Fodbold live resultater




Så gælder det viborg

Skrevet af Liverpool1970, 20. april 2026

Så gælder det Viborg. Svær udekamp. Men lad os nu få ramt på dem. Vi har revanche tilgodese. Vil går med samme 11ere der starten mod sønderjyske ingen grund til at lave om på det. Selvom divkovic er tilbage fra karantæne. 

Tror. Og håber vi kommet gang og vi vinder 2-1

Ambæk og vallys score. 

Forza Brøndby. 

Elsker vestegne




Deltag i diskussionen




  • Så gælder det Viborg. Tror det bliver end tæt kamp. Men den skal vindes. Vi vinder 2-1.og samme start 11 ere. Ingen grund til at lave den om.
    3 enige
     
    • Brøndby85
    • Brøndby85
      Betalende bruger
        20. april 2026   

    • @Liverpool1970 - enig, men vi kan også vinde større

  • Dommer Svend Funder skal lede opgøret. Første gang han dømmer Brøndby i superligaen. Spændende
    2 enige

  • Vi vinder 7-0 og dem der ikke er lige så optimistiske er ikke ægte fans.
    1 god kommentar

  • Divkovic er en fin indskifter at have.

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner