Fodbold live resultater




Villadsen: Det er slet ikke godt nok

Skrevet af Nicolaj Sørensen, 15. februar 2026

Brøndby IF taber søndag aften til Viborg FF med 1-0. Et nederlag, som Oliver Villadsen var tydeligt frustreret over på flere parametre efter kampen:

- Vi har ikke vundet i en del kampe, kan man sige, og det er slet ikke godt nok. Der er ting, der ikke fungerer lige nu. Vi er nødt til at se os selv i spejlet. Jeg synes jo, vi har spillerne til det. Vi skal have mere ud af det.

Brøndby har nu ikke scoret i forårets to første kampe, hvilket kan give anledning til bekymrende miner. Også hos Villadsen:

- Jamen det er da bekymrende, at vi ikke får scoret nogen mål. Vi har jo spillerne til det, men vi har slet ikke kunne vise det.

Villadsen fortæller i samme ombæring, at han ellers ser gode tegn på kvaliteterne til træning, men at det slet ikke er blevet forløst endnu:

- Til træning ser det meget godt ud, så vi bliver nødt til at kunne få det overført til kamp også. Vi er nødt til at spille mere frit, og kunne udfolde den x-factor, vi har i truppen.

Udover resultatet og de manglende mål, så var det også en Villadsen, der var særdeles træt af ikke at have fundet vej til aftenens startopstilling mod Viborg FF:

- Det er ikke sjovt. Jeg vil ikke sidde på bænken. Jeg føler, at jeg har bygget godt på. Både i pre season og i slutningen af sidste sæson og vil gerne have spillet i dag.

Villadsen fortæller i samme sekvens, at han ikke har fået nogen egentlig forklaring på, hvorfor han blev fravalgt i startopstillingen, til trods for at han blev kåret til kampens spiller mod Randers FC:

- Jeg har ikke fået nogen begrundelse. Men jeg må gå ud fra, at det er fordi, han mener, at ham der har pladsen i stedet for mig, er bedre. Jeg føler selv, jeg har fået vist mig godt frem. 




Deltag i diskussionen




  • NewY
  • NewY   15. februar 2026   

  • Endnu en uforståelig Cooper beslutning ...jeg tror ikke en skid på den træner
    2 enige
     
    • Frej
    • Frej   15. februar 2026   

    • fair nok, har set forkert på transfermarkt.

    Se 1 flere kommentarer

  • Joblar
  • Joblar   15. februar 2026   

  • Tag jer sammen, gider ikke høre på hvad der sker til træning vis det i kamp.

  • Betalende bruger
      15. februar 2026   

  • Villadsen udtaler til Bold.dk at han stadig tror på guld.......!

    I skal få gang i noget sammenhængende spil, og så koncentrere jeg om at forsvare 3. pladsen tror jeg.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner