Foto: Freja Borne ©
AFSTEMNING

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?

 
PRÆSENTERES I SAMARBEJDE MED HOUSE OF INSPIRATION

    • Nanna Møller Karlsen
      30. april 2023 - Klokken 18:52
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    30. april 2023 - Klokken 18:52

Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?


Udløber: 2. maj 2023 06:05


Gennemsnit

Afgivede stemmer: 264

  • M. Hermansen
  • 9.0
  • S. Sebulonsen
  • 5.6
  • F. Winther
  • 5.9
  • R. Lauritsen
  • 7.7
  • N. Vallys
  • 6.8
  • O. Omoijuanfo
  • 6.9
  • D. Wass
  • 7.2
  • K. Mensah
  • 6.4
  • K. Tshiembe
  • 7.3
  • J. Radosevic
  • 8.2
  • M. Kvistgaarden
  • 6.7
  • B. Riveros
  • 5.8
  • A. Slimane
  • 4.8
  • H. Evjen
  • 5.4
  • S. Hedlund
  • 5.7



Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Madsc1
  • Madsc1   30. april 2023   

  • Kampens spiller er efter min mening radosevic
    21 enige · 2 god kommentar

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      30. april 2023   

  • Slimane, er det 2 eller 3?
    1 enig
     
    • mp80
    • mp80   30. april 2023   

    • @Saesonkort Jeg gik med 3, han kommer ind og begår endnu engang frispark på kanten af feltet, ikke meget han har bidraget med gennem længere tid desværre.

  • Vigtigste spiller Radosevic!
    MoM må gå til Lauritsen, vigtig i forsvaret, og en kæmpe håndfuld for Fck i deres felt!

    Skidt kamp af SebSeb desværre, og sløvt indhop af Slimane igen..
    8 enige · 1 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Top kommentator
      Top enige
        30. april 2023   

    • @19Magic64, bevares der er par rigtigt grimme skønhedspletter på Sebulonsen i dag, men overall var det ikke en katastrofe. Slimanes indhop derimod..
      12 enige

    Se 1 flere kommentarer
     
    • kenjak
    • kenjak   30. april 2023   

    • @19Magic64 synes dog at SebSeb gjort det godt.
      2 enige

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Man skal ikke undervurdere Rado's vigtighed i dag.
    Lige præcis den 6'er holdet har brug for. Han skabte balance på holdet..
    15 enige
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Top kommentator
      Top enige
        30. april 2023   

    • @Batistuta84, han var god fordi han ikke skulle lege 6’er og være den opbyggende spiller i mellem centerstopperne. Hans pres blev flyttet frem i banen.
      3 enige

  • Haz
  • Haz
    Betalende bruger
      30. april 2023   

  • Altså Hermansen sætter ikke en fod forkert, holder clean sheet og tager et straffe i 85min.. 10point.
    Rado med en virkelig solid indsats og godt comeback.. Hajen er tilbage!!!
    Lauritsen også med en fænomenal krigermentalitet og dominans i begge felter. Han må snart få det mål :D
    10 enige · 2 god kommentar

  • Kvistgaarden får lige et ekstra + i bogen efter han fløj ud fra bænken, som en raket, for at beskytte Hedlund som den første
    4 enige
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Top kommentator
      Top enige
        30. april 2023   

    • @Batistuta84, beskytte? Jeg tror bare, at han ville flæske Jelert.
     
    • joker
    • joker   1. maj 2023   

    • @Batistuta84

      Jeg kan også godt lide det, men det kunne have kostet et rødt kort med 2 hænder i brystet.

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Kæmpe respekt til Rado for at levere sådan en indsats efter at have været helt ude i kulden. Skal vi virkelig blive vidne til endnu en genopstandelse fra vores kroatiske kriger?
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Top kommentator
      Top enige
        30. april 2023   

    • @Klipklapperen, det kommer an på systemet tror jeg.

  • joker
  • joker   1. maj 2023   

  • Hvem vill have troet Rado skulle vinde kampen for os. Sgu ret imponerende efter et halv år på bænken. Tror dog ikke han er løsningen i kampe hvor vi har bolden mest.

  • Kan vi liiige få Lauritsen og Tshiembes karakterer gevaldigt op tak? De to var FULDSTÆNDIG outstanding sammen med Rado og Wass igår !!!
    Tillykke til alle derude :)

---

  • Rado får også lige en kæmpe thumbs-up fra mig. Han er en chef på den defensive midtbane. Vigtig bolderobring til målet. Og så er han faktisk ganske ok på bolden!
    Derudover vil jeg gerne fremhæve Wass. Synes han spiller en fremragende kamp og viser flere gange et højt niveau og er præcis den type spiller vi manglede på midten sidste weekend.
    1 enig




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder