@NewY Spillerne må fandme også tage noget ansvar. Det er pivringe. De sidste 4 kampe hænger 100% på spillerne. Men hvis ikke klubben og trænerteamet får vendt skuden nu, så begynder pilen selvfølgelig også at pege på Cooper og Benjamin.
Men vi skal lige huske, at det er professionelle fodboldspillere (men det ligner det ikke). Der er ingen undskyldning for, hvor dårligere de har været de sidste 4 kampe. Og jeg tror ikke at Cooper gør sig illusioner om andet.
@Rebæk jeg vil faktisk ikke pege fingre af spillerne. Det er klart og tydeligt, at ingen løbemønstre er. Alt er tilfældigt. Man har trænet hele vinteren og ikke én eneste gang, ser man skyggen af et forsøg på nogle indøvede løb. Alt er tilfældigt. Nu har jeg set Brøndby træne og det jeg så, var meget a'la det vi har set de sidste par kampe. Lange bolde. That's it! Cooper snakker om hurtigt spil i længderetningen, men det spilles aldrig foran en spiller. Altid lige på eller bag. Her mener jeg kanterne.
@Mauer det er fandme bekymrende læsning du kommer med der...for så er det ikke en dårlig dag men simpelthen fordi det er sådan manden vil have de skal spille ...
@Mauer Det var jeg ikke klar over. Jeg har ikke set dem træne endnu efter Cooper kom til, desværre. Hvis det er rigtigt, hvad du skriver, så bliver jeg da også meget bekymret. Fik helt klart indtrykket af, at der var sat en retning, men at det var spillermaterialet, der holdt os tilbage. Ved sgu ikke lige, hvad jeg skal tænke nu…
@Rebæk jeg skal selvfølgelig ikke afvise, at der er dage hvor de træner et og dage de træner andet, men det jeg har set, der var det lange bolde og kun lange bolde der blev indøvet. Men der er intet der tyder på, at de træner det hurtige spil, når man ser på de manglende løb fra medspillere.
@Vainio74 ha ha hvor sødt du prøver at forsvare ham .......hvem sætter taktikken( har de en) hvem har valgt alle de nyindkøb, hvem bestemmer at Wass, Villadsen, Alves m.fl ikke må spille ...hvem sendte MG til Tyskland ....hvem snakker om Big club mentality og kræver nye omklædningsrum med smart lys og at alle skal gå i samme tøj ...og hvem har fået Brøndby til at spille det dårligste fodbold ever ?.......Cooper ....ingen andre ...
Elendig indsats. Også uheldigt at de scorer et drømmemål efter 60 sekunder. Den halvflugter rammer han 1 ud af 50 gange. Målet starter desværre bare ved en opspilsfejl, så vi inviterer selv til målet. Livet som Brøndby-fan føles som en byrde i øjeblikket.
Samtlige spillere kan ikke det basale - vinde dueller, anden bold spil, lav en simpel aflevering, sætte tempo, holde på bolden, og man kunne blive ved - det jeg så her til aften har intet med fodbold at gøre at kalde det ville være en hån mod spillet, man fattes ord.
@Ocellaris Men det var ikke Schmedes eller Cooper, der havde fodboldstøvler på i dag og løb ud på banen. Spillerne skal også selv til at tage noget ansvar. Deres ligegyldighed minder mig uhyggelig meget om den sidste tid under Birk.
@Rebæk nej men så må man fandme finde en træner som spillerne er decideret bange for ....kan fandme ikke passe at de forkælede røvhuller kun spiller fodbold når det lige passer dem ....
@Brøndby85 hvad er der skrevet i dag som ikke passer .....spillede vi godt, er vi et godt trænet hold, er vi farlige, presser vi godt, forsvarer vi godt ??.....hvad er det ved de vi skriver der ikke passer ?........kom
@NewY - jeg er glad for, at du har droppet FC..
Vi kan ikke både blæse og have mel i munden på samme tid.
Nu er planen, at vi har købt stort ind i vintervinduet, så vi kan kommer i europæisk gruppespil til sommer.
Jeg tror, at vi klarer den.
@Brøndby85 jeg gider ikke kommentere på det barnlige Garfield pis du starter med ....men selv en blind kan sq da se at der ingen plan er, ingen ide, ingen løbemønstre og ingen taktik ...det har intet med nye spillere at gøre ....det har med træneren at gøre , intet andet
@Brøndby85 det hjalp ikke en skid at sove på det. Der er stadig ikke rigtig noget positivt at tage med fra i går. Det ser ud til, at du får ret angående Cooper og hans spillestil. Desværre.
@Mauer - jeg forstår i altfald ikke, hvorfor Villadsen startede ude. Som jeg skrev inden kampen, burde Divko været gået ind på højre kant, hvilket ville have flyttet Vallys ind centralt og Frøkjær ud på bænken.
Frustrationerne får da godtnok frit løb.
Og for sin vis også forståeligt nok.
Meeeen, tror nu stadigvæk på projektet og vil bevare tålmodigheden.
Det skal nok blive godt.
@Rasmus Stephansen Fodbold er følelser hører jeg tit blive nævnt og det er jeg enig i. Så står man bare i den situation at der er mennesker som sikkert både kan lægge til og trække fra, de store tabeller og så videre som så lige pludselig skal til at hævde sig på at man udtrykker sine følelser. Så bliver man sådan helt falde pladask på halen over deres umådelige store intellekt wow hvor imponerende vedkommende kan formulere sig og stave
@Brøndbyernes I.F. Der skal være plads til holdninger og følelser men forfatteren opretter et debat oplæg, et oplæg hvor man vel skal kunne debatterer forfatterens holdninger og eller også gerne følelser.
Fuck hvor er det pinligt vi er så usle at det er til at brække så over vi ses i første division fucking tabertræner fucking taberhold
Der er jo intet i det oplæg der er til debat, det er et stort surt opstød, der anvender F ordet 3 gange + tabertræner, til at brække sig over, taberhold.
Jeg kritiserer oplægget for dets indhold eller mangel på samme og sprogbrugen, det står jeg 100 % fast på, der er intet i det oplæg der bidrager med nogen som helst, det er i sin helhed totalt nytteløst.
Må indrømme jeg har ikke set et Brøndby hold hold så dårlig i mange år. Ingen vilje. Eller gejst. Ingen tempo i spillet. Vi skaber næsten intet. Ved godt vi har fået en del nye spiller. Kun Birks. Og Dennis kan være deres indsats værdi. Kan godt have mine bekymringer nu at top 6 misser. Er det ledelsen. Og cooper den er gal med. Eller er det en masse fejlkøb. Frøkjær var hel væk. Wow lavet intet. Vores midtbane hængte overhovedet ikke sammen. Godfrydø var Mega usikker. Skal vi i top 6 skal da være spiller da vil Brøndby og spiller med hjerte. Så ind med wass. P. Ambæk og alves og Viggo fra start i næste kamp.
Deltag i diskussionen
NewY 15. februar 2026
Rebæk 15. februar 2026
Men vi skal lige huske, at det er professionelle fodboldspillere (men det ligner det ikke). Der er ingen undskyldning for, hvor dårligere de har været de sidste 4 kampe. Og jeg tror ikke at Cooper gør sig illusioner om andet.
Mauer 15. februar 2026
NewY 15. februar 2026
Rebæk 15. februar 2026
Mauer 15. februar 2026
vallystilambæk 15. februar 2026
Ide forladt
Ingen retning
Positiv
Dennis
Vainio74
Betalende bruger
15. februar 2026
Welkro 15. februar 2026
NewY 15. februar 2026
---
Chris1988 15. februar 2026
Welkro 15. februar 2026
Du kan altid tabe en fodboldkamp. Men taber du uden vilje, med gå fodbold, så er det utilgiveligt.
Chris1988 15. februar 2026
GlostrupSwing 15. februar 2026
Maxmotor 15. februar 2026
Mod
Viborg nr 7
Randers 9
Fredericia 11
Vejle 12
Gad vide hvis Jan smutter om Frank vil tilbage…
Ocellaris 15. februar 2026
Welkro 15. februar 2026
Joblar 15. februar 2026
---
Ocellaris 15. februar 2026
Rebæk 15. februar 2026
Chris1988 15. februar 2026
NewY 15. februar 2026
Maxmotor 15. februar 2026
Chris1988 15. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
15. februar 2026
Chris1988 15. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
15. februar 2026
NewY 15. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
15. februar 2026
Vi kan ikke både blæse og have mel i munden på samme tid.
Nu er planen, at vi har købt stort ind i vintervinduet, så vi kan kommer i europæisk gruppespil til sommer.
Jeg tror, at vi klarer den.
Chris1988 15. februar 2026
NewY 15. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
15. februar 2026
Mauer 16. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
16. februar 2026
Chris1988 15. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
15. februar 2026
---
Kepgar 15. februar 2026
OmLidtSåVågnerViIgen 15. februar 2026
Han er jo komplet uduelig.
Har vi lige givet +20 mio. for ham Sow, som INTET kan?
LJS
Betalende bruger
Top debattør
15. februar 2026
Og for sin vis også forståeligt nok.
Meeeen, tror nu stadigvæk på projektet og vil bevare tålmodigheden.
Det skal nok blive godt.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
15. februar 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
16. februar 2026
Fuck hvor er det pinligt vi er så usle at det er til at brække så over vi ses i første division fucking tabertræner fucking taberhold
Der er jo intet i det oplæg der er til debat, det er et stort surt opstød, der anvender F ordet 3 gange + tabertræner, til at brække sig over, taberhold.
Jeg kritiserer oplægget for dets indhold eller mangel på samme og sprogbrugen, det står jeg 100 % fast på, der er intet i det oplæg der bidrager med nogen som helst, det er i sin helhed totalt nytteløst.
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
15. februar 2026
Liverpool1970 16. februar 2026