-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Er det virkelig hvad vi alle går og savner og håber ....at søde rare alpha vil komme igen med deres stemning og desværre uundgåelige pyro og uudngåelige bøder og karantæner ?......den gruppe er simpelthen nød til at blive voksne, ja de skaber en klassestemning men de beviser også gang på gang at de er skide ligeglade med regler og aftaler, hvorfor er det lige gfh skal lave en værdi aftale med dem ?.....de har jo her endnu engang bevist at de skider på alle andre end dem selv
Deltag i diskussionen
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Bare en side info, Alpha er omkring 100 mennesker, hvor mange ser du på billederne? Brøndbys aktive fans må være mere passende beskrivelse. Altså de samme mennesker du har stået side om side med så mange år, som jeg vil vædde min hat på du har kaldt Danmarks bedste fans så mange gange.
MacD1964 8. april 2023
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Men hvorfor er det du tror Alpha er de eneste der kan slås, lave hærværk og ha romerlys? Hvor meget vold og hærværk hørte du om fra kampen igår?
AltidBIF 8. april 2023
Alpha og deres støtter sætter sig over klubben.
Bastiano 8. april 2023
Støtter du serie 2, eller følger du kun superligaholdet?
Solz 8. april 2023
Det her er en stor protest, hvilket man kan mene om hvad man vil, men utroværdigt at foregive andet.
Mixt 8. april 2023
Bastiano 10. april 2023
De fleste herinde der råber “ingen over klubben” har jo aldrig set andre spille, end superligaholdet.
Solz 10. april 2023
Bastiano 11. april 2023
De folk her støtter jo netop klubben.
De folk herinde, ingen nævnt ingen glemt, der råber “ingen over klubben”, har jo aldrig brugt 2 sekunder på andet end supeeligaholdet, og så klinger det immervæk en smule hult når man skælder ud på andre der støtter serie 2 og Futsal, for at sætte sig over klubben.
De folk der brokker sig over dem i orange, kan vel i bedste fald kategoriseres som en flok tosser der skal træde ned fra deres ølkasse, for seriøst kan man jo ikke tage dem, med den retorik de fremfører.
Solz 11. april 2023
Jeg synes selv jeg har formuleret mig ordentligt og pænt, så der er ingen grund til at tale ned til mig og andre fans. Det er bare nytteløst at debattere med brugere, der opfinder fake argumenter i forsøget på at pille andres forklaringer fra hinanden.
Jeg synes i øvrigt det er skønt at der er støtte til serie 2 og futsal, og man kan da håbe at det i længden kan give flere tilhængere til disse hold, så hvis nogle er vrede over støtten til disse hold, så er det i hvert fald ikke mig.
Hvis den enorme interesse og støtte til serie 2 holdet er helt reel, så har man saftsuseme skjult det godt, men det ved du selvfølgelig allerede, så lad os stoppe den her.
Ocellaris 8. april 2023
Nu skal man til Odense for at opleve stemning og fede pyroshows.
Brøndby stadion er hvor man finder den ringeste stemning og de kedeligste fans.
På positiv siden er at både spillertrup og fans hygger.
MacD1964 8. april 2023
Ocellaris 8. april 2023
De klarer sig glimtende inde i byen. Fed stemning god økonomi og flotte resultater.
På Vestegnen hygger vi uden pyro og hvor går det bare godt nu.
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 10. april 2023
AltidBIF 9. april 2023
Er du ligeglad med at klubben er blevet tildelt den ene pyro bøde efter den anden ?
mp80 8. april 2023
Et punkt i den nye værdiaftale burde indeholde et punkt om ingen brug af pyro og øl kast mv.
Var det fortsat som før, ville det ikke undre mig om DBU og diciplinærudvalget havde brugt point straf.
Selv med manglede pyro i nogen kampe nu, er Brøndby stadig klubben, som har fået klart flest bøder i denne sæson.
Tifo ja tak, nej til pyro sålænge det ikke er tilladt. Sangene bør desuden forbedres væsentligt, da flere af dem er direkte elendige.
Nye tider, nye stemningsskabere. Håber der kommer ro på fanscenen, så alle hygger sig og bakker op om holdet på stadion.
MacD1964 8. april 2023
ClausAmar
Betalende bruger
8. april 2023
Nu har vi haft det sådanne i snart 1/2 år og det er “ikke bare” at mødes når portene åbner og så tage over.
Stemning, tribune kultur, sange, Tifo mm er nok noget der udvikles og næres langt mere uden for kampene end på selve stadion 3 timer om ugen.
Der er venskab, sammenhold, “arbejde” og det er noget med mødes om og snakker om i dagligdagen og i weekender. Det er derfor der er fan “grupper”. Det er mennesker der mødes langt oftere end til kamp og lave alt muligt sammen (ikke kun fodbold relateret).
Det er en af grunde til at “nogle” ikke bare lige “tager over”. For det er en kultur/sammenhold man skal bygge op også. Og det tager tid og energi :-)
MacD1964 8. april 2023
ClausAmar
Betalende bruger
8. april 2023
Jeg pointere bare at man ikke “bare lige” tager stafetten op og så Wupti er det stemning. Mødes 15min før portene åbner mm.
Der skal mere til. Det sådanne bare min pointe. Og derfor vil det tage tid og måske også endda “lang” tid.
Husk på det ikke kun er Alpha der boykotter - der er mange aktive (og ikke aktive) omkring hvad man kalder core aktive fanmiljø.
Og med fanmiljø mener jeg ikke at nogle er mere fan end andre, men nogle er mere aktive end andre.
Ocellaris 8. april 2023
Det sker ikke. Hvem gider komme på et dødt Brøndby stadion i fremtiden når der er mere gang i den i farum.
Brøndby stadion er det mest kønsløse stadion i kongeriget Danmark.
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Jamen lad mig da så høre hvem du mener som kan skrive under på en sådan aftale? Altså vil du ha fan afdelingen skal stå på mål? Skal det være alle Alpha medlemmer( som tegner en meget lille % af folk på stadion/sydsiden ?
Altså vær nu realistiske, der kommer så mange på Brøndby stadion at der da er ingen i verden der kan skrive under på sådan noget? Det giver jo slet ikke nogle mening.
MacD1964 8. april 2023
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Ej come on Mac, hvad skal staffen være for at det bliver overtrådt? Skal personer i Alpha hæfte for hvordan 20.000 tilskuer opføre sig, så skal du da først se frem til vold på sydsiden hvis de skal rende rundt og være politimænd for alle fordi det går ud over deres privat økonomi??
Skal man udhule fan afdelings i forvejen tynde budget?
Eller er det i bund og grund klubbens ansvar? Altså som det er lufthavnen der skal søre for du ikke tager noget med du ik må?
Altså hvis det er så stort et problem for klubben så må man jo forhøje sikkerheds tjek, få hunde der kan lugte sig frem til krudt eller andet??
At fans skal hæfte for fans er jo helt skørt..
MacD1964 8. april 2023
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Jamen du er jo helt gal på den..
Der er ingen der forlanger noget, de siger at det her er retningslinjer for hvad de ville kunne se sig selv i.
Så er det jo helt op til klubben og se om det er det værd og hvis ikke så laver de jo bare ikke en aftale og tager konsekvensen af hvad der følger med det. Livet er fuld af muligheder og der af også konsekvenser..
Du må jo skrive til de nye ejere at du ikke syntes at det er der værd at der kommer en aftale i hus og de bare kan køre sit egen løb hvis det er det du føler for.. Men det skræmmer mig at en person tror at fuldstændig sindsyge og urealistiske ting kan blive skrevet i en bindende aftale. Så bliver det jo en helt umulig ting at få stemt igennem hvis folk regner med ting som det..
MacD1964 8. april 2023
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Hvor har jeg sagt at jeg er enig eller uenig i de punkter?? Jeg prøver kun på at få dig til at forstå hvordan den rigtige verden fungere.
Og er altså nød til at rette dig igen for at være sikker på at du har forstået rigtigt, ifølge de punkter må de gerne tjene penge når de sælger klubben igen, og gør de jobbet godt vil det jo give en god udbetaling til sidst. Men man ser helst ikke at man malker koen som de gør inde i fck lige nu. Og igen husk nu dette er retningslinjer. Det er der hvor forhandlingen begynder og man altså ik bare kan få skrevet pjat med ind.
Men ok så kan jeg ikke lade dig springer over mit spørgsmål mere..
Lad os sige din punkt 6 kommer, hvad er straffen for når den bliver brudt? Hvem skal straffes?
Du ved folk med romerlys bære masker foreksempel så lad nu vær med at sige jamen det må de jo heller ikke.. Kom med en konstruktiv svar og løsning?
MacD1964 8. april 2023
19Magic64
Betalende bruger
8. april 2023
-tror du sidder og freestyler nu...
Ingen Over Klubben 8. april 2023
Altså det går da ok i Nordsjælland vil jeg mene? Og afkastet kommer jo når du sælger? Hvis de vil ha Brøndby i Europa hvert år og vil vinde mesterskaber så er klubben allerede meget mere værd end da de købte ?
Altså så længe Alpha står på stadion uden karantæner så har de jo lige netop ingen aktie i det, hvorfor skal de dog så bruge deres frivillig tid på at tage afstand for en masse bare for at gøre dig glad?
Og hvis du ikke selv kan læse din pointe omkring 3 strikes and out og se den det ikke holder på nogle måde, så jeg bange for du bare ikke kan eller vil forstå hvordan en tribune virker :) Eller bare i det hele taget en forsamling af mange mennesker.. Som sagt af magic lyder det mere som du bare ikke vil tabe ansigt for det er lige netop free style på den store klinge. :P
MacD1964 8. april 2023
19Magic64
Betalende bruger
9. april 2023
---
Ahijado 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Det får du simpelthen lige vinklet negativt, endnu engang.
Imponerende.
Ocellaris 8. april 2023
MacD og hans ligesindede er en trussel mod Brøndby
Bastiano 8. april 2023
Han er jo en af dem, der vil sidde i sit sæde og kigge på sydsiden der koger og så tænker “Se mig, jeg laver også god stemning!” Og så ellers har det fedt på andres bekostning..
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Hvor meget hærværk og vold var der i går? Hvor mange anholdte, hvor meget ballade var der? Har du nogle tal ingen andre har, for så synes jeg da du skal lægge dem frem.
Hvor meget glæde var der, hvor god stemning var der og hvor stor en oplevelse var det for spillerne?
Du elsker personangreb, og det skal du da have lov til, så kan vi andre sidde og se på, og tænke vores om, hvorfor du gør det. Jeg tænker ganske enkelt bare ikke du er klogere.
Men at vende et så fedt arrangement, så fantastisk et tiltag og så stor en oplevelse for spillerne, til noget negativt, det er simpelthen hovedrystende stupidt. Folkene der mødte op i går støtter da om nogen klubben, og det skælder du simpelthen ud over.
Du skal være mere end velkommen til at møde op på stadion, og skabe stemning uden pyro og den ballade du omtaler, men det gør du jo ikke. Du vil hellere sidde på internettet og være sur..
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Det betyder jo at du mener at kunne føre bevis for, at det var alle tre dele i går. Det kunne jeg da så egentlig godt tænke mig at se beviset på. For jeg ser kun pyro og udelukkende positive kommentarer fra de folk, der tog imod gæsterne fra Brøndby. Jeg ser udelukkende ros, positive ord og anerkendelse af det arbejde der blev lagt fra deres side.
Det tænker jeg ikke havde været tilfældet, hvis der var al den vold og hærværk du snakker om.
Det kunne jo selvfølgelig skyldes, at du vrøvler, overdriver og ikke aner hvad du taler om, men blot er sur over hele arrangementet var så positivt og godt planlagt. Men det kan da næsten ikke passe hva’? Nu hvor død, ødelæggelse og flere hundrede anholdelser er hvad der sker på daglig basis på stadion. Selv politiet mener jo du tager fejl, fordi de mener det er fuldstændig sikkert at tage på stadion, og der generelt er meget få anholdte ved hver kamp herhjemme. Men politiet tager måske også fejl?
Så har du beviser for din påstand, eller skal vi endnu engang konkludere at du vrøvler, overdriver og ikke aner hvad du taler om?
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Dit had mod Alpha og “dem i orange” bundet i vold og hærværk, der udelukke de sker i dit hovede. Det er altså temmelig absurd at skælde folk ud, for noget der ikke er sket.
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Siden jordvolden 8. april 2023
Blot så vi ikke uddeler glorier og udråber dem til helgener - fordi der ikke var vold/hærværk til en serie 2 kamp. Det ville være lige så blåøjet, som at sige, at Alpha altid laver ballade.
Bastiano 10. april 2023
Selv arrangøren roser folkene, for deres samarbejde og deres opførsel.
Alligevel SKAL det vinkles negativt, fordi manden ganske enkelt ikke har et gram positivitet i livet..
Kenzo 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Ocellaris 8. april 2023
Tror ikke det er korrumperet af dbu i serie 2 endnu. Problemet er ikke pyro men dybt dybt korrupte organisationer som feks dbu
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Det er simpelthen trættende at læse dine indlæg, skrevet på et sprog som du ellers kun ser hos folk der skulle være taget hjem fra byen for flere timer siden.
Hæv nu niveauet..
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 8. april 2023
Du påstår altså intet der er korrekt, men noget der rent faktisk er ulovligt, eftersom dine udtalelser ville blive set som injurierende, fordi dine påstande er ultimative og decideret forkerte.
Vi kan altså trække den helt ud, hvor den eneste der rent faktisk bryder loven er dig, og den leg kan vi jo selvfølgelig sagtens lege. For det ville være yderst nemt at føre påstand imod dig, eftersom du udtaler dig som du gør.
Jeg tænker du burde overveje din retorik og din fremtoning.
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 10. april 2023
Det er faktuelt forkert, og injurierende.
Porstmand Per 8. april 2023
De kan bare lade være med at betale.
Det er forbudt for andre end politiet at uddele bøder.
ClausAmar
Betalende bruger
8. april 2023
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
8. april 2023
Porstmand Per 8. april 2023
Pyro bruges flittigt i markedsføringen hos både klubber, medier, osv, alligevel.
Ocellaris 8. april 2023
På Brøndby stadion er der ingen pyro og næsten ingen mennesker til afslutningen på kampen hvis resultatet ikke arter sig.
MacD1964 8. april 2023
Ocellaris 8. april 2023
Mere pyro tak
MacD1964 8. april 2023
Bastiano 10. april 2023
19Magic64
Betalende bruger
8. april 2023
Samtidig med du skal belære os om god opførsel, klinger sgu' lidt hult i mine øre..
Du kommer ikke selv på stadion, så har virkelig svært ved at se hvordan det kan generer dig så meget?
MacD1964 8. april 2023
Ocellaris 8. april 2023
Mere pyro, tak
---
Ville bliv vild ! 8. april 2023
Frederik Bock-Madsen 9. april 2023
Ocellaris 13. april 2023
- Jeg talte efterfølgende med dommeren om pyroteknikken, der blev affyret undervejs i kampen. Han meddelte, at det ikke skal indberettes fra en serie 2-kamp, siger Michael Vangsgaard, der er formand for Holmegaard.
- Vi har kun stor ros til overs for Brøndby-fansene. De opførte sig eksemplarisk. Og vi er meget glade for, at vi solgte 50 fustager øl samt 1300 pølser. Det hjælper os, fordi vi skal have et nyt klubhus, uddyber formanden.”
Så fedt. Kontroversiel holdning jeg kommer med nu. Men håber at alle de sarte sjæle der ikke tåler synet af pyro, finder en anden klub end Brøndby.
De er oftest også ret fjendtlige i deres holdninger på diverse foras.
mimor1 13. april 2023
Nogle syntes jo alt ulovligt er fedt
Bastiano 14. april 2023
Wass(t)-egnen 13. april 2023
sjov retorik :)
Du håber at de sarte sjæle finder en anden klub + at de er fjentlige i deres holdninger.
Er det ikke lidt at kaste med sten, når man selv bor i et glashus ;)
(Jeg synes også at pyro er ekstremt stemningsskabende, og selvom det tidligere har kostet klubben (mange) penge. Så tror jeg at stemningen (med pyro) og omdømmet på Brøndby stadion har været med til at udligne diverse bøder - og ikke generet et financielt tab for klubben, hvis man både kigger på direkte og inddirekte indtægter, der har været ved den slags fanmiljø/stemning.)
AB76 13. april 2023