-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jeg har en diskussion med en kammerat kæmpe Brøndby fan som os.
en siger vi ville have Tonni Adamsen, men ville ikke betale SIF det de ville have.
den anden siger vi var reelt ikke interesseret i Tonni Adamsen.
hvad har i hørt og hvad hælder I til?
Deltag i diskussionen
joobs 5. februar 2026
En nedrykning koster fra 15 til 25 millioner. Man vil gerne sikre sig det ikke sker, derfor holder de Adamsen sæsonen ud.
FremadVestegnen 5. februar 2026
Adamsen var selv udtalt at han har talt med både schemdes og Cooper, dette gør han ikke medmindre vi er interesseret.
Case closed.
thorrium 5. februar 2026
At Silkeborg ikke behøver sælge ham er en hel anden diskussion, selv om jeg synes det er irriterende så forstår jeg 100% godt beslutningen.
En nedrykning betyder ikke blot en nedskrivning. Det betyder fyringer! Hvis man kan sikre overlevelsen ved at beholde en spiller 6 måneder ud, så er er denne spillers værdi ikke lav.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. februar 2026
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6. februar 2026
At Silkeborg ikke ville sælge ham, I dette transvindue, finder jeg udfra deres synsvinkel, fuldt ud forståeligt.
Spørgsmålet er så, om vi skal lukke en aftale med Tonni nu, eller afvente og se, om han holder sig skadesfri og stadigvæk leverer.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
6. februar 2026
Kommer han så til sommer - det må foråret vel afgøre, håber faktisk der ikke bliver brug for ham.