Fodbold live resultater




Opstartens program - Brøndby tester først mod Hvidovre

Skrevet af Kasper Pedersbæk, 19 dage siden

Knapt er pulsen kommet ned efter sæsonen er sluttet før opstarten til den nye begynder. For Brøndbys vedkommende starter spillerne op igen i klubben fredag d. 19. juni, hvor de første dage vil bestå af en række fysiske tests.

Herefter følger en række af træningskampe (kickoff med forbehold for ændringer):

  • 28. juni: Brøndby IF - Hvidovre IF, kl. 13:00, Bane 1
  • 4. juli: Brøndby IF - FC Nordsjælland, kl. 13:00, Bane 1
  • 11. juli: Brøndby IF - OB, kl. 15:00, Bane 1
  • 18. juli: Hibernian FC - Brøndby IF, kl. 13:00, East Road Stadium

Kampene bliver streamet på BrøndbyTV.

 

 

 




Deltag i diskussionen




  • Plejer de ikke at skulle til udlandet i 8-12 dage?


  • JJOLSEN
  • JJOLSEN
    Betalende bruger
      19 dage siden   

  • Er det ikke oftere i vinter opstarten vi tager udenlands?
    Jeg savner dog, vores sommerkampe mod vores samarbejdsklubber eller mindre klubber rundt i landet.
    Kunne godt tænke mig at vi, som under AZ, spillede nogle kampe mod små klubber, for at spille holdet sammen, få lært spillestil/system, få lavet en masse mål og få givet spilletid til de som ikke nødvendigvis skal hver gang.
    Vigtigst af alt Løbeture i skoven skal tilbage, det er en det af vores kultur også på en kold vinterdag.
    1 enig
     
    • @JJOLSEN mener da vi fx var i Østrig sidste år og året før, hvis ikke jeg huske helt forkert? :)

    Se 1 flere kommentarer

  • Kepgar
  • Kepgar   19 dage siden   

  • Shit! skal vi spille træningskamp mod Hvidovre. Chok, chok, chok!

    Forstår ikke kampen mod Hibernian FC. Når der ikke er nogen træningslejer og opstarts perioden er så kort som den er, så syntes jeg ikke det giver mening at trække 2 til 3 dage ud af kalenderne for at bruge dem på transport. Disse dag ville havde være givet bedre ud på trænings banden i Brøndby.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner