-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Ja vel svært at sig hvad man skal skrive. Vel det eneste vel at vi fik score mod fcn. Men hvordan skal vi spille. Og hvem skal starte. Ser gerne vi spiller 4-4-2.
Vil komme med denne 11ere.
Pentz
Villadsen goodfry Birks køhlert.
Divkovic slizs tahilovic vallys
Dennis ambæk.
Deltag i diskussionen
Liverpool1970 9. april 2026
Mit tip vi vinder 2-1.kom så drenge. Vis i vil vinde.
DoctorEnigma 9. april 2026
NewY 9. april 2026
Leo_Beenhakker 9. april 2026
Divko - godfrey - binks - köhlert
wass - slisz
Lahdo - Viggo - Vallys
Ambæk
---