Fodbold live resultater




Så gælder det sønderjyske.

Skrevet af Liverpool1970, 15. april 2026

Så der dømt fredags kamp. Lad os så få den sejre. Hvis vi ikke vinder der tror jeg vores chancer for et lille håb om 3 pladsen er væk. Mit bud på en start 11ere

Pentz

Villadsen godfry Birks køhlert

             Wass slitz

                  Tahilovic

Fukuda.       Ambæk        vallys

Håber og tror vi endelig få en sejre. 

2-1 Ambæk og Fukuda score. 




Deltag i diskussionen




  • Så da dømt fredags kamp. Lad os få en fest med en sejre. Forza Brøndby. Elsker vestegne
    2 enige

  • Katongo
  • Katongo
    Betalende bruger
      15. april 2026   

  • Lad Kynde stille med hans U19 hold.. der er krummer i de drenge og de bærer trøjen med stolthed. Forventer et 0-3 nederlag og en XG under 0,9..

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      15. april 2026   

  • Selvom jeg er kæmpe fortaler for kontinuitet, så har vi de sidste to kampe spillet med for mange spillere ude af position. Så jeg ville ryste på en del og stille op på følgende måde:
    - Pentz -
    - Vanlerberghe - Godfrey - Binks - Köhlert -
    - Slisz -
    - Wass - Tahirović -
    - Fukuda - - Dennis -
    - Ambæk -

    Edit:
    Divko ændret til Köhlert, efter @Liverpool1970 gjorde opmærksom på hans karantæne.
    1 enig

  • Jensen. Så vidt jeg ved har divkovic karantæne. Elles spændende opstilling. Spørgsmål er vel os om vallys ikke sku en tur på bænken. Og så gi Wass anførebindet
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        15. april 2026   

    • @Liverpool1970 - Nå ja, mange det. Det bliver hermed rettet.
      Så giver det endnu bedre mening med Fukuda. Og man skal ikke bænke Köhlert, som har spillet fornuftet, selvom han er ved at arbejde sig op efter skaden.

---

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      15. april 2026   

  • Pentz

    Villadsen
    Godfrey
    Binks
    Köhlert

    Slisz
    Wass
    Vallys.
    Ville gerne spille med to kreative 10'ere, dem har vi så, efter min mening, ikke helt, så Wass og Vallys er det bedste alternativ.

    Sow
    Ambæk
    Fokuda.
    Sow og Fokuda, skulle gerne bringe noget fart og udfordringer, på kanterne.

    Vi vinder 1-0.
    God kamp.
    2 enige · 1 god kommentar

  • Betalende bruger
      15. april 2026   

  • Min opstilling er som jeg kunne tænke mig den, ikke som jeg tror Cooper stiller op..

    Pentz

    Vanlerberghe-Godfrey-Binks-Köhlert

    Wass-Slisz-Tahirovic

    Fukuda-Ambæk-Lahdo


    Synes Villadsen gør det godt offensivt, men efterlader en motorvej bag sig defensivt!
    -tror han kunne være et hit som offensiv wing..

    Vallys er stærkt overvurderet i mine øjne, og har været en skuffelse længere..

    Kampen ender 2-2
    2 enige

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      15. april 2026   

  • Det er en kamp vi skal angribe og vinde. Mange har fået chancen uden succes men jeg tror på denne opstilling - bl.a. ser jeg ikke Tahirovic være god nok på den offensive midt:
    Pentz
    Villadsen Godfrey Binks Køhlert
    Slisz Wass Vallys
    Fukuda Ambæk Dennis
    1-0 sejr - Ambæk målscorer
    1 enig

  • Doktor D
  • Doktor D
    Betalende bruger
      15. april 2026   

  • Jeg kan se, at et sportsmedie spekulerer i, at Cooper overvejer formationsskifte, efter at han i dag har kørt lukket træning. Det er godt nok en falliterklæring, hvis vi skal tilbage til 3-4-3. Men noget skal der ske, og Villadsen er ikke stærk nok defensivt som back, men langt bedre som wingback.

    Måske Cooper skulle spille denne:
    Pentz - Vanlerberghe, Godfrey, Binks - Villadsen, Wass, Slisz, Köhlert - Fukuda, Ambæk, Vallys.

    Det kan sagtens blive offensivt, hvis wingbackerne konsekvent lægger sig højt.

    Kom så gul! Vi SKAL have tre point

---

  • ckof
  • ckof   15. april 2026   

  • Jeg tror, at vi foretager formationsskifte:

    Pentz
    Vanlerberghe - Godfrey - Binks

    Sow - Slisz - Wass - Vallys - Köhlert

    Ambæk Fukuda
     
    • del Piero
    • del Piero
      Betalende bruger
        16. april 2026   

    • @ckof I så fald er det rent til grin, hvad vi foretog os i transfervinduet.

      Men du har sikkert ret. De sidste mange trænere har villet spille 4-3-3 med kanter, men er endt med at søge tilflugt i 3-5-2 eller 3-4-3 da resultaterne udeblev.
      1 enig

  • Jeg ville prioritere noget Brøndby ånd og stille med flere af vores egne

    Pentz
    Villadsen - Godfrey - Binks - Divkovic
    Wass - Slisz
    Viggo - P - Vallys
    Ambæk





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner