Fodbold live resultater




Tak for alt Sepp

Skrevet af , 19. februar 2026

En kæmpe legende er gået bort og godt være at det intet har med Brøndby at gøre, men en så stor personlighed og fodbold legende i dansk fodbold fortjener bestemt et stort tak for os Brøndby fans for han var om nogen der skabte den fede fodbold vi alle elsker.

 

Mit indlæg er lavet hvis nogen fans har lyst til at sende ham en tak for den store effekt han har haft for dansk fodbold, tak for alt Sepp :)




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      19. februar 2026   

  • Tak for alt Sepp du var en ener og vi er mange der elsker det du skabte for dansk fodbold

    Du var for mig noget særligt tak for alle de gode minder glemmer aldrig min oplevelse som dreng i Parken med Sovjet vi vandt 4-2 men tak for alt du har skabt for dansk fodbold

    Min respekt for dig er kæmpe stor :)
    6 enige · 5 god kommentar

  • Betalende bruger
      19. februar 2026   

  • Han var i høj grad med til at sætte skub på den udvikling, som vi udnyttede på klubplan. Han blev ansat som den første professionelle danske landstræner, for at drive den spirende professionalisering af DBU og dansk klubfold. De landshold han stod i spidsen for, skabte en tro på at vi i lille Danmark kunne bide skeer med de store. Det fik folk op af sofaerne og ud i gaderne når der var landskamp. Og selvom Roliganbevægelsen kan ligne et levn fra fortiden i dag, var det fuldstændig fantastisk og unikt i 80erne.

    Den professionelle vogn var Per Bjerregaard og Brøndby IF de første til at springe med på, ligesom de med opvisningskampe over hele landet i 80erne tappede ind i danskernes eufori omkring fodbold. Og med god hjælp fra EM-guldet i 1992 og TV2's satsning på Superligaen, eksploderede fankulturen omkring klubberne i de år. Og fordi vi var først med professionel fodbold, fik vi enorm succes på banen, og lagde grunden til den landsdækkende popularitet der er klubbens største konkurrencefordel i dag.
    3 enige · 3 god kommentar

  • Hvorfor fortjener han et stort tak fra Brøndby-fans?

    Og hvad er det for noget fed fodbold, som du påstår, at han har skabt, som alle elsker?

    Æret være hans minde, og det er altid tragisk, når store personligheder går bort. Døden indtræffer dog hos alle, så det her med ''at sende nogen en tak'' efter folk er afgået ved døden er en underlig dansk skik.

    Hyld folk imens de er i live i stedet for.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        19. februar 2026   

    • @RommeTilPhiriOgSå Han fortjener en stor tak fra alle danske fodboldfans. Det er måske ikke alle der forstår den betydning han havde for dansk fodbold i 80erne og 90erne, og hvad det betyder for udviklingen i dansk klubfodbold og fankultur - men den betydning var enorm. Især Brøndby IF red med på den bølge af succes han var instrumental for, så vi har i høj grad grund til at takke ham.
      1 enig

    Se 7 flere kommentarer
     
    • Betalende bruger
        20. februar 2026   

    • @RommeTilPhiriOgSå hvor er du usmagelig selv en så stor fodbold personlighed og en der skabte flere af vores spillere og trænere som Laudrup, Morten olsen samt andre Brøndby folk

      At du er så lille et menneske du bruger denne artikel til dit person fnidder siger alt om dig som menneske.

      Men du snakker om at hylde folk mens de er i, ja det kan man jo se du gjorde da Per B blev 80 år end ikke der har du format til at hylde en af de største i klubbens historie mens han er i live så eneste grund til du skriver det er at få lidt sympati for et meget usympatisk indlæg af dig

      Du er et meget lille menneske og de har eddiker der liker dig er den der ikke fatter hvad fodbold går ud på og hvad den mand har skabt for dansk fodbold

      Tænk du vælger kommentere mener du ikke det så LUK RØVEN og stop med skrive i denne artikel det var til ham ikke dig der skulle sættes i fokus din kegle
      3 enige · 2 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      20. februar 2026   

  • Hvorfor har du skiftet navn igen?
    1 god kommentar

---

  • Betalende bruger
      20. februar 2026   

  • Manden der er blevet smidt ud +40 gange for dårlig opførelse!
    Fortæller os alle hvordan vi skal opføre os herinde...
    1 enig

  • Stor respekt til Sepp men ikke til forfatteren af ovennævnte indlæg, der som altid forpester dette forum.
    2 enige





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner