Fodbold live resultater




Transfer rygter af spillere og trænere

Skrevet af , 31. juli 2020

Det er bare lidt info hvad der skrives om spillere om Brøndby eller emner, kunne man måske lave en tråd med det.

Selvom det nok ikke sker skulle de være int. så er det bare sælge CV

 

Hjörtur Hermannsson fra Brøndby IF til Leeds United
Note: 
Leeds vil allerhelst beholde lejesvenden Ben White, men hvis det ikke lykkes, har Premier League-oprykkerne en række alternativer. På den liste står Hermansson angiveligt, da han skulle minde om White.
Sandsynlighed: Under middel
Kilde: The Athletic




Deltag i diskussionen




  • Zutcorp
  • Zutcorp
    Betalende bruger
      31. juli 2020   

  • Men positivt, hvis hermansson bonner ud, når man bruger statistik - øger alt andet lige chancen for at få lidt penge for ham. Tror han ryger nu.
    2 enige

  • Tanken
  • Tanken   31. juli 2020   

  • Øhh, det må enten være en and eller også har de vist ikke set ham spille. Hermannsson har ikke niveau til Premier League
    2 enige
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        31. juli 2020   

    • @Tanken Det lyder i hvert fald overraskende - men fedt for Hermannsson hvis det er rigtig - Pukki har jo gjort det fint det engelsk e hvilket jeg ikke havde regnet med på niveau. Så måske .... han har været her længe så fortjener et godt sted. Men lads os nu se ...
     
    • Tanken
    • Tanken   4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør Tja, Rønnow vil ikke være skidt, men det er for mig at se stadig ikke sindsygt realistisk, da jeg tror der vil være en god del konkurrence for ham. Desuden kræver det at Schwabe sælges, hvilket jeg er spændt på, eller han vælger at forlænge

  • Zutcorp
  • Zutcorp
    Betalende bruger
      31. juli 2020   

  • Selvfølgelig skal han ikke til PL - men bare det at han nævnes er positivt. Jeg tror seriøst at hele truppen fundamentalt er til salg - og især dem med kun 1 år tilbage af kontrakten. Vigen, Hermansson, Schwabe, Jung skal alle enten forlænge eller ud (hvis buddet er bare nogenlunde ok). Det er også det CV siger i div. interviews. ingen af dem kan vi forvente store beløb for, desværre. MEN de skal jo også erstattes, og derfor kan de godt være et 1 eller 2 får lov at løbe kontrakten ud - men det vil være tåbeligt at lade alle 4 gøre det. Så har vi bare balladen næste sommer istedet. Af dem, tror jeg Hermansson og til dels Vigen er dem der bedst kan undværes.

  • Zutcorp
  • Zutcorp
    Betalende bruger
      31. juli 2020   

  • Desuden skal vi sælge, før vi kan købe - og 3-4 mio for Tibbling rækker jo ikke langt og hvis vi skal have 1-2 angribere + VB + erstatte dem der kommer ind, skal vi sgu finde nogle gode tilbud og nogle lån og nogle free transfers før det kan løbe rundt. Men det er jo også derfor CV får sin gode hyre!
     
    • @Zutcorp jeg tror ikke vi kan købe 1:1 for det vi sælger for, men inkl Mukhtar har vi i den sæson der lige er afsluttet solgt for ca 35 mio (Mukhtar 20, Kamil 7, Kaiser 3,5, Tibb 3,5). Dertil kommer måske Jung og Schwäbe, hvilket vel bør være ca 10-15 mio oveni. Der er virkelig også sparet lønkroner, men det var selvfølgelig obligatorisk. Jeg ved ikle hvor meget CV har at gøre godt med, men jeg synes vi skal prioritere der hvor vi mangler allermest- VWB og i angrebet. Jeg håber vi kan få Mads Valentin, men hvis ikke så Da Silva. Han kan ikke være så dyr, og så burde der være råd til en hæderlig angriber (vil jeg tro). Det lyder på NF og CV som om Mads Hermansen er ved at være klar til SL-bold, så hvis Schwäbe ryger, kan der være vi ikke behøver bruge ekstra penge der, men kan nøjes men reserve udover Tørnes.
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør måske, men hvis træneren vurderer han er klar så stoler jeg på det.
      1 enig

---

  • Ruddi
  • Ruddi   1. august 2020   

  • hvis hermanson skal til pl så skal det koste,syntes han har spillet rigtigt stabilt,og forstår ikke al den kretik,som folk her inde buldre ud med,
    1 enig

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      2. august 2020   

  • https://tbrfootball.com/report-leeds-set-aside-2-3m-for-giant-25-year-old-international-who-was-previously-on-psvs-books/ Kan det være sandt?? i så fald en god deal
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        2. august 2020   

    • @Sinbad - Hvis CV kan få £2,3mio for Hermansson, køber jeg en Carsten Vagn trøje. Ja, HH skal sælges denne sommer, men jeg tvivler på, at vi kan få små 19mio DKK for ham.
     
    • Tanken
    • Tanken   2. august 2020   

    • @Sinbad jeg hører det også mere og mere, og det giver mindre og mindre mening. Formentlig florerer det bare videre fra det første rygte, men hvis det passer og det sker kan der ikke være nogen som kan tvivle på CV mere
      2 enige
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Tanken jeg synes bare normalt når først man hører en så konkret pris så er der noget om det. Det kunne være en rigtig fin deal, som ville give lidt rådeområde plus at transfervinduet ihvertfald på salgssiden allerede ville være en succes. Lad os se hvad de næste dage bringer af nyheder - men lidt sjovt bt eller eb ikke har fat i historien, når de hollandske og engelske medier er så konkrete.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Sinbad - Hvis det viser sig at blive virkelighed, har vi lige pludselig en del penge at hente angriber for, hvis vi medregner pengene fra Mukhtar, Kamil og Kaiser.
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @Jensen Jeg tror ikke, at et evt. god salg vil blive reinvesteret i truppen - Covid 19 har nok efterladt nogle udfordringer i form af manglede indtægter og øgede omkostninger til kamp afvikling. Ligeledes er det en reinvestering i sydsiden, som måske ikke behøver at blive finansieret med evt lån. CV udtalte efter KW transferen, at den skulle reinvesteres i truppen, men det var inden covid-19 og regnskabsforventningerne blev suspenderet. Nå - lad os nu se om det bliver til noget med Leeds inden pengene bruges - men det er da hyggeligt med lidt rygter
     
    • Tanken
    • Tanken   3. august 2020   

    • @BIF til jeg dør 25 er faktisk der prisen er begyndt at falde en smule igen. Derudover har han spillet på Islands landshold, men både landsholdet, men bestemt Hermannsson når han spiller på det er faldet ekstremt meget i niveau. At sælge Hermannsson til Leeds er jo at snyde dem så meget det er lige før det burde koste en fængselstraf, og hvis det sker må jeg bare tage hatten af for CV. Det er dog ikke sket endnu, og man skal selvfølgelig ikke sælge skindet før dyret er skudt

  • Betalende bruger
      3. august 2020   

  • Hvis Brøndby som rygtet siger kan tilbydes ca 2,3 millioner Pund altså ca 20 millioner kroner er der kun en ting at gøre nemlig at sælge ham inden de forærer ham væk for en slik. Vi skal nok kunne finde en erstatning for ham, og helt sikkert også for en pris langt under hans Salgspris. Jeg tror han bliver solgt i dette transfervindue !!!
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @GameBoy - Vi har allerede Rosted til at afløse. Så det er bare: Sælg, sælg, sælg.
      1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @GameBoy Jeg tror ikke at der bliver købt en erstatning før en evt situation med jung er afklaret - ligenu er start stoppere Jung- Maksø - Rosted med tre back ups i Kabongo, Skipper og Børkeeiet
      1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        3. august 2020   

    • @BIF til jeg dør Han har i hvert fald spillet i midtforsvaret på det norske U21 landshold inden vi købte ham om du så kalder der nødløsning eller back up hvilken vist er en kamp om ord
      1 enig

  • Mogens
  • Mogens   4. august 2020   

  • Kamil ønskes tilsyneladende væk. Han skal vel bare hentes hjem asap?
     
    • @Mogens jeg skulle lige til at skrive et indlæg for at høre folks holdning til det. Jeg synes, hvis man ikke har en konkret angriber i kikkerten, at man skal prøve at hente Kamil hjem på en 1-årig leje. Hurtigst muligt, så vi kan få mest muligt ud af ham. Så mangler vi kun en VWB i mine øjne, samt en evt erstatning for Jung. Så har vi i mine øjne et hold til top-3.
     
    • @BIF til jeg dør
      1. Hvorfor skal vi have 2 angribere, og hvorfor udelukker det at vi lejer Wilczek?

      2. Jeg tror ikke Wilczek ser det som en værnepligt at spille for os. Jeg tror han ser det som en ære. Hvilke argumenter har du for at Wilczek bliver en fiasko? Han har spillet 17 kampe i Tyrkiet, så det er ikke det samme som Larsson.

      3. Hvis vi skal hente en målmand, får vi jo penge for Schwäbe, så hvordan udelukker det Wilczek-retur?
      1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg er enig med dig i, at Wilczek formentlig ikke er deN rette løsning, for vores mangle på angriber. Han kan nærmest kun skuffe. Og han er kun blevet ældre. Så risikoen for at han ikke kan ramme samme niveau som da han tog afsted, er stor.

      Men jeg ser heller ikke, hvad salget af målmand har med dette at gøre?
     
    • @BIF til jeg dør
      1. Ok, jeg er ikke enig. Vi har Hedlund, Uhre, Kvistgaarden, Jobbe samt en ny. Det mener jeg er nok. Du mener ikke Hedlund er angriber. Ok, skal han så sælges? Skal han ud på en wing, hvor vi tidligere har prøvet ham uden succes.

      2. Jeg tror godt han kan finde selvtilliden igen relativt hurtigt hos os, på det stadion hvor han har haft så meget succes. Måske er han for dyr, det kan godt være. Men mener du helt alvorligt at han kun scorede mål da vi spillede presspil? Han har lige lavet 17 mål på en halvsæson under NF? Det giver jo ingen mening. Nej han er ikke hurtig, men det skal han heller ikke være nødvendigvis. Vi mange andre hurtige angribere. Larsson havde ikke spillet i 8 mdr, men du mener han var på vej tilbage i form. Hvorfor kan Wilczek ikke gøre det samme? Og så kan jeg bare ikke lade være: du synes han er for gammel, og det flugter ikke med CVs strategi. For det første skal han kun lejes. Derudover, han er præcis lige så gammel som Fisker, som du brugte mere end 10 indlæg på her at argumentere for hvorfor vi skulle beholde. Well, Kamil har vi rent faktisk brug for på positionen, og han er aldrig skadet. Begge dele modsat Fisker...

      3. Jeg forstår ikke dit svar, eller rettere sagt, det er ikke et svar på mit spørgsmål. Det er en holdning til en helt tredie spiller.
     
    • @BIF til jeg dør hvis du svarer på mit indlæg, så bare drop citationerne af mig. Bare svar punktvis, det kan jeg nemmere overskue.
     
    • @BIF til jeg dør
      Ok, hvis du vil sælge Hedlund, skal vi have 2 nye. Men vi er ikke enige om hvilke typer der skal være i et 2-mandsangreb. I efteråret havde vi stor succes med at have en hurtig (Hedlund) og en stationær (Kamil) i angrebet, og sådan gør mange hold det, f.eks. PSE. Det er derfor ikke nødvendigt at de begge har fart.

      Mht. lønnen/lejen så kan det blive for dyrt, det er klart. Men vi skal ikke købe og lave sign-on fee osv, og hvis vi skal hente andre spillere, skal de jo også have løn. Jeg tror godt det kan betale sig, selv med en relativt høj leje. Det kunne det ikke på samme måde med Fisker.
     
    • @BIF til jeg dør jeg kender ikke hans løn, men jeg synes ikke han generelt er doven. Jeg mener dette er et noget uretfærdigt prædikat han har fået. Han tager i næsten alle kampe virkelig mange defensive løb. Han kan have problemer i relationerne med de andre spillere. Men det havde han ikke med Kamil, hvilket også er et argument for at hente ham retur.

---

  • Bjarke
  • Bjarke   4. august 2020   

  • Så gerne vi gik efter Mumin fra FCN som er kontraktfri, ung og lovende, mod at vi får sendt hermansson videre. Samt at vi hentede Amini som også er kontraktfri, og en perfekt boks til boks og sendt Vigen videre.

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      6. august 2020   

  • Lidt frisk på Jung
    https://www.sportbuzzer.de/artikel/hannover-96-aussenverteidiger-optionen-gerhard-zuber-anthony-jung-broendby/<br />
    Der skrives om en pris på 200 k EUR på Footy.dk - jeg synes det er meget billigt hvis rigtig
     
    • Joblar
    • Joblar   6. august 2020   

    • @Sinbad det er til grin, er sikker på han spiller i BIF med mindre der kommer et bud der væsentlig højere end det der, som sagt til grin for en spiller der har været en af vores bedste. Bliver sgu lidt træt af at alle andre laver det ene store salg efter det andet og vi står med alle nitterne :-(

    Se 5 flere kommentarer
     
    • @Sinbad
      1,5 mio kr er alt, alt for lidt for Jung. Skal vi tro hvad CV senest har sagt om det emne, så sælger vi kun hvis vi får en værdi for spilleren, som han repræsenterer for klubben. Der må vi sige, det er på ingen måde opfyldt i forhold til Jung her. Samtidig siger CV, og det er også for nylig, at forsvinder Jung, skal han erstattes med en spiller med minimum samme kompetencer. Og det får man ikke for 1,5 mio.

      Så kan det være at vi er så langt ude økonomisk at vi skal frasælge alle spillere med en vis løn. Det er selvfølgelig et skræmmende perspektiv, men jeg tror ikke så meget på det. Dels er vores ambition stadig nr.3, og det kan vi ikke med en halvering af budgettet eller deromkring. Og dels harmonerer det ikke med de øvrige udmeldinger om at vi kigger efter folk på venstresiden og i angrebet. Derudover var udmeldingen, at vi lige inden Corona faktisk havde holdt os fint til planen i forhold til økonomien.
      1 enig

    Se 17 flere kommentarer

  • Hans
  • Hans   8. august 2020   

  • Hold fast hvor er der stille på gangene i øjeblikket vores konkurrenter har styrket sig og vi fremstår aldeles svækket ...vi må have tilført en topangriber og en kvalitetsback....flere spillere som kunne have pyntet i startelveren Har valgt klubber i Holland sverige ...transferfrie spillere vel og mærke....syntes vi er gået i stå...det vil vel også gøre det svært for træneren op til sæsonstarten at truppen først er på plads sidste dag i vinduet....
     
    • @Hans
      Hvordan synes du vi aldeles svækket? Ja, i vinters solgte vi Kaiser, Mukhtar og en anden spiller, men holdet har da ikke været specielt meget dårligere i foråret end det var i efteråret. Så er der taget afsked med 2 midtbanespillere, som alligevel ikke spillede specielt meget til sidst.

      Nu får vi Corlu ind, og jeg bliver alligevel overrasket hvis slet ikke køber yderligere mindst én spiller.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Hans jeg har også svært ved at se, at vi fremstår aldeles svækkede. Kan du uddybe? Jeg mener det er en styrkelse af start-elleveren, at Corlu kommer tilbage. Vi mister selvfølgelig noget bredde, nu hvor Tibbling, Fisker og Mraz er væk, men ingen af dem var bærende kræfter på vores hold. Jeg er dog helt enig med dig i, at en VB og en angriber må være topprioriteten. Og helst af høj kvalitet selvfølgelig!:)
      Hvilke transferfrie spillere er det du mener, der kunne styrke start-elleveren, men nu er i Holland og Sverige? Spændende at høre nogen konkrete navne som vi kan diskutere.
      Det faktum, at der er meget stille fra Brøndby bekymrer mig ikke. Kan også ses som et godt tegn på, at der er kommet mere styr på ledelsesgangene og ikke alt slipper ud til pressen. Forstår ikke helt den stress mange har. Synes det er langt vigtigere at vi eksekverer vores strategi, så først og fremmest må det være hovedfokus. Vi er i gang med et større tuen-around og kommer næsten sikkert ikke til at vinde DM næste sæson, det er urealistisk. Synes det er fint hvis CV henter et par skarpe spillere til klubben senere i vinduet, hvis det er der mulighederne opstår. Ingen stress, stabil hånd. ;)
      3 enige

  • Hans
  • Hans   10. august 2020   

  • Linus wahlquist Alexander jeremjeff senest Tim Prica som er på vej til AaB ...men det tyder på at det bliver en lang sommer...meget lang..og vores konkurrenter har travlt men vi står lidt i stampe....riza durmisi! Nævnt på rygtebasis...nu må vi se...

---

  • Hans
  • Hans   10. august 2020   

  • Nu var det ikke højlunds forsamlingshus og en lang lang lang diskussion frem og tilbage...jeg søgte...blot nogle navne der kunne have pyntet på vores startelver...deres kompetencer de nævnte spillere er der Ingen tvivl om men vores sportsdirektør kigger åbenbart i andre retninger?





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner