-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvem har egentligt det fedeste profilnavn herinde?....
Pause=pølse, må ubestrideligt være en af dem ;-))
Godt fundet på.
Deltag i diskussionen
-eller er han stadig herinde? svært at følge med..
NewY 20. februar 2026
Jeg tænker at den omtalte profil må have oprettet pænt mange e-mail adresser, da jeg tænker at man ikke kan oprette flere profiler under samme e-mail.
Vildt nok at man har så stort et behov for at kommentere på et offentligt åbent debatforum, at man ser sig nødsaget til at oprette et utal af e-mailadresser, for at kunne skrive kommentarer herinde.
John b. Good 20. februar 2026
NewY 20. februar 2026
Beklager hvis det er trættende, men prøv du at få ham til at stoppe, eller få 3point til at sanktionere som de lovede at være mere obs på, men hvor intet sker..
I/du og dine profiler er gennemsigtige hvis der var lidt hold i det du skriver
Burde du og dine profiler ikke kontakte mig herinde, du er ynkelig at høre på og jeres lort er til grin
Bare det I skriver det men konstant bruger mit billede og hele tiden kommer med jeres barnlige kommentar siger at jeg har ret med dig særligt.
Du og dine profiler er ynkelige og du er gennemskuet for længe siden
Komisk skrive det du gør for så sidde hele tiden skrive til mig herinde om Brøndby, du er sku en tand for løgnagtig men kommer ikke for en overraskelse for en der har til formål chikanere mig herinde med din og dine profiler
Studenterbrød 21. februar 2026
Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du ikke længere kan huske en måned tilbage.
Det er ved at være pinligt. Hvor gammel er du?
Sjovt som de profiler altid er på samtidig, selv en lørdag aften i bedste sendetid, stinker.
Jeg ved med 110 % I to er samme person og det fik jeg bekræftet da DU liket mig med chikane likes flere tusind på få minutter herinde fra begge profiler samtidig , I er den samme og du kan godt spare dig med alle dine søforklaringer
Sjovt Mimor og andre også luret jer
Dine argumenter er simpelthen så barnelige og giver fuldstændig ingen mening!
Endnu en gang lader din selvproklamerede IQ på 130 dig i stikken...
NewY 21. februar 2026
NewY 21. februar 2026
NewY 21. februar 2026
Test.
Måske sådan?
Du skriver at I ikke henvendt sig til mig men omvendt herinde, IGEN IGEN bekræfter du den løgne du er tibblinglove
For du har lige skrevet at du newy, ikke har kontaktet mig herinde men det er mig der skriver først til dig og NEJ ALLE KAN se du og studenterbrød har skrevet til mig først.
Du er en dumpap af de helt store, fik du lige røbet dig igen at du og studenterbrød som ALLE kan læse med her skrev til mig første gang og jeg først bagefter svare dig nu
Alle kan se I…….. kontaktet mig og skrevet til mig men du får lige røbet at jeg har ret du er tibblinglove for den eneste herinde jeg skrev til først var dig tibblinglove, men du har lige røbet dig selv ved at skrive at jeg kontaktet dig først newy som er en stor løgn det kan folk jo bare læse og så kan de få bekræftet igen tibblinglove er bag disse profiler
Gør ondt blive fanget for den løgner du er med dine profiler studenterbrød og newy = tibblinglove, og så dig ab76 = rommetilphiri
I er nogen løgnagtige profiler og I opsøger mig konstant herinde men ønsker ikke fnidder så lad være med skrive til eller om mig
Men nej det er JER ……. Der ønsker ballade på dette medie jeg der opsøger den
Det vil alle normale personer kunne forstå og jeg ligger mig aldrig ned for jeres hetz net mobberi I er så ynkelige
Mon ikke folk snart kan se hvad der foregår med dig tibblinglove og dine profiler du er så ynkelig sidder lørdag aften bedste sendetid og fleste er igang med andet du og dine profiler altid på herinde selv lørdag aften det er selvfølgelig tilfældigt :))))))
Har du et problem med personer der har flere profiler?
@Mik
@Bif for livet
Den lader vi lige stå lidt.
Hvad er fordelen egentligt ved at have flere profiler?
Hav det godt og få dig et liv end spilde min tid herinde I er så ynkelige
Bif for livet
GARFIELD
Sydsiden blå og gul
Mik
Bif fan for evigt
Bif fan til jeg dør
Bif fan til jeg dør 2
Brøndby if for evigt
Mester
Frihedforevigt
Tiblingloves
Bif til jeg dør
JEG ER IKKE GARFIELD
etc.
etc.
etc.
Og du snakker om min gamle profil jeg ikke har kunne bruge herinde i flere år..??!!
Som en person der ikke har noget gå op i hvor ynkelig er man sidde bruge flere profiler mod mig og hvor dum er man som du er sidde dumme sig igen igen igen med røbe sig selv og dine flere profiler du har herinde med et formål chikanere mig, hold kæft du er ynkelig og ligger mig aldrig ned for dig herinde
Service info.
Der var ingen der havde nævnt dit navn i denne debat, før du selv tager kontakt til en anden bruger.
Så jov du tager den første kontakt i denne tråd.
Sjovt at du også sidder herinde og skriver i bedste sendetid, hvis det er sådan en slem ting at lave.
Nogle gange skriver du fejlfrit, andre gange som nu bliver det mere usammenhængende, og til tider er det noget værre volapyk!
Er du en bitter sur gammel druksut??
Skål din gamle sut, kan du hygge dig med dine psykoser, diagnoser og hvad du ellers kæmper med...
-forza Brøndby..
Nu svare jeg dig lige en sidste gang, at du ikke har fattet mit budskab må have noget at gøre med du ikke er så begavet
Jeg skriver hvad er chancen for I alle profiler er på i en tid mange er igang med alti muligt andet = meget lille sjovt er det samme altid på kort tid efter tror folk er kloge nok til regne det ud
Dertil tjekker jeg engang imellem artikler og andet lige kort og når jeg modsat dine løgne igen igen igen læser nogen skriver om mig som er det første der nævnes herinde så drop dine løgne
Jeg har aldrig nogensinde modsat dig/jer ikke stået ved jeg hed tidligere mik eller Garfield eller fik uges ban men ikke kunne åbne den igen
Det jeg helt ærlig med hele vejen modsat jer løgnere og jeg er bare så træt af jer få personer med flere profiler tror mange er det samme
Defor vælger jeg ikke læse flere kommentar herinde fra dig og dine profiler samt tibblinglove profiler så derfor intet svar fremover
Jeg har mange gange prøvet undgå jer men I bliver ved konstant og nu undgår jeg igen læse alt jeres lort og svare ikke for I er ynkelige. Men sikker på du vil benægte du er rommetilphiri og du vil blive ved med kontakte mig ligesom de andre I kan ikke lade være og jeg snakker ikke om jer eller kontakter jer I kan ikke lade være og du skal nok også forsvare du ikke er rommetilphiri herinde som du er og du vil gøre alt for få mig i tale ligesom tibblinglove og hans profiler herinde
Jeg er stadig ikke rommetilphiriogså, men forbliv gerne i din fantasi.
Men forklar mig lige fordelen ved at have flere profiler, da du jo ved alt om dette fænomen?
Det kunne være at jeg skulle få lukket din profil igen ved at skrive til 3point. Så er det i øvrigt ikke første gang det sker at jeg får lukket en af dine mange profiler.
Nok fordi jeg kun har denne ene profil at 3point har gjort det, da de jo kan se at jeg kun har denne ene profil, modsat alle dine forskellige profiler.
Det kan du jo så lige tænke over, og så stoppe dine løgne og falske beskyldninger tak.
Igen fuld af løgn er du...
Hvad er det egentligt du bliver ved med at køre i ring om med alle dine mærkelige påstande?
Oplys mig gerne på en saglig måde.
Hvad er det jeg har løjet om?
Jeg fatter stadig ikke din fantasi om at jeg også er rommetilphiriogså, og hvad skulle fordelen være ved dette?
Husk at det er dig der skriver grimt og har kaldt mig utallige skældsord, hvilket jeg aldrig har gjort til dig.
Hvis du ikke var så konfliktsøgende og sort/hvid i din tankegang, ville du måske ikke have alle de problemer herinde.
Du må forstå at man godt kan have andre holdninger eller meninger end dig, og at det er helt i orden.
Du har IGEN IGEN bevist din løgn alle ved når de går på står glemt kodeord at det kunne du så fået sendt
Viser igen dine løgne og tak for det tror snart dine søforklaringer herinde er gennemhullet så mange gange af mig at folk har opdaget jeg taler sandt med dig
Du påstår du ikke kunne komme på pga du glemt koden sjovt nok er der en boks og ved alle der hedder glemt kode når man går på
Så igen beviser det dine løgne som altid sandheden er en anden med det og ved vi begge men flovt for dig indrømme at jeg har ret og igen fanger jeg dig i endnu en løgn
Når du skriver du var nød til lukke den ned da glemt koden sjovt er der en boks der hedder glemt koden, jeg smiler af dig…. Svare ikke dig mere for læser ikke jeres kommentar yderligere
Svært at logge ind når man har glemt e-mail adressen...
Godnat din sut, håber ikke tømmermændene er for slemme imod dig i morgen, men hey du må jo være vant til det :o)
Hvorfor får du ikke lukket alle dine andre profiler du har gang i?
Mik
BIF for livet
Når du nu husker så godt, kan du jo ikke undskylde dig med at have glemt dit login og kodeord.
Studenterbrød 22. februar 2026
I et patetisk selvforsvar, prøver du så at sige den samme person har 20 profiler.
Søg læge og få noget afklaring.
Du er en pest for dette debatforum med din nu lave intelligens.
Studenterbrød 22. februar 2026
Han husker ikke længere så godt.
Kan være demensen har gnavet meget af hans hjerne. Der er ikke meget tilbage…
Studenterbrød 22. februar 2026
Virkede min test på dig, eller fik du ingen likes? .-)
NewY 22. februar 2026
Så ved jeg ikke hvordan.
Måske jeg var for hurtig. Prøver lige noget andet.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
20. februar 2026
Hvorfor lige det profilnavn, som man har, og hvad var tankerne bag.
Mit eget handlede egentlig bare om, at det skulle gå lidt stærk, så jeg tog forbogstavet i mit fornavn-mellemnavn og efternavn.
Ikke den store fantasi der ;-))
RommeTilPhiriOgSå 21. februar 2026
Mit eget kommer sig af den legendariske ''Og den røg hen til Goodson. Der spillede den til Romme. Som spillede den til Phiri. Og så var der mål'' sang, som blev sunget på repeat efter vores overlevelses-kamp i Horsens.
@Sorteslyngel og @Ebbesand er dog deroppe af synes jeg.
---
thorrium 21. februar 2026
Stammer fra Thorium som kan mines i World of Warcraft og det var med til at vække en forkærlighed for fysik og kemi. Ja hvis det ikke var gået op for folk i de år man har kunne læse diverse beskeder fra mig, så er jeg en giga nørd.
RommeTilPhiriOgSå 21. februar 2026
thorrium 21. februar 2026
Jeg var undead healer og tauren warrior (tank). Da jeg var utålmodig (mere end jeg er i dag), og altid ville kunne finde en plads i en gruppe.
Min healer hed Ribben og warrior blev lavet og senere kaldt Thorrium.
I dag når/hvis jeg spiller, er det altid Thorrium eller andre metaller som bruges som brugernavn, da jeg så kan sige det er mine lockbox's vi finder i dungon's.
RommeTilPhiriOgSå 21. februar 2026
Jeg stoppede dog for mange år siden, da jeg blev træt af de gentagende expansion-pakker, som blev ved med at komme.. Havde den dejligste lvl 19 twink undead rogue, som deres latterlige xp i BG ødelagde.. Og ellers havde jeg en Orc tank.
thorrium 21. februar 2026
Jeg returnere en gang imellem på private server. Jeg stoppede officielt ved slutningen af TBC.
Jeg kan huske at jeg var utrolig træt af retningen spillet tog allerede dengang og jeg mener jeg tog den rigtige beslutning.
Lok-Tar Ogar!
Jeg har nu skiftet billedet så bevis på den samme person som konstant chikanere mig herinde med profil billede med kommentar rettet mod mig hele tiden og alene denne artikel formår han og hans profiler ødelægge med fnidder og provokationer, håber Nanna snart tager aktion på hans chikane mimor1 har også oplevet chikane fra ham og hans profiler, mit billede er skiftet midlertidig så alle kan se igen og igen sender han mig tonsvis af likes med et formål chikanere og stamme mig det er nu 5 gang at han har sendt mig så mange likes indenfor få minutter eneste handler om chikanere mig herinde, ligesom hans anden profil som han også har brugt til chikanere mig
Tydeligt en der ikke kender dansk lovgivning for hetz og chikane, det findes der en dansk lov for ligesom stalking .
Men trist nogen vil falde så dybt at de ikke kan andet og jeg svare ikke ham og hans profiler men tro mig han gør alt for opsøge min opmærksomhed herinde har prøvet mange gange udgået dem men de fortsætter konstant. Se den første kommentar herinde og hans profiler eneste handler om er alt andet end artiklen men formål provokere og chikanere mig
-har sagt det før og siger det igen, stop dine løgne og vi stopper..!!
Studenterbrød 22. februar 2026
Han er jo dummere end jeg troede!
Han mener at jeg er rommetilphiriogså, fordi de to åbentbart har haft en kontrovers i perioden hvor han hed Mik, og jeg så for nyligt har skrevet til Mik med spørgsmålet om han har et problem med personer der har flere profiler.
Deraf mener han åbentbart at jeg er den samme person.
Totalt langt ude, for så må jeg vel være alle profiler der har haft en kontrovers med Mik.
Når nu du bringer dansk lovgivning på banen.
Husk at du bryder lovgivningen ved gentagne gange at beskylde mig for at være rommetilphiriogså.
I øvrigt uden på nogen måde at kunne dokumenteret dette på fornuftig vis.
Husk at når du beskylder mig for at også at være rommetilphiriogså, så beskylder du mig også for alt hvad han har skrevet er noget jeg har skrevet.
Dette kan og vil jeg på ingen måde stå til ansvar for.
Det ville klæde dig, at du dementerer dine falske beskyldninger og kommer med en undskyldning.
NewY 22. februar 2026
Studenterbrød 22. februar 2026
I hans tossede verden er vi jo alle den samme person.
Sorteslyngel
Betalende bruger
23. februar 2026
Det var i starten af 90'erne i miljøer på BBS's men senerehen i 0'erne blev det mere alvorligt i whitehat og Redhat miljøer, der var langt mere koordineret både i DK og internationalt, i hackeralliancer hvor det hovedsageligt var angreb/krig imod demokratiske fjendtlige hackerorganisationer.
Jeg har i dag en kun en ledende rådgivende rolle for forsvars/politi virksomheder som sjovt nok er blevet min karriere.
Håber du kan hacke dig ind på Putin og sende missil retur hvor han bor, for hold kæft hvor skal man have en fest den dag han stiller træskoene…
Men sjov historie til dit profil navn, jeg har desværre måtte skifte mit en del gange takket være nogen kedelige personer herinde
Jeg er bare ikke typen der ligger mig ned for den slags mennesker og slet ikke når jeg ved de burde forlængst have fået ban herinde fra.
God dag til dig og øv med en kamp, men læste dit andet skriv og helt enig med dig.
Små skridt og har fuld tro på det man har gang i er det rette på sigt og håber alle vil bakke op om det
Vi er i top 6 det må man da trods alt se som noget godt og så har vi kampe hvor vi kan få den plads der sikre os Europa som vil tjene klubben og alle fans godt. I vil skrive igen og igen men får ingen svar
Du er blevet smidt ud flere gange end alle andre til sammen, prøv nu at tage lidt ansvar for din egne handlinger din fucking svækling og løgner!!
Modsat DIG er jeg ikke en der bruger profiler aktivt i debatter som du gør så eneste fuld af løgn er dig
Du skriver til mig konstant ligesom dine profiler og ønsker ingen dialog med jer men du kan ikke lade være fordi du intet liv har når jeg ike svare jer fortsætter du igen og igen du er den største løgner herinde 19magic64 der påstod du ikke kunne komme på ds koden glemt selvom der står når man går ind glemt kode så du er som altid igen og urne fanget i dine løgne
Ligesom du og studenterbrød samme tid og minutter sendte mig tusind likes for chikane du glemte slå den anden profil fra og der fik jeg den sidste overbevisning at du bruger flere aktive herinde svare dig ikke mere og heller ikke dine profiler selvom. I skriver så vil jeg ikke læse det mere for vil sætte stopper for din og dine profiler chikane sammen med en anden person herinde
Men du vil jo ikke stoppe, for du har ikke andet indhold her i livet din sørgelige patetiske sut..
Studenterbrød 24. februar 2026
I hvilken spillerunde overhaler vi AGF? Det er jo endnu en af dine crazy profetier din tosse.