-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvornår får vi et mål at tale om!? Det var ikke denne gang, og det var faktisk også negativ rekord. 6 kampe uden scoring...
I denne uges paneldebat sætter vi krisen under lup - målene mangler, men er der noget godt at tage med?
Derudover taler panelet om kultur i omklædningsrummet og klubben på baggrund af Sean Klaiber og Benjamin Tahirovic's udeladelser fra kamptruppen.
Panelet er i denne uge Joel Kabongo, Signe Bidstrup og Ulrik Dandanel Hansen. Adam Mossin er vært og har mixet.
Lyt med her eller find podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:
Deltag i diskussionen
mimor1 23. marts 2026
Han mener han er klasser over Francolino
Ambæk ville have haft stor nytte af at der var en mere erfaren angrebs makker til ham..
Ville bliv vild ! 23. marts 2026
Det er sjældent at en 17/18 årig angriber laver mange mål. De fleste angribere begynder først at få gang i målene når de er oppe i 20'erne.
thorrium 23. marts 2026
Nu har jeg ikke lyttet til episoden, så jeg kan ikke tale omkring hvad de eventuelt siger.
Men jeg har hele tiden ment det var satset at ville sætte alt presset for mål på en ung spiller (ja faktisk generelt på nye spillere). Tror nu nok han skal få rigtig mange kasser ind for os og andre klubber senere, men der er en grund til at Emmanuel er hentet ind. Manden skulle (forhåbentligt) kunne være den senior spiller som gør arbejdet på den kortebane, sådan at Ambæk kan blive en succes i en klub med tur i den.
Og ja jeg tror stadigvæk stærkt på at Emmanuel nok skal få tur i den hos os. Han virker til at være lige på vippen til at få en ind.
Ingen Over Klubben 23. marts 2026
FremadVestegnen 23. marts 2026
Hvorfor skal man “give op”?
Der er 2 point til 3 pladsen som giver Europa til sommer, som er vores mål.
Vi skal spille med stærkeste 11, uagtet om de er masterclass eller ej.
Ved godt hun er meget pro-masterclass, men det er godt nok et dumt statement.
RommeTilPhiriOgSå 23. marts 2026
FremadVestegnen 23. marts 2026
Det var måske at lade mig rive med af frustration :)
Jeg står dog fast ved at jeg synes det er ulogisk og med mangel på sportslig ambition, at hun udtaler/mener dette.
RommeTilPhiriOgSå 23. marts 2026