-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Nu er vi ved at være så tæt på opstarten og træningskampene bliver spillet under varmere himmelstrøg.
Syntes selv at det er lidt ærgeligt hvis Bold løber med opgaven om at vise kampene, men derfor køber jeg stadig adgangen. Specielt til den ekstremt vigtige Atlantic Cup-turnering. Hvis nogen ved noget, om hvem som viser dem, må I gerne lige melde ud.
God opstart til alle!
Edit: Alle kampe vises på Brøndby TV!
Deltag i diskussionen
Bertram 11. januar 2026
Jeroe
Betalende bruger
11. januar 2026
Detvender 11. januar 2026
Detvender 11. januar 2026
Kuffe 11. januar 2026
Jeroe
Betalende bruger
11. januar 2026
JD10N_BIF 11. januar 2026
Jeroe
Betalende bruger
11. januar 2026
OSLBIF 12. januar 2026
Jeroe
Betalende bruger
12. januar 2026
---