Fodbold live resultater




Truppens mentale tilstand.

Skrevet af LJS, 27. januar 2026

Rent konditionelt og med forhåbentligt yderligere tilgange, inden transfervinduet lukker, så vil jeg som en ren jubeloptimist håbe på, at vi nok skal blive/være klar, til Randers kampen.
Men, som jeg også har skrevet med en anden bruger om, hvor står vi rent mentalt.
Finder det bekymrende, at flere af vores bærende spillere, ikke leverer op til, hvad de før har præsteret.
-Patrick Pentz.
Den er måske lidt hård. Men har hans form ikke også været lidt nedadgående.
- Alvez Ibsen.
En overgang var han en af de absolut bedste midterforsvarer i superligaen.
Skader har selvfølgelig også spillet ind her.
- Klaiber.
Var vanvittig dygtig spillende, I hans første sæson.
Her har skader også spillet ind.
- Vallys.
Ligner skyggen af sig selv.
Kunne vi få disse spillere til, at levere op til deres potentiale med de spændende tilgange vi allerede har hentet, så kunne vi jo få, et vanvittigt stærkt hold.
Sejre og medgang, avler selvtillid, men det er jo i modgang, at man skal vise sin sande karakter.
Har vi et grundliggende mentalt problem, I klubben, og er det noget Schmedes og Cooper er bevidste om.




Deltag i diskussionen




  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      27. januar 2026   

  • Er det mentale aspekt, måske vores største udfordring.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        27. januar 2026   

    • @LJS - Jeg tror det mentale har været et issue, et stykke tid. Men hvis det er dét der er problemet for de nævnte spillere, kan det nok ikke løses med en coach. For det er nogle af vores mest erfarne spillere.

    Se 3 flere kommentarer

  • Cooper og Schmedes har styr på den del.
    Du skal bare nyde når de skaffer os mesterskabet.
    1 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        27. januar 2026   

    • @Studenterbrød
      Forhåbentligt har/får du ret ;-))
      Men det bliver vel i så fald, først i næste sæson.

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      27. januar 2026   

  • Det lyder ikke godt - vi kommer næppe med i mesterskabsspillet.....
     
    • Kepgar
    • Kepgar   27. januar 2026   

    • @Brøndby85 det var en voldsom forudsigelse.
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Mauer
    • Mauer   27. januar 2026   

    • @Brøndby85 ikke hvis vi præsterer som de sidste to kampe i ligaen og her i træningskampene.

    Se 3 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner