-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Ser vi Positivt på vores situation: Vi har Clean Sheet i vores sidste 3 hjemme kampe. FCMidtjylland er godt kørende og det vil kræve endnu en stærk defensiv for at vinde......
Start 11'er:
Pentz
Jordi Alves Rasmussen
Wingbacks: Sebulonsen og Bischoff
def.midt: Stijn og Radosevic
off.midt: Suzuki og Vally
Angreb: Rajovic
indskiftere: Divkovic, Wass, Kvistgaarden, Bundgaard og Klaiber
Resultat:
Brøndby IF 0 vs 0 FCMidtjylland
ekstra spilletid 1 vs 1
Straffesparks konkurrence: 8-7
Hvad tænker du om start 11'er, indskiftere og resultat?
Deltag i diskussionen
Lå-lå-lååå 28. october 2024
Trolson 28. october 2024
Kramer
Betalende bruger
28. october 2024
Sunderland
Top debattør
28. october 2024
Jeroe
Betalende bruger
28. october 2024
Eggen #3 28. october 2024
Med mindre vi går efter en risky 7. plads, som kan give en play-off-kamp mod agf i øjeblikket.
Jeroe
Betalende bruger
28. october 2024
mimor1 28. october 2024
Jesper er jo tilbage på bænken
Jux1964
Betalende bruger
28. october 2024
Jeroe
Betalende bruger
28. october 2024
SoHappyMe 30. october 2024
Lå-lå-lååå 28. october 2024
Jeroe
Betalende bruger
28. october 2024
Jux1964
Betalende bruger
28. october 2024
Lå-lå-lååå 29. october 2024
Jeroe
Betalende bruger
30. october 2024
---
19Magic64 28. october 2024
Jordi-Alves-Rasmussen
SebSeb-Divkovic
Wass-Radosevic
Bundgaard-Vallys
Kvistgaarden
Suzuki skuffer for tiden, og Bundgaard præsterede godt, da han blev smidt på bænken.
Divkovic har fortjent en startplads, vist hjerte ved sine 2 seneste indhop.
Nu er vi under top a point med 7 pladsen og kun bedre målscore gør vi er i top 6
Brøndby85
Betalende bruger
29. october 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Vi vinder 2-0.
Wass i stedet for Rado som ikke var god i søndags og kvistgaarden skal på.
Hans energi kan vi ikke undvære.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Enig om at wass, med hans kvaliteter på bolden og i det fremadrettede spil, skal med.
Er ikke helt så sikker på Spierings endnu.
Rado fylder meget i spillet uden bolden og har et stort løbepensum.
Han ødelægger dog, til tider, vores flow i spillet.
Og her vil Spierings måske være bedre.
Jeg synes Rado er for svingende og laver mange gange bolde ud til ingen, anerkender hans løbearbejde, men LJS du må da have Kvistgaarden med :)) ham kan vi simpelthen ikke undvære og hans energi, han havde ikke sin bedste kamp mod fck, men som altid arbejder han fantastisk.
Ham må du have med :))
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Vil nu gerne have Rajovic på toppen :-)
Kvistgaarden i stedet for Susuki eller Vallys måske.
De har begge ikke været for overbevisende.
Vallys vil være guld værd i den kamp, pga han vil kunne både fylde og finde hullerne.
Suzuki ville jeg tage ud :) han er bestemt ikke været bedst og god smide ind med 30 min igen med fart og hans rappe fodskift, dertil er vejret ikke det bedste for en spiller som Suzuki
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Deal.
Vi tager Kvistgaarden med fra start, fremfor Suzuki :-)
Det er alle de store der forsvinder og snart er der ingen af dem tilbage, fra de gode gamle dage.
Elsker sku det de har bragt dansk kultur arv, ved godt det er lidt out of BIF, men er sku i chok, for han var fanme en stor skuespiller
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Ej, hvor trist.
Han var en af de helt store.
Elskede da dronningen overraskede ham, på scenen, til hans afsked med cirkusrevyen.
Meget enig, hans grin var ægte. Har mødt ham og talt med ham
Super super sød mand og meget stille faktisk.
Men så også den flere og hans grin overraskelse der var så ægte, men elskede også de klip jeg har set med ham og dirch Passer den største af dem alle
LJS
Betalende bruger
Top debattør
29. october 2024
Ingen over Dirch :-)
Enig :)
---
https://m.facebook.com/allehaderos/
Kimbjurfort 30. october 2024
Ærligt så tror jeg at det er min fejl, det var ment til en anden artikel, men budskabet kan ikke komme nok ud.
Så enig og god til dig, for det var ikke her den skulle have været men under en anden artikel, tror bare det gik lidt stærkt og det beklager jeg til Sunderland i denne tråd :)
Kimbjurfort 30. october 2024
Forsat god dag
I lige måde
Tejnestiften 29. october 2024
Og så lidt nytænkning fra trænersædet, håber vi ser noget nyt, end den perspektiv løse, og tåbelige obligatoriske udskiftning efter 60 +- min. Uanset spillet og resultatet, af Clement med Divko.
Fatter simpelthen ikke formålet med den
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
29. october 2024
Men som det er ved at være sædvanen herinde så bliver det en masse fnidder og negativitet der udspredes og det dræber de gode intentioner der er bag bl.a. denne opslag.
Så hold dig til den dagsorden som debatopretteren har lagt op til.
Start 11ér
Pentz
Jordi,alves,Rasmussen
Seb, Stijn, Wass, Vallys, Bischoff
Rajovic, Kvisten
Pas nu på med ikke gøre dig til dommer overalt, tror folk har forældre og er voksne til selv bestemme hvad de gør, uden du skal lege ejer af mediet.
Jeg ser ingen fnidder nogen steder i de tråde på dette opslag, og man kan sagtens debattere spillere i startelver, som du i øvrigt selv har gjort mange gange før
I øvrigt helt enig med din start 11ever er den samme jeg har
Svalen50 29. october 2024
---