Fodbold live resultater




Ville vi have Tonni Adamsen?

Skrevet af HamDenNye, 5. februar 2026

Jeg har en diskussion med en kammerat kæmpe Brøndby fan som os.

en siger vi ville have Tonni Adamsen, men ville ikke betale SIF det de ville have.

den anden siger vi var reelt ikke interesseret i Tonni Adamsen.

hvad har i hørt og hvad hælder I til?




Deltag i diskussionen




  • joobs
  • joobs   5. februar 2026   

  • Silkeborg er en meget sund forretning. I 2023 havde de en egenkapitel på over 300 millioner. I dag er den kun lidt over 100 mio (google søgning). Jeg ved ikke lige hvad der er sket der, om de har udbetalt eller det er pga nye ejere.

    En nedrykning koster fra 15 til 25 millioner. Man vil gerne sikre sig det ikke sker, derfor holder de Adamsen sæsonen ud.

  • Både schmedes og Cooper har udtalt til medier at vi ville have ham.
    Adamsen var selv udtalt at han har talt med både schemdes og Cooper, dette gør han ikke medmindre vi er interesseret.
    Case closed.
    4 enige

  • At Brøndby gerne ville have har er da ikke nogle hemmelighed.
    At Silkeborg ikke behøver sælge ham er en hel anden diskussion, selv om jeg synes det er irriterende så forstår jeg 100% godt beslutningen.

    En nedrykning betyder ikke blot en nedskrivning. Det betyder fyringer! Hvis man kan sikre overlevelsen ved at beholde en spiller 6 måneder ud, så er er denne spillers værdi ikke lav.

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      5. februar 2026   

  • Håber stadigvæk på at vi henter ham.

---

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      6. februar 2026   

  • Som før skrevet, så håber jeg stadigvæk på, at vi henter Tonni Adamsen.
    At Silkeborg ikke ville sælge ham, I dette transvindue, finder jeg udfra deres synsvinkel, fuldt ud forståeligt.
    Spørgsmålet er så, om vi skal lukke en aftale med Tonni nu, eller afvente og se, om han holder sig skadesfri og stadigvæk leverer.

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      6. februar 2026   

  • Det må stå tindrende klart for dem der har fulgt med, men ikke til Silkeborgs forlangende - Silkeborg hænger med røven i vandskorpen og har, må vi forstå, mere brug for Adamsen i truppen end hans salgssum på bankbogen.

    Kommer han så til sommer - det må foråret vel afgøre, håber faktisk der ikke bliver brug for ham.
    1 enig · 1 god kommentar





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner