-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Rent konditionelt og med forhåbentligt yderligere tilgange, inden transfervinduet lukker, så vil jeg som en ren jubeloptimist håbe på, at vi nok skal blive/være klar, til Randers kampen.
Men, som jeg også har skrevet med en anden bruger om, hvor står vi rent mentalt.
Finder det bekymrende, at flere af vores bærende spillere, ikke leverer op til, hvad de før har præsteret.
-Patrick Pentz.
Den er måske lidt hård. Men har hans form ikke også været lidt nedadgående.
- Alvez Ibsen.
En overgang var han en af de absolut bedste midterforsvarer i superligaen.
Skader har selvfølgelig også spillet ind her.
- Klaiber.
Var vanvittig dygtig spillende, I hans første sæson.
Her har skader også spillet ind.
- Vallys.
Ligner skyggen af sig selv.
Kunne vi få disse spillere til, at levere op til deres potentiale med de spændende tilgange vi allerede har hentet, så kunne vi jo få, et vanvittigt stærkt hold.
Sejre og medgang, avler selvtillid, men det er jo i modgang, at man skal vise sin sande karakter.
Har vi et grundliggende mentalt problem, I klubben, og er det noget Schmedes og Cooper er bevidste om.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. januar 2026
Jensen
Betalende bruger
27. januar 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. januar 2026
Så man kan ikke underpræstere og måske ikke være topmotiveret, fordi man er erfaren?...
Men fair pointe ;-))
Jensen
Betalende bruger
27. januar 2026
Jeg tror bare, at min tanke var, at SÅ erfarne spillere (både iht. deres alder og tid i truppen) præsterer dårligt, så har jeg svært ved at tro, at det skyldes en generel dårlig mentalitet i hele truppen. Men skyldes ting de enkelte kæmper med.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. januar 2026
Og det kan du meget vel, have ret i.
Synes f.eks at det er påfaldende, hvor meget en spiller som Vallys, er faldet i niveau.
Studenterbrød 27. januar 2026
Du skal bare nyde når de skaffer os mesterskabet.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. januar 2026
Forhåbentligt har/får du ret ;-))
Men det bliver vel i så fald, først i næste sæson.
Brøndby85
Betalende bruger
27. januar 2026
Kepgar 27. januar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
27. januar 2026
Mauer 27. januar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
27. januar 2026
Mauer 27. januar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
27. januar 2026