Fodbold live resultater




Wass og Ohi på bænken mod FCM

Skrevet af Fotosyntese, 9. februar 2024

Ud med Ohi og Wass de er alt for langsomme. Det er jo direkte pinligt at se dem presse højt. De sælger hele holdet nå de er uden fart og da slet ikke atletiske i deres bevægelser og vendinger. Wass vinder ikke én nærkamp, han bliver sat hver gang, og returløbet tager en evighed. FCM har ingen langsomme spillere, og de kan allesammen løbe solen sort. De er gode på kuglen, og har en god fysik. Wass er vel blevet 35 år og tager spilletid fra nogle af de unge. 




Deltag i diskussionen




  • De var langt fra dem som var ringest i dagens kamp, Wass er en klasse spiller med flere gode år i sig endnu. 35 er ikke nødvendigvis en høj alder.
    9 enige · 2 god kommentar

  • NEJ, NEJ OG ATTER NEJ. Helt vildt at dømme wass så hårdt, for én præstation. Han er, delt med Vallys, den vigtigste spiller i vores trup? Ohi kan jeg sagtens spejler mig i, men udover det er det noget pjat…
    10 enige · 2 god kommentar

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      9. februar 2024   

  • Ro på nu.
    Selvfølgelig altid noget lort at tabe, men det var trods alt kun, en træningskamp.
    J.S fik prøvet nogle ting af, på godt og ondt, og så er vi blevet det klogere.
    Tror sgu stadigvæk på det.
    9 enige · 5 god kommentar

  • Fcm tabte til et ny oprykket norsk hold, så med de øjne der på, så vinder vi stadig da vi tabte til et bedre hold end fcm…

    Og jeg synes du skal se kampen en gang til, Wass var faktisk en af de få der kom med returløb, og løb igennem, og jeg sad endda med en tanke på et tidspunkt som hed “ Wass er sgu da ikke så langsom igen, han løber som minimum samme tempo som mange modstandere idag”
    Rado til gengæld, aldrig set manden have en så lad og ligeglad attitude, han løb ikke retur el.l. Idag
    3 enige · 2 god kommentar

---

  • Hold nu op, selvfølgelig skal Wass ikke af holdet, hvor han faktisk var en af de bedre spillere på dagen i dag.
    Wass er motoren på holden og er selvfølgelig første mand på holdkortet og nok en af de bedste/ den bedste midt i suppen.
    Undskyld, men det er altså bovlamt at oprette en tråd omkring Wass. Det viser der virkelig ikke er stor indsigt i hvad fodbold går ud på. Og så for én træningkamp på en pløjemark i syden.
    6 enige · 2 god kommentar
     
    • @Sorteslyngel hvis at du ser på fotosynteses oprettede indspark og kommentarer generelt så er der ikke meget positivt over dem, og de rettes især mod Wass, sjovt nok har han ikke haft der store og sige siden Juli...
      Men ja han virker lidt som en der kun bruger siden til at hælde galde ud på.
      3 enige · 4 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Ohi, dog kunne godt havne på bænken, hvis Kvistgaarden er klar. Hans pres i dag var ikke eksisterende og hans 2 100% chancer var dårligt eksekveret. (Han kommer dog stadigt frem til dem).
    Håber snart han får spillet sig ud af den depression, han har fået sig talt ind i.
    1 enig
     
    • @Sorteslyngel - hverken Ohi, Vallys eller Suzuki formåede at presse eller genpresse i længere perioder. Det er bekymrende sammenholdt med at de tre igen ikke skabte særligt mange chancer. Der er helt sikkert lagt op til hovedbrud hos JS og trænerteamet frem mod FCM kampen. Wass er min MoM, som han har været i så bange kampe, og han falder sjældent helt ud af en kamp som Vallys har gjort.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      9. februar 2024   

  • Fuldstændig useriøst indlæg. Vi taber en kamp, og så er alt noget møg og udvalgte spillere hænges ud.

    Hvis vi slår FCM på næste søndag, så ligger vi nr. 1.

    Hold lige rette fokus tak.
    11 enige · 8 god kommentar

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      10. februar 2024   

  • Måske sundt nok med et nederlag.
    Så lader vi os ikke rive med og vi bevarer ydmygheden.
    Der er ihvertfald ingen grund til at udskamme alle og enhver.
    Tror stadigvæk på at vi kan besejre FCM og få en spændende forårssæson.
    4 enige · 3 god kommentar

---

  • Kepgar
  • Kepgar   10. februar 2024   

  • Vild konklusion at ville smide wass, som har været med på rundens hold 6 eller 7 gange i år samt været en af ligaens bedste spiller på midtbane positionen på bænken efter dagens træningskamp.

    Kan finde de første 5/6 spiller idag som var værre end ham.

    Wass skal spille hver kamp men syntes vi har set i flere kampe i løbet af året, at det ikke fungere med wass, Rado og RL på banen samtidig, da wass ville ligge alene på midten med to boldt mongoler. Han har brug for nogen teknisk gode og pasnings stærke spiller omkring sig ellers funger det ikke.

    3 enige · 3 god kommentar

  • Semperfi
  • Semperfi
    Betalende bruger
      10. februar 2024   

  • Rolig nu....
    1 enig · 1 god kommentar

  • En træningskamp på en totalt håbløs bane i en afsluttende intens træningslejr op til at vigtig åbningskamp mod nr. 1 næste søndag, vist ikke lige en kamp man går ud til og og giver bare 80 % i. Klap nu lige hesten....
    4 enige · 4 god kommentar

  • Hvorfor nøjes med Wass og Ohi? Vi kan da ligeså godt bænke Vallys og Rasmussen, nu hvor vi er ved det.

    Faktisk burde vi lade vores kvindehold løbe på banen mod Herning. Det vil helt sikkert forvirre dem maximalt og samtidig sørge for, at vi får de vigtige 3 point.

    Dernæst synes jeg, at vi skal rive deres kontrakter over. Offentligt. Indkalde medierne til pressekonference og vitterligt stå med Ohi og Wass' kontrakt på papir, som vi så visuelt flår i stykker.

    Så kan de lære det kan de. Fandme om de skal tabe til IFK i vores elskede Atlantic Cup.
    2 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
        10. februar 2024   

    • @RommeTilPhiriOgSå Ha ha ha, ironi kan forekomme :-)
      Godt indlæg.
      Ingen tvivl om at det ville forvirre FCM -:)
      1 enig

---

  • GARFIELD
  • GARFIELD
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      10. februar 2024   

  • Selvom jeg er fortaler at have flere unge i spil som Noah.

    Så er det ikke på bekostning af smide en Wass ud.

    Derudover at give enkelte spillere direkte skyld for et nederlag, ved at oprette et indlæg om dem, synes jeg er forkert.

    Så nu vil jeg spørge dig, ser du slet ikke nogen fordele ved fx at have Wass på banen? Som fx:

    1. Erfaringsmæssigt ved en Noah give fra sig

    2. Som tidligere højre Wing back er fart ikke der Wass er dårligere end andre midtbane folk

    3 efter Wass kom på midten har spillet fået en ro over sig

    4. Mener du SERIØST normalt ikke Wass vinder dueller?

    5. Mener du en spiller der kom fra den bedste spanske række og næsten altid var fast mand, ikke er god nok til superligaen

    6. Hvilken spiller ville du bruge på Wass plads i stedet? Såfremt du fik din vilje

    PS og ikke mindst, er dit indlæg ikke kommet lige efter en intetsigende trænings kamp hvor du i din frustration måske har fortrudt noget af det du skrev

    For har svært ved at se hvordan Wass af alle skulle ikke være god nok til holdet, men alle har ret til deres mening også dig

    Men ligefrem give dem skylden for nederlaget er måske lige at være unfair nok
    1 enig · 2 god kommentar

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      10. februar 2024   

  • Vil give Garfield lidt ret her.
    Mon ikke du(fotosyntese) lod dig rive lidt med her, i et frustreret øjeblik.
    Og fair nok for det iøvrigt :-)
    Nu var det bare en træningskamp, som gav nogle svar, både positivt og negativt.
    Er skuffet over at, Seb Seb, svinger så meget i sine præstationer, som han gør, og at Rasmus L. Og Rado ikke gør det bedre på bolden.
    Rado skal ihvertfald have nogle gode boldspillere omkring sig, hvis der skal være plads til ham.
    Det bliver svært at finde den rette balance, men håber at J.S finder den, til FCM-kampen.
    Spændende med disse debatter :-)
    1 enig · 1 god kommentar

  • Ohi: Ja.

    Wass??? Skal han sidde ved siden af Vallys og Rasmussen derude?

    Point for at tænke ud af boksen. Men det der er - sorry - helt væk.
    1 enig · 1 god kommentar

  • At Wass engang for 5-10 år siden spillede i store klubber i udlandet er vores modstander fuldstændig ligeglade med.
    Ja, Wass har spillet mange gode kampe her i efteråret. Men i de sidste kampe i efteråret er vi blevet læst. Wass duer ikke mere som pres/genpres spiller, han er blevet for stiv og for langsom. Ingen skam i det som 35 årlig. Nogle gange løber han ud i siden eller helt fremme og vil lave pres mod bolden. Modstander spiller/dribler let forbi ham, og så efterlader han et tomrum på vores midt. Det irriterer mig for det sælger holdet.
    I top 6 kampe kan vi ikke spille med Nartey eller Kowalczyk sammen med Wass, for vi bliver for tynde mod bolden.
    Skal vi give Nartey en chance må det blive med Rado, for han kan beskytte midtbanen/forsvaret mod bolden.

    Dette skriv er som jeg ser fodbolden. Jeg vil gerne have fart i Brøndby holdet, det giver mange fordele, og gør det svære for modstanderne.
    Når vi i næste weekend møder FCM med Wass håber jeg inderligt at i har ret og jeg tager fejl. Taber vi har jeg det ad helvede til hele ugen.

    God aften til Jer.
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
        10. februar 2024   

    • @Fotosyntese 5-10 år siden??

      Han spillede i Valencia og Atletico Madrid for 2-3 år siden, kalder du ikke det for store klubber?

      Et Brøndby hold uden Wass, vil være et svækket Brøndby hold, han har stadig relevans og er meget vigtig for vores hold..
      2 enige · 2 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
        10. februar 2024   

    • @Fotosyntese
      Nogle interessante meninger og tanker, du har, og du argumenterer også glimrende for dem.
      Men er nu helt uenig med dig.
      Daniel Wass er måske vores vigtigste spiller, og uden ham, får vi svært ved at spille med om mesterskabet.
      1 enig · 2 god kommentar
     
    • @Fotosyntese - prøv at tjekke vilfortpark artiklen ud vedr Wass betydning for Brøndby da han var højre WB. Efter min mening er han blevet endnu bedre som defensiv midt. Jeg kunne endda godt tænke mig at se ham som offensiv midt, hvor jeg tror han han kan sætte endnu større aftryk på spillet
      2 enige · 1 god kommentar

---

  • Det må være det der gør fodbolden fantastisk, at man ser så forskelligt på det. I skal ikke være i tvivl om at det vigtigste for mig er at vinde, vinde og vinde fodboldkampe. I ser det som umuligt at vinde kampe uden Wass, og jeg er dybt bekymret for at Europa glider ud af vores hænder med Wass på midtbanen i den forfatning han er i lige nu.
    Håber jeg tager fejl…
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • GARFIELD
    • GARFIELD
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        10. februar 2024   

    • @Fotosyntese

      God aften til dig også, jeg er sikker på du tager fejl.

      Synes ikke sidste par kampe, når man så længe som Wass har leveret varen at man tager lederen på holdet af.

      Tag Per Nielsen som eks han var ej hurtig men super god spiller lige til det sidste.

      Ja forsvarsspiller, men Wass har mange kvaliteter og det er jeg ked at du ikke ser.

      God aften
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
        10. februar 2024   

    • @Fotosyntese Selvfølgelig har du lov til din mening!
      Men jeg manglede måske et input på, hvordan midtbanen så skulle se ud, uden Wass?

      Derfor virkede dit opslag i første omgang, lidt som et surt opstød, og ikke mere end det..
      1 enig
     
    • Brøndby85
    • Brøndby85
      Betalende bruger
        10. februar 2024   

    • @Fotosyntese - det håber jeg også...

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      10. februar 2024   

  • Bare af nysgerrighed: har du set kampene i efteråret? Her har Wass domineret og været den helt store dirigent på holdet.

    Det virker helt sort at ville sætte ham af.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Doktor D
  • Doktor D
    Betalende bruger
      13. februar 2024   

  • Hvilket drug er du på? At ville sætte Wass af holdet er da helt sort.
    1 enig · 1 god kommentar





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner