-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Vores tidligere norske back blev i sommer solgt til FC Köln i den tyske bundesliga. Siden skiftet har Sebulonsen nydt stor succes, hvor det er blevet til en masse spilletid og gode præstationer.
Mandag aften mod SønderjyskE fik Sebulonsen så muligheden for at få sagt et ordentligt farvel til Brøndby-fansene efter sin tid i klubben. Her fik han fortjent en hyldestrunde inde på banen forud for kampstart.
Sebulonsen nåede i perioden fra 2022-2025 i alt 77 kampe for Brøndby.
Deltag i diskussionen
vallystilambæk 23. februar 2026
Lidt det samme med Noah som helt sikkert er en spiller Cooper ville give sin højre arm for at have i sin trup.
Vi mangler en spiller som Noah og en der kan lave det uventet, Sebastian havde masser af fart og gik altid ned og slog mange gode indlæg.
Savner fart på holdet og ser frem til vi får spillet til at glide bedre og man får styr på hinanden.
Lidt det samme med Noah som helt sikkert er en spiller Cooper ville give sin højre arm for at have i sin trup.
Vi mangler en spiller som Noah og en der kan lave det uventet, Sebastian havde masser af fart og gik altid ned og slog mange gode indlæg.
Savner fart på holdet og ser frem til vi får spillet til at glide bedre og man får styr på hinanden.