-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Selvfølgelig var der håb. Måske NF kunne gøre det igen. Skabe et nyt mesterhold med et spinkelt materiale. Det lykkedes ikke. Mellemsæsonen er slut og som flere har skrevet til mig: hvad havde du regnet med? At vi efter 16 år bare sådan uden videre igen kunne spille med om guld hvert år? Vores økonomi er jo lysår fra FC klubberne osv osv. intet nyt der.
Men hvad så nu Brøndby, napper vi en mellemsæson mere i 22/23? Kan sponsorer og os fans forvente guldjagt (kommunikér gerne ambitionen tak), eller er det fortsat komplet urealistisk med tanke på økonomien? Store spørgsmål, de næste par måneder giver os noget af svaret, når is-i-maven-CV skal agere på transfermarkedet. Hvis jeg var sponsor ville jeg se tiden an inden jeg nytegnede mit sponsorat.
Hvad tror du sker?
Deltag i diskussionen
fabi 22. maj 2022
Kristianbs 23. maj 2022
Marc Johnson 23. maj 2022
Jeg tror ikke vi er mere end et par gode transfers fra at sidde rimelig sikkert på tredjepladsen. Afhængigt af hvem vi mister til sommer selvfølgelig.
Kentex 22. maj 2022
Christian Brøndbyman 22. maj 2022
Vores model har vist sig meget konjunkturfølsom, og alle i klubben synes at acceptere denne præmis, altså at der kan være store udsving mellem sæsonerne, jvf udtalelserne fra CV, NF og Maxsø i dag.
Jeg ser også i næste sæson i øvrigt gerne at NF bryder sit pokalkompleks og får os i en finale igen.
AldrigArne 23. maj 2022
Jensen
Betalende bruger
23. maj 2022
Tag du en ekstra skefuld sukker i din kaffe, på min regning. Og må de forsøde din dag.
BrianV
Betalende bruger
23. maj 2022
---
Jensen
Betalende bruger
23. maj 2022
Som flere skriver, tror jeg ikke på, at hovedparten af vores nuværende og/eller kommende sponsorer lægger så meget vært på klubbens forventninger. De er ude efter eksponering.
Og eksponering vil man altid få i Brøndby.
Hvis sponsorer kun kiggede efter potentielle mesterhold, var der mange Superligaklubber uden hovedsponsor…
Vi havde AL Bank på bryster, før vi blev mesterskabsbejlere.
Så den præmis gider jeg ikke bruge tid på.
Men spørgsmålet om vores egne forventninger til næste sæson, synes jeg er relevant.
For mit vedkommende, så tror jeg, at den netop overståede sæson var den største mellemsæson. Jeg er overbevist om, at næste sæson bliver bedre. Ikke dermed sagt, at jeg forventer vi vinder mesterskabet næste år.
Men klubbens ambition er top 3. Og jeg regner med vi slutter i netop top 3.
Jeg er bange for at FCK ruster gevaldigt op og cruiser gennem sæsonen.
Jeg håber FCM sælger ud og prøver at bygge op, forfra. I så fald, kan sølv blive aktuelt.
Jeg synes vi har rigtig gode grundsten på plads. Jeg synes fundamentet er stærkt og med kontinuitet kan vi komme langt, næste sæson.
Vi kan ikke undgå afgange, men jeg synes vi er dækket godt ind, på alle pladser, selv hvis uventede til ud skulle dukke op.
Mest spændt er jeg på backerne. Hvis Blas og/eller Bruus bliver solgt, at vi ikke kørt nogle i stilling til at overtage.
I alle andre kæder, håber jeg blot på lidt opgradering.
Men først og fremmest håber jeg på et roligt vindue.
Der skal metal til Brøndby næste år.
Og gerne en pokal.
Kristianbs 23. maj 2022
Jensen
Betalende bruger
23. maj 2022
Vi er enige i, at vi skal bruge ledere på vores hold, hvis vi skal holde stabiliteten.
Hvis Maxsø ryger, har jeg stor fidus til Heggheim. Trods hans unge alder, synes jeg han viser utrolig coolness.
Jeg tror til gengæld ikke på Slimane som lederen på midtbanen. Så dét synes jeg vi skal på jagt efter.
Kvistgaarden skal også bruge en leder oppe foran. Hedlund kan måske være svaret, hvis han fortsætter sit niveau fra de seneste kampe. Men ellers skal vi også finde sådan en.
Barca 23. maj 2022
Benjamino 23. maj 2022
Er der bare en enkelt spiller på vores hold der kan få plads hos FCK/FCM - Maxsø - måske Hermansen og Blas - ellers er der jo ret stor kvalitetsforskel pt.
FCM ligner til gengæld de kan være til at tale med næste sæson. Der skal ske en større oprydning, og jeg kan ikke se de nødvendigvis er stærkere næste sæson. Truppen virker uharmonisk og har gjort det i ret lang tid. Det er deres individuelle kvaliteter der stadig sikrer dem en sejr i tætte kampe.
Hverken AGF, Aab eller OB ligner en trussel ift. 3. pladsen næste år. Og mon ikke Silkeborg sælger en 2-3 profiler så de mister også noget kontinuitet som ellers har bragt dem langt.
Summasumarum top 3 bør være målet næste år - næsten uanset hvad.
Sunderland
Top debattør
23. maj 2022
---