-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Der er fuld aktivitet i Brøndby Masterclass i sommervarmen. De blå/gule har nu sikret sig tilgang af nyt blod til midtbanen. Arda Iljazovski er hentet i B.93 og tiltræder i Masterclass på den anden side af sommerferien.
Den unge midtbanedynamo glæder sig til at komme i gang i sin nye klub:
- Jeg valgte Brøndby, fordi klubbens ambitioner matcher mine egne, og jeg ser det som det bedste sted at udvikle mig og blive den bedst mulige fodboldspiller. Brøndby er en klub med en stærk historie, et fantastisk miljø og nogle af de bedste rammer for unge spillere, der gerne vil tage næste skridt, siger Iljazovski til 3point.dk.
- Jeg kunne mærke, at klubben havde en klar plan for min udvikling, og derfor føltes det som det helt rigtige valg for mig.
Men hvad skal Brøndby-fansene så forvente sig, når de i den kommende sæson skal se Iljazovski tørne ud for Brøndby IF?
- Jeg er en teknisk dygtig fodboldspiller, der godt kan lide at have bolden rigtig meget og være involveret i spillet. Jeg forsøger altid at skabe løsninger med bolden og bidrage offensivt til holdet. Fansene kan forvente en spiller, der arbejder hårdt på banen, giver alt for trøjen og altid spiller for holdet.
Arda Iljazovski er årgang 2009 og bliver derfor en del af U/19-truppen som førsteårs. Han har rødder i Nordmakedonien, hvor han også spiller på U/17-landsholdet.
FAKTA:
Fødselsdato: 7. november 2009
Kontraktlængde: 30. juni 2028
Højde: 171 cm.
Vægt: 63 kg.
Favoritben: Højre
Position(er): Offensiv midtbane og central midtbane
Tidligere klub(ber): Jeg har spillet i B.93 i 12 år, som er min eneste tidligere klub





Deltag i diskussionen
thomasjacobjensen
Betalende bruger
2 dage siden
Spillede med Erdin som junior i Brøndby
Teknisk vidunder - hvis bare sønnen er halv så god !!!
Spændende !!
Anton Dværg 2 dage siden
thomasjacobjensen
Betalende bruger
2 dage siden
Bornholms_Granit 2 dage siden
Og ja hvis at han har arvet noget af talentet fra papa, så skal det nok blive et spændende bekendtskab.
3Back
Betalende bruger
1 dag siden
3Back
Betalende bruger
1 dag siden
Joblar 2 dage siden
Bibedibob 2 dage siden
Anton Dværg 2 dage siden
https://podcasts.apple.com/dk/podcast/den-gamle-hytte/id1442065283?l=da&i=1000773124964
Kenneth
Betalende bruger
2 dage siden
var det ikke mere i forhold til senior spiller ?
Anton Dværg 2 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
2 dage siden
Lasse P
Betalende bruger
2 dage siden
Anton Dværg 2 dage siden
joobs 2 dage siden
Og de slår ikke alle sammen igennem. Men det er stadig en god uddannelse for en spiller. Og lige nu er det vel “nemmere” at slå igennem i Brøndby end i FCK.
Anton Dværg 2 dage siden
SoHappyMe 2 dage siden
Anton Dværg 2 dage siden
---
Vildmand
Betalende bruger
2 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
2 dage siden
Det fremmer også rekrutteringen, af unge talenter udefra.
Keep up the good work, og velkommen til Arda.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
2 dage siden
FORZA BRØNDBY.....!
Qubert18
Betalende bruger
2 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1 dag siden
Bornholms_Granit 1 dag siden
Men vi skal nok lige spise brød til før at vi udnævner os til et af de mest attraktive steder for de største talenter!
Drexel har udløb med Esbjerg og de forlænger den ikke.
Villumsen stod til ikke at få meget spilletid i FCK i hans sidste halve år.
Og Arda kommer fra divisionen under hvad Brøndby spiller i og skal nu først vise at han kan tage steppet op.
RommeTilPhiriOgSå 1 dag siden
Shame on you!
Vi er Danmarks bedste sted for udvikling af talent, hvis det er dét vi vil!
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1 dag siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1 dag siden
RommeTilPhiriOgSå 1 dag siden
Bornholms_Granit 1 dag siden
Jeg er sådan set enig i at MC er et attraktivt sted at udvikle sig, især de seneste 8 - 10 år, men især på udenlandske talenter er vi lysår efter de 3 FC klubber, vi har vel egentlig aldrig udviklet et talent som ikke har været dansk, med mindre at vi tæller Phiri med og med tanke på at Phiri røg direkte på 1. holdet syntes jeg at han ryger i en gråzone.
Bornholms_Granit 1 dag siden
Marc Johnson 1 dag siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1 dag siden
Marc Johnson 15 timer siden
Brøndby85
Betalende bruger
12 timer siden
Marc Johnson 3 timer siden
Brøndby85
Betalende bruger
1 time siden