@Altid442 så du vil hente et ½ hold, tror du ikke det er anelse for meget ? vi aner jo i realiteten ikke rigtig hvor god truppen er, det har været meget svært at dømme under Cooper hvor spillerne bare er blevet ringere og ringere med tiden
@Vainio74 - 4 trænerfyringer på mindre end 4 år siger alt.
Ledelsen famler og giver træneren skylden.
Hvis NF fortsat var træner, havde vi stået et bedre sted i dag.
Gad vide hvor længe Thomas Nørgaard holder.
@Brøndby85 du snakker i datid, desværre en tendens mange Brøndby fans har, man lever i fortiden, vi skal spille med i top 3, vi skal i europa og spille gruppespil, problemet er selvforståelsen og ikke det realistiske og nutiden og jeg spurgte hvorfor er det uambitiøst ?, hvad skulle klubben ellers gøre ? Det virker mere til at Nørgaard ikke er dit førstevalg i min optik
@Brøndby85 du snakker i datid, hvad skal det hjælpe i dag ? hvad er sket er sket kom nu videre, det der er lidt uambitiøst er rent faktisk at du kommer med en udtalelse uden at kunne bakke den op med en god grund andet end vi har fyret 4 træner på 4 år, som vi sagtens kan blive enig ikke er holdbart, men nu er sagen bare vi ikke har en træner, også ansætter man Nørgaard og du kalder det uambitiøst, vi har prøvet alle mulige retninger nu, Assistenten, talentet, den udenlandske, intet har fungeret fordi man har skiftet taktik, ikke støttet ordenligt op om træneren, ja meget kritik kan smides på bordet, men faktum er vi skal bruge en træner UANSET hvad der er sket i fortiden.
Dejligt at se man forsøger at være realistiske ved ikke bare købe sig ud af problemerne som man har forsøgt så tit, men rent faktisk vil forsøge og gå back to basic med en dygtig taktisk gammeldaws træner, nu glæder vi os bare til at spændende transfer vindue, hvem skal ud og kommer der noget ind ?
Deltag i diskussionen
Bif hele livet 14 dage siden
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/thomas-noergaard-bliver-ny-broendby-traener/11201950
Bif hele livet 14 dage siden
Christian….
Altid442 14 dage siden
Nu mangler vi bare at sælge mange spiller og hente 5 klasse spiller som kan hjælpe alle vores unge talenter.
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden
Studenterbrød 14 dage siden
Umiddelbart et godt valg, selv om det ikke er så eksotisk.
---
Brøndby85
Betalende bruger
14 dage siden
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
Ledelsen famler og giver træneren skylden.
Hvis NF fortsat var træner, havde vi stået et bedre sted i dag.
Gad vide hvor længe Thomas Nørgaard holder.
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
Jeg svarer: Lad være med at fyre NF, JS, Birk og Cooper.
Det ligner, at GFH drosler ned efter at have solgt en række nøglespillere.
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
Nickiklaerke 13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden