-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Vi køre pt med underskud på Ca 25 mil på driften, er opgivet til 15-35 mil
Europa og Jobbe giver Ca 100 mil i overskud, når man har fratrukket driften i år.
Så de 100 mil rækker til ca 4 år uden at skulle lave aktieemmisioner, lån og salg af spillere.
I næste måned slutter det med Jan B. aftale om at holde hånden under Brøndby økonomisk.
Deltag i diskussionen
Kenneth
Betalende bruger
27. august 2021
Sidste år var det kun 15 og vi plejer at ligger under 20 (2019 dog undtaget)
Klipklapperen
Betalende bruger
27. august 2021
Håber det er til at forstå nu, for mine evner rækker ikke længere.