-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
I går da jeg lå i min seng fik jeg en tanke. Det er kun os og Aab der altid har været i superligaen siden 1991 da den blev etableret. Så ville det egentlig ikke være lidt fedt hvis vi gjorde som Hsv gjorde i Tyskland, da de var i den bedste række. Sætte et ur op på sydsiden hvor der stod i præcise minutter og sekunder på hvor lang tid vi har været i superligaen. Hvad tænker i ville det være en fed ting eller ville det bare være lige meget? PS ved godt at den før 1991 hed første division.
Deltag i diskussionen
Tanken 4. october 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
5. october 2020
Broder Salsa
Betalende bruger
5. october 2020
Semperfi
Betalende bruger
5. october 2020
IverJakobsen 6. october 2020
---