Fodbold live resultater




Resten af Brøndby-truppen corona-testet igen: Alle negative

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 2. juli 2020

Tirsdag testede Brøndby-angriberne Samuel Mraz og Simon Hedlund positive for corona og er derfor sendt i en uges hjemmekarantæne. De er begge symptomfri og resten af Brøndby-truppen samt staben testede negativ tirsdag, men for en sikkerheds skyld blev de testet igen torsdag inden træning.

Spillerne havde fri tirsdag og onsdag og blev så testet torsdag inden træning. Her testede alle de resterende spillere i truppen samt staben omkring holdet negativ, skriver Brøndby IF på Twitter.

Brøndby kommer derfor ikke til at mangle andre end Hedlund og Mraz til søndagens kamp i Aalborg.




Deltag i diskussionen




  • Heldigt





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner