Fodbold live resultater




Sommertransfervinduet 2020

Skrevet af Jensen, 10. juni 2020

Hvad tror folk, der vil ske i sommerens transfervindue?

Jeg har fornyligt hørt én nævne Mathias Rasmussen som en mulig ny Venstre Back for BIF. Og nu har TIPS bladet netop lagt en artikkel op, hvor han siger at han med 99% sikkerhed er væk fra FCN denne sommer. Kunne han være en mulighed? 

Han er ung og CV skulle efter sigende have haft et godt øje til ham fra sin tid i FCN.




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      11. juni 2020   

  • Jeg sad netop og læste omkring Mathias Rasmussen er en oplagt mulighed. Han kender i forvejen CV, og er i min optik god nok til at træde ind på vores hold, i given situation. Jeg er rimelig sikker på den er en handel CV arbejder på, da han også er en spiller vi leder efter. - Når det så er sagt, så tror jeg igen der kommer et par salg, og så har jeg fået mine tvivler ang. Mraz, hvilket staben måske også har på det sidste? Så potentiel anden angriber vides ikke.

  • Tanken
  • Tanken   11. juni 2020   

  • Jeg synes han låser os i et 3-mands forsvar, da jeg ikke er helt sikker på hans evner som back I et 4-mands, men er planen at spille et 3-mands forsvar er det jo ligemeget. Som mange andre spillere handler det jo om hvor dyr han er, kontra hvor dyre de andre spillere er. Jeg har svært ved at spå om hvad FCN vil have for ham, men tvivler på de giver en vild løn, så måske han ikke skal have verdens største løn hos os heller.
    2 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Tanken - rigtig pointe med 4 vs 3-mands forsvar. Det havde jeg ikke tænkt på. Og jeg synes vi skal have muligheden for at gå tilbage til det gamle system. Men Maxsø er vel også bedst i et 3-mands forsvar? Eller husker jeg galt? Det er et interessant perspektiv. Men så ung som Mathias er, burde han vel kunne omskoles?
     
    • Tanken
    • Tanken   11. juni 2020   

    • @Jensen han har spillet de bedste kampe i et 3-mands forsvar, men omvendt har Rosted spillet bedre i et 4-mands. Mathias Rasmussen er omskolet fra angriber, og jeg ser ham ikke som værende super stærk defensivt. Desuden vil han væk fordi han ikke spiller specielt meget i FCN. Hvis han ikke er god nok til FCN bør han vel heller ikke være god nok her?
      1 enig
     
    • Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Tanken husker jeg rigtigt var Mathias fast mand i Hjulmands sidste sæson, og gjorde det rigtig godt. Den nuværende træner fortrækker en CB (Ulrik) ude på den plads hvilket jeg slet ikke forstår.. Mensah hat gjort det godt, men jeg personligt, vil jeg mene Mathias ligeså godt kunne spille pladsen, med vores Rasmussen som backup. - Mathias sælges så som 23-24 årig og så får vi vores Rasmussen fast ind på pladsen
      2 enige

  • Mathias Rasmussen har stadig 2 år tilbage af sin kontrakt. Vil FCN slippe ham forholdsvis billigt til Brøndby bare fordi det vil være godt for Mathias personligt? Jeg tvivler. Men VB/VWB er helt bestemt en position vi bør snakke om. Hvad med vores egen Rasmussen? Jeg synes han gjorde det fint i de seneste træningskampe de spillede. Men derudover har jeg ikke set ham nok til at kunne bedømme ham som mulig løsning. Alternativt hører jeg ofte folk nævne Mads Vallentin igen og igen. Den tror jeg dog ikke på. Da Silva kunne også være en bobbel.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Broder Salsa - jeg tror vores engen Rasmussen er for ung til at få fuld spilletid fra start. Men jeg tror ikke han er langt fra. Så han vil være perfekt som back-up. Mads Valentin bliver også nævnt igen og igen. Jeg kan ikke bedømme om han er bedre end Mathias. Jeg tror dog at Mathias Rasmussen kan erhverves billigere, da han er længere fro startopstillingen en Valentin og CV kan måske trække i nogle tråde. Begge er dog gode bud, synes jeg. Da Silva ser jeg ikke som en mulighed, selvom han gør det fornuftigt for Lyngby. Han er for skrøbelig og ikke ung nok længere. Så skulle det være på en kort kontrakt, for at “lærer” Jacob Rasmussen op, til at tage over om kort tid.
     
    • @Jensen Jeg tror ikke Mathias Rasmussen bliver billig. Måske billigere end Mads Vallentin, men ikke billig. Det kan FCN ikke have interesse i. Hvis man tror på Jacob Rasmussen, og at han bare lige mangler et års tid til at være helt klar, så kunne en et-års lejekontrakt med en mere erfaren spiller måske være et alternativ. Det kunne jo så i princippet være hvem som helst bare han er billig og har erfaring.
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        3. juli 2020   

    • @Jensen, der er ikke noget der hedder “for ung”, så længe spilleren er over 16 år.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. juli 2020   

    • @Saesonkort - jeg mener nok også mere at han var for uerfaren og ikke helt udviklet nok i sit spil, mere end at det havde med hans fysiske alder at gøre. Vi kan jo bare se på en Jeppe Kjær i Horsens, som brænder banen af i øjeblikket.

  • Hvad med ham Jeppe Kjær fra Horsens? 16 år og han tørrede røv i HH adskillige gange. Han ryger nok til en større klub, men forhåbentlig forhører CV sig lige for en sikkerheds skyld. For han så da godt nok spændende ud.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Broder Salsa - Enig... Men han bliver nok svær. Det er altid svært (læs dyrt) for Brøndby at handle internt i Superligaen. Læg dertil, at Horsens nok også godt ved, at de står med en guldfugl i hånden. Samtidig har FCM og FCK større muskler end os, så hvis de ser de samme muligheder i knægten, som vi selv oplevede og de derpå vælger at byde, kan vi formentlig ikke være med... Men som minimum må vi da forvente, at CV spørg ind til ham. Det tror jeg roligt vi kan regne med.

---

  • Kenneth
  • Kenneth
    Betalende bruger
      16. juni 2020   

  • Tror jeg er nået der til hvor jeg håber på en total oprydning over de næste 2-3 transfervinduer. Ud skal Schwäbe, Tørnes, Gammelby, Jung, Hermannsson, Radosevic, Tibbling, Vigen, Erceg, Uhre og Mraz Også skal fokus være på en bærende stamme op gennem holdet (målmand, midtstopper, midtbane og angriber) Pt har vi kun Maxsø som kan betegnes som en del af den bærende stamme. Havde håbet på Vigen også blev det, men det ser ikke sådan ud. Som Målmand håber jeg Rønnow kunne være en mulighed, som midtbane tænker jeg på en Mike Jensen og angriber tænker jeg Mikael Ishak eller Simon Makienok. Ved godt de ikke er spillere med videre salg potentiale, men vi skal have den stamme på holdet hvis vi skal kunne udvikle de unge spiller og spille med hvor det er sjovt. Derfor håber jeg også man forlænger Fisker med 1 år.
    1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        16. juni 2020   

    • @Kenneth - Interessant perspektiv. Jeg kan godt lide tanken om at rydde ud og få startet helt forfra. Men jeg synes måske de spillere du nævner er for gamle. Ikke at de behøver videresalgspotiontale, men hvis de skal være en del af stemmen på holdet, skal vi kunne have dem i mere end 1-2 år. Og dér synes jeg Mike Jensen og Simon Makienok falder udenfor. Mikael Ishak tror jeg vi kunne få glæde af som angriber, men om han har evnerne til at være den leder vi mangler, kan jeg ikke sige. Alderen er dog lidt bedre.
      1 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        16. juni 2020   

    • @Jensen Pt vil 2 år være rigeligt til at få det igang. Jeg ved de er gamle og jeg vil også gerne se andre yngre spiller. Både Mike og Simon kender klubben derfor kunne de være emner.
      1 god kommentar

  • Kenneth
  • Kenneth
    Betalende bruger
      19. juni 2020   

  • Nogen der følger med i Norsk Fodbold ? Faldt over Duplexe Tchamba (191 - 21 år), venstrefodet midtstopper som pt er udlejet til Strømsgodset, hvor Henrik Pedersen er træner. Er på kontrakt hos franske RC Strasbourg, men har kontrakt udløb næste sommer. Kunne han være et emne som erstatning for Jung ?
    1 enig

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      22. juni 2020   

  • Mraz må efterhånden være et no-go, det er ikke meget han viser, vi skal helt sikkert kigge efter en anden targetman

  • mp80
  • mp80   22. juni 2020   

  • Selvom klubben ikke ligger op til en stor udskiftning af holdet, håber jeg alligevel man får ryddet op og spillere ind, som passer til spil systemet. Mathias Rasmussen kunne være en mulighed pga. CV, men tror man går efter en anden måske kigger man mod nedrykkede Silkeborg og henter Mads Emil Madsen. Af andre interessante spillere kunne være Louka Prip tidl. talent i klubben, Alexander Bah og Patrick Mortensen selvom han er oppe i årene, klubben mangler en rigtig angriber man ved laver mål.

---

  • En ting jeg efterhånden er ret sikker på, det er at Tibbling forlader os. Han får meget lidt spilletid, og i tale efter at have modtaget 100-kamps blomster, lød han virkelig som en der ikke har en fremtid i klubben.
    1 enig

  • Betalende bruger
      26. juni 2020   

  • Jeg har en eller anden tanke om at Hjulsager bliver hentet hjem, og evt en Riza Durmisi. De begge to træner sammen her i Danmark i denne periode og snakker utrolig godt sammen. Andrew er blevet meget aktiv omkring Brøndby på de sociale medier, forhold til hvad han har været. Og Riza, ja han står til at blive far, han for ikke forlænget aftalen i Nice, og spørgsmålet er om Lazio har den store fremtid til ham. Så hvorfor ikke komme hjem til familien og yndlingsklubben? - samme vilkår gælder faktisk Andrew Hjulsager. Derudover ved vi at NF gerne vil spille med kantspillere, som en 3-4-3 eller 4-3-3. Ud går Tibbling helt sikkert, og så tror jeg Hjortur, Rado, Mraz bliver ikke forlænget, derudover kunne jeg godt se et salg af Slimane og Hedlund, hvis de rigtige bud kommer.
    1 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        26. juni 2020   

    • @Gulmann Havde glemt alt om Hjulsager. Kunne være en god spiller at få hjem, især hvis vi går efter at spille med 3 offensive spiller
      2 enige
     
    • Betalende bruger
        26. juni 2020   

    • @Kenneth helt enig, dog kan jeg ikke finde ud af hvordan vi skal kunne spille med kanter, wingbacks og samtidig få Corlu ind på en offensiv midtbane, det kan ikke gå op alt sammen :p
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        29. juni 2020   

    • @Gulmann 3-4-3
     
    • @BIF til jeg dør Durmisi kommer ikke til EM hvis han spiller her. Der kan være andre grunde men den grund holder ikke efter Hjulmand sagde man nok ikke vil komme med hvis man spiller i Superligaen
     
    • @BIF til jeg dør Jeg er enig i at Hjumalds udmelding var decideret hul i hovedet dum. Mest fordi det vil betyde Superligaen bliver dårligere, når spillere ikke vil tage hjem eller vil tidligere afsted pga det. Men faktum er Hjulmand har sagt man som udgangspunkt ikke er inde i landsholdsvarmen så længe man spiller i Superligaen og det betyder Riza ikke tager hjem af den grund i det mindste
     
    • @BIF til jeg dør Jeg tror nu der er mere end bare resultater som er skyld i Åge ikke blev forlænget. Herunder hans helbred og at der er færre og færre som så landsholdet, hvilket skabte færre indtægter fra sponsorer når det skulle genforhandles. Men ja vi kan hurtigt blive enige om Hjulmand ikke får nogen point med på vejen for den udtalelse
     
    • @BIF til jeg dør Lige med den sag om betting er det jo en udtagelse som kunne have fyret ham på stedet. Og måske endda burde. Omend jeg er enig i det han sagde, for jeg synes virklig det var godt sagt, men jeg er helt sikker på han har siddet skoleret efter det
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør Det var også lidt min pointe, men lidt som man heller ikke ser cigaretter mere så synes jeg faktisk helt personligt det er på sin plads

  • Tanken
  • Tanken   26. juni 2020   

  • Mads Emil Madsen er officielt solgt. Historien bringer ikke navn på køber. De har samtidigt opjusteret deres forventning med 5-10 millioner kr, hvilket kan indikere en pris
     
    • Betalende bruger
        26. juni 2020   

    • @Tanken spændende, dog har jeg en bange anelse om at vi ikke er den heldige vinder.. Men man må håbe.
      1 enig
     
    • Tanken
    • Tanken   26. juni 2020   

    • @Gulmann EB skriver LASK LINZ, så i det mindste styrker vores konkurrenter sig ikke med ham
     
    • Betalende bruger
        26. juni 2020   

    • @Tanken det havde jeg slet ikke set, men det er da kun positivt. - ikke ofte man ser skift til LASK LINZ

  • Tanken
  • Tanken   29. juni 2020   

  • I dag blev 2. bundesliga spillet færdig og det satte mig igang med at på nedrykkernes hold. Ofte kan det nemlig give gode spillere. Jeg vil ikke påstå jeg på nogen måde har set en eneste kamp i den liga, men jeg faldt da over nogen navne som måske kunne være interessante. Godsway Donyoh. Han er 25 og faktisk stadig eget af FCN. Hvis han ellers kæmpe for tingene (hvilket jeg mener have hørt han ikke altid gør) så kunne han være en mulighed. Men CV kender ham jo Makienok er gratis i transfer, men jeg ser ham faktisk ikke have niveauet. Han kunne dog være en mulighed hvis man ikke ser Kvistgaarden kunne tage den næste sæson, men heller ikke ønsker at bruge mange penge på en angriber til bænken. I tilfældet her skal Uhre enten staten eller sælges. Kevin Ehlers. 19 år spiller CB. Han har 5 U19 kampe for Tyskland på at CV og været fast mand hele sæsonen. Stort talent. Transfermarkt ligger hans værdi omkring 10 millioner kr, men han kunne være en mulighed hvis man kun står med Rosted, Skipper, Kabongo og Maxsø næste sæson. Eller for dens sags skyld sælger Maxsø. Jeg tror dog han bliver svær at lokke til Danmark hvis en tysk klub står klar. Måske mere realistisk hvis man igen skal se på en forsvarsspiller mangler Asger Sørensen selvfølgelig en nedrykningskamp med Nürnberg. Han er 24 nu og måske kan han lokkes til Danmark hvis de ryger ud. Hvis man ikke er overbevist om Bruus endnu har man Linus Wahlqvist som jeg var stor fan af i Sverige. Han er 23 og var rigtig dygtig i Sverige. Desværre er angriberne gamle og venstre backerne kender jeg ikke. Ham der hedder Tim Handwercker er dog 22, har spillet stort set alle kampe for Nürnberg og spillet sig op i værdi i denne sæson ifølge transfermarkt. Han har også en håndfuld kampe for tyske u landshold. Jeg vil dog gerne pointere jeg aldrig har set ham spille så jeg kan ikke sige så meget om ham. Fra de tyske nedrykkere ser jeg dem her som værende nogenlunde realistiske og kender dem også godt nok til at sige vi kan bruge dem, der kan dog være andre jeg ikke kender
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        29. juni 2020   

    • @Tanken - fedt indlæg, godt arbejde. Mega spændende, når folk gider at bruge tid på at grave sådanne ting op og samtidig deler det med os andre. Det bliver spændende hvad der kommer til at ske. Jeg kan både se et næsten tomt vindue, men også et rigtig svingdørs-vindue.

---

  • Hans
  • Hans   29. juni 2020   

  • Linus wahlquist og Alexander jeremjeff netop nedrykket med Dynamo Dresden transferfrie på markedet efter de rykkede ned igår....Linus wahlquist er fra nörreköping og var for 2 år siden den bedste back i allsvenskan smækker gode indlæg ind men valgte nok forkert med en tysk 2 Bundesliga midterklub.....hvertfald 2 spændende spillere som kunne passe fint ind i Brøndby ....jeremjeff stor og stærk oppe i feltet....transferfrie spillere....håber vi kan tilføre nogle spillere som kan løfte nivuet yderligere og med vidresalgspotintiale Linus er 23 år
    1 god kommentar

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      30. juni 2020   

  • Har lige læst at Emil Berggreen står uden kontrakt. Twente takkede nej til at forlænge med et år, s de har vejet ham og fundet ham for let, men han er angriber, kun 26 og dansk, men jeg kan ikke huske hvordan han er som spiller. Han var ude i 1 år med skade, og nogle nævner at han ofte er skadet. Nogle der ved, om det har noget på sig. Måske NF er mande der kan sparke gang i én som ham igen?
     
    • Tanken
    • Tanken   30. juni 2020   

    • @Jensen Han har vist været mere eller mindre skadet de sidste 2 år. Rygterne gik i FCN også på at grunden til man ikke ville give ham en kontrakt var hans krop ikke er egnet til fodbold, altså han ville være skadet hele tiden. Nogle spillere vil bare være sådan, men det er ikke spillere vi skal gå efter.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        30. juni 2020   

    • @Tanken - Tak for svar. Det er selvfølgelig ikke optimalt, hvis han let går i stykker. Men måske man kan undgå det, hvis man doserer træning og kampe korrekt? Vi gav det en chance med Uffe Bech, som også var kendt for at have glasben. Så hvordan er Berggreen som spiller? Vil han være så stærk en angriber, at vi kan leve med kun at have ham 50% af tiden, hvis prisen (læs lønnen) er lav?
     
    • Tanken
    • Tanken   30. juni 2020   

    • @Jensen Han var god da han spillede i Tyskland, og er stor og teknisk god, men jeg er bange for vores økonomi ikke tillader at have den salgs spillere som ofte er ude. Vi kan f eks maks have 4 angribere til 2 pladser, men med ham på holdet bør man have 5. Så det handler ikke bare om hans løn er lav fordi det betyder vi skal have en spiller mere.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        30. juni 2020   

    • @Tanken - Point taken. :)

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      30. juni 2020   

  • Jeg smider endnu et navn i puljen. Nu er det Tipsbladet.dk, der skriver om Niklas Hult. Svensk venstre back, som vi kiggede på i 2018. Han er 30 år, men transferfri. Kunne han ikke bruges som læremester til Jacob Rasmussen?

  • Hans
  • Hans   30. juni 2020   

  • Michael ishak er færdig i Nürnberg uanset om de klarer sig eller ej men ifølge bt? Skulle Lech poznan og Legia Warszawa som næsten er mestre og lige har solgt jeroslaw niezgoda til mls også intresseret i ham . han er før blevet nævnt i Brøndby sammenhæng og scorede da også en del mål for Randers sidst han var i suppen....27 år måske måske med mindre CV hiver noget spændende op af hatten ...
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        2. juli 2020   

    • @Hans jeg synes at Ishak kunne være en god tilføjelse - en anden type angriber end dem vil har. Mere kropsstærk og tilstede i feltet. Jeg synes der er lidt for mange af de samme typer altså løbe hurtigt og dybt. Men vi har ikke rigtig en angriber der kan give os flere muligheder F eks i kampe mod Lyngby og Sønderjyske hjemme hvor vi har ok pres på vores modstand men vi kan ikke rigtig gøre det farligt. Jeg husker ham som en skrap afslutter som tiltræk en del opmærksomhed. Han har været evnen, transferfri, kender ligaen men jeg kan være bekymret over omkostningerne da vi har en dyr erceg gående rundt.
     
    • @Hans Jeg husker også Ishak som en god superligaangriber. Han ville uden tvivl pynte på holdkortet. Økonomisk anser jeg det som umuligt.

---

  • Hans
  • Hans   1. juli 2020   

  • https://ronaldo.com/dk/fodboldnyheder/medie-bekraefter-broendby-har-henvendt-sig-om-slovakisk-stortalent/ (kilde) Jan Bernat bedste spiller i msk Zlina i Slovakiet og regnes for et stort talent....men det bliver sikkert i kamp med andre klubber om en underskrift....Sparta Prag slavia Prag og div polske klubber som tit også kigger mod Slovakiet
    1 god kommentar

  • Der synges lidt i krogene om Mike Jensen kommer hjem til sommer. Jeg har svært ved at vurdere hans niveau og er egentlig ikke sikker på handlen nødvendigvis er fantastisk, men lad det ligge. For det betyder helt sikkert man kigger på en 8'er, og med Slimane, Corlu, Vigen, Rado, Bjur som alle betragtes som 8'ere og er her efter sæsonen er færdig tyder det det bestemt på vi ser på at skippe en eller to afsted. Mit bud vil være Vigen ryger ud og Bjur lejes ud, men Rado er også en mulighed selvfølgelig hvis nogen vil have ham. Og så er Slimane jo stadig et spørgsmål og vil være det helt indtil vinduet lukker i oktober Edit: Glemte selvfølgelig Tibbling, hvordan det lige kan lade sig gøre, men det sætter jo bare min pointe til at hedde 2-3 som ryger ud til sommer
     
    • @Tanken Jeg tror den spiller NF nødigst vil undvære af 8'erne er Vigen. Men han har selvfølgelig kun et år tilbage af kontrakten, og med hans skadehistorie, kan det godt være han ryger alligevel. Tibbling er jeg enig i smutter, sammen med Fisker og måske også Rado. Jeg ved ikke helt med Mike. Han er 32, og fylder 33 til vinter. Hvis fysikken er til det, kan han måske godt bidrage et år eller to. Men jeg husker ham egentlig mere som en 6'er type.
     
    • @Christian Brøndbyman Alternativet er vi skal ud og spille med 2 6'ere for man ville aldrig hente en erstatning til Frendrup. Medmindre han er det der skal ud... Men igen jeg tror vi sender 2-3 af de nævnte på græs et andet sted. Vigen er netop fordi han kun har et år tilbage og hiver en ret tung løn i forhold til hans plads i truppen
     
    • @Tanken enig, og jeg tror også Tibbling og Rado trækker en del løn.
     
    • @Tanken En back up for Frendrup er ikke desto mindre en god ting. Og ville Mike Jensen ikke kunne indtage denne position såfremt Rado er et af de navne som ryger. Enig i at 2-3 af midtbanespillerne ryger. Håber dog man kan finde økonomi til en forlængelse af Vigen.
     
    • @Broder Salsa men er Mike ikke 8'er? Er det ikke den position han spillede med succes i Rosenborg?
     
    • @Marc Johnson Jeg ville også traditionelt klase ham 8'er, jeg vil dog give andre herinde ret i jeg tror han som 32 årig ville fungere bedre som 6'er i vores nuværende system. Jeg synes dog ikke det giver mening at hente ham til en klar backup rolle bag Frendrup

  • Jeg håber på CV kigger i mod en mere harmonisk trup, derfor ser jeg gerne vi skipper Hermansson og JMG afsted og køber en venstre wb, så Mensah og Bruuns kan slås om højre og den nye Vwb kan have Rasmussen som backup( eller Mensah så fremt Rasmussen ikke slår igennem). Jung smutter helt sikkert og bør erstattes 1:1. Så kan Skipper og Rosted kæmpe om højre DC og den nye venstrefodet DC kan kæmpe med Katongo. Børekeeit kan blive backup for Maxsø og Frendrup og komme i form Stille og roligt. Det vil give alle i forsvaret en mulighed for at spille sig til en plads som ikke er uvant. Jeg tror også Tib kommer afsted og regner med at CV ser Rezan som en 1:1 erstatning. Derudover håber jeg også Rado bliver solgt, og vi henter en rigtigt box til box spiller. Det vil igen giver en bedre balance på holdet, da Rado ikke er en typisk 8er. Derudover at vi dropper Mraz, og at KW kommer tilbage(ønsketænkning).

  • Er der nogen som kender til interessante unge navne i 1. eller 2. division? Jeg ser selv lidt 2. division i Københavnsområdet, men så godt kender jeg ikke spillerne. Der kommer jo selvfølgelig ikke en Anis Ben Slimane hvert år, men mindre kan også gøre det. Nogle bud?
     
    • @Broder Salsa Vejle har ham der Wahid Fagir, men de er selvfølgelig formentlig i Superligaen næste sæson. Mattson som blev nævnt i BrøndbyLyd er jeg også meget stor fan af, men han har været skadet hele året. Og fra HB Køge så jeg målet Effiong Nsungusi jr lavede i tirsdags, og det er godt nok klasse det han sender op i krogen, men jeg har ikke set mere af ham. Men bare det ene highlight viser simpelthen så god teknik han er værd at se mere på. Jeg er ikke så meget til at se kampe i 1. og 2. division og det er vel egentlig kun når jeg tager ud med et par venner for at se Hvidovre spille, men det var lige 3 navne jeg kunne komme på uden
     
    • @Tanken Lidt navne er bedre end ingen navne. Vi jagter jo alle det billige unge navn, som kan forbedre holdet og blive skudt af for millioner. Og det er set før, at der render guld rundt i divisionerne.
     
    • @Tanken Wahid Fagir har en pris på 10+ Mill, Ajax og Leicester er ude efter ham, så han er nok urealistisk.
     
    • @Sorteslyngel Det var nu også for at nævne nogen af de unge talenter som spiller/skal spille divisionsbold. Jeg har ingen idé om transfers i det kommende vindue. Alle klubber står med tvivl og derfor synes jeg det er svært at vurdere hvad er og ikke er realistisk, men også hvilke summer man skal forvente. Det er klart de helt store summer ikke bruges, men det kan potientielt presse prisen op på talenter og spillere på Superliganiveau
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        7. juli 2020   

    • @Tanken - Spændende vinkel. Tror godt du kan have ret i, at prisen for unge talenter, fra mindre ligaer kan forøge deres værdi, fordi de potentielt først skal sælges om flere år. Så måske kan man se endnu større klubber handle ind i Superligaen i år, fordi det stadig er reletivt billigt for dem og de springer måske et led over, ved selv at udvikle videre på det talent. I stedet for at skulle hente ham dyrere fra næste hylde... Samtidig tror jeg, at de dyreste spiller i verden, vil blive mindre værd, nu her efter Corona, hvor flere klubber fattes penge.
     
    • @Tanken . ubril Adedeji Fra HB Køge.De har godt nok lige forlænget med ham, men han har udviklingspotentiale-20 år.Han er hurtig og fysisk stærk, og så er han teknisk rigtig, rigtig god, en spændende hurtige og driblestærke kantspiller Jubril Adedeji.
     
    • @Tanken Og virkelig fedt du gør det! Det for mig til at undersøge de spillere du nævner. Så det er bestemt ikke ment som kritik. Jeg konstateret blot at Wahid Fagir er en af de største talenter i den årgang og er nok urealistisk for vores budget. Men du har ret Corona krisen kan give muligheder for et scoop eller 2.
     
    • larsen1987
    • larsen1987
      Betalende bruger
        8. juli 2020   

    • @Broder Salsa Flgende spillere kunne måske være interessante: Liam Jordan i HB Køge
     
    • larsen1987
    • larsen1987
      Betalende bruger
        8. juli 2020   

    • @Broder Salsa Vi prøver lige igen, da jeg ikke kunne redigere. :) Følgende spillere kunne være interessante, men om de er gode, er jeg ikke sikker på: Liam Jordan - HB Køge (Midtbane) Lukas Engel - Fremad Amager (Angriber) Frederik Brandhof - Viborg FF (Midtbane)
      2 enige

---

  • Horsens har meldt ud de skærer ned i budgettet til deres spillertrup. Derfor kunne der være muligheder der. Jeg synes man bør forhøre sig om Jeppe Kjær, evt på en aftale som indebærer han spiller i Horsens næste sæson. Han kan meget vel være dyr, men med det han har vist indtil videre synes man skal strække sig et stykke for at hente ham
    1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. juli 2020   

    • @Tanken - Han har i hvert fald vist rigtig gode takter, specielt i så ung en alder. Men han er med garanti dyr og stadig relativt uprøvet.
      1 enig
     
    • @Tanken Selvfølgelig bør vi henvende os, men ej
     
    • @Tanken Selvfølgelig bør vi lave en hanvendelse, jeg tror dog klubber som Ajax kigger med og at prisen nok er +10 mill. Så jeg tror det er lidt urealistisk, med mindre Kjær vil til Brøndby. Så er der en mulighed.
     
    • Tanken
    • Tanken   10. juli 2020   

    • @Sorteslyngel Dertil kender jeg ham ikke godt nok, men man ved sgu aldrig. Hvis man laver en fremtidsvenlig aftale med Horsens kan det måske være. Og det er også begrænset hvor mange talenter klubber som Ajax kan hente så der står altid nogen store talenter uden stor interesse. Med fremtidsvenlig mener jeg i øvrigt man kan leje ham tilbage gratis til Horsens og have en stor frikøbsklausul. Evt nogen bonusser hvis han laver x assist eller mål. Men ja det er selvfølgelig altid svært hvis en klub som Ajax vil hente ham

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      6. juli 2020   

  • Justin Shaibu er færdig i Brentford efter 2 års udlejning langt nede i de engelske rækker. Jeg kender ham ikke, men han er ung angriber og har tidligere spillet i HB Køge, så han kender DK. Han var vist et eftertragtet talent, inden han røg til Brentford. Måske en knægt som NF kan få gang i igen?
     
    • @Jensen Han er fra Vallensbæk, men det har ikke rigtig været godt i England. Han er hurtig, men det eneste han rigtig har spillet er i den 5. bedste række. Jeg har ikke set fodbold fra den 5. bedste række, men har hørt han har gjort det ret godt, men ikke meget bedre end det. Tvivler på han er svaret i Brøndby og jeg ser han ikke i en superligaklub på nuværende tidspunkt.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        6. juli 2020   

    • @Tanken - Endnu en gang tak for godt input. Så hvis en klub henter ham, vil det kun være på hans tidligere forventede talent? Kunne nu eller godt lide historien i en ung, lokal knægt, sol kommer tilbage til Vestegnen og sparker gang i sin karriere igen. Men vi er nok ikke i en position, hvor vi har råd til at satse på sådan en lottokupon.

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      7. juli 2020   

  • Kunne det tænkes at sommeren transfer åbnede op for at man lavede nogle byttehandel, da Corona har gjort pengene små og dermed åbnet for at bytte værdi mere ?
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        7. juli 2020   

    • @Sinbad - Både og... Jeg tror personligt, at de mest økonomisk trængte klubber helst vil have penge i kassen, mens de købende klubber håber på at gøre en billig handel. Men det kunne da være spændende at se byttehandler i form af en overskudsspiller fra en større udenlandsk klub, mod et ungt talent fra Superligaen. Det kunne da se vildt ud på papiret, hvis vi byttede Slimane, for en periferispiller i Liverpool. :)
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        7. juli 2020   

    • @Jensen eller Tibbling for Frederik Winther i Lyngby
      1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        7. juli 2020   

    • @Jensen eller Gammelby for Bah

  • Kunne man forestille sig en som Nikolai Baden Frederiksen til angrebet? Ung, dansk boksspiller med fortid i FCN. Måske på leje med købsaftalen

---

  • Tanken
  • Tanken   10. juli 2020   

  • Jeg har lige set at Søren Tegnstedt har afvist at blive i AaB og er fri transfer efter sæsonen. Han er 20 og måske kan have et bud på en spiller man kunne hive ind
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        10. juli 2020   

    • @Tanken - Ha ha ha. Jeg var lige på vej ind for at skrive det samme. :-D Efter sigende, skulle han allerede have en aftale på plads. Men jeg er helt enig i, at han kunne være spændende at få ind i truppen.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        10. juli 2020   

    • @Tanken - Nå, ifølge Elstrabladet har han skrevet under med AGF..
     
    • Tanken
    • Tanken   10. juli 2020   

    • @Jensen Ja det så jeg, var lige inde og prøve at skrive mens siden var nede. Så må vi jo se efter nogle andre

  • Hobro-Lyngby: Corlu bedste spiller på banen. Det bliver så spændende at se om han kan fortsætte det niveau hos os. Men interessant for denne tråd: Da Silva ser god ud. Udfordrer godt 1:1 på sin kant, defensiv påpasselig og gode indlæg. Synes seriøst vi skal kigge på ham, hvis ikke han er på blokken i forvejen hos CV.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        13. juli 2020   

    • @Christian Brøndbyman - Jeg har det ambivalent med Da Silva. På den ene siden er han Brøndby-dreng og det ville være en fed historie at ham kom ‘hjem’. Han gør det også rigtig godt for tiden, men jeg er bange for om han kan holde det, eller om han overpræsterer i øjeblikket.
     
    • @Jensen det er selvfølgelig en mulighed. Han skal scoutes godt. Jeg tror til gengæld prisen på ham vil være til at have med at gøre.

  • Jeg kan se, at der bliver skrevet meget om nye talenter. Jeg tror ikke vi skal hente alt for mange unge spillere - og heller ej spillere som ikke har præsteret i flere år. Vi har allerede en del unge spillere, de skal kunne læne dig op af stabile spillere. Jeg ser gerne at vi går i gang med en mindre udrensning. Her tænker på jeg spillere som Hermannsson, Rado, Fisker, og Vigen. Har nævnt det før, Vigen har jeg mistet tålmodigheden med. Tror dog at han bliver svær at sælge, så måske skal man bare lade kontrakten løbe ud. Hvis det løkkes at komme af med Rado, ser jeg gerne Mike Jensen som erstatning - perfekt boks til boks midtbane. Jeg ved mange regner med Tibbling ryger. Jeg håber dog stadig på ham. Synes han giver så meget til holdet når han spiller godt. Derudover er der Schwabe og Jung, som måske ryger. Hvis de ryger, skal de erstattes 1-1. Jeg er super spændt på dette transfer vindue. Tror alle går og håber og Durmisi og Rønnow, Rønnow er måsken urealistisk, måske en leje aftale med EM comming up?
     
    • Tanken
    • Tanken   14. juli 2020   

    • @Ville bliv vild ! Jeg ser ingen grund til at hente til midten medmindre man laver en total udrensning. Hvis vi står med 5-6 spillere skal vi bare beholde dem uden at købe igen. Hvis vi sælger Hermannsson og/eller Gammelby behøver vi heller ikke at købe. Jeg synes tilgengæld det er virkelig vigtigt at vi henter både en VCB, da jeg ikke er overbevist om Kabongo, og en VWB. Og så selvfølgelig erstatte de pladser jeg ikke ha nævnt ved salg
      1 enig
     
    • @Tanken helt enig med at VB må være første priotet. Med hensyn til VCB, der håber jeg at Jung bliver. Så har man ham på VB og VCB - også kommer der heller ikke alt for stor udskiftning i truppen. Jeg håber lidt vi kan få solgt Vigen, tror dog ikke på det. Hvis vi kan få solgt både Rado og Vigen. Så er der skam plads til Mike Jensen. Ved godt det nok er urealistisk.
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        14. juli 2020   

    • @Tanken Jeg er enig - Hvis vi ikke kan holde på Jung indtil jul, så bliver man nød til at hente en VCB til sommer da jeg synes der er for stor sikkerhed på Kabongo p.t og Rosted er ikke god nok til VCB, men det kan gå hvis man tror nok på Staugaard men det er også en chance. VWB er en nødvendighed. Jeg så FCN lige har skrevet med en ny VB så der er gjort klar til at sende Mattias Rasmussen videre.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        14. juli 2020   

    • @Ville bliv vild ! - Jeg synes du har en god pointe i, at vi nok ikke bør købe alt for mange unge, lovende talenter lige i øjeblikket. Vi skal lige have bygget dem op vi har. Så det lyder fornuftigt, at bruge lidt ekstra kroner på noget erfaring de kan læne sig op ad. Er dog ikke enig mht. Vigen. Han er netop begyndt at vise hvad han kan er vil være godt for de unge at lære af. Tibbling har gjort det godt, men hans tid er gået i BIF. Han har brug for at prøve noget nyt. Som Jung spiller nu, ville han være god at beholde, men jeg mener at vi har lovet ham, at han kan komme hjem til tyskland nu, nu hvor han ikke fik lov i vinters. Desuden er han også en af dem vi kan få god mønt for. Mike Jensen tror jeg ikke på. han er for dyr nu og for gammel hvis vi venter. Historien i det, ville dog være fabelagtig.
     
    • Tanken
    • Tanken   14. juli 2020   

    • @Ville bliv vild ! Som Troels Bech sagde i går er jeg ikke et sekund i tvivl om Jung ikke spiller her efter transfervinduet er slut. Derudover ville jeg mene selv hvis vi mistede Vigen og Rodo har vi stadig Slimane - Corlu - Tibbling - Bjur, med Frendrup og Børkeeiet som kan vikariere på 8'eren. Og det er hvis Fisker heller ikke forlænges. For mig at se bør vi bare skære i truppen på midten og prioritere pengene på andre pladser
      3 enige
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        14. juli 2020   

    • @Ville bliv vild ! enig - CV sagde på et tidspunkt at truppen skulle ca består af 1/3 fra masterclass, 1/3 talenter udefra, 1/3 etablererede spiller - som jeg ser det vil vi gerne eller bliver nød til i forhold til kontraktlængde at sælge en del af de etablerede spiller. Dette betyder vel at der kigges primært efter spillere med erfaring og som kan levere fra dag 1 i klubben?? Der er allerede en stor U19 trup så hvis der skal hentes talenter er det vel direkte superligatruppen ala Børkeeiet
     
    • @Jensen Jeg ved at de har lovet Jung at de skal prøve at sælge ham. Men som CV sagde i Brøndby lyd - så bliver han kun solgt hvis der kommer et fornuftigt bud. Vigen tror jeg bare ikke på. Han er sløset på bolden, mangler ofte koncentration. Ofte når han er igang med en handling, kan man se at han er på vej til næste handling, inden han er færdig med den første, hvor det så går galt. Jeg håber jeg tager fejl med ham. Men han har skuffet mig. Vi taler om et 11 mio kroner indkøb.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        14. juli 2020   

    • @Ville bliv vild ! - Der er har jeg en helt anden opfattelse af Vigen. Jeg synes han er rolig og koncentreret. Nej, han er ikke noget vidunder til at drible og lave små finter. Men jeg synes han er klog og forudseende. Jeg synes har er rigtig god til at spille hans medspillere gode. Men det er da skønt, at der findes så forskellige syn på een spiller. Det er jo det der giver spændende dialoger. :)
     
    • Dupont
    • Dupont   14. juli 2020   

    • @Tanken enig i vi ikke skal hente flere til midten. Og ja vi mangler nogle alternativer til VB, findes der ikke nogle gode U- spillere til VB VWB positionen?

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      14. juli 2020   

  • En spiller jeg tidligere har hørt på tale er Christian Cappis. Jeg ved han er midtbanespiller og det er ikke lige noget vi mangler. Men hvis Hobro rykker ned, kan han måske erhverves billigt, hvis vi sælger for meget ud. Han er ung og lovende og Amerikanske spillere kan komme i høj kurs i MSL... Med salget af Hany, har vi allerede fået en lille fod indenfor, så det kunne måske blive en god deal? Eller vil han bare være endnu mere leverpostej??
     
    • Tanken
    • Tanken   14. juli 2020   

    • @Jensen Jeg ser ikke helt det samme i ham som nogle andre herinde har gjort, men selvom man kan argumentere for der kan være potientiele i et nogenlunde stort salg så er der jo ikke det når han alligevel bare kommer til at sidde på bænken. Hvis Hobro ryger ned skal han nok komme videre, men jeg vil mene vi bør prioritere andre pladser på holdet
     
    • Tanken
    • Tanken   14. juli 2020   

    • @Jensen Hvis man skulle sige en spiller fra Hobro ville jeg hellere se på Babayan, hvis vi samtidig vil spille med kanter. Han ligger pt nr 5 i chancer kreeret i Superligaen.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        14. juli 2020   

    • @Tanken - Tak for input. Jeg kaster også bare forslag op. Jeg synes det er skønt, når folk griber dem og kommer med deres tanker. Tak. :) Babayan kunne bestemt også være spændende, men også spændende om vi fortsætter med 352.
     
    • Tanken
    • Tanken   14. juli 2020   

    • @Jensen Det er helt sikkert fedt at kaste nogen navne i vejret. Det gør jeg bestemt også, og håber da på nogen vil svare hvad de synes om spilleren
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        15. juli 2020   

    • @Jensen En transferfri nordmand - Niklas Edris - angriber fra Leeds - kender ham ikke. Men lidt spændende alder og type
     
    • myten
    • myten   15. juli 2020   

    • @Tanken babayan er rigtig spændende, men tvivler på nf skifter formation så længe vi hsr maxsø, derudover syntes jeg at rigtig mange rigtig fine angriber falder igennem når de skifter til en større klub i dk. men han har da sine kompetencer, ved bare ikke hvor god han evt ville være som en flask 9er als tibbi

---

  • myten
  • myten   15. juli 2020   

  • jeg så gerne man solgte rado - vigen - hedlund - marvin - jung - mraz ( forlænger man ikke ) - hermanson - gammelby - erceg. hvis det lykkeds at sælge rado vigen syntes jeg man skal forlænge med fisker jah det er mange. men også nædvendigt efter min mening ny keeper ind på 1 år leje som kan hjælpe hermansen - rønnov er den våde drøm kabongo på vcb, hvis han er god nok ellers skal der findes en ny vwb, så har vi mensa til backup og jacob rasmussen kan se hans chance på holdet hvilket må give noget motivation. durmisi er self drømmen men mon dog vores midtbane -frendup - tobias kan slås.om 6eren mon ikke tobias får det svært men kan komme ind og dele tiden og aflaste frendrup. ( tror vi er heldige hvis vi har ham mere end næste sæson ) tibbi, fisker, corlu, anis, evt tobias, kan dele midtbane spilletiden alt efter hva man ønsker i kampene ny angriber, jobbe uhre tager toppen med kvistgården som lærling på side linien. der er skåret meget i løn kontoen og reinvesteret en del af det men det skulle gerne ende ud i et plus på transfer kontoen

  • Tanken
  • Tanken   15. juli 2020   

  • Interessant som jeg måske tror en del har overset er transfervinduet i Danmark officielt starter allerede i morgen. Det er formentlig usandsynligt spillerne kan spille, men vi kan faktisk hente spillere ind allerede fra i morgen. Det løber til d 5 oktober, så der er god tid til at finde nogen gode løsninger på forskellige pladser
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        15. juli 2020   

    • @Tanken - Jeg prøvede faktisk at undersøge det i forrige uge, men kunne ikke finde det nogle steder. Spændende, hvad der sker. og lidt underligt, at man vil kunne forstærke sig til de sidste (potentielt) afgørende kampe. Prøv at forestil jer, hvis FCK snupper Casper Høyer fra AGF, inden deres indbyrdes kamp søndag?
     
    • Tanken
    • Tanken   15. juli 2020   

    • @Jensen Jeg er næsten sikker på man ikke kan registrere spillere. Derudover kan AGF jo i det nævnte tilfælde lade være med at acceptere budet til efter sæsonen er slut. Der hvor der kan ligge noget er hvis man henter unge spillere under 21 som ikke behøver at registreres

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      17. juli 2020   

  • Emil Frederiksen - kunne han ikke være en spændende spiller??
     
    • Tanken
    • Tanken   18. juli 2020   

    • @Sinbad Det han viste i Sønderjyske var ikke rigtig interessant synes jeg ikke, og derfor ser jeg ikke hvordan han markant kan forbedre holdet hvilket jeg mener en transfer bør før vi skal slå til
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        18. juli 2020   

    • @Tanken han er 19 år, så man kan vel ikke forvente at han kan gå direkte ind og gøre en forskel men kunne være et talent til fremtiden som allerede ind omkring u21 landsholdet ligesom jobbe. Kender ikke prisen
     
    • Tanken
    • Tanken   18. juli 2020   

    • @Sinbad Vi har bare ikke penge til at købe spillere som ikke er klar til at gå ind på 1. holdet med det samme, i det mindste som rotation hvis man er ung, men jeg ser ham ikke bedre end vores andre unge muligheder
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        18. juli 2020   

    • @Tanken ok du har selvfølgelig pointe - men jeg tænker bare på CV om at tiltrække talenter ud fra til a-truppen - Emil Frederiksen og Søren tingstedt (tidligere aab) var for mig nogle af muligheder. Glæder mig til at se hvad CV har af overraskelser til os - nogle god ideer til spændende talenter både til det korte og langt sigt
     
    • Tanken
    • Tanken   18. juli 2020   

    • @Sinbad Der kommer helt sikkert et par tilgange til u holdene, men tvivler på det er det helt store. Så er jeg spændt på om Fredrik Winther kommer på markedet til en nogenlunde pris. Han er 19 og venstrebenet CB. Han er dog udelukkende en mulighed hvis man reelt tror enten han eller Kabongo er god nok til at starte som jeg ser det, og han har ikke været vildt god denne sæson. Men med hensyn til talenter ser jeg os også som næsten have nået grænsen for hvor mange spillere under 21 som en trup kan rumme og stadig spille på et stabilt højt niveau, og derfor tænker jeg vi i højere grad bør se på de 15-16 årige talenter som vi kan få mere eller mindre gratis
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        18. juli 2020   

    • @Tanken jeg er enig - Frederik Winther er spændende, men dyr. Bif forhørte sig vist sidste sommer. Truppen sammensætning talent vs etablerede spillere er det vanskelige i dette transfersvinduet.
     
    • Tanken
    • Tanken   18. juli 2020   

    • @Sinbad jeg er faktisk ikke sikker på han er helt så dyr nu. Mest fordi han ikke ligefrem har virket imponerende det sidste lange stykke tid, hvilket også gør jeg ikke længere er sikker på vi skal hente ham. Nu må vi se, jeg håber bare på CV får lukket hullerne og solgt ud af de overskydende
      1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        19. juli 2020   

    • @Tanken jeg synes i hvert fald vanskeligt at komme i tanke om andre danske venstrebenet midtforsvarer

  • Stuttgart henter i hvert fald ikke Schwäbe. De har lige sikret sig deres lejesvend fra Hoffenheim, som har stået hele sæsonen, og som altså følger klubben med op i 1. Bundesliga.

---

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      29. juli 2020   

  • Pis! Stuttgart har smidt €4M efter Gregor Kobel, så Sæbe hænger ved os lidt endnu..
     
    • Tanken
    • Tanken   29. juli 2020   

    • @Saesonkort Det er da kun godt for os. Så længe vi altså kan forlænge med Schwabe. Ellers er Stuttgart ikke den eneste klub i verden og der vil altid være klubber som pludselig mangler en målmand
      1 enig
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        29. juli 2020   

    • @Tanken, jeg er af den opfattelse, at et bud på €4M for Schwabe, er ikke noget der skal bruges meget hjerneaktivitet på at takke ja til. Lad os dog håbe, at der er flere fisk i vandet - og gerne guldfisk!
     
    • Tanken
    • Tanken   29. juli 2020   

    • @Saesonkort nu er det at de smed 4 millioner af for en spiller jo ikke det samme som de ville smide det efter Schwabe. Hvis de havde er det klart noget man sagde ja til, men det er jo urealistisk

  • Tim Prica til AaB. Så er der et rygte mindre på tavlen.

    Jeg kender ham ikke, så skal ikke kunne sige om det er ærgerligt eller ej. Hvis BIF har været inde i billedet kan alt fra økonomi til hans fars fortid være tungen på vægtskålen.
     
    • Joblar
    • Joblar   10. august 2020   

    • @Broder Salsa skal også skynde mig at sige at jeg ikke kender ham, men profil mæssigt har han vel noget af det BIF søger, måske mener man i BIF at man har det der skal bruges på angriber positionen fremadrettet Kvistgaarden (samme alder) og måske der er andet på vej Singh - hvem ved ?

    Se 6 flere kommentarer

  • Tanken
  • Tanken   13. august 2020   

  • Bubacarr Sanneh skulle få lov til at smutte næsten gratis på transfer og der er dansk interesse. Jeg tror det er FCM/FCK da jeg forestiller mig han vil have en kongelig løn, men den er værd at følge med i, specielt hvis vi går et så godt bud på Maxsø vi ikke kan sige nej
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        13. august 2020   

    • @Tanken Hvis Maxsø ryger kunne jeg også godt se det, men han vil jo slet ikke kunne udfylde den role som Maxsø har. Det kan blive et issue synes jeg

    Se 1 flere kommentarer

  • Betalende bruger
      13. august 2020   

  • Så er der sgu udsalg i Valencia, dette gælder også mit personlige idol, Daniel Wass, som CV allerede har nævnt at man løbende holder øje med, samt har en dialog med. Hvis cv kan få lavet en eller anden finurlig aftale med Valencia, tror jeg nok vi skal få ham at se. Han har selv nævnt han gerne vil hjem til Brøndby igen.
    Han er 31, men har minimum 2-3 år med højt niveau endnu. Jeg tænker han kunne være fantastisk at få ind som den ene 8 på midtbanen, så kan vi kaste vigen væk, han gider alligevel ikke udvikle sig..

    Wass er også det man kan kalde en all arounder, spillet en del på begge backs, kant, og både 6er, 8er og 10er. Og så har han selvfølgelig et brag af et spark!

    Jeg har tidligere skrevet om Hjulsager herinde men han ser ud til at være tilbage på banen for Oostende, hvor han vidst har fundet sig til rette igen.
     
    • Lasse P
    • Lasse P
      Betalende bruger
        13. august 2020   

    • @Gulmann hvor har du fra at Wass skulle være på vej væk fra Valencia. Uden at følge med i udenlandsk fodbold, så forstår jeg det som at Wass får godt med spilletid i Valencia? Eller er jeg ikke opdateret?

    Se 7 flere kommentarer

---


  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      3. september 2020   

  • Et nyt indspark. Christian Cappis?
    Der er netop kommer denne (pinlige) artikel på Bold.dk
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hobro-profil-har-faaet-inddraget-sit-pas/<br /> Jeg ved, at vi har rigeligt midtbanespillere, men jeg har før kigget på netop Cappis og syntes han kunne være spændende. Samtidig er han en ung, lovende amerikaner. Og med måden den Amerikanske lige er bygget op på, kan han godt blive solgt dyrt tilbage til USA.

    Ifølge artiklen har Hobro [fjernet]et op med hans arbejdstilladelse, så jeg ved ikke om løbet er kørt for hele DK. Men det var jo sådan vi fik Austin i sin tid. Så måske kan vi lave et scoop?

    Men vil han bare tage spilletid fra vores andre talenter? Eller vil der være plads til ham, hvis vi skifter system?
    Eller er han bare mere leverpostej?
    1 enig
     
    • @Jensen
      Er han ikke defensiv midt? Synes umiddelbart vi har rigeligt spillere der.
      Jeg så ham i Hobros kampe mod Lyngby, der var jeg ikke så imponeret, han lavede en del fejl.

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Tanken
    • Tanken   4. september 2020   

    • @Jensen Nu så jeg nedrykingskampene og han er tæt på at være alene om at have kostet Hobro en nedryking. Nej tak herfra vi har ikke brug for unge defensive midtbanespillere som endda er dårligere end de to unge defensive midtbanespillere vi allerede har
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Betalende bruger
        4. september 2020   

    • @Jensen kan godt se det interessante i Cappis, han har vist mange lyspunkter. Men i nedrykningspillet var han bare ikke noget værd.

      Det er bestemt en spiller med potentiale, men hvis vi skal have ham skal vi nok af med Rado. Men jeg kan ikke se Cappis forbedre vores midtbane som sådan. :)
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer

  • Hans
  • Hans   4. september 2020   

  • Og derfor er det meget sansynligt at vi ender med sorteper tror ikke på “hovsa” “sidste øjeblik” transfers på spillere som med død og H skal finde et sted og spille + kvalitetsspillere som kan løfte bif sportsligt i start 11 vil på daværende tidspunkt have fundet en klub.....køber den ikke sørgeligt men også et udtryk for vores økonomiske formåen på nuværende tidspunkt tror vi er mange der en en kende frustrerede





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner