-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Thomas Nørgaard er ny cheftræner i Brøndby IF. I denne udgave af VinduesHviskeren zoomer vi ind på den nye Brøndby-chef og pointerne fra onsdagens pressemøde.
Her hæftede vi os ved flere ting i Nørgaards kommunikation og et ønske til ejerskabet.
Vi taler også om to Sønderjyske-spillere, som kunne være interessante at hente i slipstrømmen.
Kasper Pedersbæk leverer analyser og Nanna Møller Karlsen stiller spørgsmål.
Lyt med her eller find podcasten i din foretrukne afspiller:
Deltag i diskussionen
Barefodbold 13 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
13 dage siden
(hentet fra en søster side)
Benjamin Tahirović - Bosnien & Hercegovina
Yuito Suzuki - Japan
Joe Bell - New Zealand
Gustaf Nilsson - Sverige
Anis Ben Slimane - Tunesien
Michael Gregoritsch - Østrig
Patrick Pentz - Østrig
kasperpedersbaek
Administrator
13 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
13 dage siden
takker, som skrevet tog jeg en quiz hvor jeg fandt navnet.
Forresten glad for du nævnte Tobias Sommer. Også en spiller jeg har tænkt på.
Men hvis der er den mindste chance for at Christian Nørgaard, vil vende hjem denne sommer, så skal det afklares inden man kigger mod Tobias Sommer. Ved godt de ikke er, den samme spiller en til en, men hvis du har Slitz, Nørgaard, Frøkjær og Poulsen (og tildels P - forventer Vallys tager videre dette vindue), synes jeg det ville blive for meget med Sommer også.
kasperpedersbaek
Administrator
13 dage siden
Altså jeg ser ikke Viggo Poulsen som aktuelt ift pladsen som Slisz og Sommer spiller. Der ville det være P og til dels Frøkjær jeg så mod.
Forventer - som du - også Vallys er videre, ligesom Tahirovic også må forventes at være videre.
og ja, altså er der en chance for Christian Nørgaard, sååå.......
Kenneth
Betalende bruger
13 dage siden
ved godt Poulsen ikke har samme profil. Men tænker hvis man kører med 3 på midtbane, vil han så ikke kunne udfylde en af de roller, nok mest som 10'er, eller ser du ham som wing (Vallys type) ?
hvis du kører med en 6'er og to 8'er, vil Poulsen så ikke kunne bruges ?
kasperpedersbaek
Administrator
13 dage siden
Jeg glæder mig til at se hvordan Nørgaard griber truppen an. Bliver nogle spændende testkampe han får mellem hænderne.
FremadVestegnen 13 dage siden
Jeg håber på Nør, men tror ikke på den før næste sommer.
P ville i min verden have godt af udleje, fc til Hvidovre i 1 division.
Tahirovich sælges nok.
Så der Slisz, Wass og 2 nye til de 2 pladser på midten.
Felix myhre ideen må gerne genoplives!
Studenterbrød 12 dage siden
Hvis han ikke er god nok, så er det bedre at sælge ham videre, og inkassere nogle transferpenge.
Jeg synes han er god nok til at være i truppen, og agere reserve og indskiftningsspiller. Han har godt af træningsmiljøet i Brøndby, som er niveauer højere end i Hvidovre.
Bif hele livet 4 dage siden
Hvis man ikke havde respekt for ham før, så får man det i hvert fald efter dette interview
Manden er meget begavet at høre på og må sige jeg blev en smule glad over at høre de værdier han ligger vægt på og det man skal i fremtiden med holdet, synes I skal høre det for jer der ikke har set det igennem viaplay for svært ikke at være begejstret