-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jeg har skrevet det for 15 dage siden at han var mit bedste bud, men der var nogen ting der skulle kunne gøres først
1. Han var lige startet nyt job, JBA udtalte for kort tid siden at det kunne være denne person CEO de ville have havde et andet job og dette skulle løses sig først Peter F kunne være ham så i følge JBA udmelding kunne det være mange heriblandt Peter Froulund.
2. Jeg skrev at Peter sad i bestyrelsen i Viborg og derfor skulle han udtræde først, til jeres info er han pr 1 Juni udtrådt af bestylresen i Viborg fodbold klub
grundet personlige årsager, siger ikke det er ham, men det er to ting der nu er meldt ud fra JBA om en i andet job, i Viborg er han lige trådt ud....
Så siger det bare muligheden er der.... Han vil for mig have mange af de ting der kan få os rette sted hen, ved godt I er nogen der måske ikke er fan af ham grundet Brøndby lyd eller andet, men manden brænder for klubben og han har mange gode kvaliteter klubben kan bruge...
Deltag i diskussionen
Bif hele livet 13 dage siden
https://www.vff.dk/nyhed/ovrigt/15732-peter-froulund-udtraeder-af-bestyrelsen
Bif hele livet 13 dage siden
Det kan være tilfældigheder og nej dette er ikke noget jeg har hørt, men for mig er han bare den oplagte til posten....
Men husk jeg har nævnt Christian Nørgaard før medierne, jeg vil næsten lægge hovedet på blokken at han ender i BIF i dette vindue, det er før medierne skrev om det. For de havde jo skrevet han tidligst kom næste sæson, indtil de ændrede det. Men der er ting der skal løses i klubberne, men Christian og familien vil hjem denne sommer og blive så jeg tror det sker snart....
Men der er også noget med klubberne mellem, men jeg tager gerne imod verbale hug hvis ikke det sker...
#1964 12 dage siden
Du får lige +1 herfra i dag fra mig, værsgo.
Bif hele livet 12 dage siden
Jeg prøver mine med fan af den klub jeg elsker noget der meget få der ved
Fx Christian Nørgaard kom jeg med før medierne ændret deres retning med ham måske nu kunne vende hjem
Jeg skrev den var 50/50 fordi en med MEGET gode forbindelser til begge klubber og en anden fortalte at Nørgaard og familien ville hjem
Det synes jeg var en meget interessant oplysning men fik samtidig af vide det ikke var sikkert for begge klubber skulle kunne finde løsning sammen på det med kroner
Jeg har aldrig kommet med noget herinde som bare var grebet ud af ingenting og det er sandheden :)
Det er gjort i en god mening præcis som når skrevet om Christian Eriksen jeg gør mig sku da ikke upopulær hvis jeg skal sidde jagte likes
Jeg er en der ikke pakker noget ind og siger som jeg tænker sådan er jeg som person, er meget sort/hvid
Men lyver aldrig heller ikke med kendskab til klubben, jeg er kommet med mange ting også noget mange slet ikke vidste herinde
God dag til dig :)
Kapper 13 dage siden
Jeg har dog ikke et kvalificeret gæt, så det ville jeg undlade at bidrage med.
Og hvis det for mig skulle give mening at lave en debat på dette, skulle det være fordi man taler om hvilken strategi han/hun/den/det/de bringer til jobbet og hvordan BIF under lige netop den CEO vil se ud. Dertil er mit kendskab til Peter (som jeg vil mene, jeg kender ganske godt), for ringe.
Men diskuter endelig det reelle indhold, også lad navne-legen være sekundær (og drop helt det der hvad sagde jeg - det er livet for kort til).
Selv et ødelagt ur går rigtigt to gange om dagen.
Studenterbrød 13 dage siden
I get your point :-)
Der er mere værdi i at debattere noget fast. Disse rygter og gætterier findes overalt på de sociale medier.
NewY 13 dage siden
Studenterbrød 13 dage siden
Der er intet nyt i det indlæg kun gentagelse.
Hvis du ikke har læst at han har skrevet lign andetsteds, så er du undskyldt, men så burde du ikke være så hurtig ude med at rette mig.
Bif hele livet 13 dage siden
Der er kun 3 brugere herinde der har haft en så sygelig tilgang til mig som bruger, der er for mig ingen tvivl om denne bruger studenterbrød er Tibblinglove ELLER Rommetilphiri (Thorrium kunne det også være) jeg sagt før som kl. 0640 også skriver herinde på sin egen tråd, det er uden tvivl en af de to der jagtet mig herinde i flere år og både rommetilphiri og Tibblinglove (Thorrium har også oprettet flere profiler for chikanere mig så kunne også være denne) har gjort dette...Studenterbrød som jeg skrev til denne person dengang kom ud af det blå og blev oprettet med formål jagte mig, siden personen oprettet sig har alle dens kommentar været rettet mod mig....
Hver morgen, eftermiddag, aften, nat sidder personen skriver til og om mig, det er stalking, chikane og en SYGELIG trang til jagte en person, du kan ALDRIG nå ind til denne person, da personen er besat af mig på en sygelig måde....
Han er tydeligt misundelig over ikke eje noget indhold i sit liv, så bær over med denne person for han er en ensom syg stakkel og det mener jeg....
Bif hele livet 13 dage siden
God dag
Bif hele livet 13 dage siden
Bastiano 13 dage siden
Du er udelukket fra siden utallige gange.
Hvorfor kommer du tilbage?
Du er jo tydeligt uønsket af folkene bag siden, og det hele er åbenbart træls synes du?
Bif hele livet 13 dage siden
Men det er ikke det samme som jeg er glad for dig og de andre der altid forsøger jagte mig herinde igennem mange år nu. Sjovt at du kom på banen da det handlede om det med støtte pyro jeg sendte link på og maskering og alt det :) sjovt eller betænkende når du også er en stor fortaler af dette og forsvar af dem, særligt med dit erhverv som politimand du postulere du er.
Jeg kan vende den om hvorfor kontakter du / I mig altid hvis I føler jeg fylder for meget ? eller hvis I ikke føler jeg høre til her er det så ikke nemmere at bare undgå mig?
Hvorfor skriver I til mig og opsøger mig herinde med kommentar og spørgsmål? det giver ej mening. Så det kan du passende svare på det og så undskyld at jeg har chikaneret dine hættemåge venner.
Du påstod du var politimand i Østjylland kredsen :)))) aldrig har jeg hørt om en politimand som kritisere sine kollegaer for Vestegnes politi, allerede der afsløret du dig selv og dine løgne med det du IKKE ER...
Bastiano 13 dage siden
Hvorfor er du her?
Møder du også op til fester du ikke er inviteret til?
Bif hele livet 13 dage siden
Så vidt jeg ser er jeg på og mange andre brugere debatterer jeg altid godt med, sjovt nok
Samt har både Nanna og Kasper skrevet til mig tidligere fra min profil her.
Det kan du så tænke lidt over, prøv debattere sagligt ved godt det gjorde ondt at din profil ven rommetilphiri og dig med jeres evige forsvar af hættemågerne blev nu bevist med link
Det ved jeg godt, det er aldrig sjovt man fanges i en løgn
God dag og tak for snakken, jeg svare dig ikke yderligere.
Bastiano 12 dage siden
Hvorfor er du her?
Du er udelukket flere gange, men dukker alligevel op igen. Hvorfor?
Ingen, udover dig selv, ønsker din tilstedeværelse.
Du er udelukket af en grund. Hvorfor respekterer du ikke at folkene bag siden ikke ønsker dig?
Bastiano 12 dage siden
Du er mere end velkommen. Du spørger bare efter mig.
Men du tør jo ikke.. det kan man jo så undre sig over.
Bif hele livet 13 dage siden
Du mener ikke det er relevant når han rent faktisk kunne være en oplagt kandidat til det job og du mener ikke sådan en info er relevant?
Ligesom JBA udtalte den person de gik efter kunne være i job andet sted og skulle derfor først stoppe der eller lignende, det er to flueben og en profil der i den grad passer til BIF og jobbet.
Ja han vælges måske ikke og JA måske er det helt skudt ved siden af, men at skrive det ikke er relevant at en mand er stoppet hos en konkurrent for få dage siden ikke har relevans kan undre mig, selvfølgelig er det yderst relevant info at få.
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Eneste han på en meget MEGET pæn måde påpeger er, at livet er for kort til ''hvad sagde jeg''
Noget du formår at skrive indirekte 4 gange i dine to skriv.
To gange i dit oprindelige indlæg og to gange i indlægget nedenunder.
Bif hele livet 13 dage siden
Men den dag den stopper så vil siden blive bedre, for en ting du skal vide jeg kommer ikke til stoppe med skrive herinde, jeg haar så mange andre skriver GODT med...
Skynd dig skrive en kommentar i den FEDE artikel om ligegyldige skriv, så skal jeg nok skrive igen du ved komme top 5 mest læste.... SPEJL....
Bif hele livet 13 dage siden
Studenterbrød 12 dage siden
Slap af, dette er ikke det virkelige liv….
Bif hele livet 12 dage siden
Hvis din holdning er sådan som jeg er enig med dig i, hvorfor er det så vigtigt for dig at jeg har haft andre profiler fordi fik ban pga påstod I har det
Eller jeg valgte at selv lukke ned, det er lidt i modsat boldgade med det du skriver, så find lige ud af den holdning du har og så tager vi den derfra
Studenterbrød 12 dage siden
Du sejler rundt i forskellige emner, så det er svært at forstå hvad du mener.
Du har da fået masser af bans af 3point, er det ikke korrekt?
Jeg har tidligere set et langt indlæg, hvor 3point gør det klart at du er uønsket pga det meget ballade du har lavet gennem 10. Alt dette er før min tid herinde, så du kan ikke skyde skylden på mig. Jeg blev kun klar over det pga ovennævnte skriv.
Bliv du bare ved med at bruge timer herinde hver dag, vi andre har et liv ved siden af.
HUSK: dette er et anonymt debatforum, det er ikke virkeligheden! Edit: Jeg kan se på tiderne, at du har siddet stort set hele formiddagen herinde, det er altså ikke et sundhedstegn….
Bif hele livet 12 dage siden
Så prøver du igår skrive med noget om Brøndby tror du selv på jeg skal debattere med en der kalder folk for pædofile og lyver som du gør
Din jagt på mig er syg, du er syg for du skriver mig ned selvom intet skriver til dig anden vej og opsøger dig
Du har intet liv sidder holder øje hvornår jeg er på få dig et seriøst liv du er som en stalker og det du gør kan man straffes for ikke bare kalde mig utallige gange pædofil men også andre ting du har brudt loven med
Så hvis jeg var dig ville jeg tænke mig bedre om. Men ikke sikker på du har hjerneceller nok til kunne det for ike meget begavet du kommer med og alt du skriver til og om, det er mig jeg har utrolig ondt af dig for tænker du må være en meget vred og ensom person…
Nyd livet og weekenden det vil jeg gøre, prøv det samme
God weekend og bedring
Studenterbrød 11 dage siden
Dit indlæg hænger ikke sammen og du sejler rundt i forskellige emner og gentagelser.
Du er uønsket af 3point og det er fakta.
Husk nu at tage din medicin og kom ud i verden.
Der er andet i livet end denne hjemmeside hvor du konstant bruger tid din tosse.
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
https://www.youtube.com/watch?v=4uMjlRkFnic&list=RD4uMjlRkFnic&start_radio=1
Bif hele livet 13 dage siden
https://3point.dk/debatter/boycot-af-sydsiden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Dit link virker forresten ikke..
Bif hele livet 13 dage siden
Du har for jeg ved ikke hvilken gang kommenteret i mine artikler med dine negative kommentar og altid samme CRAP fra dig... Så nu kan de starte med læse alle dine kommentar i dette link og måske indse hvor uærlig du er:
https://3point.dk/debatter/boycot-af-sydsiden
Bif hele livet 13 dage siden
Bare fået nok af dig og folk skal gå ind og læse ALLE dine kommentar og dette er jo kun EN af MANGE MANGE artikler der er langt værre hvor du skrev i en tekst du rettet da mange rystet på hovedet over dig med du sagde maskering var ok, slå eller yde vold mod en modstander givet fuck finger var ok med vold, trist når man bliver fanget med hånden i kagedåsen....
Du har ødelagt mine tråde herinde for sidste gang, så må folk jo læse hvem der er bag dag og alt det lort du påstod du ikke støtter op om, for du er fuld af LØGN og latin:
https://3point.dk/debatter/boycot-af-sydsiden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Nu har du postet det i 5-6 forskellige tråde..
Intet af dét jeg har skrevet i den debat er noget, som jeg ikke kan stå inde for. Hverken dengang eller i dag :-)
Bif hele livet 13 dage siden
Du om nogen kommentere altid negativt i mine tråde, du om nogen gør ALTID ALT for ødelægge mine artikler og korrekt den er ødelagt også af mig selv nu, takket være dig.
Men så kan folk se hvem der gemmer sig bag dig og hvor meget løgn du har skrevet herinde når du skrev alt det du tog afstand fra er en stor FED LØGN, du har også ændret i tekster for alle der læst med så du sagde ok nogen fra BIF gav en modstander tæsk, du hyldede vold på den måde og du har mange gange sagt maskering er OK, du er så fuld af LØGN....
Bif hele livet 13 dage siden
Jeg er som du nok læser meget træt af dig herinde
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Jeg har stadig aldrig hyldet vold og jeg er stadig ikke med i Alpha eller omgås dem :-)
Bif hele livet 12 dage siden
Du sagt maskering er ok fordi de står med pyro, så det benægter du også og det er tydeligt at man lyver så eller omgåes med sandheden i meget mild form
Ligesom du siger at du ikke har forsvaret dem, men det kommer det til udtryk her og i andre tidligere sammenhæng
https://3point.dk/debatter/boycot-af-sydsiden
Jensen
Betalende bruger
12 dage siden
Ingen på dette site er i tvivl om, at i har en beef kørende.
Men når man ankler nogle for noget, bør man selv stå for ordentlige beviser.
Just saying...
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Synes der bliver debatteret på en upartisk, nuanceret og sagligt facon, uden at man beviseligt, støtter vold, trusler, pyro og Alpha.
RommeTilPhiriOgSå 12 dage siden
1) Fanen på Island fik ikke en røvfuld. Han fik en flad. Af én enkelt person, der mistede sin selvbeherskelse, som intet havde med hverken Alpha eller andre fra det uofficielle fanmiljø at gøre. Jeg var der, du var der ikke. Skal vi ikke lige få det på plads først og fremmest?
2) Jeg benægter bestemt ikke, at jeg har sagt, at jeg sagtens kan forstå, hvorfor man maskerer sig, når man affyrer pyroteknik, da det lige pt. er imod loven. I samme ombæring sagde jeg også, at jeg ikke går ind for vold og folk der maskerer sig for at udøve vold.
3) Som skrevet mange steder, mange gange efterhånden, så har jeg da bestemt taget Alpha i forsvar. Flere gange, i forskellige henseender herinde. Fordi typer som dig, Mimor1 og andre skingre mennesker er dybt unuancerede i jeres kritik. Men det gør mig stadig hverken til medlem af Alpha, hangaround til Alpha, talsrør for Alpha, ansvarlig for Alphas ageren, både positivt eller negativt. Og det gør mig heller ikke til voldsmand.
Det er lidt som om, at den del har du meget svært ved at forstå.
RommeTilPhiriOgSå 12 dage siden
Han har fundet en næsten 4 år gammel debat, som han nu har postet 4-5 forskellige steder indenfor kort tid.
For ham er det ''The mother of all evidence'' - Den rygende pistol.. Men hvad den helt præcist beviser, det ved kun han.
For alle os andre er det en helt almindelig debat med forskellige holdninger.
Hvilket også er derfor, at som skrevet mange steder efterhånden, kan jeg stå inde for alt, hvad jeg skrev dengang. Min holdning er præcis den samme i dag, som det har dengang.
Jensen
Betalende bruger
12 dage siden
Så behøver andre ikke læse det igennem og undre sig over, om man overser noget.
men også for at vise, at det nytter ikke noget at komme med udokumenterede anklager.
Bif hele livet 11 dage siden
Men jeg skal slet ikke sidde forsvare mig jeg ved manden har hele tiden forsvaret Alpha, pyro , maskering og vold var slet ikke i det link det var hans opbakning og forsvar af Alpha
Men det bekommer mig morsomt at du deltager i denne tråd uden du vælger kommentere på en mand der flere gange kalder andre pædofile
Skriver ok give en modstander tæsk pga finger
Ok med maskering pga pyro
Alpha er bedre end resten for de støtter mere og det ok de kommer i sort orange eller andet som han ikke en men altid støttet så lad nu være med sætte manden på den hylde han ikke fortjener TAK
Bif hele livet 11 dage siden
Du er ikke neutral du læser KUN det du selv vil, hvis du ikke kan læse mellem linjerne man deler samme holdning som Alpha og forsvare dem, så er du seriøst ikke særlig begavet.
Hvis du påstår du ALDRIG har læst rommetilphiri støtte Alpha, Pyro, Maskering ELLER skrive det er OK at give en modstander fan en på hovedet pga han gav fuck finger, det er netop det han skrev. Men påstår du rommetilphiri ikke har gjort dette?
Sjovt andre har læst det og manden nu prøver lyve sig væk fra de ting han har tydeligt tidligere skrevet og det var OK med maskering pga. pyro selvom ulovligt og tit andre hensigter.
OK med pyro på trods af store bøder til klubben, Nanna liker det jo også var hans argument og fordi Nanna liker noget er det sku ikke det samme som hun ALTID har ret.
OK med fans kommer i sort eller bannere på stadion fremfor støtte klubben og holdet samt mange mange andre ting han har skrevet og forsvaret. Der er to profiler herinde der er gået forsvar med ALT der har med dette at gøre og Rommetilphiri er den ene af de to.
Bif hele livet 11 dage siden
Det er noteret....
Bif hele livet 11 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 16. october 2022
Undskyld mig, men hvorfor skal Alpha have tilladelse fra den sociale medie pøbel ift. hvilket tidspunkt, de melder dette ud på?
Mit umiddelbare gæt er, at Alpha også består af mange forskellige typer af mennesker? Og at der måske i egen grupperen også har været diskussioner og lidt splid omkring, hvorvidt dette tiltag var det rigtige, inden man melder samlet ud?
Om noget er det da den rigtige kamp at gøre det op til. Vi spiller uden udebanefans i dag, så det er alle tiders chance for facebook-ignoranterne, kan gribe taktstokken.
Og bare lige til info: Alpha bliver jo ikke væk eller stopper deres støtte til klubben? De nedlægger jo ikke deres arbejde, de viser bare deres støtte på en anden måde på et andet sted på stadion?
De har frigivet midten og ansvaret, som rigtig mange har skreget på i månedsvis. Det bliver spændende at se, hvem og om taktstokken bliver grebet.
Det har man i hvert fald flere hjemmekampe til at bevise, foruden derby i dag.
Ærgerligt men forventeligt resultat efter måneders hetz fra såkaldte journalister og fra uvidende Brøndby fans. Facebook-opslaget slår jo kolbøtter lige nu ift. tåkrumnende udmeldinger fra gud og hver mand.
Bif hele livet 11 dage siden
Støtter alt med Alpha og forsvare dem altid herinde, du må være med på hans venneliste eller brug for god mod, det er korrekt ikke første gang og sjovt nok du ikke læst med hans støtte om Pyro ok, nu brugte bare 4 min så fandt jeg første af mange af hans forsvar af Alpha og Pyro men også andre ting som maskering skrevet var OK, ligesom vi er intet uden Alpha og så er der ingen stemning, det har han også skrevet mange gange...
Du påstår manden ikke støtter Pyro :)) selvom han altid haar gjort det i sine skriv, det er jo løgn:::::
RommeTilPhiriOgSå 22. august 2025
@Kramer ja, jeg synes det var okay, at der blev fyret af i går og den måde det blev gjort på. Læs evt @Bastiano 's indlæg i en anden tråd.
Og kommer der en tilskuer straf til næste Europa udebane, så må det jo bare være konsekvensen. Det kommer ikke til, at ændre min holdning til pyroteknik under kontrollerede forhold.
Bif hele livet 11 dage siden
Pyro er ok, men det jeg skrev om, var hans EVIGE forsvar af Alpha det var derfor jeg sendte linket for var det handlede om ikke det andet, det har været skrevet mange gange før i andre artikler.
Du påstår manden ikke støtter Pyro eller mener uden Alpha intet BIF intet stemning det ved alle han har forsvaret og endnu bevis på han mener Pyro er OK og bøderne, men jo heller ikke ham eller hans venner der betaler dem:
RommeTilPhiriOgSå 22. august 2025
@bif fan for evigt intet sted skriver jeg, at 3point.dk støtter pyro økonomisk?
3.point REKLAMERER for showet i går på deres sociale medier - Du bruger 3point.dk mere end nogen anden - Du støtter op om pyro :-)
I går var nice og det satte gang i tribunen og øgede volumen. Så må uduelige UEFA give os den bøde.
Og vi får både medieomtale og ros fra stort set alle andre end den gængse gamle, sure mand i sofaen.
Og ham overlever man nok uden.
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Er du okay?
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Nææ, for du valgte at fortsætte, ikke mig.
Og så skrev jeg til Jensen profilen her, ikke dig.
Og noter du bare.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Blander du nu også Nanna ind i din fejde her.
Det handler jo ikke om at du får ret, men mere om at du ikke vil tabe ansigt.
Jensen
Betalende bruger
11 dage siden
Jeg støtter ikke nogle, men anfægter blot, at man ikke bare kan anklage folk for noget og blot sende et link som ‘bevis’. Man bør i det mindste fortælle hvilken del i den linkede artikel du mener er ‘den rygende pistol’.
Du skriver selv om at læse mellem linjerne. Men når man gør det, vil det altid være en skøn. Du læser på én måde andre læser på en anden måde…
Bif hele livet 11 dage siden
Ligesom man synes det er ok med store bannere der støtter op om noget som ikke har med klubben at gøre, eller komme i sort selvom vi alle ved i BIF står man i gult og blåt.
Jeg ved hvad han står for og der er to kæmpe fortalere af Alpha og pyro herinde, den ene påstår han er politimand :)) Bastino også det er en stor løgn, for aldrig hørt om politifolk der taler ned om deres egne og det har han gjort mange gange med vestegnens politi, manden kommer fra Østjyllands politi og han påstår de har langt mere styr på dem derover, det er KOMISK....
Den anden er rommetilpihiri som også skrevet til mig flere gange MASKERING er ok på trods af det er ulovligt og klubben ikke ønsker det eller de kæmpe bøder de får, jeg ved også han skrev og fjernet eller redigeret, med det var OK en fan fik en på hovedet eller rettere tæsk fordi han havde givet håndtegn...
Men igen gider ikke spilde min tid herinde på det, trist du vælger støtte en der ikke burde støttes op om, en som skrevet jeg var pædofil og alt muligt lort, kun afstumpet mennesker tænker og skriver sådan.....
Bif hele livet 11 dage siden
1. Du sagde du ikke ville skrive OM eller TIL mig.... Den del har du ikke overholdt, du blander dig fordi du ikke kan overholde din del, så har du jo bedt om konflikt.
2. Jeg blander ikke nogen ind i noget, jeg skriver Rommetilpihiri FLERE GANGE har blandet Nanna ind i det LÆS da hvad HAN ikke JEG skriver det er for H..... hans kopi er du virkelig så FATSVAG?? det er HAM ikke MIG som har gjort det og hvor VAR DU?????? da han gjorde det AV AV... igen er du fanget med hånden i kagedåsen for her endnu et bevis for du hele tiden opsøger konflikten med mig.
Du skal stå tidligere op med mig, hvis du vil debattere og argumentere jeg kan til enhver tid køre dig ud på et sidespor som udstiller hvor seriøst udvidende du er om klubben og hvor meget du opsøger mig herinde med negativitet og modsat den der SKREV det om Nanna for hvor var du henne de MANGE gange han har skrevet det om Nanna hvorfor skrev du det ikke til ham, jeg gengiver blot det Jensen efterspurgte.... er det svært for dig at forstå, eller hvad?
Bif hele livet 11 dage siden
Jeg har det fint, men ville bare lige informere dem der skulle tydeligt have glemt dine altid afstumpet holdninger til det.
Minor du har så mange gange kørt under bussen herinde og måske lykkedes fordi han ikke er så stærk verbalt, men det kan du ikke med mig, jeg kan også komme med de beviser men kun nogen af dem da resten er rettet af dig, jeg ved Minor har haft ret og andre når du påstår du ikke er en der støttet det....
Så kom videre med dine løgne, god dag... PS har det GODT...
Bif hele livet 11 dage siden
HEJ HEJ...
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Gør det ondt på dig at tabe ansigt.
Jeg skrev at vi skulle ignorere hinanden og gav dig herefter chancen for det.
Men du fortsatte bare ufortrødent.
Kan du fatte det....
Bif hele livet 11 dage siden
Jeg ville elske at rommetilphiri og andre ikke støttede op om det der skader den klub jeg elsker.
Men jo svært for dig at vide du er der jo aldrig og aldrig været på stadion samt er uvidende om stort set alt.
Men det er også fair nok, men at sidde nu fordreje på trods af du fik bevis på alt og skrive til mig det er jo tydeligt du har tabt sutten og ikke kan argumentere
Kommer vel ikke bag på nogen der kender til dine skriv herinde du er som vinden blæser.
Derudover gider ikke læse dine svar for de er udover usande og uden indhold og bund i.
Jensen har trods format nok til indrømme nu sort på hvidt jeg skrev var sandt du er fuld af dårlige søforklaringer som altid
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Og nu er alle jo heldigvis ikke ligeså faktaresistente som dig.
Kan du nu have en rigtig dejlig dag og sprede glæde og smil, på din vej, min lille ven.
Jensen
Betalende bruger
11 dage siden
Jeg har intet skrevet om Nanna og jeg har ikke beskyttet nogle.
Jeg har skrevet, at hvis man anklager nogle, skal man også komme med beviser.
Jeg har KUN anerkendt, at du efterfølge forsøgte at sende citater, som din bevisførelse.
Jeg gad ikke kommentere på, at dine såkaldte ‘beviser’ er papirstynde og fyldt med tolkninger og synsninger fra din side.
Og nu påstår du sågar, at jeg giver dig ret, ved at skrive: ‘’Jensen har trods format nok til indrømme nu sort på hvidt jeg skrev var sandt du er fuld af dårlige søforklaringer som altid’’
Jeg har intet skrevet om, at det du skriver er sandt, eller at det andre skriver er dårlige søforklaringer.
Jeg vil gerne frabede mig, at du trækker mig ind i dit forsøg på at træde vande og fordrejer mine ord, så det passer ind i dit forskruede billede af debatten.
Jeg gik kun ind i denne debat for at sikre mig, at andre brugere ikke skulle spilde deres tid på at lede en artikel igennem, efter noget som ikke fandtes. Og for at komme med et generel statement om, at hvis man anklager nogle for at sige eller skrive noget, bliver man nødt til at have håndfaste beviser.
Jeg havde forsvoret at ignorere dig, for du ødelægger mit humør.
Farvel. Og en weekend til dig.
RommeTilPhiriOgSå 10 dage siden
Vi ses i debatten, jeg glæder mig allerede! :o)
Bif hele livet 10 dage siden
Jeg havde også svoret ikke gad dig og dine hættemåge venner, så den del står vi lige nu
Hav det godt og god weekend
Hej hej
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
13 dage siden
Har Peter Froulund overhovedet et CV der gør at han er en seriøs kandidat til en toppost som CEO i Brøndby IF.....??
Peter Froulund:
Uddannelse:
Han har en cand. merc. i HRM (Human Resource Management)
Erhvervserfaring.
Ansat i 25 år i Arbejdernes Landsbank som branding-, kommunikations- og marketingdirektør
Et kort ansættelsesforhold i Danmarks Ishockey Union (DIU) på 1,5 år hvor han arbejdede som direktør med det overordnede ansvar for strategien, ledelsen og de eksterne relationer.
Har PF den Finansielle/operationelle baggrund der skal til..??
Hans kernebaggrund er funderet i marketing, branding og kommunikation frem for hardcore finans, CFO-spor, og eller ren produktion/operation, COO- rollen..!
Klubben har jf. Jan B. Andersen ansat en COO ( ikke offentliggjort) så den nye CEO rolle i klubben peger i en retning hvor det daglige operationelle ansvar og strukturel styring friggøres fra CEO rollen hvilket må betyd, at den kommende CEO ikke behøver at være en hardcore drifts- eller logistikspecialist men en specifik CEO rolle der er ren strategisk, kommerciel og visionære discipliner, hvor Peter Froulund har sin absolutte spidskompetence.
Viborg Stifts Folkeblad skrev 1 juni at PF var trådt ud af Viborg FF Professionel Fodbold A/S efter kun 9 mdr. på posten, Bestyrelsesformanden Kim Nielsen oplyste at hans udtræden skyldes personlige årsager.
Jeg tror Peter Froulund klikker vel nærmest alle Brøndbys bokse af:
Han er pære Dansk
Han er passioneret Brøndby mand
Han er ikke et talende jakkesæt ude fra
Han har 25 års erfaring med en af ny CEO´s kerneroller
Det er svært at finde et hår i suppen, måske lige at han ikke har nogen tung erfaring som CEO.
Bif hele livet 13 dage siden
1. Han skulle udtræde af Viborgs bestyrelse ( det skete 1 Juni af årsager man ikke får af vide)
2. JBA har udtalt til pressen at den person man leder efter kunne være en i en ansættelse andet sted og derfor er man måske ved få den del løst, jeg tror der er en stor chance for det er ham.
Det er de 2 punkter jeg tidligere skrev dengang og sjovt nok nu begge er nævnt skal eller er løst :)
Udover det mener jeg Peter Froulund har alle de ting der kan løfte klubben og så har han et stort hjerte for klubben, hvis og såfremt det ender med ham jeg altid har peget som den rigtige mand til posten selvom nogen ikke kan lide ham, må det også være et kæmpe boost hvis det er for Nanna, de har jo et super samarbejde og det må kunne åbne nogen døre for hende og 3 point, som måske ikke allerede er åbnet.
Men lad os se om det ender sådan, han har hele tiden været min favorit, særligt de steder denne klub er så dårligt med tror jeg vil løfte sig så man vil også kunne se hovedsponsorer fremover måske finde det mere interessant, han ved jo netop hvad der skal til.
Lasse P
Betalende bruger
13 dage siden
Jeg kan rigtig godt lide Froulund i Brøndby Lyd. Jeg har ingen viden om hvorvidt han har cv´et eller evnerne til at være CEO i Brøndby. Jeg tror dog at hans medvirken i Brøndby lyd, hvor han åbenlyst også har stillet berettigede kritiske spørgsmål til hvordan klubbens styres (eller ikke styres), kunne spænde ben for en stilling i klubben. Han ville i pressen givetvis blive forholdt nogle af de udtalelser.
""Peter, Du har udtalt at dine arbejdsgivere styrer Brøndby som en fuld mand cykler. Alligevel sidder du her i dag som ny CEO for den selvsamme klub...""
Bif hele livet 13 dage siden
Men for mig at se har han kvaliteterne til det og med det andet der er sagt og sket med Viborg kan det godt passe det kan blive ham
Lasse P
Betalende bruger
13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
Jeg synes han har mange af de kvaliteter der gør ham som den oplagte kandidat til jobbet og sagt ham før også i de andre du og jeg skrev hvor jeg netop påpegede han skulle træde ud af Viborgs bestyrelse og andre ting.
Men vi må se, der er ingenting der er sikkert og fine argumenter du kom med omkring bestyrelsen Lasse.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
13 dage siden
Det kan jo være og det er der ting der peger i retning af at bestyrelsen på det sidste har set sig selv i spejlet og truffet nogle strategiske valg, bl.a. vores nye CEO skal være en dansker, vores ny cheftræner skal helst være en dansker eller skandinav.
Det lader til at processen er lidt bøvlet og langmodig, måske fordi en ny CEO har stille visse krav og betingelser til bestyrelsen som skal tumles rundt, hvilket kunne pege i retning af Froulund.....???
#1964 12 dage siden
Lasse P
Betalende bruger
12 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
12 dage siden
---
Bibedibob 13 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
13 dage siden
Studenterbrød 12 dage siden
Det her er udelukkende SE MIG, HØR MIG.
Katongo
Betalende bruger
13 dage siden
Her i agurketid, er det rart med lidt spekulationer. Tak
Stauning74
Betalende bruger
12 dage siden
Siden vi sidst skrev om muligheden for Froulund som ny CEO, hvor jeg anerkender hans stærke kommercielle kompetencer, men også ser nogle områder på den operationelle side og specifikt HR (alene ud fra podcast mv.), hvor han måske ikke er lige så stærk, er jeg blevet bekendt med, at Brøndby IF på et tidspunkt har ansat en COO til de mere driftsrelaterede opgaver. Altså den del er angiveligt udskilt fra CEO-rollen. Det vidste jeg ikke sidst, vi diskuterede emnet med Peter som potentiel CEO, som mange andre i øvrigt også har tænkt som en mulighed gennem tiden bl.a. herinde.
At Peter stopper så hurtigt i Viborgs bestyrelse, og når man samtidig ser, at hans ophold i ishockeyverdenen også blev relativt kort, så må der næsten være noget ekstraordinært på spil denne gang (medmindre der vitterligt *er* andre mere kedelige personlige årsager naturligvis). Derfor er gættet med dine anførte argumenter ikke så tosset endda.
Hvis det er tilfældet, tror jeg, det kan blive rigtig godt, så rollen bliver mere kommerciel og mindre drift fremadrettet. Og i øvrigt på tide, at denne post besættes.
Bif hele livet 12 dage siden
Så måske læser de med ens anbefaling :))) for sagt mange gange før at han har mange af de ting der kunne passe godt til den profil
Men som du skriver kan det være andre ting men håber det ikke er pga noget mere kedeligt men pga det er her han lander
Stauning74
Betalende bruger
12 dage siden
Siden jordvolden 11 dage siden
Kommunikativt synes jeg, at Peter kan noget. Men han har altså ikke direktionserfaringen med fra Arbejdernes Landsbank - men sad dog tæt på direktionen. Så vi kan vel kalde det sub-top ledelseserfaring ;) Men ja - top-erfaring fra Dansk Ishockey.
Uanset hvad bliver det spændende at se - hvem det bliver.
Bif hele livet 11 dage siden
Men meget kan tænkes og det er klart chancen for det bliver ham er bestemt ikke kæmpe stor, men synes det var påfaldende og jeg har hele vejen igennem langtid sagt han var en oplagt mand til posten.
Der skrev jeg dengang minus var han sad i bestyrelsen i Viborg og startet nyt job op, nu er den første hurdle ude, så man skal aldrig sige aldrig, men selvfølgelig er der intet sikkert i det, men tænker 2 ugers opsigelse er det ikke meget normalt hvis man opsiger sin stilling.
Så jeg falder ikke ned af pinden hvis han præsenteres i næste uge :) men det er kun gætterier og intet har at have det i, andet end det jeg skrev med han er trådt ud af bestyrelsen først og så skete det, så bliver man jo lidt nåå så er vi da måske det tættere på... ligesom JBA udtagelse med en der skal hentes for en der er i JOB, som han jo er.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
11 dage siden
Siden jordvolden 11 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
11 dage siden
Hvis det var magtpåliggende for Merkurs ledelsen at han skulle opgive sin post i Viborg antager jeg at det havde været mere naturligt at han var trådt ud inden han startede i Merkur 1 april.
Siden jordvolden 11 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
11 dage siden
Siden jordvolden 10 dage siden
---