-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Søren Pedersen var et navn, som på rygtebørsen tidligt begynde at florere som ny sportsdirektør i Brøndby. Valget faldt i sidste ende på tyske Julius Ohnesorge, men torsdag er det kommet frem, at der ikke var røg uden ild, da det kom til koblingen mellem Søren Pedersen og Brøndby.
I podcasten Hestehviskerne bekræfter Søren Pedersen nemlig, at der har været dialog med de blågule, omend ikke i direkte forstand:
- Jeg har ikke været i dialog med dem. Jeg ved, min agent har snakket med dem.
Dialogen førte dog aldrig videre lader Søren Pedersen forstå i selvsamme podcast, og påpeger efterfølgende han har en lang aftale med Randers FC og ser frem til det projekt han har mellem hænderne der.
Deltag i diskussionen
Kapper 26 dage siden