-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvad gør vi med de udlejede spillere?
Lige nu har vi følgende spillere ude på leje:
Phillip Søndergaard
Lukas Larsen
Marcus Younis
Michael Gregoritsch
Kotaro Uchino
Emmanuel Yeboah
Spørgsmålet er: hvad er egentlig planen med dem?
For mig at se giver det ikke mening at hive dem alle tilbage i truppen. Nogle af dem virker allerede som spillere, der er på vej videre – enten fordi niveauet ikke helt matcher, eller fordi der ganske enkelt ikke er plads i truppen.
Mit eget bud er, at især de offensive spillere står først i køen til et permanent salg. Jeg kunne godt se både Younis, Gregoritsch og Yeboah blive skippet videre, hvis de rette bud kommer. Derudover er Lukas Larsen lidt en joker – han kunne måske få en chance, men det afhænger meget af udviklingen og behovet i truppen(Divkovic og Mats)
Hvad tænker I – hvor mange af dem ser vi realistisk i Brøndby-trøjen igen, og hvem er allerede fortid?
Deltag i diskussionen
olemartin.dk 9. april 2026
De tre andre tænker jeg ikke klubben satser på, så de bliver nok solgt videre.
LebogangHansen 9. april 2026
Grego er jeg meget i tvivl om. Vi kunne jo virkelig godt bruge ham nu og hvis Wass stopper og Klaiber fucker rundt vil det jo være godt med noget alder og balast i truppen, men hvad betyder det så for Ambæk hvis vi kun spiller med en angriber. Jeg drømmer jo stadig om 4-4-2 (eller diamant midtbane) og noget Pukki/Polakken magi. Hold op vi spillede noget seværdig og angrebsivrig fodbold og så der jo lige pludselig plads til dem begge.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9. april 2026
Emmanuel Yeboah - Synes jeg ikke vi skal holde på.
Phillip Søndergaard og Lukas Larsen skal vi holde på indtil videre.
Marcus YounisSkal tilbage til klubben efter endt leje og have en chance til.
Kotaro Uchino - Skal evalueres efter endt leje.
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
LebogangHansen 9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
LebogangHansen 9. april 2026
LebogangHansen 9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
LebogangHansen 9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
LebogangHansen 9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
Ikke første gang du er racistisk herinde, du har tidligere kommet med en ret så nedladende kommentar om Kevin Tshiembe og hans intellekt også..!
Jensen
Betalende bruger
9. april 2026
Hvor end jeg prøver, kan jeg ikke se hvad det ellers skulle referere til.
Men du må da gerne oplyse mig, hvis der findes bomuldsmarker i Vallensbæk, som vi plejer at sende spillere til, når de dømmes ikke egnede i BIF.
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
RommeTilPhiriOgSå 9. april 2026
Du kunne have sendt ham på herrens mark. Du kunne have sendt ham ned til roemarkerne på Lolland. Lars Tyndskids mark. Alverdens marker kunne du have sendt ham til, men du vælger, helt ubevidst i følge dig selv, at sende en af vores få mørke spillere til en type af mark, som historisk bare har racistiske motiver.
Ville du så også sende Uchino til rismarken eller hvordan?
Do better.
Jensen
Betalende bruger
9. april 2026
Jeg kan ikke se det basale i en kommentar om bomuldsmarker.
Nævn mig ét andet sted, på et dansk fodboldmedie, hvor der står noget om at sende spillere til bomuldsmarker. Det findes ikke, ergo kan det ikke være basalt.
Det har intet med krænkelsesparathed at gøre. Men alt om sund fornuft.
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
RommeTilPhiriOgSå 9. april 2026
Du slår mig ikke som hverken racist eller dum. Og selvom du kan have ret i, at der intet racistisk motiv var for din bemærkning, ændrer det ikke på, at det ikke er en sætning du havde ytret ansigt til ansigt i større forsamlinger. Og du ved godt hvorfor. For du er hverken dum eller historieløs.
Men det er lettere og mindre farligt at skrive det anonymt på internettet.
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
10. april 2026
Og vi er ikke dummere end at vi sagtens kan se hvad det er du har skrevet, og hvad din hensigt var med at skrive det...!
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
10. april 2026
Studenterbrød 10. april 2026
Er det her noget du ville have sagt til personen ansigt til ansigt?
Jensen
Betalende bruger
10. april 2026
Hvis du reelt mener, at han er bedre egnet til hårdt fysisk arbejde end til at spille fodbold, kunne du jo bare skrive dét. Men at vælge at være specifik og nævne en bomuldsmark, frem for bare en 'mark', gør det netop racistisk.
At du ikke kan eller vil indse det er decideret uopdragent og ignorant.
LebogangHansen 10. april 2026
Studenterbrød 9. april 2026
Du burde vide, at mange kan opfatte den racistisk, selv om det måske ikke var din intension.
Hvorfor overhoved den nedladende kommentar? Ville du også sige det til ham hvis I stod ansigt til ansigt?
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
Studenterbrød 9. april 2026
Her taler jeg om dig som privatperson og ikke som professionel.
Jeg mener det er en nedladende kommentar, men det er vi så ikke enige om.
Stopperen 9. april 2026
Der er ingen plads til racisme hverken på stadion eller i online forummer om det så bare er ment som hygge eller hvad din undskyldning end måtte være. Jeg er selv i familie med efterkommere fra netop Ghana som Yeboah og Noah Nartey og både din kommentar og efterfølgende forsvar vidner om at du ikke fatter alvoren i den racisme du tydligt praktiserer.
Jeg håber 3point.dk tager affære og tager et tydeligt standpunkt med udelukkelse og hjælper klubben til at finde frem til dig så du heller ikke er velkommen på stadion mere.
Du kan evt. læse https://brondby.com/klubben/samfund/strategi-6-4/anti-racisme hvis du er i tvivl om Brøndbys standpunkt.
//Matias
Vi kan og skal ikke acceptere racisme som dette..!
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
9. april 2026
-du har gjort det før...
LebogangHansen 9. april 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
10. april 2026
Skrev du seriøst det?
TZAR
Betalende bruger
10. april 2026
nannasoph
Administrator
10. april 2026
Brugeren har fået et ban, for vi tolererer naturligvis ikke racistiske ytringer her på sitet. Tilsigtede eller utilsigtede. Det hører ikke hjemme her eller nogen andre steder.
Mvh
---