-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Så gælder det Viborg. Svær udekamp. Men lad os nu få ramt på dem. Vi har revanche tilgodese. Vil går med samme 11ere der starten mod sønderjyske ingen grund til at lave om på det. Selvom divkovic er tilbage fra karantæne.
Tror. Og håber vi kommet gang og vi vinder 2-1
Ambæk og vallys score.
Forza Brøndby.
Elsker vestegne
Deltag i diskussionen
Liverpool1970 20. april 2026
Brøndby85
Betalende bruger
20. april 2026
Barefodbold 20. april 2026
Studenterbrød 20. april 2026
SuperDardie 20. april 2026
---