Fodbold live resultater




Sebulonsen blev hyldet på Brøndby Stadion

Skrevet af Nicolaj Sørensen, 23. februar 2026

Vores tidligere norske back blev i sommer solgt til FC Köln i den tyske bundesliga. Siden skiftet har Sebulonsen nydt stor succes, hvor det er blevet til en masse spilletid og gode præstationer.

Mandag aften mod SønderjyskE fik Sebulonsen så muligheden for at få sagt et ordentligt farvel til Brøndby-fansene efter sin tid i klubben. Her fik han fortjent en hyldestrunde inde på banen forud for kampstart.

Sebulonsen nåede i perioden fra 2022-2025 i alt 77 kampe for Brøndby. 




Deltag i diskussionen




  • Kom hjem!!!

  • Betalende bruger
      23. februar 2026   

  • En savnet mand og en der virkelig kunne give offensiven noget, flere så desværre først hans værdi, da han var smuttet

    Lidt det samme med Noah som helt sikkert er en spiller Cooper ville give sin højre arm for at have i sin trup.

    Vi mangler en spiller som Noah og en der kan lave det uventet, Sebastian havde masser af fart og gik altid ned og slog mange gode indlæg.

    Savner fart på holdet og ser frem til vi får spillet til at glide bedre og man får styr på hinanden.
     
    • Betalende bruger
        24. februar 2026   

    • @Brøndby hele livet En savnet mand og en der virkelig kunne give offensiven noget, flere så desværre først hans værdi, da han var smuttet

      Lidt det samme med Noah som helt sikkert er en spiller Cooper ville give sin højre arm for at have i sin trup.

      Vi mangler en spiller som Noah og en der kan lave det uventet, Sebastian havde masser af fart og gik altid ned og slog mange gode indlæg.

      Savner fart på holdet og ser frem til vi får spillet til at glide bedre og man får styr på hinanden.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner