 kampe med mellemrum i den første del af sæsonen.
Det er jo sole klart, at reserverne skal jo præstere på samme niveau, som de stamspillere de erstatter ellers er det ringe trænerarbejde.
2. Nu stiller vi med lagt om længde med en fornuftig 3-back kæde (dvs. uden Klaiber (endelig)) og samtidig har vi fået ligaens bedste spiller retur fra sidste sæson.
Og så er det jo forventeligt at vi vinder over ligaens nr. 1 som inden kampen, ikke havde tabt en superligakamp i denne sæson, fordi de er skadesramte.
-----
Når vi taber (med en række af vores start-11 på skades bænken), så er forventningen at vi levere på samme høje niveau som når de er med.
Når vi vinder, så er det fordi de andre er dårlige, skadesplaget, uheldige. Det er da ren Brøndby logik.
Sarkasme kan forekomme i ovenstående skriv.
Velkommen tilbage til Vallys og Jordi. Det kommer til at gøre rigtig meget godt for vores spil, at de to er tilbage. :-)
Forza Brøndby.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. october 2024
Vel skrevet :-)
Kimbjurfort 7. october 2024
niear960 7. october 2024
Lige præcis, spot on
Morel23 7. october 2024
Kris
Betalende bruger
7. october 2024
Hvad vi ønsker at vinde og hvad vi kan forvente at vinde / stille krav om at vinde, er meget forskellige ting.
Med 2 hold der er økonomisk stærkere end os pt. der er jeg heller ikke af den opfattelse, at vi skal vinde en titel hvert andet år, men jeg ønsker da gerne at vi gjorde og gerne mere end 1 titel. :-)
Vi kan ikke fyre vores træner hvert 1½ år fordi der ikke vindes en titel. Hvis vi gør det, så spænder vi i min optik ben for os selv, i forsøget på at vinde titlerne.
---
Stefkis
Betalende bruger
6. october 2024
LebogangHansen 7. october 2024
Joblar 7. october 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. october 2024
Det er jo ganske enkelt ikke korrekt.
Der er jo sket væsentlige udskiftninger, i spillertruppen, i de 1.5 år.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Stefkis
Betalende bruger
7. october 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. october 2024
preben
Betalende bruger
6. october 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. october 2024
Har tvivlet lidt på J.S og holdet, på det seneste, men det blev heldigvis gjort til skamme, idag.
Lad denne kamp, forhåbentlig være vendepunktet for os.
Uche 7. october 2024
Det er jo netop derfor han skal væk, manden har jo konsekvent fejl brugt spillere han har ikke tiltro til spillere der ikke er i top 14 f.eks. theimbe, seb seb, hegheim, schvartow, etc.
Der jeg gerne vil hen 2 spillere kan ikke være afgørende for succes eller fiasko.
RommeTilPhiriOgSå 7. october 2024
- Divkovic
- Alves
- Vanlerberghe
- Wass
- Kvistgaarden
- Vallys
- Ohi
Har alle været inde/ude af holdet uafhængigt af hinanden i starten af den her sæson. Det er mere end 50% fra sidste sæsons stærkeste start 11'er.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. october 2024
Nu nævnte jeg lige de 2 som eksempel.
Men der jo flere, der har været skadede.
Jordi og Kvistgaarden f.eks.
En træner kan jo kun bruge de spillere, der er til rådighed, og hvis flere af de bedste er skadede, så vil det selvfølgelig, efter min mening, have en effekt.
Morel23 7. october 2024
Uche 9. october 2024
men dit svar er noteret
Uche 9. october 2024
Men det jeg har set dem spille har de leveret på et fint niveau og mener man sagtens kunne have brugt dem.
Andre af de foretrukne spillere begår også fejl men får genvalg gang på gang.
For mig at se var de ikke JS kop te og derfor blev de sat på sidelinjen.
TheBadBoy 7. october 2024
---
Panenka 7. october 2024
Men hey, der er da også noget at glæde sig over:
- ude af europa, så man nu virkelig kan koncentrerer sig om liga og pokal...!
- en 6. plads efter 11 kampe
- 1,6 point i snit
- stadig med i pokalen efter at have ekspederet storholdet Vendsyssel FF ud
JS står på broen af MS Brøndby, med kikkerten for det blinde øje og styrer lige mod afgrunden. Jeg tror stadig på at 11. november er hans sidste arbejdsdag i Brøndby...
mimor1 7. october 2024
Men vil gerne vi vinder kampene indtil
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Så kan kikkerten jo ikke have været for det blinde øje...!!! og afgrundssnakken er jo så total tågesnak ....!!!!!
Panenka 7. october 2024
Det er helt rigtigt.
Og når din helt JS vinder CL med Brøndby i næste sæson så bliver der rejst en statue af ham.
... jeg tror bare ikke du skal holde vejret....
Kris
Betalende bruger
7. october 2024
Og hvis du får ret og Jesper Sørensen fyres og vi om 1½ år stadig ikke er favorit til at vinde alle kampe i Superligaen, da FCM og FCK stadig har væsentligt højere budgetter end vi har og vi stadig får udfald i vores spilpræstationer, når vi er uden vores bedste spillere, så kan vi fyre endnu en træner, og igen forsøge at køre et nyt spilkoncept ind.
Det skal nok blive en fantastisk succes.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
RommeTilPhiriOgSå 7. october 2024
Nej, en sejr over fcm er ikke nok til, at Jesper nødvendigvis skal fortsætte fremadrettet. Men er det virkelig så fjernt for dig, at uddele ros til holdet, når de spiller en god kamp, slår et ubesejret hold og tilmed spiller til 0?
Jeg ser en hel del associationer imellem dine dommedags-indlæg og folk, der er overbeviste om at jorden går under på en bestemt dato.
Panenka 7. october 2024
Jeg er ikke konstant bitter, men der er meget lidt over de sidste to år, som gør mig glad ved den måde JS leder holdet på.
De kolde facts efter 11 kampe er:
- ude af europa (ellers nemmeste vej ever)
- en 6. plads efter 11 kampe
- 1,6 point i snit
Der er ikke så meget konspiration over disse facts.
Men vil du, helt ærligt, mene at det er en god præstation for en træner, som for første gang i mands minde har samme trup som sidste år og ikke skulle vente på forstærkninger i vinduet. Og som har den dyreste og bedste trup i mands minde.
Hvis han er så god en træner, kan du så ikke forklare hvorfor det går dårligere i år end sidste år, selv om han har bedre spillere og bedre forudsætninger.. ?
Hans 11. october 2024
Brøndby85
Betalende bruger
7. october 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. october 2024
Med for mange skadede spillere, bliver der desværre for mange hovsa-løsninger, med spillere, der bl.a skal spille på uvante positioner.
Alvez, Vallys og Jordi, var f.eks, alle med i aftes, og det gav os et boost.
Og så er det imponerende, at man kan have så dygtigere spillere, som Wass og Kvistgaarden, på bænken.
Det gør også, at vores kvalitet, ved indskifninger, er blevet væsentligt forbedret.
Forhåbentlig får J.S. nu muligheden for, at vise sin og holdets fulde potentiale.
Det virker ihvertfald ikke til, at han har tabt omklædningsrummet, som jeg personligt, har været bekymret for.
Dejligt at gå ind til landsholdskampen, med noget positivitet
God dag.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Uche 7. october 2024
RommeTilPhiriOgSå 7. october 2024
Tak for forklaringen!
Morel23 7. october 2024
skj6986 7. october 2024
Jeg frygter at der sker det samme som i hele 2024; en enkelt eller to fornuftige kampe for så at få en ordentlig røvfuld ugen efter. Jeg synes ikke en kamp i går viser at han har styr på omklædningsrummet eller har overblikket eller evnerne til at ændre kampen fra bænken.
thuesan 7. october 2024
Lad os håbe, at han holder sig skadesfri.
Morel23 7. october 2024
Nu er et omklædningsrum mere end 11 spillere
Sjovt så aktiv du og andre er når det går godt med en kamp, det er meget patetisk man kun kan komme op over fladen, når der er en sejr.
Sku svært ved at tage jer seriøst, ser du dem der er modstandere af jesper gemme sig efter en dejlig sejr NEJ
Morel23 7. october 2024
Morel23 7. october 2024
Jeg mener ej heller trænere eller spillere skal svines til der er vi meget enige, men det er absolut også underligt at man kun kommer frem når det er ved en sejr, denne er ikke på dig kun
Men ser en masse på nu i dag, som ikke kom frem da vi tabte mod fcn
Joblar 7. october 2024
---
bachBIF64 7. october 2024
Vi skal have en type ala Zorniger ind.
Vi kommer ingen vegne med JS som træner.
Det er vel set rigeligt gange efterhånden.....
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Panenka 7. october 2024
Kan du ikke lige forklare bachBIF64 og mig hvordan holdet er blevet bedre. Kan du ikke nævne os nogle parametre hvor holdet er blevet bedre, sammenlignet med samme tidspunkt sidste år ?
Altså andet end at kvaliteten af spillere er blevet bedre.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Du kan også lytte til fodboldkommentatorerne som samstemmende fremhæver Brøndbys gode fodboldspil de sidste 11 kampe.
Panenka 7. october 2024
Brøndbys gode fodboldspil de sidste 11 kampe, som har givet 1,6 point i snit og en 6. plads. Det er den fremgang du snakker om ??
Brøndbys gode fodboldspil som gav 1 sejer (!), et nederlag og 2 uafgjorte og et hurtigt exit fra europa mod to ringe modstandere. Det er den fremgang du snakker om ??
Eller at der er scoret 17 mål på os mod 10 mål sidste år efter 11 kampe. Det er den fremgang du snakker om ??
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Du har ret i at spillet ikke har kastet de point af sig som det ellers har berettiget til, hvilket der ligeledes er bred enighed om blandt landets fodboldjournalister og kommentatorer.
Vi er et af de hold der er sværest at få åbne chancer mod og
i aftes slog vi ligaens suveræne tophold med godt spil og god indstilling og fik en solid og meget velfortjent sejr.
Hvis du ikke evner at se dette og det potentiale der er i holdet er det nok bedst du dropper fodbolden for en stund.
Morel23 7. october 2024
AldrigArne 7. october 2024
Personligt er jeg vel blandt de mest VOKALE kritikere af JS og hvorfor vil jeg lige hurtigt komme ind på neden under.
Kan holdet, under ham, vinde noget? Det har jeg ikke ment, og mit bevismateriale er, at når vi skal bruge en sejr, er den udeblevet. Det er den centrale påstand at det er et mønster.
Hvis vi så betragter denne kamp som en lille finale - så er det jo fremgang. Han vandt og kastede noget af presset på sig af. Problemet er, at en enlig svale gør ingen sommer. Vi skal opretholde et flot pointgennemsnit og så skal han vinde titler med holdet for at hans eftermæle ændrer sig fra, hvad det vil være for nuværende skulle han stoppe i morgen.
Du og andre debattører som KUN skriver for at brokke sig over brokken, glemmer at skabe forståelse for, hvorfor I mener anderledes. Kun argumentation (jeres) kan løse dette problem. Derfor er det dejligt at læse, at du har reelt indhold i dit indlæg.
clotte34 7. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Porstmand Per 7. october 2024
https://www.grammarly.com/blog/rhetorical-devices/appeal-to-authority-fallacy/
bachBIF64 14. october 2024
Det siger vel meget om du ikke ved ret meget om fodbold.
Og du altid bakker op, og nej vi spiller ikke særlig god bold over 90 min.
Vi spiller som regel maks 30-45 rigtig gode min.
Kramer
Betalende bruger
14. october 2024
I er ligeså forgabt i konstant at udspy negative kommentarer, frem for at tage en objektiv debat. Tror sgu næsten mere det handler om at skabe et slagsmål herinde. Nej, alt er ikke perfekt, men at opbygge et mantra om, at JS har fejlet, fordi vi tabte guldkampen, efter at have bragt os dertil, er jo himmelråbende. Og så med et budget og mandskab der på papiret ikke måler sig med FC1 og FC2.
Jeg synes JS skal have arbejdsrod til at slutte efteråret, med mindre det går helt galt. Hvis vi ligger i top 2 til pausen, eller inden for 4-5 point af første pladsen, så er der god grund til at lade ham fortsætte sæsonen ud. Fejler han i de næste betydende kampe og misser pokalen, så er vi enige om, at han skal ud til vinter.
Så har du da i den grad også helgarderet dig.
Hvorfor tror du CV blev fyret, dårlig økonomi eller spiller indkøb?
Eller måske et dårligt træner valg og manglende resultater.
Der er ingen træner der med den trup, ville få så lang snor som Jesper har fundet.
Så ved skrive det du gør VED DU manden er fyret, og så ikke taber ansigt
1. Vi taler om dårlig slut spil i sin første sæson som gjorde vi ikke fik Europa til sæson 2 med Jesper samt pokal exit.
2. Anden sæson marginaler med os hele sæsonen og alligevel glippede mesterskabet selvom det lå lige foran os + exit i pokalen
3 Denne sæson exit af Europa som nok var det vigtigste i denne sæson for klubben, en sæson med godt spil men man lukker den ikke og smidt dumme point væk, samt mødt mange de mindre gode hold pt.
Videre i pokal indtil nu. Men selvom vi er videre i pokalen smider vi mange point væk i de næste kampe
Så vælger den nye sports direktør at finde en ny træner
bachBIF64 14. october 2024
1) Et tabt mesterskab.
2) man ryger ud i pokalen sidste år til GF hvor man faktisk er i front.
3) Europa exit.
4) en foreløbig 6 plads.
kom nu lige lidt ind i kampen. Det sku for lavt niveau at være vidne til.
Hans 7. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
En kamp afgør ikke det alene, hvis man går ud og smider point i de næste, tror hans job er i en tynd tråd
Sejren var dejlig og alle er glade, men husk FCM kom med en meget lang skades liste i MEGET lang samt en i karantæne og derudover spillede de ude mod et hold fra Israel under 3 dage før, det er ikke kun en kamp om fodbold, men også noget hvor nogen af spillerne må have nerverne ude på trøjen
Alt det inkl. flyvetur hjem og til os igen, så er der fysisk og mentalt træthed, FCM var dårlige igår og nu må vi se om det var os der gjorde dem det. Men vi er nød til at tage alle fakta med
I sagde det samme med hjemmekampen mod Sønderjyske, hvor vi lige tabt 11 mod 10 ude mod FCK samt efter sejren over sønderjyske gik ud og tabte i superligaen mod FCN med 4 mål mod et hold som ikke har været gode i år
Kimbjurfort 7. october 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Jeg ser bare det store billede, glad for sejren men bestemt ikke noget der er overstået.
Vi er nød til at kigge hele vejen rundt, måske er det vores fortjeneste, men lad os nu også kigge på sidste gang vi var der.
Så gik vi ud og tabte 4-1 mod FCN vi har før stået der, der skal mange flere sejre til, samt kampe hvor man ser det her vil noget.
Man er da nød til at se de har spillet en meget svær kamp mod et hold fra Israel på udebane lige under 3 dage før
De havde mange skader og en i karantæne oveni, du er da nød til at tage alt med når vi kigger på det.
De havde langt flere skader, de spillede en kamp mod et hold fra ISRAEL bare under 3 dage før som de sat alt ind på
De kunne tåle at tabe, det kunne vi på ingen måder og vi spillede hjemme, der er mange faktorer der skal med i denne kamp.
Jeg er glad for kampen, og synes de spillede kanon, men et normalt godt FCM hold, havde budt dem langt mere op, og udfaldet var blevet det samme, det vides ikke, for de fortjente at vinde
Men jeg synes man bør tage alle de faktorer med ikke kun deres langt flere skader, men også de spiller en meget vigtig kamp og flyver under 3 dage før de spiller mod os, og skal igen rejse fra Jylland til os. Mentalt og fysisk virkede de lidt trætte efter min mening.
Morel23 7. october 2024
Kan godt være, men lige nu fører de ligaen og vandt sidste år det danske mesterskab
Samt spiller i Europa ingen af disse ting gør vi og intet vundet samt spiller i Europa
---
Porstmand Per 7. october 2024
Men hvad er det han pludselig har fundet efter næsten 2 år som træner? Det er meget sjældent at folk pludselig vågner op om morgenen, og er meget bedre til deres job. Men OK, det kan ske - Michael Uhre er vel et godt eksempel.
Så lad os da endelig håbe at det fortsætter som i søndags, selv om det er fuldt berettiget hvis folk tvivler på det.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
7. october 2024
Jeg tror ikke det er JS der er vågnet . men det er start 11éren med alves, jordi, stijn osv. der er født.
De kommende 3-5 kampe vil give os mange svar - håber på gode solide af slagsen.
Svalen50 8. october 2024
Panenka 8. october 2024
Nu er hans opfinder og beskytter ikke i klubben mere.
---