-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndby IF står igen midt i store ændringer.
Steve Cooper er fyret, og der skal findes en ny cheftræner. Julius Ohnesorge har taget over efter Benjamin Schmedes.
Hvordan ser retningen ud for Brøndby?
Du kan se hele tirsdagens pressemøde med Julius Ohnesorge og Jan Bech Andersen her:
Deltag i diskussionen
Joblar 28 dage siden
Medie-k
Betalende bruger
28 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
28 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
28 dage siden
Joblar 28 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
27 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
28 dage siden
John b. Good 28 dage siden
- Der er flere aftaler klar med udenlandske ungdomspillere til MC og man venter blot på de fylder år
- en ny teknisk direktør er ikke udelukket men afhænger af Ohnesorges vurdering
- En overordnet strategi vil blive lagt når en CEO er fundet (plus en COO)
DoctorEnigma 27 dage siden
Visionen (Fyrtårnet): Det handler om, hvor Brøndby-koncernen skal være i 2030 siger JB, hvad man navigerer efter.
Strategien: Det er vejen derhen. Fodboldstrategien (og herunder det spiludtryk, som journalisterne stirrede sig blinde på) er én enkelt delstrategi under den samlede hovedstrategi.
Det havde været interessant, hvis journalisterne havde spurgt ind til fx hvor vurderer bestyrelsen, at der for alvor er brug for strategisk udvikling.
---
Kenneth
Betalende bruger
27 dage siden
er der nogen der har hørt mere om det ?