Fodbold live resultater




Vedhæng fra sønderjyske

Skrevet af Kepgar, 12 dage siden

Hvis du kunne vælge en spiller fra sønderjyske som Nørregård kunne tag med til Brøndby hvem ville du så vælge? 




Deltag i diskussionen




  • Kepgar
  • Kepgar   12 dage siden   

  • Personligt kunne jeg godt tænke mig at Brøndby henter Tobias sommer. Og dette siger jeg ikke pga. det nye afsnit i vindues viskeren, hvor Kasper fremhæver sommer.

    Jeg sagde alleredet før vinter pausen begyndte at jeg håber at man ville henter sommer da han bare har spillet bund solid og kan bidrage til den defensivt stabilitet på midtbanden. Tænker at man ville vælge hysani. Han er en god spiller men må ærligt indrømme jeg ikke ser ham som det kæmpe store talent som man mener han er. Er han en god spiller og kunne han begå sig i Brøndby og har han et stort videresalgs potentiale uden tvivl, men tro at sommer ville giver mere til holdet ind hysani

  • Som udgangspunkt efter at have gået deres trup igennem, så ser jeg umiddelbart kun to spillere, der kunne være interessant for os. Som er dem der bliver nævnt i vinduesviskeren.

    Sommer og Hyseni.

    Hyseni tror jeg simpelthen bliver for dyr. Udover at han har kontrakt sommeren 29', så er han også kun 18 år. Og jeg tror Sønderjyske håber/forventer at indkassere stort på ham. Også større end hvad vi er villige til at byde.

    Sommer derimod er 24 år (fremragende fodboldalder), har kun et år tilbage af sin kontrakt, kan dække flere positioner, ved hvordan Nørgaard vil spille, spiller som oftest 90 minutter og er sjældent skadet. Og har derudover flere sæsoners erfaring med seniorfodbold. Og så er han også dansk

    Så for mig er det en No brainer ift. at HVIS der skulle hentes nogen fra Sønderjylland, så var det Sommer - Også med tanke på den spillersang han potentielt ville kunne få.
    3 enige
     
    • Kepgar
    • Kepgar   12 dage siden   

    • @RommeTilPhiriOgSå nu siger jeg at jeg ikke ser det kæmpe store talent som mange ville gøre hyseni til men han er da ude tvivl en spiller der kan blive rigtig god, men syntes at han bliver hypet for meget. Kunne han begå sig i Brøndby uden tvivl. Men han er som du siger nok alt for dyr til at brøndby kan hente ham, tag hans alder, kontrakt længde og den forståelse de fleste klubber efterhånden har fået med at en spiller skal koste over en milliard. Nu er hyseni så i en helt anden prisklasse men tvivler på at Sønderjyske slipper ham for under 50 millioner.

      Taget sommers alder og kontakte længde i betragtning kunne jeg godt se ham komme til Brøndby for en 10/15 millioner, hvilket jeg betragter som et fair prisleje. Så kan det godt være at sønderjyske har en anden forventning.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Hyseni havde været et perfekt køb frem for Frøkjær, når man ser på rollen som offensiv midt. Frøkjær er bedre box-box.
    1 enig

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      12 dage siden   

  • Hyseni også skulle Sommer være interesant
    1 enig

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner