Fodbold live resultater




Optakt: Brøndby-AGF

Skrevet af Welkro, 6. april 2025

Så har vi en vigtig 6-points kamp på mandag. Vi har vundet seneste kamp mod AGF i pokalen med 4-2, men ellers har vi det generelt svært mod dem. Skal vi satse på medaljer er dette en nøglekamp for os, og vi vinder hvis vi tager den gode form med os. Vi skal også undgå at skabe et AGF kompleks i Superligaen.

Mit bud på en opstilling:

                       Pentz

Seb  Vanlerberghe  Rasmussen  Divkovic

             Wass        Tahirovic

                        Nartey

Suzuki          Kvistgaarden       Vallys

Bud på resultatet: 2-1 til BIF på mål af Kvist og Sebulonsen.

Nøglespillere: Sebulonsen kan skabe rum til Suzuki ved selv at udfordre. Han er en klassespiller. Kan Vallys fortsætte den opadgående kurve mod et tungt AGF midterforsvar, så kan det blive afgørende. Tahirovic kan afgøre midtbanekampen, og skabe mere rum til Wass.

Hvad tænker i?




Deltag i diskussionen




  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      6. april 2025   

  • Tænker at den rammer du sgu egentlig meget godt.
    Måske dog evt. Spierings fremfor Wass.
    Forventer en tæt og jævnbyrdig affære, hvor de afgørende marginaler, gerne skulle falde ud til vores fordel.
    God kamp.
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • Bjarke
    • Bjarke   6. april 2025   

    • @LJS enig omkring Wass, men i Midtjylland kampen jeg han fungerede rigtig godt, nok fordi Benjamin tog så meget fra i meter på banen. Så måske skal Wass bare give den gas i de første 60 minutter?
      3 enige · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer
     
    • @LJS

      Jeg synes også Wass spillede en god kamp. Og vi falder faktisk lidt i kvalitet, da han bliver skiftet ud.
      1 enig

    Se 3 flere kommentarer

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      6. april 2025   

  • Pentz
    Sebulonsen - Alves - Rasmussen - Divkovic
    Wass - Tahirovic - Nartey
    Vallys
    Bundgaard - Kvistgaarden

    Vallys er bedst som single 10’er, Suzuki fortjener en tur på bænken og Alves skal bruges til at holde styr på P. Mortensen.
     
    • Bjarke
    • Bjarke   6. april 2025   

    • @Saesonkort mener Alves er småskadet. Som sådan enig med Suzuki, kunne godt tænke mig at se Bundgaard få chancen fra start. Men når det kører for Suzuki, så er han vanvittig.

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      7. april 2025   

  • Meget enig.

  • Enig i opstillingen. Tahinovics arbejdsradius og drive kan give Wass lidt ro og Nartey lidt frihed. Jeg tror (som de lærer hinanden at kende) at de tre komplimenterer hinanden rigtig godt.

    Ellers... ja... vi må ikke undervurdere AGF. Frem over stepperne og gå efter både 1 og 2-0. Er lidt nervøs, de har været vores kryptonit i lang tid, så håber vi viser at pokalsejren var et tegn på lysere tidere!
    1 enig · 1 god kommentar

---

  • Jeg tror også at Wass starter. Han er vigtig i forhold til at spille sig ud af pres.
    Lidt spændt på om Alves og Vanlerberghe bliver en solid duo.
    Men ellers tror jeg faktisk, at vi tager dem i aften og melder os ind i toppen.
    Forza Brøndby.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. april 2025   

    • @Mortensputnik

      Havde det ikke været fordi Wass spillede lidt bedre i sidste kamp tror jeg du har ret

      Er stadigvæk bekymret for den fart han tydeligt mangler og komme for sent til taklinger

      Synes der var plusser i sidste kamp men fortsat også minusser og tror desværre ikke han har farten længere.

      Men hans overblik og ro er nok nødvendigt i en kamp hvor også en lidt erfaren Rasmussen mangler

    Se 2 flere kommentarer

  • Jeg begynder at blive lidt nervøs, når jeg ser at R. Lauritsen starter i forsvaret… er der noget galt med alves?
     
    • Betalende bruger
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        7. april 2025   

    • @brøndby

      Alves er helt ude af truppen

    Se 4 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner